Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Οι αγώνες του δρόμου μικρών και μεγάλων αποστάσεων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Βλέπουμε να πραγματοποιούνται διοργανώσεις σε μεγάλες πόλεις αλλά και γενικότερα παντού, στην επαρχία σε νησιά, σε χωριά κλπ.

Η αθρόα συμμετοχή ερασιτεχνών και επαγγελματιών αθλητών προσελκύει παράλληλα και το ενδιαφέρον πολλών χορηγών, οι οποίοι επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν τους συγκεκριμένους αγώνες και φυσικά να προωθήσουν εμπορικά το όνομά τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα μεγαλύτερα γεγονότα της χώρας διαθέτουν χορηγούς μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το τρέξιμο είναι μία από τις πιο οικονομικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες για πολλούς ανθρώπους και η γενικότερη τάση για γυμναστική και άθληση κάνει όλο και πιο δημοφιλή στους αγώνες δρόμου και αντίστοιχες διοργανώσεις, προσελκύοντας παράλληλα το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χορηγών.

Αθλητισμός και πολιτισμός «έτρεξαν» στο 3ο TyrosRun – GeorgeMarneris

Οι αγώνες Μαραθωνίου και ημιμαραθωνίου έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και οι αγώνες μικρότερων αποστάσεων, στους οποίους συμμετέχουν πλέον και πάρα πολλοί ερασιτέχνες, ακόμα και ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που δεν ασχολούνται με το τρέξιμο και την άθληση. Στο παρελθόν οι αγώνες αυτοί απευθύνονταν ουσιαστικά μόνο σε αθλητές, ή έστω για άτομα που ασχολούνταν συστηματικά με το τρέξιμο. Τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί πλήρως, με αποτέλεσμα οι αθλητές που μετέχουν στους αγώνες με σκοπό τη νίκη να αποτελούν πολύ μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των συμμετεχόντων. Παράλληλα, αν ρίξει κανείς έστω και μια γρήγορη ματιά σε ένα καλεντάρι εκδηλώσεων, θα διαπιστώσει αμέσως πως υπάρχει πληθώρα γεγονότων, παρότι στο παρελθόν όλοι οι αγώνες ήταν πάνω-κάτω γνωστοί και μετρημένοι.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, τη δεκαετία του 70 στις Η.Π.Α. το 85% όσων συμμετείχαν στους αγώνες αυτούς ήταν άνδρες και το 15% γυναίκες. Τώρα πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο στους ημιμαραθώνιος για παράδειγμα, το 60% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες και το 40% άνδρες. Αντίστοιχα ποσοστά ισχύουν και για την Ελλάδα και γενικότερα για όλο τον κόσμο. Καταναλωτικά, αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες, επειδή πέρα από την αύξηση του ενδιαφέροντος σε απόλυτους αριθμούς συνολικά, οι γυναίκες αποτελούν πιο καλό target group για τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους.

Οι επιχειρήσεις που φαίνεται να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσον αφορά τη χορηγία τέτοιων αγώνων είναι εταιρείες αθλητικών ειδών, στοιχηματικές εταιρίες,   τράπεζες, ακόμα και εταιρείες στο χώρο της υγείας κλπ. Έτσι για παράδειγμα, μεγάλες στοιχηματικές ιστοσελίδες και διαδικτυακά καζίνο διαθέτουν μεγάλα χορηγικά προγράμματα, με τα οποία καλύπτουν αυτού του είδους τις διοργανώσεις, καθώς και μεμονωμένους αθλητές και Ολυμπιονίκες, καλύπτοντας τα έξοδά και τις μετακινήσεις τους. Εάν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε αυτή την αξιολόγηση της Betshop.

«Έκλεισαν» οι ατομικές συμμετοχές στα 10χλμ. του Αυθεντικού Μαραθωνίου!

Oι χορηγοί υπάρχουν πλέον παντού σε μια εκδήλωση. Τους βλέπουμε πριν την έναρξη του γεγονότος, κατά τη διάρκεια αυτής, αλλά και μετά το τέλος. Η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ τους διοργανωτές, οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα, τα e-mail και άλλες τεχνολογίες του διαδικτύου, προκειμένου να προωθήσουν την εκδήλωσή τους σε χιλιάδες άτομα.

Το αποτέλεσμα είναι το λογότυπο του χορηγού να προβάλλεται ξανά και ξανά και όταν το γεγονός είναι τόσο μεγάλο και σημαντικό, η προβολή που απολαμβάνει τελικά ο χορηγός είναι τεράστια αναλογικά με τα χρήματα που δαπανά. Με τον τρόπο αυτό οι χορηγοί έχουνε πάρα πολλές δυνατότητες να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν, για παράδειγμα με την προσφορά δειγμάτων προϊόντων, την πραγματοποίηση διαγωνισμών κληρώσεων για δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες, με διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια και γενικότερα με ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές προς τους συμμετέχοντες.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend