Tips που θα σε οδηγήσουν στην… απεξάρτηση από τη ζάχαρη!

Κάθε μέρα ο μέσος πολίτης καταναλώνει 23 κουταλιές ζάχαρης από τη διατροφή του. Η συνήθεια αυτή όμως δεν σου προσφέρει μόνο επιπλέον λίπος αλλά επιβαρύνει και την καρδιά σου.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Centers for Disease Control and Prevention, οι άνθρωποι που κατανάλωναν περισσότερη ζάχαρη στη διατροφή τους είχαν διπλάσιες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακές παθήσεις συγκριτικά με εκείνους που κατανάλωναν μικρότερες ποσότητες.

Αυτό που πρέπει να κάνεις, είναι να αποφύγεις τις τροφές με πρόσθετη ζάχαρη και να για να καταπολεμήσεις τον εθισμό του οργανισμού σου στη ζάχαρη!

Είναι τόσο μεγάλο διατροφικό… θαύμα η ζάχαρή καρύδας;

Αντικατέστησε τα αναψυκτικά

Αρχικά αντικατέστησε τα διαιτητικά αναψυκτικά για να περιορίσεις τις περιττές θερμίδες ενώ ταυτόχρονα καταπολεμάς τον εθισμό σου με τη ζάχαρη. Στη συνέχεια μετά από μια βδομάδα περίπου, προτίμησε να καταναλώνεις ανθρακούχο νερό. Πρόσθεσε φρούτα για έξτρα γεύση.

Κάνε το γιαούρτι σου γλυκό

Τα γλυκίσματα γιαουρτιού περιέχουν περίπου 30 γρ. πρόσθετης ζάχαρης. Προτίμησε να προσθέσεις στο απλό γιαούρτι σου φρέσκα φρούτ ή πασπάλισε με λίγη κανέλα. Ακόμα και το λίγο μέλι, δεν πρόκειται να σου κάνει κακό.

Σνακ ολικής άλεσης και δημητριακά

Αντί για μπάρες δημητριακών, γλυκά και μπισκότα, προτίμησε να καταναλώνεις ξηρούς καρπούς, λαχανικά, και φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες όπως τα μήλα, τα αχλάδια και τα μούρα. Οι ριζογκοφρέτες είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή.

Πιες φυσικούς χυμούς

Αντί για έτοιμους χυμούς προτίμησε τους φρέσκους. Αν και είναι ακόμα καλύτερο να καταναλώνεις τα φρούτα ολόκληρα, αν θέλεις να πιείς ένα ρόφημα, καλύτερα να το στύψεις μόνος σου.

Τι θα σου συμβεί αν κόψεις τη ζάχαρη για 9 μέρες;

Αντικατέστησε τα επεξεργασμένα δημητριακά

Εφοδιάσου με βρώμη και πρόσθεσε ένα σκουπ πρωτεΐνη βανίλιας σε σκόνη για μια πιο γλυκιά γεύση. Με τον τρόπο αυτό, θα προσθέσεις περίπου 10 γρ. πρωτεΐνης στον οργανισμό σου. Ό,τι πρέπει για να ξεκινήσεις δυναμικά την ημέρα σου!

Φτιάξε το δικό σου υγιεινό γλυκό

Τα ψητά φρούτα αποτελούν ένα γευστικό επιδόρπιο, παρέχοντας στον οργανισμό σου τη γλυκιά γεύση που αναζητάει με μια υγιεινή δόση φυτικών ινών. Τα πιο top φρούτα είναι το ροδάκινο, το γκρέιπφρουτ και σαν έκπληξη  το καρπούζι!

Διαβάστε επίσης: Τα σημάδια που αποδεικνύουν ότι τρώτε πολύ ζάχαρη

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ημερίδα κλειστού στίβου στη Θεσσαλονίκη στις 29 Ιανουαρίου

Ημερίδα κλειστού στίβου θα γίνει το Σάββατο (29/1) στο κλειστό “Τασούλα Κελεσίδου” στους Αμπελόκηπους στη Θεσσαλονίκη.

Στους αγώνες της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης έχουν δικαίωμα συμμετοχής αθλητές και αθλήτριες όλων των κατηγοριών. Τα σωματεία μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στους αγώνες μέχρι την Τρίτη (25/1, 14.00) στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] συμπληρώνοντας τα έντυπα που ακολουθούν.

Προκήρυξη
Έντυπο Άνδρες
Έντυπο Γυναίκες

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Σε εξαιρετικό κλίμα η συνάντηση αντιπροσωπείας του ΣΕΓΑΣ με τον Υφυπουργό Λευτέρη Αυγενάκη

Μια άκρως ωφέλιμη και εποικοδομητική συνάντηση με τον Υφυπουργό Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη είχε το μεσημέρι της Δευτέρας (17/1) αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας.

Η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα, ο γενικός γραμματέας Γιώργος Γιατρουδάκης, ο σύμβουλος διοίκησης Λάμπρος Παπακώστας, ο τομεάρχης αλμάτων Γιώργος Πομάσκι και η εκπρόσωπος των αθλητών Μαρία Μπελιμπασάκη επισκέφθηκαν τον Υφυπουργό στο γραφείο του και είχαν την ευκαιρία να του παραθέσουν σημαντικά ζητήματα, που αφορούν κυρίως στα οικονομικά και στις αθλητικές εγκαταστάσεις.

Ο κ. Αυγενάκης άκουσε με ενδιαφέρον την πλευρά της Ομοσπονδίας και δήλωσε ότι είναι αυτονόητη η στήριξη του Υπουργείου σε όλες τις ομοσπονδίες, προκειμένου να υλοποιηθεί στο ακέραιο ο αγωνιστικός προγραμματισμός του 2022 και οι αθλητές και αθλήτριες να συνεχίσουν δίχως προβλήματα την προετοιμασία τους. Ο Υφυπουργός έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον για τις διοργανώσεις που θα γίνουν μέσα στο έτος, ενώ στάθηκε στις δυσκολίες που υπάρχουν στο θέμα των αθλητικών εγκαταστάσεων και για τις οποίες το Υπουργείο προσπαθεί καθημερινά να βρει λύσεις.

Ο κ. Αυγενάκης ενημέρωσε εκτενώς την αντιπροσωπεία του ΣΕΓΑΣ για τις ενέργειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα για το κλειστό της Παιανίας, προκειμένου να προχωρήσουν οι απαιτούμενες εργασίας και ο χώρος να παραδοθεί για χρήση. Η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ επικρότησε τις ενέργειες του Υφυπουργού τόσο για το κλειστό της Παιανίας, όσο και για την ενίσχυση των σωματείων την περίοδο των εορτών μέσα από το στοίχημα σε μια δύσκολη χρονικά περίοδο για εκείνα.

Παράλληλα ο Υφυπουργός έκανε γνωστό πως τις προσεχείς εβδομάδες ο ΣΕΓΑΣ θα λάβει τα χρήματα που του αναλογούν από το στοίχημα για τις εθνικές ομάδες, ενώ εντός του Φεβρουαρίου θα του καταβληθεί προκαταβολή της τακτικής επιχορήγησης του 2022. Οι ανακοινώσεις αυτές όπως ήταν αναμενόμενο ικανοποίησαν στο απόλυτα την Ομοσπονδία, αφού η υλοποίηση τους από την πλευρά του Υφυπουργού θα διευκολύνουν το έργο του ΣΕΓΑΣ.

Σε εξίσου καλό κλίμα έγινε και η συνάντηση του γενικού γραμματέα Αθλητισμού Γιώργου Μαυρωτά με την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα και τον γενικό γραμματέα της Ομοσπονδίας Γιώργο Γιατρουδάκη.

Οι δύο πλευρές συζήτησαν για κοινές δράσεις, για τον αγωνιστικό σχεδιασμό της Ομοσπονδίας για το 2022, τα οικονομικά και τις αθλητικές εγκαταστάσεις. Ο γγΑ για άλλη μία φορά έδειξε το ενδιαφέρον του και την πρόθεση του να δώσει λύσεις σε θέματα της αρμοδιότητας του.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend