Συμβουλές για να τρέχεις κάθε εβδομάδα περισσότερο και με ασφάλεια

Έχεις σκεφτεί ποτέ τον εαυτό σου να τρέχει κάθε μέρα, χωρίς διακοπές και χωρίς ενδιάμεσα διαστήματα ξεκούρασης; Για κάποιους αυτό δεν είναι κάτι δύσκολο όμως δεν είναι όλοι οι οργανισμοί συνηθισμένοι στους ίδιους ρυθμούς.

Σε περίπτωση που θες αλλά δεν μπορείς για την ώρα να είσαι από εκείνους που τρέχουν κάθε μέρα, αυτό το κείμενο είναι δικό σου. Να ορισμένα χρήσιμα tips:

Βρες τον χρόνο της ημέρας που σου ταιριάζει

Ξεκαθάρισε μέσα σου ποια ώρα της ημέρας προτιμάς να τρέχεις, ποια ώρα της ημέρας νιώθεις πιο έτοιμος και πιο δυνατός και τοποθέτησέ την μέσα στην ημερήσια ρουτίνα σου. Είναι πολύ σημαντικό η εκγύμναση να είναι τμήμα ρουτίνας.

Βασικά πράγματα που πρέπει να ξέρεις για το τρέξιμο το πρωί

Ξεκίνα με χαλαρούς ρυθμούς

Πάντα το κίνητρο βρίσκεται στα ύψη στις αρχές. Όμως για να διατηρήσεις μια διάρκεια, ξεκίνα με χαλαρούς ρυθμούς. Δεν πας για να σπάσεις κάποιο ρεκόρ. Αυξομείωνε διαρκώς τόσο την ταχύτητα όσο και την απόσταση και έτσι, θα αποκτήσεις ρυθμό.

Σκέψου τα οφέλη του καθημερινού τρεξίματος

Το τρέξιμο κάθε μέρα όχι απλά δεν βλάπτει καθόλου την υγεία σας αλλά αντίθετα, μελέτες δείχνουν ότι μια μέτριας έντασης καθημερινή άσκηση την βελτιώνει. Ξεκινώντας την προπόνησή σας με μικρές και αργές διαδρομές, δίνετε στο σώμα σας χρόνο να προσαρμοστεί, προστατεύετε τις αρθρώσεις σας, αποφεύγετε την υπερβολική προπόνηση και αποτρέπετε οδυνηρούς τραυματισμούς. Σταδιακά, όταν το τρέξιμο θα έχει εδραιωθεί στην καθημερινότητά σας, θα είναι η καλύτερη στιγμή της ημέρας.

Άκου το σώμα σου

Οι αρχάριοι δρομείς θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με τους στόχους που θέτουν για τον εαυτό τους. Δώστε στο σώμα σας το χρόνο να συνηθίσει το τρέξιμο. Αν αισθανθείτε πως κάνετε υπερβολική προπόνηση, κάντε ένα διάλειμμα. Τυπικά προβλήματα που προκύπτουν από το τρέξιμο όπως διάστρεμμα αστραγάλου δεν είναι παίξε-γέλασε. Τα προβλήματα στο γόνατο και ο πόνος στην πλάτη είναι συχνές παρενέργειες της υπερβολικής συχνότητας προπονήσεων. Μπορείτε να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα με σωστή προθέρμανση. Επίσης, οι ασκήσεις σωματικού βάρους που στοχεύουν στην ενίσχυση των μυών σας θα βοηθήσουν και στη βελτίωση της απόδοσής σας.

Απολαύστε την ανάκαμψη

Αν υποθέσουμε ότι τρέχετε μεταξύ 2 και 10 χιλιομέτρων κάθε μέρα, το σώμα σας χρειάζεται οπωσδήποτε στιγμές ανάκαμψης. Αυτό συμβαίνει με χαλαρά, αργά τρεξίματα, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μύες σας χαλαρώνουν. Απολαύστε αυτή τη διαδικασία και μην την βλέπετε σαν περιττή ρουτίνα. Θα δείτε ότι θα φτάσει κάποια στιγμή που θα την περιμένετε πως και πως.

Μην ξεχνάς τη σωστή διατροφή

Όταν τρέχετε κάθε μέρα, καίτε περισσότερη ενέργεια συνεπώς η ισορροπημένη διατροφή είναι βασικό ζητούμενο. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε αρκετά υγρά και τρώτε πράγματι ισορροπημένα. Φάτε γεύματα πλούσια σε υδατάνθρακες ποιότητας όπως ζυμαρικά ολικής αλέσεως για να διατηρήσετε στο σώμα σας αρκετό γλυκογόνο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε την ενέργεια που χρειάζεστε για τις καθημερινές σας διαδρομές. Κρέας, ψάρια, φασόλια και αυγά είναι ό,τι πρέπει για γεύμα μετά το τρέξιμο. Τα φρούτα και τα λαχανικά σας επίσης θυμήθείτε πως σας παρέχουν επιπλέον βιταμίνες και μέταλλα.

Διαβάστε επίσης: Γιατί οι μέρες απόλυτης ξεκούρασης είναι απαραίτητες για τις προπονήσεις σας

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Στο ΟΑΚΑ το 5ο No Finish Line Athens – Άνοιξαν οι εγγραφές

Εκατό ημέρες πριν από την έναρξη του 5ου No Finish Line Athens και η Οργανωτική Επιτροπή ανακοινώνει ότι άνοιξαν οι εγγραφές στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης nflathens.com. Οι εγγραφές γίνονται μόνο ηλεκτρονικά από 21 Ιουνίου 2021 έως 8 Σεπτεμβρίου 2021 μέσω της επίσημης ιστοσελίδας συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα ατομικής συμμετοχής.

Το No Finish Line Athens είναι o μεγαλύτερος φιλανθρωπικός αγώνας τρεξίματος στην Ελλάδα και τον κόσμο και θα διεξαχθεί από την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου έως την Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2021, πάντα με την ίδια φιλοσοφία, δηλαδή ενισχύοντας την Ένωση Μαζί για το Παιδί.

Το No Finish Line Athens, δεν αλλάζει ούτε ως φιλοσοφία ούτε ως αγώνας και θα επαναληφθούν όλα τα αγωνίσματα των προηγούμενων ετών, παράλληλα με το ψυχαγωγικό πρόγραμμα.

Αυτό που αλλάζει είναι ο τόπος διεξαγωγής, καθώς μεταφέρεται από το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ), όπου λόγω της πολύ μεγαλύτερης έκτασης αποτελεί εγγύηση ότι θα τηρηθούν με ασφάλεια και ακρίβεια όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ενώ είναι εύκολα προσβάσιμο από κάθε περιοχή της Αττικής!

Στο No Finish Line, οι συμμετέχοντες τρέχουν και περπατούν για καλό σκοπό, χωρίς χρονικό και χιλιομετρικό περιορισμό και τα χιλιόμετρα μετατρέπονται σε χρήματα για να υλοποιηθούν παιδικά προγράμματα που στηρίζει το «Μαζί για το Παιδί».

Παράλληλα με τον 90ωρο φιλανθρωπικό αγώνα Charity Run του 5ου No Finish Line Athens διεξάγονται και τρείς αγώνες δρόμων υπεραντοχής με αγωνιστικό χαρακτήρα, ο μαραθώνιος αγώνας 42,195μ., ο υπερμαραθώνιος αγώνας 24 ωρών και ο πολυήμερος αγώνας 90 ωρών, όπου συμμετέχουν Έλληνες και ξένοι δρομείς αντοχής συνδιάζοντας αγώνα και προσφορά, ενώ ξεχωριστής σημασίας διοργάνωση είναι και το Family Run, ένας μοναδικός οικογενειακός αγώνας που είναι ανοικτός σε συμμετοχή πρός όλες τις οικογένειες.

Ομαδικές εγγραφές

 Οι ομάδες υποστήριξης που δημιουργούνται από εταιρείες, οργανισμούς, συλλόγους, σχολεία, αποτελούν τον πυρήνα του Charity Run και παίζουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο No Finish Line Athens, καθώς έχουν τη μεγαλύτερη συμβολή σε χιλιόμετρα και σε κοινωνική προσφορά.

Για δημιουργία ομάδας υποστήριξης με προβολή επωνυμίας και λογοτύπηση στον αριθμό, απαιτούνται τουλάχιστον 15 άτομα όσον αφορά τις εταιρείες, τους οργανισμούς, τους συλλόγους και τουλάχιστον 30 άτομα όσον αφορά τα σχολεία.

Κάθε εταιρεία, οργανισμός, σύλλογος, σχολείο, έχει το δικαίωμα να δημιουργήσει απεριόριστο αριθμό ομάδων, ενώ με την ολοκλήρωση του Charity Run του NFL Athens, ακολουθούν βραβεύσεις στις ομάδες με τα περισσότερα χιλιόμετρα και προσφορά.

Δηλώσεις συμμετοχής ομάδων στο Charity Run, γίνονται μόνο μέσω του τμήματος ομαδικών συμμετοχών από 1 Ιουνίου 2021 έως 29 Αυγούστου 2021, σε συνεννόηση του εκπροσώπου κάθε ομάδας με την υπεύθυνη εγγραφών ομάδων Μαίρη Τσιγκοπούλου και με αποστολή λίστας συμμετεχόντων στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

https://nflathens.com

https://www.facebook.com/NoFinishLineAthens

https://www.instagram.com/nflathens

https://twitter.com/NFLAthens

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 1ο THEMISTOCLES TRAIL

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο πρώτος αγώνας ορεινού τρεξίματος “THEMISTOCLES TRAIL” στο όρος Αιγάλεω.

Ευχαριστούμε τον Πέτρο Πετρόπουλο για την γεννήτρια , τη FRUTOP για τα ισοτονικά ποτά, τις Υπεραγορές Σκλαβενίτη, το Metropolitan Hospital για τη διάθεση ασθενοφόρου και τον ιατρικό εξοπλισμό, την ομάδα εθελοντών διασωστών ΕΠΟΜΕΑ Αιγάλεω, το My Recovery Lab και τον Πέτρο Μισυρλή για την αποκατάσταση των δρομέων.

Φυσικα τους marc για την πολύτιμη βοήθεια. Ευχαριστούμε για την παρουσία τους, το Δήμαρχο Κορυδαλλού κύριο Νίκο Χουρσαλά, τον Πρόεδρο του Οργανισμού Άθλησης και Πολιτισμού κύριο Γιάννη Πάχο καθώς και τους συνεργάτες τους για τη βοήθεια και την υποστήριξη. Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τους χρόνου!

Οι νικήτριες και νικητές του 1ου Themistocles trail

1.ΠΑΝΤΕΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑROCKRUNNERS1:38:42
2.ΤΣΑΠΙΚΟΥΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ1:46:53
3.ΣΠΥΡΟΥ ΕΛΠΙΔΑΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ1:48:02

 

1.

ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΤΡΑΣ

1:20:00

2.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

DYNAFIT

1:20:04

3.

ΣΑΜΟΘΡΑΚΙΤΗΣ ΛΟΥΚΑΣ

L CREW

1:24:16

Η Οργανωτική Επιτροπή

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Send this to a friend