Τα… καμπανάκια του οργανισμού όταν δεν τρώμε φρούτα και λαχανικά

Ακόμα και σημάδια στο σώμα σας μπορούν να σας αποδείξουν ότι δεν τρώτε όσα φρούτα και λαχανικά χρειάζεται ο οργανισμός σας. Δείτε τι μπορεί να σας συμβεί και βάλτε τα στη διατροφή σας.

Αν δεν συνοδεύετε τα γεύματά σας με σαλάτα και δεν τρώτε ενδιάμεσα κάποιο φρούτο ως σνακ, μάλλον σας ταλαιπωρούν τα παρακάτω.

1. Εμφανίζετε εύκολα μελανιές

Η χαμηλή πρόσληψη βιταμίνης C συνδέεται με τους συχνούς μώλωπες, την αιμορραγία των ούλων και την αργή επούλωση των πληγών. Θα βρείτε την πολύτιμη βιταμίνη στις κόκκινες πιπεριές, στη λαχανίδα, στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στο μπρόκολο, στα λαχανάκια Βρυξελλών, στις ντομάτες και στα εσπεριδοειδή.

Ποια φρούτα και λαχανικά κάνουν καλό και στην ψυχολογία μας;

2. Έντονο αίσθημα κόπωσης

Η χαμηλή πρόσληψη φολικού οξέος συνδέεται με την επίμονη κόπωση και την αναιμία. Το φολικό οξύ βρίσκεται σε σημαντική ποσότητα στα φυλλώδη λαχανικά με σκούρο πράσινο χρώμα, στα φασόλια, στα σπαράγγια και στις φακές.

3. Δεν έχετε καλή μνήμη

Η λουτεΐνη είναι ένα συστατικό που συνδέεται με τη μάθηση και την απομνημόνευση. Θα το βρείτε σε πληθώρα λαχανικών, όπως το μπρόκολο, το καλαμπόκι, το καρότο και η ντομάτα.

4. Αργείτε να αναρρώσετε από τις ιώσεις

Εάν δεν καταναλώνετε αρκετά φρούτα και λαχανικά, το ανοσοποιητικό σας δεν αμύνεται αρκετά αποτελεσματικά ενάντια στους παθογόνους εισβολείς, ούτε είναι σε θέση να τους εξουδετερώσει άμεσα.

5. Παθαίνετε συχνά κράμπες

Οι συχνές κράμπες συνδέονται με τη χαμηλή πρόσληψη καλίου. Θα το βρείτε στη μπανάνα, το παντζάρι, τη γλυκοπατάτα και τα φασόλια.

6. Δεν λειτουργεί σωστά το έντερό σας

Έχετε στομαχικές διαταραχές και δεν μπορείτε να ενεργηθείτε σωστά, κάτι απόλυτα αναγκαίο για την καλή υγεία. Τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην πέψη και την καλή λειτουργία του εντέρου.

Εναλλακτικοί τρόποι για να βάλετε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας

7. Κίνδυνος για στρες και κατάθλιψη

Έρευνα του Ισπανικού ινστιτούτου υγείας απέδειξε ότι μακροχρόνια οι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν στη δίαιτά τους αρκετά λαχανικά και φρούτα, κινδυνεύουν σε μεγάλο ποσοστό να παρουσιάσουν έντονο στρες και κατάθλιψη.

8. Πίεση και καρδιά

Τα λαχανικά και τα φρούτα συμβάλουν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και κατ’ επέκταση στην καλή λειτουργία της καρδιάς. Αν αισθάνεστε πονοκεφάλους, ζαλάδες και πόνους στο στήθος επισκεφτείτε το γιατρό σας και αλλάξτε συνήθειες.

9. Κίνδυνος να πάρετε κιλά

Όταν το ένα από τα γεύματα της ημέρας είναι μια πλούσια σαλάτα, παίρνετε περισσότερες βιταμίνες και λιγότερες θερμίδες. Όταν δεν τρώτε σαλάτα καταναλώνεται περισσότερες ποσότητες φαγητού με αποτέλεσμα να παίρνετε κιλά.

Διαβάστε επίσης: Πόσα φρούτα πρέπει να τρώμε την ημέρα;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Παράξενα σημάδια που φανερώνουν πόσο αγχωμένος είσαι!

