Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Photo by YIFEI CHEN on Unsplash

Είτε είσαι αρχάριος, είτε ξεκινάς και πάλι το παλιό σου χόμπι, είτε ανεβάζεις το επίπεδο της προπόνησής σου, τώρα είναι η καλύτερη εποχή για να αξιοποιήσεις τη δύναμη του καλοκαιριού.

Δουλειά και στη δύναμη

Το καλοκαίρι, που συνήθως μειώνεις τα χιλιόμετρα, είναι ιδανική εποχή για να ελέγξεις πιθανές ανισορροπίες που μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς. Πήγαινε στο γυμναστήριο ή στο πάρκο και γύμνασε τα αδύναμα σημεία σου.

Tip: Δώσε προτεραιότητα στα πόδια και στην ενδυνάμωση των γλουτών, μην ξεχνάς όμως και τις ασκήσεις κορμού.

Έτσι θα κάνετε το καλοκαιρινό τρέξιμο διασκεδαστικό και ασφαλές

Περισσότερες ώρες και επιλογές

Είναι το βασικό πρόβλημα του χειμώνα. Αν τρέχεις μόνη σου, αποκλείεις τις πολύ πρωινές και πολύ απογευματινές ώρες, αφού δεν έχει αρκετό φως και δεν είναι ασφαλές. Το καλοκαίρι έχεις περισσότερες ώρες μέρας και σχεδόν σίγουρα καλό καιρό. Μπορείς να… χωρέσεις ένα τρέξιμο πριν τη δουλειά ή το απόγευμα, ενώ αυξάνεις και τη σύνθεση της βιταμίνης D χωρίς να καίγεσαι στο μεσημεριανό ήλιο.

Tip: Βγες για ένα χαλαρό τρέξιμο 30 λεπτά πριν πας στο γραφείο και δες πώς θα επηρεάσει τη μέρα σου.

Πάρε τα… βουνά 

Πολλοί το κάνουν όλο το χρόνο, αλλά για τους περισσότερους δεν είναι εύκολο το χειμώνα να τρέχουμε σε ορεινά μονοπάτια. Το καλοκαίρι, όμως, ο καιρός και η διάθεσή μας να βγαίνουμε έξω αλλάζουν τα πράγματα. Είναι εξαιρετική προπόνηση: Το βουνό απαιτεί αντοχή και δύναμη, το ανισόπεδο έδαφος δουλεύει περισσότερους μυς για να σε σταθεροποιήσουν και ο κορμός σου θα δυναμώσει.

Tip: Οργάνωσε μια διαδρομή μαζί με παρέα στην πόλη ή τις διακοπές σου

Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

Ανέβασε ταχύτητα

Παραδοσιακά, ο χειμώνας είναι η εποχή που οι δρομείς ασχολούνται με την αντοχή τους, με προπονήσεις για τον ημιμαραθώνιο ή τον κλασικό μαραθώνιο. Γι’ αυτό το καλοκαίρι είναι ιδανικό για να δουλέψεις την ταχύτητά σου. Κάνε μικρές γρήγορες προπονήσεις, με λιγότερα χιλιόμετρα και περισσότερη ένταση.

Tip: Βάλε στην προπόνησή σου διαλειμματικά προγράμματα μία φορά την εβδομάδα. Ένα απλό πρόγραμμα όπως 8Χ2 λεπτά γρήγορο τρέξιμο και 1 λεπτό ξεκούραση είναι ιδανικό.

Διαβάστε επίσης: Οι κίνδυνοι της καλοκαιρινής προπόνησης και πως αντιμετωπίζονται

Previous ArticleNext Article

Ματαίωση του αγώνα Kifisia run 2020

Η πραγματοποίηση ενός αγώνα δρόμου με αυστηρή τήρηση του ισχύοντος Υγειονομικού Πρωτοκόλλου, επιβάλλει λιγότερους δρομείς, περισσότερες εκκινήσεις, αυξημένο αριθμό εθελοντών, τήρηση αποστάσεων και κυρίως σχολαστικά μέτρα προστασίας σε κάθε διαδικασία και κάθε βήμα του.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολη η εξασφάλιση της απρόσκοπτης διεξαγωγής  ενός αγώνα υψηλών προδιαγραφών, χωρίς οι συμμετέχοντες να εκτεθούν σε οποιονδήποτε  κίνδυνο για την υγεία τους.

