24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

O πιο απλός τρόπος για να μη «νερώνει» ο κρύος καφές μας

Αν πίνετε καφέ το ξέρετε πολύ καλά: το καλοκαίρι και γενικά τις περιόδους που το κλίμα είναι ζεστό ελάχιστα πράγματα συγκρίνονται με τον κρύο καφέ.

Μια μέθοδος για να πίνετε κρύο καφέ πολύ υψηλής ποιότητας είναι να φτιάξετε παγάκια από… καφέ!

Πως ετοιμάζουμε τα παγάκια καφέ;

Η συνταγή για τα παγάκια καφέ δε θα μπορούσε να είναι περισσότερο απλή, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να ετοιμάσουμε τον αγαπημένο μας καφέ και, αφού τον αφήσουμε να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου, να γεμίσουμε τις παγοθήκες μας και να τις τοποθετήσουμε στην κατάψυξη. Μετά από μερικές ώρες, θα έχουμε έτοιμα παγάκια καφέ, εύκολα και απλά.

Τροφές και ροφήματα που σε κρατάνε ξύπνιο το βράδυ όπως ο καφές

Ένας τομέας που χρειάζεται προσοχή, είναι το πόσο καφέ χρησιμοποιούμε. Η όλη φιλοσοφία γύρω από τη χρήση καφέ σε παγάκια είναι η διατήρηση της γεύσης του παγωμένου μας καφέ για όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα. Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι χρησιμοποιώντας πολλά παγάκια φτιαγμένα από δυνατό καφέ, η γεύση θα αλλοιωθεί επίσης, καθώς ο καφές μας θα γίνει σημαντικά πιο δυνατός, ενώ ταυτόχρονα θα αυξηθεί σημαντικά και η περιεκτικότητα του σε καφεΐνη.

Υπάρχει τρόπος να ρυθμίσουμε αυτή την παράμετρο, είτε προσέχοντας πόσα παγάκια χρησιμοποιούμε είτε αραιώνοντας τον καφέ που θα χρησιμοποιήσουμε για τα παγάκια μας. Φυσικά, αυτό απαιτεί έναν σχετικό πειραματισμό, τόσο με την αραίωση του καφέ όσο και με την ποσότητα του πάγου που θα χρησιμοποιήσουμε για κάθε ρόφημά μας, όμως μετά από μερικές δοκιμές, είναι σίγουρο πως θα απολαμβάνουμε τον πιο νόστιμο παγωμένο καφέ που έχουμε δοκιμάσει.

Φυσικά ο καφές που θα περιέχεται στα παγάκια θα πρέπει να είναι ο ίδιος με τον καφέ που πίνουμε. Δεν γίνεται δηλαδή να βάζουμε στον freddo espresso παγάκια φραπέ, ούτε το αντίθετο.

Τελικά ο καφές πειράζει το στομάχι;

Μερικά tips

  • Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσουμε εύκαμπτες θήκες σιλικόνης για να ετοιμάσουμε τα παγάκια καφέ μας
  • Δεν βάζουμε καυτό καφέ στην κατάψυξη, καθώς η μεγάλη διαφορά της θερμοκρασίας μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην κατάψυξη μας. Περιμένουμε πάντοτε να έρθει ο καφές σε θερμοκρασία δωματίου.
  • Μπορούμε να πρωτοτυπήσουμε, προσθέτοντας στα παγάκια καφέ που θα φτιάξουμε ζάχαρη, γάλα (κανονικό ή ζαχαρούχο), σιρόπι κλπ. Δεν ξεχνάμε ότι όλες αυτές οι προσθήκες αλλάζουν την τελική γεύση και προσέχουμε τις θερμίδες.

Καλή απόλαυση…

Διαβάστε επίσης: Ο καφές μετά την άσκηση μειώνει τους μυϊκούς πόνους!

x
Send this to a friend