Οκτώ απλά βήματα για να αυξήσετε την αντοχή σας στο τρέξιμο

Οκτώ απλά βήματα για να αυξήσετε την αντοχή σας στο τρέξιμο

Επιμέλεια: Λευτέρης Κοντούρης

Η βελτίωση της αντοχής στο τρέξιμο δεν είναι κάτι που έρχεται από τη μία στιγμή στην άλλη. Χρειάζεται μεθοδικότητα, προκειμένου να αποφύγετε τραυματισμούς, οι οποίοι θα κάνουν τη ζωή σας ακόμα πιο δύσκολη.

Παρακάτω ακολουθούν οκτώ βήματα που θα αυξήσουν σταδιακά την αντοχή σας:

1. Να τρέχετε με αργό και σταθερό ρυθμό

Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε τα όριά σας και να ρυθμίζετε τον ρυθμό του τρεξίματός σας για να μην τρέχετε άσκοπα. Καλό θα είναι να νιώθετε άνετα και να μπορείτε να μιλάτε με τον διπλανό σας χωρίς προβλήματα.

2. Αυξήστε σταδιακά τις αποστάσεις που τρέχετε

Δεν είναι απαραίτητο να υπερβαίνετε τις δυνάμεις σας από νωρίς. Προσπαθήστε να υπάρχει μία γεωμετρική πρόοδος στις αποστάσεις που τρέχετε, προκειμένου να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς από υπερκόπωση.

3. Τρέξτε μία μεγάλη απόσταση ανά εβδομάδα

Καλό θα ήταν μία μέρα μέσα στην εβδομάδα (προτιμήστε το Σάββατο ή την Κυριακή για να είστε πιο χαλαροί) να τρέξετε μία μεγάλη απόσταση. Δεν χρειάζεται να βιάζεστε. Να έχετε ένα σταθερό ρυθμό.

4. Κάντε μικρά διαλείμματα περπατώντας

Δεν πρέπει να τρέχετε σε φουλ ρυθμούς συνέχεια. Οταν βλέπετε ότι ξεπερνάτε τα όριά σας, κάντε ένα διάλειμμα με τρέξιμο. Θα ξεκουραστούν οι μύες σας, χωρίς να υπάρχει ολική χαλαρότητα του οργανισμού σας.

5. Μην αφήνετε άδειες τις μπαταρίες σας

Οταν τρέχετε για πολύ ώρα, καλό θα ήταν να μην αφήνετε τον οργανισμό σας χωρίς υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες. Για να διατηρήσετε τα επίπεδα της ενέργειά σας σε ικανοποιητικά επίπεδα, δοκιμάστε να τροφοδοτήσετε τον οργανισμό σας περίπου μισή ώρα αφού έχετε ξεκινήσει το τρέξιμο.

6. Σπάστε την απόσταση για να σας φαίνετε μικρότερη

Επειδή όλα είναι στο μυαλό, προσπαθήστε να σπάσετε τις αποστάσεις για να φαίνονται μικρότερες (π.χ. αν έχετε προγραμματίσει να τρέξετε 2 χιλιόμετρα, πείτε ότι τρέχετε 4×500). Δοκιμάστε και διαλειμματική προπόνηση.

7. Μην τρέχετε να απομονωμένα μέρη

Οταν θέλετε να τρέξετε, καλό θα ήταν να επιλέγετε μέρη που είναι σχετικά κοντά στο σπίτι σας, ώστε αν συμβεί κάτι να μην ταλαιπωρηθείτε όταν θα θέλετε να πάτε να ξεκουραστείτε.

8. Να έχετε υπομονή

Για να χτίσετε την αντοχή σας χρειάζεται υπομονή. Ο λαός λέει ότι «όποιος βιάζεται σκοντάφτει», ενώ η μαραθωνοδρόμος από τη Νορβηγία Γκρέτε Βάιτζ έλεγε: «Πήγαινε μπροστά, αλλά να έχεις υπομονή).

Διαβάστε ακόμα: Πώς θα θέσετε τολμηρούς και ρεαλιστικούς στόχους στο τρέξιμο

Πηγή: Runnersworld.co.uk

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

SKYROS RUN 2024: Fitness Day την Κυριακή 16 Ιουνίου

Η ομάδα του Skyros Run, όπως κάθε χρονιά έτσι και το 2024, εκτός από μια δρομική συνάντηση, φιλοδοξεί να δώσει στους δρομείς και τους συνοδούς τους ένα χορταστικό τριήμερο γεμάτο με παράλληλες εκδηλώσεις με έμφαση στις αθλητικές αλλά και τις πολιτιστικές δράσεις.

Το Skyros Run σε συνεργασία με το γυμναστήριο DOMUS HEALTH AND FITNESS BOUTIQUE στην Γλυφάδα, διοργανώνουν το FITNESS DAY.

Την Κυριακή 16 Ιουνίου θα αφεθούμε στα χέρια των έμπειρων γυμναστών του DOMUS HEALTH AND FITNESS BOUTIQUE, θα γυμναστούμε, θα διασκεδάσουμε,θα χαλαρώσουμε, θα γίνουμε μια παρέα και θα χαρούμε τις ομορφιές της μοναδικής παραλίας Μαγαζιά της Σκύρου.

Το πρόγραμμα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες όλων όσων θα τρέξουν στο SKYROS RUN αλλά και στους συνοδούς τους με στόχο στιγμές, αποθεραπείας, διασκέδασης και χαλάρωσης στο μοναδικό αμμουδερό τερέν της Σκύρου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

– Αποθεραπεία με PILATES, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας φυσικής αγωγής Έρης
Βαβουράκη.

– BOOTCAMP CHALLENGE, παιχνίδια στην άμμο, η απόλυτη ομαδική fitness εμπειρία, υπό την
καθοδήγηση των καθηγητών φυσικής αγωγής, Σπύρο Αναστασίου και Έρης Βαβουράκη.

– FUN BEACH VOLLEY, μίνι τουρνουά beach volley για όλους, υπό την καθοδήγηση του
επαγγελματία αθλητή βολλευ και καθηγητή φυσικής αγωγής, Σπύρο Αναστασίου.

Δήλωσε τώρα συμμετοχή στο Skyros Run και λάβε μέρος εσύ και οι φίλοι σου στο fitness day. Μείνετε συντονισμένοι!

#Be1ofUs
www.skyrosrun.com
www.instagram.skyrosrun
www.facebook.com/skyrosrun
www.youtube.com/@skyrosrun9349

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ο Παναγιώτης Καραΐσκος στο Διεθνή Μαραθώνιο Ρόδου!

Ο κορυφαίος Έλληνας Μαραθωνοδρόμος, ο Παναγιώτης Καραΐσκος που τον περασμένο Νοέμβριο θριάμβευσε στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, θα τρέξει στον 9ο Διεθνή Μαραθώνιο της Ρόδου που θα διεξαχθεί στις 21 Απριλίου 2024.

Είναι η πρώτη φορά που ο Παναγιώτης Καραΐσκος θα συμμετάσχει στο Μαραθώνιο του «Σμαραγδένιου Νησιού» και ο ίδιος δηλώνει ανυπόμονος να βιώσει την εμπειρία: «Είναι η πρώτη φορά που θα τρέξω στο Μαραθώνιο της Ρόδου και η χαρά μου είναι μεγάλη. Έχω ακούσει από φίλους δρομείς για τα καλύτερα για τη διοργάνωση, αλλά και τη διαδρομή που συνδυάζει τρέξιμο δίπλα στη θάλασσα αλλά και στη Μεσαιωνική Πόλης της Ρόδου. Σας περιμένω όλους στη Ρόδο στις 21 Απριλίου για να χαρούμε μαζί τον αθλητισμό και τον αγώνα», δήλωσε ο Καραΐσκος που ήταν νικητής και στον Ημιμαραθώνιο της Αθήνας το 2023.

Η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Μαριέτα Παπαβασιλείου εξέφρασε την ικανοποίηση της για τη συμμετοχή του Παναγιώτη Καραΐσκου στον 9ο Μαραθώνιο Ρόδου, σημειώνοντας ότι ο αγώνας συνεχίζει την παράδοση της φιλοξενίας των νικητών του Μαραθωνίου Αθηνών. Αναλυτικότερα, ανέφερε τα εξής: «Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε τον Παναγιώτη Καραΐσκο στη μεγάλη οικογένεια του Μαραθωνίου της Ρόδου και αποτελεί για μας μεγάλη τιμή η συμμετοχή του. Ο Παναγιώτης αποτελεί λαμπρό παράδειγμα και ανυπομονούμε να τον υποδεχθούμε στον Αγώνα μας. Με την παρουσία του, ο Διεθνής Μαραθώνιος της Ρόδου συνεχίζει την παράδοση να φιλοξενεί τους νικητές του Μαραθωνίου της Αθήνας, όπως κάναμε και πέρσι με τους σπουδαίους Χαράλαμπο Πιτσώλη και Βασιλική Κωνσταντινοπούλου».

Οι εγγραφές για τον 9ο Μαραθώνιο της Ρόδου συνεχίζονται για τα αγωνίσματα του Μαραθωνίου, του Ημιμαραθωνίου, των 5 και των 10 χλμ, στην ηλεκτρονική σελίδα του αγώνα https://www.rhodesmarathon.gr/ και είναι ευκαιρία για τους ενδιαφερόμενους να επωφεληθούν από προνομιακές τιμές σε εισιτήρια και διαμονή.

Συνδιοργανωτές του αγώνα είναι, η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΡΟΔΟΥ, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ο Δήμος Ρόδου-ΔΟΠΑΡ. Επίσης, ο αγώνας υποστηρίζεται από το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου και το Μουσείο Νεοελληνικής Τέχνης Δήμου Ρόδου, ενώ τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ. Διεξάγεται με την πιστοποίηση του ΣΕΓΑΣ και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μαραθωνίων Δρόμων AIMS, σε μια εξαιρετική παραθαλάσσια διαδρομή που «διατρέχει» τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Ρόδου.

Για περισσότερες πληροφορίες:

https://www.rhodesmarathon.gr/

https://www.facebook.com/roads2rhodes/

https://www.instagram.com/roadstorhodes/

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News