Για το λόγο αυτό ο Γ.Σ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ αποφάσισε τη ματαίωση του αγώνα Kifisia Run 2020, που ήταν προγραμματισμένος για την Κυριακή 4/10/2020.

Ευελπιστούμε ότι οι συνθήκες της επόμενης χρονιάς θα επιτρέψουν τη διοργάνωση του αγώνα κατά την επιθυμία μας και τις προσδοκίες όλων.

Με επόμενη ανακοίνωσή μας θα διευκρινισθούν οι λεπτομέρειες για την επιστροφή των χρημάτων σε όσους έχουν πληρώσει για τη συμμετοχή τους στον αγώνα που ματαιώνεται.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση

Με απόλυτη επιτυχία και ασφάλεια ολοκληρώθηκε o FAETHON OLYMPUS MARATHON

Ρεκόρ διαδρομών και στον Rupicapra από τον Πλακετά Κοσμά με χρόνο 1:57:33 και στον Faethon Trail από τον Μανώλη Πούρικα με χρόνο 0:58:28!!! Ρεκόρ διαδρομών και στις γυναίκες από την Κρυσταλία Κουτσιμάνη με χρόνο 2:35:28 στον Rupicapra  και Δήμητρα Χαιροπούλου με χρόνο 1:14:30 στον Faethon Trail.

Φέτος λόγω κορωνοϊού ακυρώθηκε ο αγώνας των 44km +3600m F.O.M, στους δύο μικρότερους αγώνες της διοργάνωσης Rupicapra 20k και Faethon Trail 14 km συμμετείχαν πάνω από 400 αθλητές!

Οι κακές καιρικές συνθήκες δεν αποτέλεσαν εμπόδιο για τη διεξαγωγή των αγώνων, αφού η διοργάνωση είχε πλάνο με εναλλακτικές διαδρομές και έτσι οι αθλητές ένιωσαν έστω και λίγη από τη μαγεία του Μυθικού βουνού.

Η διαδρομή του Rupicapra διαφοροποιήθηκε και φέτος όπως και πέρυσι λόγω σφοδρών ανέμων και ομίχλης στις κόψεις της διαδρομής ενώ η διαδρομή του Faethon Trail ολοκληρώθηκε κανονικά. Και οι δυο αγώνες χάρισαν και φέτος μοναδικά συναισθήματα στους αθλητές που τίμησαν τον Κοκκινοπλό και τον Όλυμπο!

Νικητής στον 5o Rupicapra αναδείχθηκε με ρεκόρ διαδρομής ο Πλακετάς Κοσμάς – Snowland.gr και χρόνο 1:57:33, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος από τη διαδρομή, στη 2η θέση ο Τσιάρας Αντρέας – BALIOTIS NATURE TRAIL με χρόνο 2:03:29 και στην 3η θέση ο Γκιζλής Άρης – TRG / Σ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ με χρόνο 2:06:21.

Στις γυναίκες 1η με ρεκόρ διαδρομής τερμάτισε η Κουτσιμάνη Κρυσταλλία MY ATHLETE με χρόνο 2:35:05, 2η η Σταυρούλα  Κατσιαρίμπα – ΔΡΟΥΠΕΣ Γ.Α.Σ.ΕΡ. ΛΟΛΑ RUN με χρόνο 2:46:04 και στην 3η θέση η Κατρίνα Μπέκα – JTCOACHING με χρόνο 2:46:38.

Νικήτρια στο ομαδικό αναδείχτηκε η δυνατή ομάδα Kasimis Training.

Στον 6o Faethon Trail 14k o συναγωνισμός ήταν υψηλός από την αρχή με εναλλαγή θέσεων και πολύ δυνατό ρυθμό κάτι που φαίνεται από τα νέα ρεκόρ διαδρομής!

Στους άντρες τερμάτισε πρώτος με ρεκόρ διαδρομής ο Πούρικας Μανώλης – DRC ATHENS με χρόνο 0:58:28, στη 2η θέση ο Πούρικας Βαλεντίνος – DRC ATHENS με χρόνο 0:58:29 και στην 3η θέση o Πανταζής Κωνσταντίνος – KOURKOURIKIS TRAINING GROUP με χρόνο 1:00:20.

Στις γυναίκες πρώτη έκοψε το νήμα του τερματισμού με ρεκόρ διαδρομής η Δήμητρα Χαιροπούλου – ΣΔΥ ΚΟΖΑΝΗΣ με χρονο 1:14:30, στη 2η θέση η Νατάσα Σπανού με 1:18:43 και στην 3η θέση η Εύη Τσιγγάνου με 1:20:33.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που στήριξαν τους σταθμούς των δύο αγώνων της διοργάνωσης, που δεν είναι άλλοι από τους εθελοντές του Faethon οι οποίοι παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες αντεπεξήλθαν με επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.

Η φωτογράφιση έγινε από τον Μπάμπη Γκιριτζιώτη / GOExperience και η χρονομέτρηση από την εταιρεία chronolog – timekeeping solutions.

Τα αποτελέσματα των αγώνων θα τα βρείτε εδώ

Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας:

Μέγας Χορηγός του FAETHON OLYMPUS MARATHON είναι η οικογένεια ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΣΟΥΡΕΚΑ που στηρίζει τον αγώνα από την πρώτη στιγμή.

Μεγάλοι χορηγοί επικοινωνίας του FAETHON OLYMPUS MARATHON  το Περιοδικό iRunmag.gr

Χρυσοί Χορηγοί του FAETHON OLYMPUS MARATHON είναι οι:

Εταιρεία ένδυσης, υπόδησης και αθλητικού εξοπλισμού DYNAFIT klaoudatos-skishop.gr/

Κορυφαίο τουριστικό γραφείο LA TRAVEL latravel.gr/

Εξειδικευμένο κατάστημα εξοπλισμού-trail running  GEORGIADIS STORE  georgiadis-store.gr/ /PEAK STORE

ΦΥΣΙΚΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΝΕΡΟ ΔΙΟΣ – www.dios.gr

Η εταιρεία NOMAD HONEY  nomad-honey.gr/en

Χορηγοί του FAETHON OLYMPUS MARATHON οι:

Ξενοδοχείο ΔΗΜΑΤΗΣ https://dimatis.eu/welcome/

ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΤΣΙΑΤΣΙΚΑ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΖΗΒΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Θερμοπροσόψεις – Γυψοσανίδες – Ελασσόνα http://www.thermomonoseiszivis.gr

ΒΕΝΖΙΝΑΝΤΛΙΕΣ ΧΑΤΖΟΥΛΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΜΠΙΖΙΟΣ Α.Ε.

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΠΕΛΛΗ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΚΑΡΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ–ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ

Olympios Outdoor Shop, Παναγούλη 99, ΛΑΡΙΣΑ 2410 553521

Trekking Hellas Mt. Olympus – https://trekking.gr/location/olympos

Readmore Λαρισα – www.readmore.gr

CAFÉ LO facebook.com/pages/lo-Cafe-bar/242915172429346?fref=ts

CAFÉ MONOPOLIO   facebook.com/giannis.gkekas.7?fref=ts

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΜΠΟΥΣΙΑΣ – Βαρόσι / Ελασσόνα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ–ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ – http://www.hrt.org.gr

Χορηγοί επικοινωνίας:

Ράδιο Ελασσόνα 88.4

Η Έκδοση της Ελασσόνας

Elassonanews.gr

Advendure.com

RunningNews.gr

Runnfun.gr

Runnermagazine.gr

Trailrun.gr

eleftheria.gr

Υποστηρικτές του FAETHON OLYMPUS MARATHON:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΘΗΡΟΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ Ζ΄ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΠΑΡΜΟΥ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΛΥΒΙΩΝ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΠΛΟΥ

Almiraman   https://www.olympos-x.com

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ SARANTAPORO MOUNTAIN RUN

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΚΑ

Team Βίκυ Παγγέα

Ραντεβού το 2021 στον 10ο FAETHON OLYMPUS MARATHON!

x
Send this to a friend