Έτσι θα… κόψετε 3000 θερμίδες την ημέρα χωρίς γυμναστική!

ο καθημερινό πάρε-δώσε με τις θερμίδες, δεν είναι και η πιό εύκολη υπόθεση και συχνά προκαλεί άγχος στην προσπάθεια να μην αυξηθεί το σωματικό βάρος.

Και όμως υπάρχουν συνήθειες που κάνουν το μεταβολισμό να δουλεύει στο μάξιμουμ, με αποτέλεσμα εφόσον τις εντάξουμε στην καθημερινότητά μας, να επιτυγχάνουμε την απώλεια μέχρι και 3.000 θερμίδων μέσα στην μέρα, ακόμα και χωρίς γυμναστήριο!

Τις πολύτιμες και σχετικά απλές συνήθειες μάς παρουσιάζει ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team:

Ποια ώρα της ημέρας “καίμε” περισσότερες θερμίδες;

  1. Πράσινο τσάι. Οι κατεχίνες που περιέχει επιταχύνουν τον μεταβολισμό.Τα άτομα με διαβήτη που έπιναν τέσσερα φλιτζάνια τσαγιού την ημέρα, έχασαν περισσότερο βάρος και μείωσαν την αρτηριακή τους πίεση.
  2. Πρωινό με βάση την πρωτεΐνη.Η λήψη ενός πλούσιου και ισορροπημένου πρωινού που περιέχει τη σωστή αναλογία μακροθρεπτικών συστατικών (σύνθετους υδατάνθρακες, άπαχη πρωτεΐνη και ωφέλιμα λιπαρά οξέα), βοηθά το σώμα να καίει περισσότερους υδατάνθρακες και λίπος κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  3. Κοιμηθείτε όσο πιο πολύ μπορείτε. Ένας οχτάωρος ύπνος χωρίς διακοπές, υπολογίζεται ότι «απαλλάσσει» από 360 θερμίδες.
  4. Σκέτη σαλάτα με λίγο λάδι.Μια μεγάλη σαλάτα ίσως φαίνεται υγιεινή, αλλά όλα αυτά τα καλούδια που τη συνοδεύουν μπορεί να έχουν περισσότερες θερμίδες από τα λαζάνια ή τα ζυμαρικά φετουτσίνι. Γλυτώστε περισσότερες από 500 θερμίδες χρησιμοποιώντας μόνο ένα γαρνίρισμα, προσθέστε γευστικά και με λίγες θερμίδες λαχανικά (πιπεριές, κρεμμύδια ή μανιτάρια) και χρησιμοποιείστε μισή σως η σκέτο λάδι.
  5. Μην τελειώνετε όλο το πιάτο σας. Προσπαθήστε να αφήνετε το 25% του φαγητού στο πιάτο σας σε κάθε γεύμα.Φυλάξτε το υπόλοιπο για την επόμενη μέρα.Αν τρώτε φυσιολογικά 2000 θερμίδες την ημέρα, με αυτό τον τρόπο καταναλώνετε 500 θερμίδες λιγότερες.
  6. Πίνετε πολύ νερό. Πάνω από οκτώ ποτήρια ημερησίως βοηθούν το σώμα να επιτυγχάνει ταχύτερη διάσπαση του λίπους και επιπλέον, δεν αφήνει τον οργανισμό σου αφυδατωμένο
  7. Μικρό γεύμα το βράδυ. Το σίγουρο είναι ότι όσοι καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες στο δείπνο παρά στο μεσημεριανό γεύμα,έχουν διπλάσιες πιθανότητες να είναι παχύσαρκοι.
  8. Προτιμήστε πολλά μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα με λίγες ποσότητες τροφών. Αρκεί οι τροφές να μην περιέχουν κορεσμένα λιπαρά. Αυτό το αποτελεσματικό τέχνασμα, βοηθά στην χαλιναγώγηση της πείνας έχοντας διαρκώς το στομάχι μισογεμάτο.
  9. Περιορίστε το αλάτι. Δημιουργεί κατακράτηση υγρών, γεγονός που δεν αφήνει το μεταβολισμό να δουλέψει σε υψηλές ταχύτητες.Προτιμήστε να νοστιμίσετε τα γεύματα και τα ροφήματά σου με καρυκεύματα, πικάντικα βότανα και χυμό λεμονιού.
  10. Αποφύγετε την ζάχαρη. Επιλέξτε ροφήματα χωρίς ζάχαρη και τον καφέ σας αν είναι δυνατόν και γλιτώστε περισσότερες από 400 θερμίδες.

Δεν είναι λίγες οι φορές, που έπειτα από ένα γεύμα σκέφτεσαι: «Έλα τώρα, πόσες δηλαδή παραπάνω θερμίδες πήρα από ένα παραπάνω ποτήρι μπίρα (107), μια έξτρα μικρή μερίδα παστίτσιο (345), ένα πιάτο τηγανητές πατάτες (470) και μια δυο φετούλες ψωμί (78);»

Θέλεις να μάθεις ακριβώς; 1.000 παραπάνω θερμίδες συγκριτικά με το αν το μεσημεριανό γεύμα σου έμενε στη μία μπίρα και σε ένα μόνο πιάτο παστίτσιο χωρίς πατάτες και ψωμί.

Ένα ζεστό αφρόλουτρο “καίει” όσες θερμίδες και το 30λεπτο περπάτημα!

Αυτές οι 1.000 θερμίδες που προστίθενται ασυναίσθητα πολλές φορές στο μάξιμουμ των ημερήσιων θερμίδων που χρειάζεται ο οργανισμός σου για μην περάσει σε επίπεδα παχυσαρκίας (2.100 αν είσαι καθιστικός τύπος και έως 2.500 αν γυμνάζεσαι τακτικά), αν δεν καούν θα μετατραπούν σε λίπος, το οποίο κατά κύριο λόγο θα αποθηκευθεί στην κοιλιά σου.

Οπότε, τηρώντας τις παραπάνω συνήθειες, έχουμε και το περιθώριο για κάποιες …παρασπονδίες στο φαγητό, χωρίς υπερβολές!

Διαβάστε επίσης: Που θα κάψεις περισσότερες θερμίδες στο δρόμο ή στο διάδρομο;

Ο Άκης (CT fiveprcent – Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.
facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Previous ArticleNext Article

Η παγκόσμια περιπέτεια HIGHLANDER Mt. Olympus – Greece έρχεται στην Ελλάδα

Η παγκόσμια πεζοπορική διοργάνωση HIGHLANDER Adventure®, θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 14 – 18 Οκτωβρίου 2020 στην περιοχή Δίον– Όλυμπος, με την ονομασία HIGHLANDER Mt. Olympus Greece.

To HIGHLANDER Adventure είναι μία υψηλών προδιαγραφών περιπέτεια σε φυσικό πεδίο, η οποία ξεκίνησε το 2017, από την Κροατία, με σκοπό να αναδείξει την πεζοπορική εμπειρία ως παράγοντα «ευ ζην», για τους λάτρεις της φύσης σε όλο τον κόσμο και όχι μόνο. To HIGHLANDER Adventure είναι μία πεζοπορική γιορτή μεσαίων αποστάσεων και όχι αγώνας, όπου οι συμμετέχοντες μέσα σε 5 (πέντε) ημέρες θα πρέπει να καλύψουν ~100 χλμ. Αντίστοιχες διοργανώσεις έχουν λάβει χώρα σε Κροατία, Αυστρία, και Βοσνία-Ερζεγοβίνη.

Η πρώτη διοργάνωση στην Ελλάδα θα λάβει χώρα στον Όλυμπο, το γνωστότερο μυθολογικά βουνό της υφηλίου, προσφέροντας στους Έλληνες και ξένους συμμετέχοντες τη δυνατότητα όχι μόνο να γνωρίσουν έναν νέο τρόπο άσκησης, αλλά και να εξερευνήσουν στοιχεία της ελληνικής μυθολογίας, από κοντά.

Η ανάληψη αυτής της διοργάνωσης έχει σκοπό

  • να αναδείξει την ελληνική φυσική ομορφιά και του ορεινού πεδίου, το οποίο είναι άγνωστο στο εξωτερικό
  • να ενισχύσει το τουριστικό προϊόν στην ορεινή Ελλάδα και τα βουνά της
  • να φέρει τον άνθρωπο πιο κοντά στο φυσικό στοιχείο, μέσα από μία ασφαλή διοργάνωση
  • να τονίσει τη σημασία των υπαίθριων δραστηριοτήτων για την ψυχική και σωματική ευεξία
  • να ευαισθητοποιήσει σχετικά με την προφύλαξη του φυσικού περιβάλλοντος ως κληροδότημα για τις επόμενες γενιές.

Η πεζοπορική εκδήλωση HIGHLANDER Mt. Olympus Greece απευθύνεται σε άντρες και γυναίκες, 18 ετών και άνω, με αγάπη για περιπέτεια και νέες εμπειρίες.

Η ΕΥ ΖΗΝ Greece AE, η εταιρεία που το 2019 διεξήγαγε τον 1ο αγώνα IRONMAN®70.3® Costa Navarino, είναι ο διοργανωτής και αυτής της καινοτόμου εκδήλωσης καθώς η τριακονταετή εμπειρία της έχει δείξει τη βαθιά γνώση στην outdoor δραστηριότητα.

