Προπονήσεις που μπορούν να αναπληρώσουν το τρέξιμο (αν αυτό δεν είναι επιλογή)

Προπονήσεις που μπορούν να αναπληρώσουν το τρέξιμο (αν αυτό δεν είναι επιλογή)

Οι δρομείς είναι ένα ιδιαίτερο είδος ανθρώπων. Προσπαθούν διαρκώς να φτάνουν και φημίζονται για το ποτέ δεν τα παρατούν. Επίσης, το άθλημα με το οποίο έχουν επιλέξει να ασχολούνται έχει πολύ υψηλή προτεραιότητα στη ζωή τους.

Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά παραπέμπουν σε έναν… εθισμένο, με την καλή έννοια, άνθρωπο. Και ορθώς: πολλές φορές το τρέξιμο μπορεί να γίνει τόσο εθιστικό που κάθε άλλο είδος άσκησης μοιάζει ανούσιο μπροστά του.

Υπάρχουν φυσικά ορισμένες μέρες που, όσο και αν δεν το θέλετε, είστε αναγκασμένοι να μείνετε μακριά από το τρέξιμο. Είτε επειδή βιώνετε έναν μικρό ή μεγάλο τραυματισμό είτε λόγω επαγγελματικών ή άλλων υποχρεώσεων είτε για ένα σωρό λόγους, ενδέχεται να υπάρξει μια περίοδος που δεν θα τρέχετε.

Δεν χρειάζεται να καταρρεύσει ο εσωτερικός σας κόσμος. Υπάρχουν και άλλες μορφές προπόνησης που μπορούν να αναπληρώσουν το γεγονός ότι μένετε μακριά από το τρέξιμο.

Αν δεν μπορείτε να τρέξετε λόγω τραυματισμού…

Το τρέξιμο είναι τρομερό για πολλούς λόγους. Τα οφέλη του μπορούν να περιλαμβάνουν έλεγχο του βάρους, αναβαθμισμένη αερόβια ικανότητα και μειωμένο κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις. Δυστυχώς, το τρέξιμο σχετίζεται επίσης με αρκετά υψηλά ποσοστά εμφάνισης τραυματισμών, κυρίως σε σημεία του ποδιού.

Αν τραυματιστείτε στο πόδι και δεν μπορείτε να τρέξετε, μην απελπίζεστε. Έτσι κι αλλιώς, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να κάτσετε στον καναπέ σας. Αντίθετα, επιβάλλεται να κάνετε άλλου είδους δραστηριότητες που θα σας βοηθήσουν να επανέλθετε στο τρέξιμο η ποδηλασία, η κωπηλασία και η κολύμβηση, που άλλωστε δεν επιβαρύνουν το τραυματισμένο σας πόδι.

Μόλις ξεπεράσετε τον τραυματισμό σας, μην αγνοήσετε τις ιατρικές συμβουλές και αρχίσετε να τρέχετε πάλι σαν να μην υπάρχει αύριο. Αποφύγετε τα πολύ έντονα σπριντ και ακολουθείστε ένα πρόγραμμα με μικρές αυξήσεις της απόστασης και της έντασης για να αποκαταστήσετε την αντοχή σας και να αποφύγετε την επανεμφάνιση ενός τραυματισμού.

Αν δεν μπορείτε να τρέξετε λόγω καιρού…

Είστε έτοιμοι να βγείτε στους δρόμους και να τρέξετε αλλά η Μητέρα Φύση έχει άλλα σχέδια; Αντί να κάτσετε απλά στον καναπέ αυτή τη βροχερή μέρα, αναπληρώστε δημιουργικά το τρέξιμό σας. Εκτός από την προφανή επιλογή του τρέξιμου σε διάδρομο, υπάρχουν πολλές άλλες εσωτερικές δραστηριότητες που μπορείτε να ακολουθήσετε χωρίς καν να αφήσετε το σαλόνι σας.

Βρείτε μέσω internet ένα σετ HIIT (Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση) και όταν το τελειώσετε θα νιώθετε σαν να έχετε μόλις τρέξει. Το HIIT άλλωστε έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την ικανότητα καρδιοαναπνευστικής ικανότητας ενώ καταλαμβάνοντας λιγότερο χρόνο από ένα τυπικό τρέξιμο έχει τα ίδια οφέλη για την καρδιά – για παράδειγμα, 25 λεπτά HIIT ισοδυναμούν με 50 λεπτά τρεξίματος.

Αν δεν μπορείτε να τρέξετε λόγω ταξιδιού…

Είτε ξοδεύετε τις μέρες σας παγιδευμένοι σε μια αίθουσα συνεδριάσεων είτε σε μια ξαπλώστρα στην παραλία, ένα ταξίδι μπορεί μερικές φορές να εμποδίσει το τρέξιμό. Αν δεν επιδιώκετε συνειδητά να περάστε ημέρες ξεκούρασης (άρα και αδράνειας), τότε μια πολύ καλή λύση είναι να χρησιμοποιήσετε το γυμναστήριο του ξενοδοχείου, αν υπάρχει. Αν όχι, υπάρχει πάντα η λύση να κάνετε μια προπόνηση HIIT στο δωμάτιό σας.

Αν πάλι το δωμάτιό σας είναι πολύ μικρό για αυτό, τότε δεν έχετε παρά να χρησιμοποιήσετε ένα σχοινάκι άλματος: πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή αν το τρέξιμο δεν είναι επιλογή. Είναι ελαφρύ, δεν πιάνει καθόλου χώρο και γενικότερα είναι ένα από τα πιο βολικά εργαλεία γυμναστικής. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες του ξενοδοχείου. Κάτι τέτοιο θα ήταν εξαιρετικό για την καρδιακή λειτουργία.

Διαβάστε ακόμα: Τέσσερις λόγοι που η κολύμβηση είναι εξαιρετική προπόνηση για τους δρομείς

Previous ArticleNext Article

Έρχεται το “Monemvasia Run Challenge 2020”

Το Αθλητικό – Πολιτιστικό Σωματείο “Καστροπολίτες Μονεμβασίας” σε συνεργασία με τους “Συνοδοιπόρους Μονεμβασίας”

Διοργανώνουν την Κυριακή 11 Οκτωβρίου2020, τον 3ο αγώνα δρόμου με την ονομασία Monemvasia Run Challenge 2020 απόστασης 20 χλμ. καθώς και τους παράλληλους αγώνες δρόμου 5 χλμ. και 1.5 χλμ.

Η οργανωτική επιτροπή με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κατάσταση πανδημίας λόγω του Covid-19 και θέλοντας να συμβάλλει στην ασφαλέστερη δυνατή παρουσία τόσο των συμμετεχόντων δρομέων, όσο και των κριτών, εθελοντών, εργαζομένων, ιατρικού και βοηθητικού προσωπικού που θα συμμετάσχουν στους εν λόγω αγώνες δρόμου, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η διεξαγωγή των αγώνων να εναρμονίζεται απόλυτα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει εκπονηθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και αφορά στη διεξαγωγή αγώνων δρόμου εκτός σταδίου.

Διαβαστε όλα όσα αναφέρονται στην προκήρυξη του αγώνα ΕΔΩ

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού το Ioannina Lake Run 2020

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού τίθεται Ioannina Lake Run 2020, με απόφαση του υπουργού Χάρη Θεοχάρη.

Η συμβολική αξία της απόφασης είναι σημαντική, καθώς κατατάσσει τον αγώνα των 30 χλμ. γύρω από τη λίμνη Παμβώτιδα και τους παράλληλους παραλίμνιους αγώνες, στις διοργανώσεις που αναδεικνύουν και προβάλλουν τα πλεονεκτήματα της χώρας και της περιοχής στον τομέα του Τουρισμού.

Άλλωστε, είναι ξεκάθαρο τα τελευταία χρόνια σε όλους τους εμπλεκόμενους ότι το Ioannina Lake Run δεν είναι απλώς ένα σημαντικό αθλητικό γεγονός, αλλά μια διοργάνωση που συνδέει τον αθλητισμό με τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τον εθελοντισμό, στοιχεία που όλα μαζί συνθέτουν ένα τουριστικό προϊόν με υψηλή προστιθέμενη αξία και συνθέτουν μια ολοκληρωμένη πρόταση για προσέλκυση επισκεπτών.

Κάτι, βέβαια, που αποδεικνύει και με μετρήσιμα στοιχεία η εκπόνηση της μελέτης για το οικονομικό και τουριστικό αποτύπωμα του Ioannina Lake Run, που εκπόνησε η Real Time Events για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων.

x
Send this to a friend