Αν αισθάνεστε συχνά κάποιο από τα σημάδια που θα διαβάσετε παρακάτω ίσως να πρέπει να σκεφτείτε να πάρετε μερικές μέρες άδεια από τη δουλειά ή  να πάτε ένα περίπατο για να χαλαρώσετε ή απλά να κλείσετε το κινητό σας για μία μέρα.

Το άγχος είναι η μεγάλη “αρρώστια” της εποχής μας και φθείρει τον οργανισμό μας, ως εκ τούτου όσο και αν είναι πολύ δύσκολο πρέπει να βρούμε τρόπους να το αντιμετωπίσουμε.

Σου προκαλεί άγχος ακόμα και το τρέξιμο; Να τι πρέπει να κάνεις

Πονοκέφαλοι το σαββατοκύριακο

Αν ακόμα και το σαββατοκύριακο που χαλαρώνεις η πίεση της προηγούμενης εβδομάδας μετατρέπεται σε ημικρανίες και πόνους χρειάζεσαι μεγάλες δόσεις ύπνου και καλό φαγητό.

Μούδιασμα στο στόμα

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να καταφύγεις σε έναν οδοντίατρο να προμηθευτείς ένα μασελάκι για τον ύπνο ώστε να μην πιέζεις τα δόντια σου στον ύπνο σου και το πρωί σε πονάνε.

Περίεργα όνειρα

Τα όνειρα συνήθως λειτουργούν σαν παράγοντες θετικής ενέργειας στον άνθρωπο μιας και αν κάποιος έχει σωστές συνήθειες ύπνου και κοιμάται πάνω από 7 ώρες την ημέρα αλλά ακόμα αν αποφεύγει το αλκοόλ και την κακή διατροφή θα ξυπνάει σίγουρα με καλύτερη διάθεση. Σε αντίθετη περίπτωση κάτι από όλα αυτά δεν γίνεται σωστά.

Ματώνει το στόμα

Αν είσαι από τα άτομα που περνούν τις περισσότερες ώρες της ημέρας στη δουλειά καλό θα ήταν να κρατάς πάντα μαζί σου μία οδοντόβουρτσα ώστε τα δόντια σου να μην μένουν πολλές ώρες χωρίς να είναι βουρτσισμένα. Αυτό μπορεί να προκαλέσει ακόμα και περιοδοντίτιδα στα δόντια.

Τρόποι για να καταπολεμήσετε το άγχος

Ακμή

Το άγχος συμβάλλει στην έκκριση σμιγματογόνου υγρού πράγμα που σημαίνει πως μπορείς να βγάλεις ακόμα και ακμή εκτός των φυσιολογικών ορίων ηλικίας και ακμή πολύ πιο έντονη απ ότι είχες βγάλει στην περίοδο της εφηβείας σου. Καλό θα ήταν να πλένεσαι με τα κατάλληλα σαμπουάν ώστε το σώμα να μπορεί να ισορροπεί το ph και να μην δημιουργούνται τέτοιου είδους προβλήματα στον οργανισμό.

Διαβάστε επίσης: Τρόφιμα που μειώνουν το άγχος!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Γρήγοροι, δυνατοί, αποδοτικοί: Είναι οι αθλητές σήμερα καλύτεροι από αυτούς του χθες;

Photo by Braden Collum on Unsplash

Σίγουρα θα έχετε διαφωνήσει με τον πατέρα σας, τον θείο σας ή κάποιον μεγαλύτερο για το αν ο Michael Jordan ήταν καλύτερος του Lebron James ή αν ο Μαραντόνα θα ήταν καλύτερος του Μέσι. Είναι λογικό να αναρωτιόμαστε αν οι θρύλοι του παρελθόντος θα καταφέρνανε να φτάσουν στο υψηλότερο επίπεδο σήμερα. Για τον λόγο αυτό θα δούμε παρακάτω, αν όντως οι αθλητές του σήμερα (και του αύριο) γίνονται όντως πιο γρήγοροι, πιο δυνατοί, και πιο αποδοτικοί.

Καλύτερη παρακολούθηση της απόδοσης των αθλητών

Σίγουρα θα έχετε δει πολλούς ποδοσφαιριστές να φορούν ένα ‘μπουστάκι’ κατά τη διάρκεια του ματς. Αυτό συμβαίνει και σε άλλα αθλήματα (και με άλλους τρόπους) και πρόκειται για συσκευές που μετρούν βιομετρικά δεδομένα. Αυτά τα δεδομένα παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάλυση των παιχνιδιών και της προπόνησης. Για παράδειγμα στο ποδόσφαιρο, μπορεί να δει το τεχνικό team αν ο επιθετικός έτρεξε αρκετά στους χώρους, ή αν οι ακραίοι μπακ έχουν πέσει σε απόδοση στο τελικό σπριντ. Αυτά τα δεδομένα όμως, πολλές φορές είναι χρήσιμα και σε αυτούς που παίζουν αθλητικό στοίχημα, για να δουν τη συνολική απόδοση μιας ομάδας, ειδικά αν τα αστέρια της έχουν πτώση απόδοσης ή αν είναι σε φόρμα (περισσότερα τρεξίματα, πιο αθλητική ομάδα, καλύτερα αποτελέσματα). Οι παίκτες του σήμερα (και του αύριο) δεν μπορούν πλέον να ΄κρυφτούν’ μέσα στη συνολική καλή απόδοση μιας ομάδας, αλλά θα πρέπει να δίνουν κάθε φορά το 100%, διαφορετικά αυτό θα φανεί από την ανάλυση δεδομένων.

Ζωή σαν μοναχός

Παίκτες του ποδοσφαίρου όπως ο Μαραντόνα, ο Τζορτζ Μπεστ και ο Αντριάνο ήταν γνωστοί για τη ξέφρενη ζωή τους, η οποία δεν μπορεί να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση υπόδειγμα για έναν νέο αθλητή του σήμερα. Οι περισσότεροι αθλητές που έχουν βλέψεις πρωταθλητισμού ζουν με αυστηρό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει πολλή δουλειά, αυστηρό πρόγραμμα διατροφής, και ακόμα περισσότερη ξεκούραση. Προπονούνται 2 ή 3 φορές την ημέρα, σχεδόν ποτέ δεν βγαίνουν σε πάρτι ή τρώνε γρήγορο φαγητό, απλά κάθονται σπίτι και ξεκουράζονται είτε βλέποντας τηλεόραση, παίζοντας NetBet φρουτάκια είτε απλώς αποκοιμιούνται (οι περισσότεροι αθλητές κοιμούνται περισσότερο από τον μέσο άνθρωπο).

Άρα καταλαβαίνετε γιατί ο Κριστιάνο Ρονάλντο συνεχίζει να παίζει σε τοπ επίπεδο σε ηλικία που άλλοι θρύλοι (π.χ. Ροναλντίνιο) έχουν σταματήσει το ποδόσφαιρο προ πολλού. Όλα οφείλονται στον τρόπο ζωής που θυμίζει μοναχό.


Unsplash

Περισσότερα χρήματα στον αθλητισμό

Είναι απολύτως φυσιολογικό να υπάρχει περισσότερη ανάπτυξη στον επαγγελματικό αθλητισμό και κατ’ επέκταση περισσότερη προσοχή στην καλύτερη απόδοση των αθλητών. Πλέον, τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα έσοδα από το στοίχημα, ακόμα και τα χρήματα που επενδύουν οι μεγαλοϊδιοκτήτες ομάδων, έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη που δεν υπήρχαν ούτε σαν ιδέα στο παρελθόν. Είναι φυσιολογικό αθλητές του παρελθόντος να μην έφταναν στο επίπεδο των σημερινών πρωταθλητών, από την στιγμή που δεν είχαν επαγγελματίες διατροφολόγους, φροντιστές, ψυχολόγους καθώς και συμβόλαια εκατομμυρίων για να ζήσουν μέχρι και τα δισέγγονά τους. Πώς να μπορέσει (ή να θέλει) να φτάσει ένας ποδοσφαιριστής του 60’ στο υπέρτατο των επιδόσεων του, από την στιγμή που θα συνεχίσει να βγάζει απλά έναν τίμιο μισθό;

Τι επιφυλάσσει το μέλλον;

Αυτά που είπαμε προηγουμένως, και ακόμα παραπάνω. Οι αθλητές θα μπορούν να εκμεταλλευτούν εξελιγμένες τεχνολογίες (εικονική πραγματικότητα, γενετική, βιοτεχνολογία), για να φτάσουν ακόμα πιο ψηλά. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι η κατάρριψη πολλών ‘στοιχειωμένων’ ρεκόρ, καθώς και η δημιουργία ‘υπερομάδων’ που θα καταφέρνουν απίστευτα, για τα τωρινά δεδομένα, πράγματα.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend