Οι 7 μεγαλύτερες fitness… μπαρούφες όλων των εποχών!

Μια ωραία εμφάνιση θα είναι πάντα το ζητούμενο για αρκετούς, αλλά πολύ συχνά οι άνθρωποι ψάχνουν την εύκολη διέξοδο για να το πετύχουν

Ενώ οι τάσεις γυμναστικής έρχονται και πηγαίνουν, η ατελείωτη προσφορά νέων τάσεων και «ανακαλύψεων», συχνά έχει ένα και μόνο στόχο: Το πορτοφόλι σας.

Από τα χάπια αδυνατίσματος, τις μικροεπεμβάσεις μέχρι παράξενους τρόπους εκγύμνασης σε στούντιο με αμφιλεγόμενους personal trainers και επικές εφευρέσεις.

Τα πιο μεγάλα “ψέματα” που μαθαίνεις στο γυμναστήριο

Είναι καλό να μπορείτε να φιλτράρετε ότι διαβάζετε και βλέπετε και να ξεχωρίζετε το πραγματικό από το fake.

Παρακάτω θα δείτε τις μεγαλύτερες… fitness μπαρούφες που κυκλοφορούν και πρέπει να τις αποφύγετε.

Οι καρέκλες… αδυνατίσματος

Πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να χάσουν βάρος και απλά να κάθονται σε μια καρέκλα. Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται, όσο και να κουνιέται το κάθισμα. Για να χάσετε νάρος, πρέπει να κουνηθείτε εσείς. Η εφευρέτες της καρέκλας Hula πάντως, έχουν γίνει εκατομμυριούχοι. Εσείς σηκωθείτε από την καρέκλα σας και τρέξτε.

Πράγματα που δονούνται

Σίγουρα, όλες αυτές οι ζώνες και οι κορσέδες που δονούνται και… γυμνάζουν τους κοιλιακούς μας, δεν μπορούν να πείσουν όσους έχουν ασχοληθεί λίγο με τη γυμναστική. Επειδή ωστόσο, έχουν καταφέρει να «θαμπώσουν» εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο, οι εταιρίες έχουν πάρει θάρρος και πλέον βγαίνουν και δονούμενα βαράκια. Προτιμήστε τους κανονικούς αλτήρες και κάντε τις διαχρονικές ασκήσεις.

Παπούτσια τόνωσης

Υπάρχουν πολλά παπούτσια στην αγορά που υπόσχονται σας αδυνατίζουν ενεργοποιώντας δεκάδες μύες, ενώ απλά περπατάτε. Εταιρείες όπως η Skechers χρησιμοποιούν διασημότητες όπως ο Kim Kardashian και ο Brooke Burke για να προωθήσουν τα παπούτσια τόνωσης ως έναν καλό τρόπο να παραμείνετε σε φόρμα. Κοστίζουν περίπου 100 ευρώ (όσο μπορείς να αγοράσεις ένα εξαιρετικό παπούτσι τρεξίματος) και δεν κάνουν τίποτα διαφορετικό μελέτη του Αμερικανικού Συμβουλίου για την Άσκηση.

Ηλεκτρικές ζώνες για κοιλιακούς

Κάποιος σκέφτηκε ότι μια τέτοια ζώνη, μπορεί να πείσει αρκετό κόσμο ότι θα αποκτήσει six pack. Και ο… σατανάς τα κατάφερε. Αυτές οι ζώνες… πυροβολούν ηλεκτρικούς παλμούς στους κοιλιακούς σας, προκαλώντας τους μύες σας να συστέλλονται αμέσως. Παραδόξως υπάρχουν κάποιες έρευνες που δικαιώνουν την εφεύρεση. Διαπίστωσαν δηλαδή αύξηση της μυϊκής μάζας και σχηματισμό κοιλιακών. Αυτό που δεν λέει η έρευνα είναι ότι τα αποτελέσματα ήταν συνδυασμός με σκληρή διατροφή. Άρα, το να τρώτε το μπερκεράκι σας και την ίδια στιγμή να φοράτε τη ζώνη για να περιμένετε να δείτε τους κοιλιακούς σας, είναι κάτι που θα συμβεί μόνο αν σας πάρει ο ύπνος και το δείτε όνειρο.

Χάπια απώλειας βάρους και σκόνες

Απώλεια βάρους με ένα χάπι. Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό και γι’ αυτό φυσικά δεν ισχύει. Τα περισσότερα από αυτά τα χάπια ή τις σκόνες αδυνατίσματος δεν περιέχουν κανένα απολύτως θρεπτικό συστατικό και το μπορούν να προκαλέσουν δυσμενείς παρενέργειες στην υγεία και ειδικά στην καρδιά. Μείνετε μακριά. Δαπανήστε τα χρήματά σας σε υγιεινές τροφές, λαχανικά και φρούτα, πράσινο τσάι, τσάι matcha, φρέσκο κρέας αν είστε κρεατοφάγοι και αφήστε. Το φάρμακό μας, είναι η τροφή μας.

Βίντεο γυμναστικής από celebrities

Jane Fonda, Cher, Ο.Ι. Simpson, και άλλοι τουμπανιασμένοι τύποι, δίνουν κάθε μέρα συμβουλές για να γίνετε κορμάρες. Αντιλαμβάνεστε φυσικά ότι αυτό δεν μπορεί να τους κάνει ειδικούς στη γυμναστική. Τουναντίον οι περισσότεροι από αυτούς, δεν γνωρίζουν τίποτα και έχουν πίσω τους μια ολόκληρη ομάδα, γυμναστών, διαιτολόγων και ειδικών που τους καθοδηγούν. Αυτά που βλέπετε στα βίντεο τους είναι απλά… χορηγούμενα. Αφήστε τα βίντεο και βγείτε στο δρόμο. Ο μοναδικός που σας επιτρέπουμε να… ακολουθήσετε είναι ο Τσάκ Νόρις.

Οι… πατέντες

Είναι αργά. Κάθεσαι αγκαλιά με τα πατατάκια στην τηλεόραση και ξαφνικά έρχεται το διαφημιστικό με τη σούπερ εφέυρεση που θα σε κάνει να χάσεις κιλά, χωρίς κόπο αλλά με τρόπο. Αν πιστέψετε ότι το να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας κοστίζει 9,99 ευρώ, τότε, δεν μπορούμε να σας πείσουμε για τίποτα. Αλλάξτε… site τώρα.

Ηθικό δίδαγμα: Αν δεν κάνετε σωστή προπόνηση, δεν γίνεται δουλειά. Το κλειδί για να είστε σε φόρμα είναι η άσκηση, η  ισορροπημένη διατροφή και η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού.

Το σημαντικό μέρος της γυμναστικής είναι να επιμείνουμε σε μια δραστηριότητα. Βρείτε κάτι που να σας αρέσει και κολλήστε. Όλα θα πάνε καλά.

Διαβάστε επίσης: Η αλήθεια πίσω από πέντε διαδεδομένους διατροφικούς μύθους

Previous ArticleNext Article

Τρόποι για να… εξιλεωθείτε για το “βρώμικο” γεύμα σας

Δεν χρειάζεται να νιώθετε ενοχές επειδή υποκύψατε στον πειρασμό να φάτε μερικά από τα αγαπημένα σας μπισκότα σοκολάτας ή επειδή στο διάλειμμα από την δουλειά φάγατε ένα σάντουιτς με αρκετές θερμίδες ή ένα (σ.σ. ποτέ δε φτάνει μόνο ένα) πιτόγυρο.

Εκτελώντας ασκήσεις για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μπορείτε να «κάψετε» τις θερμίδες που πήρατε από διάφορα σνακ.

Φυσικά για να αποβάλετε το περιττό λίπος δεν αρκεί μόνο η σωματική άσκηση αλλά χρειάζεται πάντοτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

Δείτε τις παρακάτω ασκήσεις και τον χρόνο που απαιτείται για να τις εκτελέσετε:

  • Κάντε jogging για 20 λεπτά.
  • Κάντε διαλειμματική προπόνηση με εναλλαγές σπριντ και περπάτημα για 20 λεπτά.
  • Περπατήστε ζωηρά για 30 λεπτά.
  • Κάντε spinning για 30 λεπτά σε έναν μέτριο ρυθμό.
  • Κάντε για μία ώρα δουλειές του σπιτιού.
  • Περπατήστε με έντονο ρυθμό 2 χιλιόμετρα το πρωί και 2 χιλιόμετρα το βράδυ.
  • Κάντε 35 λεπτά Power Yoga.
  • Κάντε 35 λεπτά Pilates.
  • Κάντε Tai Chi για 45 λεπτά.
  • Εξασκηθείτε στην Capoeira για 30 λεπτά.
  • Χτυπήστε τον σάκο του μποξ για 30 λεπτά.
  • Τρέξτε στις σκάλες για 15 λεπτά.
  • Κάντε 25 λεπτά αερόβιας προπόνησης.
  • Χορέψτε για 40 λεπτά.
  • Πλύνετε τα παράθυρα για μία ώρα.
  • Χρησιμοποιήστε έναν βηματομετρητή και στοχεύστε σε 4.000 βήματα επιπλέον από αυτά που κάνετε.
  • Κολυμπήστε για 30 λεπτά.
  • Κάντε ποδήλατο, στατικό στα 35 λεπτά, κανονικό στα 25 λεπτά.
  • Κάντε σχοινάκι για 15 λεπτά (κάθε λεπτό καίει 15 θερμίδες).
  • Κάντε αναρρίχηση σε τεχνητό τοίχο για 30 λεπτά.

Διαβάστε ακόμα: Πόση άσκηση χρειάζεται για να «κάψετε» μια πίτσα;

Τρέξιμο… ανάποδα: Τα πλεονεκτήματα μιας παράξενης προπόνησης

Είναι δεδομένο ότι με το τρέξιμο καις θερμίδες, όμως, υπάρχει μια παραλλαγή με την οποία καίς 6 φορές περισσότερες! Ακούει στο όνομα retro-running.

Περί τίνος πρόκειται;

Το retro-running, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να τρέχετε προς τα πίσω, συνιστά μια πολύ αποτελεσματική και έντονη μέθοδος προπόνησης. Μειώνει το ρίσκο του τραυματισμού στην πλάτη και τα πόδια και βοηθάει στην επίτευξη ενός ισχυρότερου και πιο ισορροπημένου κάτω μέρους του σώματος.

Γιατί είναι τόσο καλό στην απώλεια βάρους;

Όντας μια πλήρης καρδιαγγειακή άσκηση, όχι μόνο καίει πολλές θερμίδες, αλλά μπορεί να αποτελέσει από μόνη της μια πλήρη προπόνηση, αφού εξασκεί τις περισσότερες μυϊκές ομάδες και ειδικά τους τετρακεφάλους.

Για να έχετε μια ιδέα σχετικά με το μέγεθος της διαφοράς σε σχέση με άλλες ασκήσεις, αναλογιστείτε πως 100 βήματα ανάποδο περπάτημα είναι ισοδύναμα με 1.000 συμβατικά βήματα κανονικού περπατήματος. Επίσης, ένας γύρος τρεξίματος σε ένα γήπεδο με κίνηση προς τα πίσω, ισοδυναμεί με έξι γύρους τρεξίματος προς τα εμπρός!

Τα πλεονεκτήματα του να τρέχετε προς τα πίσω:

1. Τονώνει τα πόδια και τους μυς σας

Το Retro-running ενδυναμώνει τους μυς χωρίς να ασκεί μεγάλη πίεση στα γόνατα. Επίσης βοηθάει να αναπτύξετε τους αντίθετους μυς από αυτούς που γυμνάζονται με το κανονικό τρέξιμο, δηλαδή κνήμες, γάμπες και τετρακέφαλους.

2. Αποτρέπει τους τραυματισμούς και επανορθώνει τα γόνατα σας

Όταν τρέχετε προς τα μπροστά, κάνετε συνεχόμενα επαναλήψεις της ίδιας κίνησης, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια επικίνδυνη ανισορροπία και χρόνια προβλήματα στο γόνατο. Τρέχοντας προς τα πίσω μειώνετε την επιθετική επίδραση στα γόνατα και βελτιώνετε την ισορροπία μεταξύ αντίθετων μυϊκών ομάδων. Όχι μόνο μπορεί να αυξήσει την απόδοσή σας, αλλά μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού.

3. Αναπτύσσει την περιφερειακή σας όραση και την ισορροπία

Το τρέξιμο προς τα πίσω αυξάνει την περιφερειακή σας όραση και ισορροπία, αφού δεν μπορείτε να δείτε τι είναι μπροστά σας, ενώ βοηθάει και στην ανάπτυξη άλλων αισθήσεων όπως η ακοή.

4. Είναι πολύ καλή για το μυαλό σας

Αλλάζοντας την ρουτίνα της προπόνησης σας και κινώντας τους μυς σας σε αντίθετη κατεύθυνση κάνετε το μυαλό σας να σκεφτεί και να αντιδράσει διαφορετικά.

5. Βελτιώνει τη στάση του σώματος

Όταν τρέχετε προς τα πίσω, κρατάτε ασυναίσθητα την πλάτη σας σε ευθεία στάση όσο κινήστε. Το Retro-running βοηθάει επίσης να απαλύνει τον πόνο που προκαλείται στην μέση από μια κυρτή στάση σώματος κατά το τρέξιμο προς τα εμπρός.

6. Δυναμώνει τους κοιλιακούς σας

Ίσια πλάτη και δυνατοί κοιλιακοί – όλα συσχετίζονται. Όταν τρέχετε σε μια πιο ίσια στάση, οι κοιλιακοί μυς σας δουλεύουν.

Γενικές συστάσεις

– Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το retro-running, συνίσταται να ξεκινήσετε από ένα γήπεδο για τρέξιμο ή μια διαδρομή που γνωρίζετε πάρα πολύ καλά. Οι λωρίδες θα σας καθοδηγήσουν.

– Εάν σκέφτεστε να κάνετε jogging στην άσφαλτο, το καλύτερο είναι μια διαδρομή με διαγραμμίσεις ή σημάδια στον δρόμο που φαίνονται καλά.

– Εάν δεν είστε και πολύ ενθουσιώδης με την ιδέα πως θα σας κοιτάνε περίεργα στον δρόμο ή απλά δεν έχετε την δυνατότητα να τρέξετε σε εξωτερικό χώρο, μπορείτε να το κάνετε σε έναν διάδρομο γυμναστικής.

Διαβάστε ακόμα: 15 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο (pics)

x
Send this to a friend