Ο κ. Θανάσης Παπαδημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥ ΖΗΝ Greece AE, επίσημου licensee των διοργανώσεων IRONMAN®, B2Run® και HIGHLANDER Adventure® στην Ελλάδα, δήλωσε: «Στα 30 χρόνια της ΕΥ ΖΗΝ Greece είναι για εμάς συγκινητικό να παρουσιάζουμε μία νέα και τόσο περιπετειώδη διοργάνωση, η οποία μας φέρνει πιο κοντά στις ρίζες τόσο αυτού του τόπου όσο της ίδιας της εταιρείας μας. Για εμάς η προβολή της Ελλάδας είναι αυτοσκοπός και αναζητούμε διαρκώς νέους τρόπους να το αποδεικνύουμε. Ελπίζουμε τόσο το ελληνικό κοινό, όσο και ο ξένος ταξιδιώτης να αγκαλιάσει τη διοργάνωση και να βρει ακόμη περισσότερα κίνητρα να ταξιδέψει σε γωνιές της χώρας μας, τις οποίες δε φανταζόταν ότι διαθέτουμε. Το πρώτο πράγμα που έρχεται στο νου κάποιου, όταν ακούει Ελλάδα, είναι τα πανέμορφα νησιά μας με τα καταγάλανα νερά, αλλά δε μπορεί να μη νοιώσει δέος όταν για πρώτη φορά αντικρίζει το βουνό των βουνών, το βουνό των Θεών- τον Όλυμπο»

Η πλατφόρμα εγγραφής για το HIGHLANDER Mt. Olympus, Greece είναι ήδη ανοιχτή στο https://highlanderadventure.com/olympus

Οι συμμετέχοντες μπορούν να απευθύνονται στο [email protected] για οποιεσδήποτε ερωτήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το brand HIGHLANDER Adventure και την παγκόσμια σειρά δράσεων, επισκεφτείτε τη  διεύθυνση www.highlanderadventure.com

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα της ΕΥ ΖΗΝ Greece A.E. επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.ezgreece.gr

Ο Σ.Α.Ν. στην παρουσίαση βιβλίου “Όταν γεννιέσαι τρεις φορές, Δωρεά οργάνων – Δώρο ζωής”

Με αυτή τη φράση ο πρόεδρος του Σ.Α.Ν. Αντώνης Χατζησάββας προλόγησε το βιβλίο του Δημήτρη Στρατούλη, στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στην Μεταμόρφωση την Τετάρτη 8 Ιουλίου.
Μια επένδυση Ζωής για τουλάχιστον 9 συνανθρώπους μας, που μέσα από τη Δωρεά Οργάνων πολλοί δεν θα είχαν την δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Επένδυση Ζωής για τους ιατρούς, νοσηλευτές που εμπλέκονται στην διαδικασία των μεταμοσχεύσεων. Επένδυση Ζωής και για το κράτος ακόμη, αν το δούμε από την οικονομική πλευρά του, καθώς ένας μεταμοσχευμένος κοστίζει πολύ λιγότερα χρήματα από έναν αιμοκαθαιρόμενο.

Ο Αντώνης Χατζησάββας, ως νεφροπαθής εδώ και 35 χρόνια, αναφέρθηκε πιο συγκεκριμένα στις επιλογές που έχει ένας νεφροπαθής για να μεταμοσχευθεί και φυσικά στο τι πρέπει να γίνει ώστε η Δωρεά Οργάνων να γίνει βίωμα και άμεση θεραπεία για όσους χρειάζονται την πολυπόθητη δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Η συμβολή του κράτους, οι συντονιστές μεταμόσχευσης, η εκκλησία, οι σύλλογοι ασθενών σημαντικά κομμάτια για τη Δωρεά Οργάνων.

Την παρουσίαση του βιβλίου “Όταν γεννιέσαι τρεις φορές, δωρεά οργάνων – δώρο ζωής” διοργάνωσε ο σύνδεσμος Αιμοδοτών Δωρητών Οργάνων ¨Κωστάκης Μεσογίτης” σε ανοιχτό χώρο με βάση τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
Ο Σ.Α.Ν. εκτός από την παρουσία του προέδρου, τίμησε την εκδήλωση με τη παρουσία αρκετών μελών του, που βοήθησαν και στην διανομή του φυλλαδίου μας στους πολίτες και συνασθενείς που βρέθηκαν στην εκδήλωση.

Μέσα από αυτό το βιβλίο, είναι μία ευκαιρία να ακουστεί και να διαδοθεί ακόμα περισσότερο το δυνατό μήνυμα  για τη Δωρεά οργάνων και τις μεταμοσχεύσεις, κορυφαία πράξη κοινωνικής αλληλεγγύης, η οποία σώζει ζωές σοβαρά πασχόντων συνανθρώπων μας και που δυστυχώς, η Ελλάδα είναι τελευταία στην Ευρώπη.
x
Send this to a friend