Μικρές αλλαγές στη ρουτίνα σας που οδηγούν σε απώλεια βάρους

Μικρές αλλαγές στη ρουτίνα σας που οδηγούν σε απώλεια βάρους

To πιο δύσκολο κομμάτι στο να χάσετε βάρος είναι να το πάρετε απόφαση. Ακόμη και μικρές αλλαγές στη ρουτίνα του καθημερινού σας προγράμματος, δημιουργούν ένα μικρό σοκ στον οργανισμό, αναγκάζοντας το σώμα να καταναλώσει περισσότερη ενέργεια για να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες.

Το πόσες θερμίδες καίει κάποιος μέσα στην ημέρα, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η φυσική δραστηριότητα, η ηλικία, το φύλο και τα κιλά.  Το  φυσιολογικό για τους περισσότερους ανθρώπους είναι να καίνε περίπου 2.000 θερμίδες την ημέρα όπως αναφέρεται σε μελέτες του Κέντρου Πρόληψης και Ελέγχου Ασθενειών (CDC).

Προκειμένου να χάσετε 1-2 κιλά την εβδομάδα θα πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων ανά ημέρα κατά τουλάχιστον 500.

Μικρό μπουκάλι νερού

Οσο μικρότερο το μπουκάλι τόσο  πιο συχνά θα πηγαίνετε να τα γεμίζετε με νερό. Αυτό σημαίνει διαρκής κίνηση και απώλεια θερμίδων.

Aσκηση στην δουλεία

Με λίγη φαντασία μπορείτε να βρείτε τρόπους ώστε να κάθεστε λιγότερο και να κινήστε περισσότερο όσο βρίσκεστε στον χώρο εργασίας. Βάλτε ειδοποίηση στο κινητό για να σας το υπενθυμίζει κάθε μισή ώρα. Μπορείτε επίσης να κάνετε ανά διαστήματα βαθιά καθίσματα ή να χρησιμοποιήσετε μπουκάλια νερού σαν βαράκια. Αποφύγετε να έχετε συνέχεια μια συγκεκριμένη στάση όταν κάθεστε στο γραφείο και μην υποκύπτετε στον πειρασμό για διάφορα σνακ που συνηθίζετε να καταναλώνετε όταν πεινάτε εν ώρα εργασίας.

Δροσερό περιβάλλον

Σε δροσερό μέρος μπορείτε να κάψετε 40% περισσότερο λίπος σύμφωνα με τις σχετικές έρευνες. Αυτό ισχύει γιατί το σώμα σας καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να μείνει ζεστό.

Μην παραλείπετε τα γεύματα

Η παράλειψη γευμάτων επιβραδύνει τον μεταβολισμό σας και αυτό με τη σειρά του επηρεάζει την ικανότητα του οργανισμού στο να καίει θερμίδες σε κατάσταση ηρεμίας. Τα τρόφιμα είναι τα καλύτερα καύσιμα και αν δεν υπάρχουν αυτά θα νιώσετε κουρασμένοι και δίχως ενέργεια. Αν δεν προσλαμβάνετε θερμίδες κάθε λίγες ώρες όταν νιώθετε πείνα, το σώμα θα αρχίσει να εξοικονομεί ενέργεια για αργότερα και με αυτόν τον τρόπο θα γίνεται πιο αργά το κάψιμο θερμίδων και κατά συνέπεια η απώλεια βάρους.

Μειώστε τις επαναλήψεις κ αυξήστε τα βάρη

Αυτό το απλό τέχνασμα θα σας οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν θέλετε να πετύχετε την ενδυνάμωση των δικεφάλων, αυξήστε το βάρος κα μειώστε τις επαναλήψεις. Αν συνήθως κάνετε 10-12 επαναλήψεις, αυξήστε το βάρος μέχρι να μπορείτε να κάνετε 3 σετ των 4-8 επαναλήψεων. Τα βάρη κάνουν δουλειά.

Κάντε ασκήσεις των πάνω άκρων με τα πόδια σας

Την επόμενη φορά που θα κάνετε βαράκια μην στέκεστε σε όρθια στάση αλλά λυγίστε τα γόνατα. Τα πόδια χρησιμοποιούν περισσότερη ενέργεια από άλλες ομάδες μυών στο σώμα. Αυτό σημαίνει πως καίτε περισσότερες θερμίδες όσο πιο συχνά τα κινείτε.

Μην τρέχετε απλά

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις για να κάψετε θερμίδες πέραν από το απλό τρέξιμο. Η προπόνηση με kettlebells έχε αποδειχθεί πως βελτιώνει την δυναμική ισορροπία καθώς και την αντοχή σας. Το kick boxing, η κυκλική προπόνηση και η κωπηλασία αποτελούν κάποιες καλές εναλλακτικές για να χάσετε βάρο

Διαβάστε ακόμα: Οι 10 πιο αντισυμβατικοί τρόποι για να χάσετε κιλά

Previous ArticleNext Article

Κρυώνεις περισσότερο από τους άλλους; Υπάρχει εξήγηση…

Είσαι αυτό που λέμε… κρυουλιάρης. Συμβαίνει, δεν χρειάζεται να το παίρνεις κατάκαρδα. Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που συμβαίνει αυτό στον οργανισμό σου.

Ακόμα και όταν η θερμοκρασία είναι αρκετά καλή και εσύ συνεχίζεις να κρυώνεις, πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος.

Έχεις χαμηλό σωματικό λίπος

Το λίπος γενικά δεν είναι καλό, αλλά το χειμώνα επιτελεί έργο… μόνωσης στον οργανισμό.

Γιατί σας πιάνει φαγούρα στα πόδια μετά από τρέξιμο στο κρύο;

Έχεις χαμηλό μεταβολισμό

Οι άνθρωποι που έχουν μεγαλύτερη μυϊκή μάζα, έχουν και πιο γρήγορο μεταβολισμό και άρα καλύτερη κυκλοφορία αίματος που τους ζεσταίνει. Αυτοί με χαμηλό μεταβολισμό κρυώνουν.

Δεν κοιμάσαι σωστά

Η αϋπνία επιβραδύνει τον μεταβολισμό και σε… ρίχνει. Ένα από τα συμπτώματα είναι να κρυώνεις.

Πίνεις λίγο νερό

Ακόμα και τον χειμώνα, αν δεν πιείς αρκετό νερό μπορεί να φτάσεις σε επίπεδα αφυδατώσεις και αυτός είναι ένας λόγος που πέφτει η εσωτερική σου θερμοκρασία.

Σου λείπει σίδηρο ή Β12

Η βιταμίνη Β12 και ο σίδηρος όταν δεν βρίσκονται σε σωστά επίπεδα στον οργανισμό απορυθμίζουν τον θερμοστάτη. Φάτε κόκκινο κρέας.

Γιατί στο κρύο…τρέχει η μύτη μας ακόμα και όταν δεν είμαστε άρρωστοι;

Υποθυρεοειδισμός

Όταν ο θυρεοειδής υπολειτουργεί (υποθυρεοειδισμός), οι μεταβολικές διεργασίες επιβραδύνονται σημαντικά.

Κυκλοφορικό

Ξεκινάει επειδή παγώνουν τα άκρα σου και δεν μπορείς να τα ζεστάνεις με τίποτα. Τα κυκλοφορικά προβλήματα συνδέονται με διάφορες παθήσεις.

Σε κάθε περίπτωση προσπάθησε να αλλάξεις κάποιες από τις συνήθειές σου.

Μπορείς να κάνεις κάποιες ασκήσεις, να τρέξεις για λίγα λεπτά στο διάδρομο ή στο πάρκο και γυρνώντας να κάνεις ένα καυτό μπάνιο. Φάε σωστά, πιες κάτι ζεστό χωρίς αλκοόλ και βάλε χοντρές κάλτσες.

Αν πάλι θεωρείς ότι τα συμπτώματα είναι υπερβολικά και δεν συνέρχεσαι με τίποτα, κάνε μια επίσκεψη σε έναν παθολόγο ή έναν ενδοκρινολόγο.

Διαβάστε επίσης: Το κρύο “απειλεί” την υγεία της καρδιάς!

Οι 7 μεγαλύτερες fitness… μπαρούφες όλων των εποχών!

Μια ωραία εμφάνιση θα είναι πάντα το ζητούμενο για αρκετούς, αλλά πολύ συχνά οι άνθρωποι ψάχνουν την εύκολη διέξοδο για να το πετύχουν

Ενώ οι τάσεις γυμναστικής έρχονται και πηγαίνουν, η ατελείωτη προσφορά νέων τάσεων και «ανακαλύψεων», συχνά έχει ένα και μόνο στόχο: Το πορτοφόλι σας.

Από τα χάπια αδυνατίσματος, τις μικροεπεμβάσεις μέχρι παράξενους τρόπους εκγύμνασης σε στούντιο με αμφιλεγόμενους personal trainers και επικές εφευρέσεις.

Τα πιο μεγάλα “ψέματα” που μαθαίνεις στο γυμναστήριο

Είναι καλό να μπορείτε να φιλτράρετε ότι διαβάζετε και βλέπετε και να ξεχωρίζετε το πραγματικό από το fake.

Παρακάτω θα δείτε τις μεγαλύτερες… fitness μπαρούφες που κυκλοφορούν και πρέπει να τις αποφύγετε.

Οι καρέκλες… αδυνατίσματος

Πολλοί άνθρωποι θα ήθελαν να χάσουν βάρος και απλά να κάθονται σε μια καρέκλα. Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται, όσο και να κουνιέται το κάθισμα. Για να χάσετε νάρος, πρέπει να κουνηθείτε εσείς. Η εφευρέτες της καρέκλας Hula πάντως, έχουν γίνει εκατομμυριούχοι. Εσείς σηκωθείτε από την καρέκλα σας και τρέξτε.

Πράγματα που δονούνται

Σίγουρα, όλες αυτές οι ζώνες και οι κορσέδες που δονούνται και… γυμνάζουν τους κοιλιακούς μας, δεν μπορούν να πείσουν όσους έχουν ασχοληθεί λίγο με τη γυμναστική. Επειδή ωστόσο, έχουν καταφέρει να «θαμπώσουν» εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο, οι εταιρίες έχουν πάρει θάρρος και πλέον βγαίνουν και δονούμενα βαράκια. Προτιμήστε τους κανονικούς αλτήρες και κάντε τις διαχρονικές ασκήσεις.

Παπούτσια τόνωσης

Υπάρχουν πολλά παπούτσια στην αγορά που υπόσχονται σας αδυνατίζουν ενεργοποιώντας δεκάδες μύες, ενώ απλά περπατάτε. Εταιρείες όπως η Skechers χρησιμοποιούν διασημότητες όπως ο Kim Kardashian και ο Brooke Burke για να προωθήσουν τα παπούτσια τόνωσης ως έναν καλό τρόπο να παραμείνετε σε φόρμα. Κοστίζουν περίπου 100 ευρώ (όσο μπορείς να αγοράσεις ένα εξαιρετικό παπούτσι τρεξίματος) και δεν κάνουν τίποτα διαφορετικό μελέτη του Αμερικανικού Συμβουλίου για την Άσκηση.

Ηλεκτρικές ζώνες για κοιλιακούς

Κάποιος σκέφτηκε ότι μια τέτοια ζώνη, μπορεί να πείσει αρκετό κόσμο ότι θα αποκτήσει six pack. Και ο… σατανάς τα κατάφερε. Αυτές οι ζώνες… πυροβολούν ηλεκτρικούς παλμούς στους κοιλιακούς σας, προκαλώντας τους μύες σας να συστέλλονται αμέσως. Παραδόξως υπάρχουν κάποιες έρευνες που δικαιώνουν την εφεύρεση. Διαπίστωσαν δηλαδή αύξηση της μυϊκής μάζας και σχηματισμό κοιλιακών. Αυτό που δεν λέει η έρευνα είναι ότι τα αποτελέσματα ήταν συνδυασμός με σκληρή διατροφή. Άρα, το να τρώτε το μπερκεράκι σας και την ίδια στιγμή να φοράτε τη ζώνη για να περιμένετε να δείτε τους κοιλιακούς σας, είναι κάτι που θα συμβεί μόνο αν σας πάρει ο ύπνος και το δείτε όνειρο.

Χάπια απώλειας βάρους και σκόνες

Απώλεια βάρους με ένα χάπι. Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό και γι’ αυτό φυσικά δεν ισχύει. Τα περισσότερα από αυτά τα χάπια ή τις σκόνες αδυνατίσματος δεν περιέχουν κανένα απολύτως θρεπτικό συστατικό και το μπορούν να προκαλέσουν δυσμενείς παρενέργειες στην υγεία και ειδικά στην καρδιά. Μείνετε μακριά. Δαπανήστε τα χρήματά σας σε υγιεινές τροφές, λαχανικά και φρούτα, πράσινο τσάι, τσάι matcha, φρέσκο κρέας αν είστε κρεατοφάγοι και αφήστε. Το φάρμακό μας, είναι η τροφή μας.

Βίντεο γυμναστικής από celebrities

Jane Fonda, Cher, Ο.Ι. Simpson, και άλλοι τουμπανιασμένοι τύποι, δίνουν κάθε μέρα συμβουλές για να γίνετε κορμάρες. Αντιλαμβάνεστε φυσικά ότι αυτό δεν μπορεί να τους κάνει ειδικούς στη γυμναστική. Τουναντίον οι περισσότεροι από αυτούς, δεν γνωρίζουν τίποτα και έχουν πίσω τους μια ολόκληρη ομάδα, γυμναστών, διαιτολόγων και ειδικών που τους καθοδηγούν. Αυτά που βλέπετε στα βίντεο τους είναι απλά… χορηγούμενα. Αφήστε τα βίντεο και βγείτε στο δρόμο. Ο μοναδικός που σας επιτρέπουμε να… ακολουθήσετε είναι ο Τσάκ Νόρις.

Οι… πατέντες

Είναι αργά. Κάθεσαι αγκαλιά με τα πατατάκια στην τηλεόραση και ξαφνικά έρχεται το διαφημιστικό με τη σούπερ εφέυρεση που θα σε κάνει να χάσεις κιλά, χωρίς κόπο αλλά με τρόπο. Αν πιστέψετε ότι το να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας κοστίζει 9,99 ευρώ, τότε, δεν μπορούμε να σας πείσουμε για τίποτα. Αλλάξτε… site τώρα.

Ηθικό δίδαγμα: Αν δεν κάνετε σωστή προπόνηση, δεν γίνεται δουλειά. Το κλειδί για να είστε σε φόρμα είναι η άσκηση, η  ισορροπημένη διατροφή και η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας νερού.

Το σημαντικό μέρος της γυμναστικής είναι να επιμείνουμε σε μια δραστηριότητα. Βρείτε κάτι που να σας αρέσει και κολλήστε. Όλα θα πάνε καλά.

Διαβάστε επίσης: Η αλήθεια πίσω από πέντε διαδεδομένους διατροφικούς μύθους

x

Send this to a friend