Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Γιατί οι αγώνες δρόμου είναι τόσο δημοφιλείς για τους χορηγούς;

Οι αγώνες του δρόμου μικρών και μεγάλων αποστάσεων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς στην Ελλάδα και παγκοσμίως. Βλέπουμε να πραγματοποιούνται διοργανώσεις σε μεγάλες πόλεις αλλά και γενικότερα παντού, στην επαρχία σε νησιά, σε χωριά κλπ.

Η αθρόα συμμετοχή ερασιτεχνών και επαγγελματιών αθλητών προσελκύει παράλληλα και το ενδιαφέρον πολλών χορηγών, οι οποίοι επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν τους συγκεκριμένους αγώνες και φυσικά να προωθήσουν εμπορικά το όνομά τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα μεγαλύτερα γεγονότα της χώρας διαθέτουν χορηγούς μεγάλες εταιρείες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το τρέξιμο είναι μία από τις πιο οικονομικές και διασκεδαστικές δραστηριότητες για πολλούς ανθρώπους και η γενικότερη τάση για γυμναστική και άθληση κάνει όλο και πιο δημοφιλή στους αγώνες δρόμου και αντίστοιχες διοργανώσεις, προσελκύοντας παράλληλα το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χορηγών.

Αθλητισμός και πολιτισμός «έτρεξαν» στο 3ο TyrosRun – GeorgeMarneris

Οι αγώνες Μαραθωνίου και ημιμαραθωνίου έχουν πολλαπλασιαστεί σε αριθμό τα τελευταία χρόνια, καθώς επίσης και οι αγώνες μικρότερων αποστάσεων, στους οποίους συμμετέχουν πλέον και πάρα πολλοί ερασιτέχνες, ακόμα και ηλικιωμένοι, μικρά παιδιά και άτομα που δεν ασχολούνται με το τρέξιμο και την άθληση. Στο παρελθόν οι αγώνες αυτοί απευθύνονταν ουσιαστικά μόνο σε αθλητές, ή έστω για άτομα που ασχολούνταν συστηματικά με το τρέξιμο. Τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί πλήρως, με αποτέλεσμα οι αθλητές που μετέχουν στους αγώνες με σκοπό τη νίκη να αποτελούν πολύ μικρότερο ποσοστό στο σύνολο των συμμετεχόντων. Παράλληλα, αν ρίξει κανείς έστω και μια γρήγορη ματιά σε ένα καλεντάρι εκδηλώσεων, θα διαπιστώσει αμέσως πως υπάρχει πληθώρα γεγονότων, παρότι στο παρελθόν όλοι οι αγώνες ήταν πάνω-κάτω γνωστοί και μετρημένοι.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, τη δεκαετία του 70 στις Η.Π.Α. το 85% όσων συμμετείχαν στους αγώνες αυτούς ήταν άνδρες και το 15% γυναίκες. Τώρα πλέον έχουμε φτάσει στο σημείο στους ημιμαραθώνιος για παράδειγμα, το 60% των συμμετεχόντων να είναι γυναίκες και το 40% άνδρες. Αντίστοιχα ποσοστά ισχύουν και για την Ελλάδα και γενικότερα για όλο τον κόσμο. Καταναλωτικά, αυτή η εξέλιξη είναι πολύ σημαντική για τις εταιρείες, επειδή πέρα από την αύξηση του ενδιαφέροντος σε απόλυτους αριθμούς συνολικά, οι γυναίκες αποτελούν πιο καλό target group για τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους.

Οι επιχειρήσεις που φαίνεται να δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όσον αφορά τη χορηγία τέτοιων αγώνων είναι εταιρείες αθλητικών ειδών, στοιχηματικές εταιρίες,   τράπεζες, ακόμα και εταιρείες στο χώρο της υγείας κλπ. Έτσι για παράδειγμα, μεγάλες στοιχηματικές ιστοσελίδες και διαδικτυακά καζίνο διαθέτουν μεγάλα χορηγικά προγράμματα, με τα οποία καλύπτουν αυτού του είδους τις διοργανώσεις, καθώς και μεμονωμένους αθλητές και Ολυμπιονίκες, καλύπτοντας τα έξοδά και τις μετακινήσεις τους. Εάν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε αυτή την αξιολόγηση της Betshop.

«Έκλεισαν» οι ατομικές συμμετοχές στα 10χλμ. του Αυθεντικού Μαραθωνίου!

Oι χορηγοί υπάρχουν πλέον παντού σε μια εκδήλωση. Τους βλέπουμε πριν την έναρξη του γεγονότος, κατά τη διάρκεια αυτής, αλλά και μετά το τέλος. Η τεχνολογία έχει βοηθήσει πολύ τους διοργανωτές, οι οποίοι πλέον χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα, τα e-mail και άλλες τεχνολογίες του διαδικτύου, προκειμένου να προωθήσουν την εκδήλωσή τους σε χιλιάδες άτομα.

Το αποτέλεσμα είναι το λογότυπο του χορηγού να προβάλλεται ξανά και ξανά και όταν το γεγονός είναι τόσο μεγάλο και σημαντικό, η προβολή που απολαμβάνει τελικά ο χορηγός είναι τεράστια αναλογικά με τα χρήματα που δαπανά. Με τον τρόπο αυτό οι χορηγοί έχουνε πάρα πολλές δυνατότητες να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουν, για παράδειγμα με την προσφορά δειγμάτων προϊόντων, την πραγματοποίηση διαγωνισμών κληρώσεων για δωρεάν προϊόντα και υπηρεσίες, με διάφορα διασκεδαστικά παιχνίδια και γενικότερα με ιδιαίτερα ελκυστικές προσφορές προς τους συμμετέχοντες.

Previous ArticleNext Article

Η θερμοκρασία πέφτει, η συλλογή COLD.RDY της adidas έρχεται

Μπορεί η θερμοκρασία σιγά-σιγά να πέφτει, οι βροχές να έχουν ξεκινήσει, αλλά ο καιρός δεν είναι ποτέ δικαιολογία για να μη βγεις έξω. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, το outdoor training έχει μπει στη ζωή μας και αυτό δεν χρειάζεται να αλλάξει ούτε τον χειμώνα, αφού η συλλογή COLD.RDY της adidas σου επιτρέπει να αθλείσαι και να κινείσαι έξω, στην πόλη ή στην εξοχή, χωρίς κανέναν περιορισμό από τις καιρικές συνθήκες.

Η νέα συλλογή σου επιτρέπει να συνεχίσεις τις outdoor δραστηριότητες σου, ακόμα και τον χειμώνα, όταν η θερμοκρασία πέφτει.

H καμπάνια READY FOR WINTER σε προτρέπει να είσαι έτοιμος σε κάθε συνθήκη, όπως κι αν τα φέρει ο καιρός. Στους δρόμους της Αθήνας, δέκα αθλητές, creators και influencers που αγαπούν τον αθλητισμό και την πόλη, έδειξαν σε ένα μοναδικό video, πως δεν θα αφήσουν τον καιρό να τους βγάλει έξω από τους στόχους τους. Ακολουθώντας τον Μεγάλο Περίπατο, σε μια διαδρομή που σε συνδέει με τα μνημεία, τα iconic κτίρια και τους ιστορικούς δρόμους της πόλης, θα δεις την προετοιμασία τους, θα ακούσεις την εσωτερική τους σκέψη και θα μάθεις πώς ο καθένας τους είναι “Ready for Winter“, φορώντας outfits της νέας συλλογής COLD.RDY της adidas.

Με ύφανση που αφήνει τον αέρα να κινείται και τεχνολογία που προστατεύει και προσαρμόζεται σε όλες τις καιρικές συνθήκες, δεν έχεις δικαιολογία. Είσαι έτοιμος.

Η συλλογή COLD.RDY είναι το τέταρτο και τελευταίο λανσάρισμα της σειράς .RDY της adidas, που κάνει focus στην προστασία από όλες τις καιρικές συνθήκες. Η COLD.RDY δημιουργήθηκε από ανθεκτικά υλικά, με στόχο να διατηρούν τη θερμότητα κλειδωμένη για απόλυτη μόνωση, επιτρέποντας παράλληλα στον αέρα και στην υγρασία να κινούνται, ώστε το εσωτερικό να παραμένει στεγνό. Η μεγάλη ποικιλία της συλλογής συνδυάζει άψογα τα σπορ, την απόδοση και το στιλ, καθώς έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί σίγουρους και άνετους, τόσο τους αθλητές, όσο και αυτούς που τους αρέσει να εξερευνούν την πόλη, ακόμα και σε δύσκολες, χειμερινές, καιρικές συνθήκες.

Η συλλογή είναι διαθέσιμη από 16 Οκτωβρίου και οι πρώτοι που τη δοκίμασαν στην Αθήνα, ήταν 10 αθλητές, creators και influencers που αγαπούν τον αθλητισμό και την πόλη.

Η συλλογή ρίχνει μια φρέσκια ματιά στο outdoor training, με statement σχέδια, χαρακτηριστικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και έντονες αποχρώσεις. Λεπτομέρειες εμπνευσμένες από τις στρατιωτικές στολές εμφανίζονται σε διάφορα σημεία, εκτεταμένα φερμουάρ για ευκολία όταν κινείσαι και ασύμμετρες τσέπες για εύκολη πρόσβαση, ενώ η ακριβής τοποθέτηση των ραφών εξαλείφει την ογκώδη όψη, όταν κάνεις layering πολλαπλών ρούχων, χαρίζοντας σου ευελιξία και ευκολία στην κίνηση.

Η συλλογή COLD.RDY είναι διαθέσιμη στα adidas stores, σε επιλεγμένα καταστήματα αθλητικών ειδών και online στο adidas.gr από τις 16 Οκτωβρίου.

Η ARLA FOODS νικήτρια στα Fitness Awards 2020

H Arla Foods Hellas με το brand Αrla PROTEIN βγήκε νικήτρια στα Fitness Awards 2020 που διοργανώθηκαν, από την Boussias Communications. Στην τελετή απονομής, στην οποία ήταν και χορηγός, που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου, στο House 124, εφαρμόζοντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, η προϊοντική σειρά Arla PROTEIN απέσπασε συνολικά 2 Χρυσά βραβεία.

Πιο συγκεκριμένα, παρέλαβε, Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Καινοτόμα Προϊόντα, για τα ροφήματα γάλακτος Arla PROTEIN, που αποτελούν τον ιδανικό σύμμαχο για την φυσική αποκατάσταση μετά την άσκηση, για την έντονη καθημερινότητά, ακόμα και για όλους όσοι επιζητούν μια ισορροπημένη προσέγγιση στη διατροφή τους και θέλουν να διαχειρίζονται το σωματικό τους βάρος.

Επίσης παρέλαβε και το Χρυσό Βραβείο και για το πρόσφατο λανσάρισμα, Arla PROTEIN ρόφημα γάλακτος με BCAA, ένα προϊόν με προηγμένη σύνθεση με αμινοξέα ΒCAA που το καθιστά ιδανικό για μετά την προπόνηση καθώς μειώνει την αίσθηση κόπωσης και ελαττώνει τα επίπεδα καταπόνησης του οργανισμού. Με 20g φυσικής πρωτεΐνης στα 250ml, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, με ελάχιστα λιπαρά και χωρίς λακτόζη, θα το λατρέψει όποιος ακολουθεί ένα Active Lifestyle και θέλει να κάνει υγιεινές διατροφικές επιλογές.

Επιπλέον ο Ambassador του Arla PROTEIN, Δημήτρης Κουλούρης, κέρδισε 2 βραβεία, 1 Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Best Fitness Instructor και 1 Ασημένιο στην κατηγορία Best Small Gym για το Training Room.

Tα FITNESS AWARDS, έχουν ως στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις σημαντικές προόδους στο fitness, τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών και επαγγελματικών χώρων, όσο, επίσης, και σε επίπεδο προϊόντων, events αλλά και influencers. Η διαδικασία ανάδειξης των νικητών των βραβείων πραγματοποιήθηκε από την βαθμολόγηση των υποψήφιων προϊόντων από μια πολυπληθή κριτική επιτροπή στην οποία συμμετείχαν διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, θεσμικοί παράγοντες, επιστήμονες και δημοσιογράφοι, όλοι διακεκριμένοι στον χώρο της υγιεινής διατροφής.

Η κα Άντζελα Κοτρότσου, CEO της Arla Foods Ελλάς δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που η σειρά Arla PROTEIN, επιβραβεύτηκε, για μία ακόμη φορά. Μία τέτοια αναγνώριση, μας δίνει ένα επιπλέον κίνητρο να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με πάθος για να προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα, που οπλίζουν την καθημερινή διατροφή όλων μας. Συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές των βραβείων».

x
Send this to a friend