Τι κάνουν καθημερινά οι άνθρωποι που αρρωσταίνουν σπάνια

Τι κάνουν καθημερινά οι άνθρωποι που αρρωσταίνουν σπάνια

Ορισμένοι άνθρωποι μοιάζουν σαν να έχουν ανοσία στα πάντα. Ο οργανισμός τους φαίνεται τόσο δυνατός που δεν τον προσβάλλει τίποτα, δεν αρρωσταίνουν σχεδόν ποτέ.

Υπάρχει άραγε κάτι μεταφυσικό σε σχέση με αυτούς; Μήπως πρόκειται για υπερήρωες που κυκλοφορούν ανάμεσά μας; Όχι βέβαια. Δεν υπάρχουν υπερήρωες. Μόνο κανονικοί άνθρωποι.

Το μυστικό για να μην αρρωσταίνεις έχει να κάνει με τις λεπτομέρειες. Απλά πρέπει να κάνεις κάποια βασικά πράγματα στην καθημερινοτητά σου, να κρατάς την ζωή σου σε ένα καλό επίπεδο και ο οργανισμός σου θα σου κάνει τη χάρη και δεν θα αρρωστήσει ποτέ.

Οι τροφές που προστατεύουν από γρίπη και κρυολoγήματα

Μερικά από αυτά τα «μυστικά» είναι τα εξής:

Να πίνετε πολύ νερό

Το νερό έχει μεγάλα οφέλη στο σώμα σας καθώς εξουδετερώνει εξαντλεί τα μικρόβια που θα μπορούσαν να σας κάνουν να αρρωστήσετε. «Μείνετε ενυδατωμένοι», συμβουλεύει η Ριν Μιράντα, γιατρός στο Ιατρικό Κέντρο Wexner State University του Οχάιο. «Πάρτε το βάρος σας σε λίρες, διαιρείτε στο μισό και αυτό είναι περίπου πόσες ουγγιές νερού χρειάζεστε μια μέρα», λέει η ίδια. Αν βαριέστε τώρα να κάνετε τέτοιους υπολογισμούς, ακολουθήστε απλά τη γενική συμβουλή: πιείτε νερό.

Κοιμηθείτε όσο μπορείτε

Οι μελέτες έχουν δείξει ότι όταν δεν κοιμάστε αρκετά το ανοσοποιητικό σας σύστημα υποφέρει και είστε πιο επιρρεπείς στο να αρρωστήσετε. «Ο ύπνος είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για το σώμα» λέει η Δρ Miranda. «Όταν κοιμόμαστε, το σώμα έχει την ευκαιρία να αναρρώσει και να αναζωογονηθεί». Η ίδια συνιστά να κοιμάστε τουλάχιστον από έξι έως οκτώ ώρες το βράδυ.

Απολυμαίνετε τα τηλέφωνά σας και τα κλειδιά 

Η οθόνη του τηλεφώνου σας είναι πολύ πιό βρώμικη από ό,τι νομίζετε καθώς μαζεύει μικρόβια πάνω της από όποια επιφάνεια την τοποθετείτε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, τα χέρια σας μπορούν να μεταφέρουν μικρόβια στο τηλέφωνό σας ενώ το ίδιο ισχύει και για άλλα αντικείμενα που αγγίζετε τακτικά αλλά πιθανόν να μην καθαρίσετε, όπως τα κλειδιά του αυτοκινήτου ή το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σας. «Όταν κάποιος στο σπίτι είναι άρρωστος, καθαρίζω επιφάνειες που συνήθως δεν σκέφτομαι: πόμολα, βρύσες, διακόπτες φωτός, τηλέφωνα και τηλεχειριστήριo», λέει η Τζένα Μπαφανάτο ενώ ο Δρ Νάντι συνιστά να χρησιμοποιείτε μαντηλάκια απολύμανσης να καθαρίζετε τα πληκτρολόγια και άλλες επιφάνειες στο γραφείο.

Γιατί η άσκηση ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα;

Κάντε γιόγκα ή διαλογισμό

Έρευνες δεκαετιών έρευνας δείνχουν ότι το άγχος έχει αρνητικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό σας σύστημα. Για να ενισχύσετε λοιπόν το ανοσοποιητικό σας σύστημα «διαχειριστείτε το άγχος σας», συμβουλεύει η Δρ Μιράντα. «Ξεκινήστε καθημερινά με κάποιες ασκήσεις αναπνοής ή διαλογισμό για να μειώσετε τα επίπεδα άγχους», τονίζει ενώ ο Δρ Ναντί προτείνει τη γιόγκα για τη διαχείριση των επιπέδων άγχους.

Να φυσάτε τη μύτη σας

Μελέτες έχουν δείξει ότι το να φυσάς συνεχώς τη μύτη σου σε βοηθάει να αποφεύγεις ρινικές λοιμώξεις. Επειδή τα μικρόβια που προκαλούν τις λοιμώξεις είναι αερομεταφερόμενα «η μείωση της έκθεσης περνάει μέσα από το τακτικό ξέπλυμα των ρουθουνιών μας με καθαρό αλατούχο πλύσιμο», λέει ο ιατρικός βοτανολόγος Τάμι Μπρόνστεϊν, ιδιοκτήτης του Medical Herbalist Apothecary.

Μπαχαρικά και βότανα εναντίον του κρυολογήματος

Να πηγαίνετε γυμναστήριο

Δεν είναι κάτι πρωτότυπο πως η άσκηση είναι καλή για το σώμα μας γενικά αλλά και ειδικά, μας βοηθάει να μένουμε μακριά από ασθένειες. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση εμποδίζει τα κοινά κρυολογήματα, ενώ το ακριβώς αντίθετο ισχύει για άτομα που δεν ασκούνται τακτικά. Γενικότερα, όσο περισσότερο βρίσκεται σε κίνηση το σώμα σου τόσο λιγότερο κινδυνεύεις να αρρωστήσεις.

Αλλάζετε συχνά τις πετσέτες χεριών σας

Γενικά, πρέπει να πλένετε τις πετσέτες σας κάθε δύο με τρεις ημέρες. Ωστόσο οι πετσέτες χειρός είναι ακόμη πιο επιρρεπείς στα μικρόβια καθώς άπαντες τις χρησιμοποιούν διαρκώς και γι ‘αυτό πρέπει να τις αλλάξετε κάθε μέρα. Είναι χαρακτηριστικό πως μία μελέτη βρήκε κολοβακτηριδιακά βακτήρια στο 89% των πετσετών κουζίνας που εξετάστηκαν. Επίσης, αν ένα μέλος της οικογένειας είναι άρρωστο, η αλλαγή στα σεντόνια και τις μαξιλαροθήκες είναι αναγκαία και συμβάλει στη μείωση της πιθανότητας μετάδοσης της ασθένειας.

Να προσέχετε τι πίνετε και τι τρώτε

Πράσινο τσάι, χυμός μήλου και κόκκινο κρασί δεν λείπουν. Λαχανίδες και γιαούρτι καταλαμβάνουν μεγάλο κομμάτι της διατροφής τους. Επίσης δεν ξεχνούν να τρώνε τις περισσότερες φορές με παρέα και να έχουν όσο το δυνατόν θετική διάθεση. Η ψυχολογία, άλλωστε, λένε οι γιατροί παίζει σημαντικότατο ρόλο στην ίαση των ασθενειών και την ενδυνάμωση του οργανισμού.

Διαβάστε ακόμα: Τροφές απαραίτητες στους αθλούμενους που ενισχύουν το ανοσοποιητικό

Πηγή: www.rd.com

Previous ArticleNext Article

Τεχνική Κολύμβηση: Ο νέος αγωνιστικός προγραμματισμός των πρωταθλημάτων

Τεχνική Κολύμβηση: Ο νέος αγωνιστικός προγραμματισμός των πρωταθλημάτων

Την Ειδική προκήρυξη για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κατηγοριών 2020, καθώς επίσης και τα νέα δεδομένα με τις Προεθνικές ομάδες στην Τεχνική κολύμβηση, όπως αυτά διαμορφώνονται λόγω του κορονοϊού covid – 19, γνωστοποίησε στα σωματεία η ΚΟΕ.

Σύμφωνα με αυτή, οι ημερομηνίες για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κατηγοριών είναι:
*ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ: 1 – 4 Αυγούστου 2020
*ΝΟΤΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ: 6 – 9 Αυγούστου 2020
*ΚΡΗΤΗΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ: 10 – 13 Αυγούστου 2020

Δηλώσεις συμμετοχής για όλες τις Περιφέρειες, το αργότερο έως 20 Ιουλίου 2020

Κολυμπάμε με το WeSwim για Παραλίες καθαρές από αποτσίγαρα!

Κολυμπάμε με το WeSwim για Παραλίες καθαρές από αποτσίγαρα!

Η αλμυρή Open Water Οικογένεια του Weswim με την Υποστήριξη της ΕΡΤ (ERT Social Responsibility) και την αρωγή του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης – ΕΟΑΝ κολυμπάει την Κυριακή 31 Μαΐου σε όλη την Ελλάδα για έναν πολύ δυνατό και “καθαρό” σκοπό.

Η συνθήκη του κορονοϊού, πέρα από τις αναπροσαρμογές που έφερε στην ζωή μας, τις επαγγελματικές και τις διαπροσωπικές μας σχέσεις, ταυτόχρονα έδωσε στο περιβάλλον την δυνατότητα να “αναπνεύσει” σημαντικά και να δημιουργήσει μετά από πολλά χρόνια μια έστω και κατα ανάγκη νέα “καθαρή” για τις θάλασσές μας πραγματικότητα.
Στα πλαίσια αυτής της νέας συνθήκης και δεδομένης της αλματώδους αύξησης της κολυμβητικής μας κοινότητας στην Ελλάδα και παγκοσμίως, αλλά και της επισκεψιμότητας ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένου με το περιβάλλον κοινού, αποφασίσαμε να δράσουμε προς την κατεύθυνση διατήρησης αλλά κυρίως βελτίωσης της μοναδικής αυτής συνθήκης.

Έτσι, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του καπνίσματος (World No Tobacco Day), πήραμε την πρωτοβουλία να διοργανώσουμε πανελλαδικά ένα πρωτότυπο Αγώνα κολύμβησης Open Water τηρώντας τους κανόνες υγείας του CovidΤο Event
Την Κυριακή 31 Μαΐου κολυμπάμε στην αγαπημένη παραλία επιλογής μας σε όλη την Ελλάδα και αμέσως μετά το κολύμπι μας μαζεύουμε αποτσίγαρα από την συγκεκριμένη παραλία. (Μην ανησυχείς, δυστυχώς θα βρείς!).
Για κάθε χιλιόμετρο κολύμπι που κάνουμε ξεθάβουμε από την άμμο ή τα βότσαλα, τουλάχιστον 10 αποτσίγαρα (#Butthunting). Θα χρειαστούμε ΜΟΝΟ ένα ζευγάρι γάντια και ένα μικρό σακουλάκι συλλογής.

Στέλνουμε μία φώτο ή video με την δράση μας (απόσταση και αριθμός αποτσίγαρων) στο Κοινωνική Ευθύνη ΕΡΤ – ERT Social Responsibility και το Weswim και φυσικά ποστάρουμε παράλληλα στα δικά μας social το δικό μας ξεχωριστό μήνυμα με inspiring hashtags: (#Weswim #ΣυμμΕΡΤέχουμε #ΕΟΑΝ #ΕΡΤ #wecare ) .

Οι 3 πρώτοι που θα συγκεντρώσουν τα περισσότερα αποτσίγαρα, άρα και περισσότερα μέτρα κολύμβησης, θα κερδίσουν από ένα μοναδικό συλλεκτικό σκουφάκι Weswim. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στο www.weswim.gr στις 5/6 που θα λανσάρουμε ειδικά εκείνη την μέρα με αφορμή την παγκόσμια μέρα περιβάλλοντος-

ΟΡΟΙ EVENT
* Κολυμπάμε σε όποια παραλία της επιλογής μας επιθυμούμε σε όλη την Ελλάδα.
** Τηρούμε τα μέτρα υγειονομικής προστασίας για τον Covid-19 και κρατάμε τις αποστάσεις μεταξύ μας σε όποια παραλία και αν βρεθούμε.
*** Μπορούμε να συμμετέχουμε στην δράση ακόμα και χωρίς να κολυμπήσουμε, ποστάροντας μόνο τα αποτσίγαρα που έχουμε συλλέξει

 

x
Send this to a friend