Τρόποι για να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας

Τρόποι για να ξυπνήσετε τον μεταβολισμό σας

Πολλές φορές προσπαθούμε να χάσουμε κιλά, αλλά η ζυγαριά κολλάει. Αυτός είναι ένας λόγος που απογοητευόμαστε και τα παρατάμε. Το, ξύπνημα ωστόσο, του μεταβολισμού δεν είναι εύκολη υπόθεση.

Χρειάζεται να αλλάξουμε αρκετά πράγματα που μπορεί στο μυαλό μας να μην φαίνονται σημαντικά, για τον οργανισμό μας όμως είναι.

Έτσι το να φάμε κάτι καυτερό για παράδειγμα, μπορεί να μη μας φαίνεται κάτι ουσιώδες, είναι όμως ένας τρόπος για να αρχίσει ο μεταβολισμός να λειτουργεί.

Παρακάτω θα δείτε μερικές απλές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε τον μεταβολισμό σας.

Να τρώμε πρωινό

Το έχουμε ξανακούσει: Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Πολλοί άνθρωποι παραλείπουν το πρωινό επειδή δεν έχουν το χρόνο ή διότι απλά δεν τους αρέσει το πρωινό. Αλλά αν περιμένουμε μέχρι το μεσημέρι για να φάμε, το σώμα μας προσαρμόζεται σε αυτό και επιβραδύνει τον μεταβολισμό μας. Εάν μας πιέζει ο χρόνος το πρωί, μπορούμε να δοκιμάσουμε να φάμε κάτι γρήγορο όπως τα δημητριακά, τοστ, ή τυρί cottage και φρούτα.

Να πίνουμε πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει αποδειχθεί ότι τονώνει τον μεταβολισμό μας. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα αντιοξειδωτικά στο πράσινο τσάι μπορούν να προκαλέσουν το σώμα να αποβάλει θερμίδες, σαν θερμότητα, η οποία θερμότητα αυξάνει την καύση θερμίδων σας.

Κάντε το λίγο spicy

Προσθέτοντας λίγες καυτερές πιπεριές στα γεύματα μας, αυξάνουμε την ποσότητα των θερμίδων που καίει το σώμα μας κατά τη διάρκεια της πέψης. Αν σας αρέσει το φαγητό σας πικάντικο, είναι ένας εύκολος τρόπος για να αλλάξετε το μεταβολισμό σας.

Αυξάνουμε την μυϊκή μας μάζα

Όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχουμε, τόσο περισσότερες θερμίδες καίμε, ακόμη και στις στιγμές ξεκούρασης. Καθώς μεγαλώνουμε, χάνουμε μυϊκή μάζα, έτσι είναι σημαντικό να γυμναστούμε ώστε να την διατηρήσουμε. Κάνοντας βάρη μόνο δύο φορές την εβδομάδα μπορούμε να δούμε μεγάλη διαφορά.

Δεν παραλείπουμε γεύματα

Ο μηχανισμός επιβίωσης του οργανισμού μας προσπαθεί να διατηρήσει θερμίδες όταν δεν τρώμε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, όταν παραλείπουμε γεύματα, το σώμα μας επιβραδύνει το μεταβολισμό μας για να αποτρέψει την πείνα. Για να αποφευχθεί αυτό, προσπαθούμε να τρώμε πέντε με έξι μικρά γεύματα κάθε μέρα, ή τρία κανονικά γεύματα και μερικά υγιεινά σνακ ανάμεσα. Θα διαπιστώσουμε, ότι τρώγοντας μικρά γεύματα, μας βοηθάει να διατηρούμε τα επίπεδα ενέργειάς μας όλη την ημέρα και δεν αισθανόμαστε ότι πεινάμε όλη την μέρα.

Τρώμε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

Η κατανάλωση πρωτεϊνών αυξάνει το μεταβολισμό μας λίγο περισσότερο από ό, τι αν καταναλώσουμε υδατάνθρακες ή λίπη με τον ίδιο αριθμό θερμίδων. Φυσικά, αυτό δε σημάνει ότι θα πρέπει να στραφούμε σε μια δίαιτα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, δεδομένου ότι οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας για τους δρομείς. Αλλά προσπαθούμε να ενσωματώσουμε πρωτεΐνη σε περισσότερα γεύματα. Καλύτερες πηγές πρόσληψης πρωτεΐνης είναι: ψάρι, άπαχο κόκκινο κρέας, κοτόπουλο χωρίς πέτσα ή στήθος γαλοπούλας, άπαχο γιαούρτι, αποβουτυρωμένο γάλα, τα αυγά, τα φασόλια και οι φακές.

Είμαστε δραστήριοι κάθε μέρα

Προσπαθούμε να κινούμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν έχουμε δουλειά γραφείου, κάνουμε συχνά διαλείμματα για να περπατήσουμε.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί… φρενάρει ο μεταβολισμός σας και δεν χάνετε κιλά;

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ντρισμπιώτη και Φιλτισάκου πέτυχαν όρια για Όρεγκον και Μόναχο με επιδόσεις παγκοσμίου επιπέδου

Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησε η χρονιά για την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη (ΑΣΣ Αλέξανδρος Μακεδονίας), που μόλις λίγους μήνες από την όγδοη θέση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο επέστρεψε το ίδιο αποτελεσματική.

Η αθλήτρια του Ναπολέοντα Κεφαλόπουλου ήταν νικήτρια στα 35χλμ. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα των Μεγάρων με 2.47.48 επίδοση που αποτελεί ατομικό της ρεκόρ, αφού βελτιώνει το 2.49.55, που είχε από το 2021 στο Ευρωπαϊκό Ομάδων βάδην. Η Ντρισμπιώτη στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής πήγε μόνη της, καθώς αποσπάστηκε γρήγορα από τις υπόλοιπες αθλήτριες, παρόλα αυτά κατάφερε να διατηρήσει την ταχύτητα της και να τερματίσει με επίδοση καλύτερη από τα όρια συμμετοχής τόσο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον όσο και στο Ευρωπαϊκό του Μονάχου.

Η επίδοση της Ντριμπιώτη είναι η καλύτερη φέτος στον κόσμο και επιβεβαιώνει τη δυναμική της, δεδομένο του ότι είναι δύο λεπτά καλύτερη από το χρόνο που χρειάστηκε να πετύχει πέρυσι για να επικρατήσει – σε υψηλό συναγωνισμό- στο Ευρωπαϊκό Ομάδων του βάδην. Σε μια διοργάνωση μάλιστα, που είχε διεξαχθεί την Άνοιξη και όχι τέλος Φεβρουαρίου, στη διάρκεια του βασικού σταδίου της προετοιμασίας.

“Είμαι πολύ καλά, κάτι που φάνηκε και από το ατομικό ρεκόρ που πέτυχα. Ήταν ένας αγώνας στο πλαίσιο της προετοιμασίας μας, ενόψει του πρώτου αγώνα στόχου που θα γίνει το Μάρτιο. Οι καιρικές συνθήκες γενικά δε με ενόχλησαν, παρότι κατά διαστήματα είχε έντονο αέρα”, είπε η Ντρισμπιώτη και συμπλήρωσε για τις επόμενες διοργανώσεις “Το Παγκόσμιο βάδην του Ομάν θα γίνει σε δύσκολες συνθήκες, αφού αναμένεται να έχει υψηλές θερμοκρασίες. Από εκεί και πέρα όλες τόσο το Παγκόσμιο του Όρεγκον, όσο και το Ευρωπαϊκό του Μονάχου, αποτελούν στόχο μου, ωστόσο θέλω να πηγαίνω βήμα, βήμα. Είμαι καλά και ευελπιστώ σε καλύτερη συνέχεια”, είπε η έμπειρη αθλήτρια που και φέτος αναμένεται να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στις κορυφαίες διοργανώσεις.

Πολύ καλή παρουσία πραγματοποίησε και η Κυριακή Φιλτισάκου (Ανατολή Νέας Ιωνίας), που τερμάτισε δεύτερη με 2.51.51 ξεπέρασε το ατομικό της ρεκόρ και παράλληλα έπιασε το όριο τόσο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Όρεγκον, όσο και το Ευρωπαϊκό του Μονάχου. Η Φιλτισάκου είχε ατομικό ρεκόρ 2.55.10 από το 2021 στο Πόντεμπραντι. Ικανή να ακολουθήσει τις συναθλήτριες της στις κορυφαίες διοργανώσεις του 2022 έδειξε πως είναι η Χριστίνα Παπαδοπούλου (ΠΓΣ). Η αθλήτρια όπως και πέρυσι έτσι και φέτος ήταν τρίτη με 2.57.39, χρόνος κοντά στο ατομικό της ρεκόρ. Καλές υποσχέσεις άφησε το ντεμπούτο της Όλγας Φιάσκα (Αθλοκίνηση Μυτιλήνης) στο αγώνισμα. Η αθλήτρια διένυσε την απόσταση σε 2.59.08 και κατέλαβε την τέταρτη θέση και πλέον θα στρέψει την προσοχή της και στα 20χλμ. βάδην, που είναι το βασικό της αγώνισμα.

“Μπήκα λίγο συντηρητικά, καθώς στην αρχή ανησύχησα με τις συνθήκες. Παρόλα αυτά στα τελευταία πέντε χιλιόμετρα είδα πως είμαι σε θέση  να κυνηγήσω το χρόνο που θέλω κι έτσι άλλαξα το ρυθμό μου. Έχω μπροστά μου πλέον το χρόνο να δουλέψω και να επικεντρωθώ στις κορυφαίες διοργανώσεις.  Θα κυνηγήσω το όριο και στα 20χλμ. βάδην και θα αποφασίσω με τον προπονητή μου, την απόσταση που θα συμμετάσχω σε Όρεγκον και Μόναχο”, είπε η Φιλτισάκου, που πλέον έχει την δεύτερη επίδοση στον κόσμο στην απόσταση, πίσω από την Ντρισμπιώτη .

“Δυστυχώς λόγω του δυνατού ανέμου ένιωσα έντονες ενοχήσεις στους προσαγωγούς κι έτσι αναγκάστηκα να πάω συντηρητικά. Πήγα κοντά στο ατομικό μου ρεκόρ και πιστεύω πως στους επόμενους αγώνες θα μπορέσω να πετύχω το όριο για τις κορυφαίες διοργανώσεις της χρονιάς”, είπε από την πλευρά της, η Χριστίνα Παπαδοπούλου.

Την προσπάθεια των αθλητριών παρακολούθησε η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα, που μάλιστα τις περίμενε στον τερματισμό για τις συγχαρεί για τα αποτελέσματα που πέτυχαν.

“Ηταν πραγματικά εντυπωσιακός αγώνας. Τα κορίτσια έκαναν εξαιρετικές εμφανίσεις κι έδειξαν για μία ακόμη φορά τη δυναμική τους. Τις συγχαίρω, όπως και όλους όσοι μετείχαν στη διοργάνωση, για την προσπάθεια που κατέβαλαν. Είμαι σίγουρη πως στο μέλλον θα μας φέρουν κι άλλες διακρίσεις”, είπε η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Σοφία Σακοράφα.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Ο Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ νικητής στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 35χλμ.

Τον πρώτο του αγώνα στη χρονιά πραγματοποίησε σήμερα ο Αλέξανδρος Παπαμιχαήλ (ΑΟ Μυκόνου), που επικράτησε όπως και πέρυσι στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 35χλμ. στην περιοχή Βαρέα στα Μέγαρα με 2.39.43.

Ο αθλητής είχε την ευκαιρία για έναν δυνατό αγώνα ενόψει των διοργανώσεων, που ακολουθούν στη σεζόν, με πρώτο το Παγκόσμιο Ομάδων βάδην του Ομάν. “Με ενόχλησε αρκετά ο δυνατός αέρας, που στην ουσία δεν μου επέτρεψε να κυνηγήσω τον χρόνο που θα ήθελα. Ήταν μια δυνατή προπόνηση, ενόψει μιας πλούσιας και γεμάτης με διοργανώσεις χρονιά. Συνεχίζω την προετοιμασία μου αρχικά για το Παγκόσμιο Ομάδων κι έπειτα για το Βαλκανικό Πρωτάθλημα”, είπε ο Παπαμιχαήλ.

Στη δεύτερη θέση στο αγώνισμα τερμάτισε ο Κώστας Ντεντόπουλος (Ολυμπιάδα Πάτρας) με 2.57.31 και στην τρίτη ο Γιάννης Βαΐτσης (ΓΑΣ Ιλισσός) με 3.08.15.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend