Τα Βίκος Street Relays τρέχουν στην Ξάνθη

Τα Βίκος Street Relays τρέχουν στην Ξάνθη

Ο Δήμος Ξάνθης  σε συνεργασία με τον ΑΠΣ ΔΙΟΜΗΔΗ ΞΑΝΘΗΣ  την υποστήριξη των Xanthi Runners και τον αρχαιότερο ελληνικό σύλλογο Ερμής 1877, προκηρύσσουν τον πέμπτο  αγώνα του φετινού 6ου πανελλήνιου πρωταθλήματος σκυταλοδρομιών δρόμου Βίκος Street Relays ο οποίος θα διεξαχθεί το Σάββατο  22 Ιουνίου στην και ώρα 6.30μμ. στην Κεντρική Πλατεία της Ξάνθης.

Τα Βίκος Street Relays  είναι μια πρωτοποριακή, πρωτότυπη, καινοτόμα αθλητική δράση με κοινωνική διάσταση, που έχουν και μουσικό πρόγραμμα κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ενώ και οι αθλητικές εκδηλώσεις έχουν πολλά νέα στοιχεία να επιδείξουν, όπως η οικογενειακή σκυταλοδρομία Family Relay 4×1000 καθώς και ο αγώνας των 5 χιλιομέτρων. Τα έσοδα από τους αγώνες σκυταλοδρομίας θα διατεθούν για την αγορά αθλητικού υλικού για σχολεία και σωματεία της Ξάνθης.

Αναλυτικά το πρόγραμμα στην Ξάνθη  συμπεριλαμβάνει τα εξής αγωνίσματα:

  • 5 χιλιόμετρα τρέξιμο (ανδρών, γυναικών) 16 ετών και άνω
  • 4x1 χιλιόμετρο σκυταλοδρομία (οικογενειακή, ανδρών, γυναικών, μικτή) 10 ετών και άνω)
  • 4x100μ. μικτή παιδική σκυταλοδρομία (γ’ δημοτικού, δ’ δημοτικού, ε’ δημοτικού, στ’ δημοτικού)
  • 4x50μ. μικτή παιδική σκυταλοδρομία (προνήπια, νήπια, α’ δημοτικού, β’ δημοτικού)

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΩΡΕΣ

Σάββατο 22/06/2019  :

Έναρξη αθλητικού προγράμματος 18:30 – Λήξη αθλητικού προγράμματος 20:30

  1. ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ & ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ

Εκκίνηση & Τερματισμός:  Κεντρική Πλατεία Ξάνθης

Street Run 5 χιλιόμετρα

Street Relays 4×1000 μέτρα

Kids Relays 4×50 και 4×100 μέτρα

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Στους αγώνες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή όλοι ανεξαιρέτως, αθλητές, αθλούμενοι και απλοί πολίτες ανεξαρτήτου επιπέδου φυσικής κατάστασης, καθώς έχουν κοινωνικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα.

Στον αγώνα των παιδικών σκυταλοδρομιών Kids Relays 4×100μ. μπορούν να πάρουν μέρος παιδιά γεννημένα τα έτη 2007-2008-2009-2010 και στα Kids Relays 4×50μ. παιδιά γεννημένα τα έτη 2011-2012-2013-2014.

Στον αγώνα της σκυταλοδρομίας 4×1000μ. απαραίτητη προϋπόθεση για συμμετοχή αποτελεί οι αιτούντες να είναι γεννημένοι το 2007 και πριν.

Στον ατομικό αγώνα δρόμου των 5 χιλιομέτρων θα βγει ξεχωριστή κατάταξη ανά φύλο (άνδρες και γυναίκες), ενώ για να εγκριθεί η συμμετοχή στον αγώνα οι αιτούντες πρέπει να είναι γεννημένοι το 2003 και πριν.

Στο αγώνισμα 4×1000μ. υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες για τις οποίες θα βγει ξεχωριστή κατάταξη:

  • α) Κατηγορία Οικογενειών (μπορεί να συμμετέχει οικογένεια με τουλάχιστον δύο μέλη που πρέπει να είναι πρώτου βαθμού συγγένειας, ενώ όποιο μέλος τρέξει διπλή διαδρομή πρέπει να το κάνει εναλλάξ – το ηλικιακό όριο είναι από 10 ετών και πάνω).
  • β) Κατηγορία Ανδρών (μπορούν να συμμετέχουν ενήλικες άνω των 10 ετών με τουλάχιστον δύο άτομα, ενώ όποιος τρέξει διπλή διαδρομή πρέπει να το κάνει εναλλάξ).
  • γ) Κατηγορία Γυναικών (μπορούν να συμμετέχουν ενήλικες άνω των 10 ετών με τουλάχιστον δύο άτομα, ενώ όποιος τρέξει διπλή διαδρομή πρέπει να το κάνει εναλλάξ).
  • δ) Μικτή Κατηγορία (μπορούν να συμμετέχουν ενήλικες άνω των 10 ετών με τουλάχιστον ένα άτομο διαφορετικού φύλου στην ομάδα που πρέπει να απαρτίζεται από τουλάχιστον δύο άτομα, ενώ όποιος τρέξει διπλή διαδρομή πρέπει να το κάνει εναλλάξ).
Previous ArticleNext Article

ΓΓΑ: Δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους 

Poikilo Rocky Mountain 2019

Επιστολή προς την Υγειονομική Επιτροπή της ΓΓΑ απέστειλε ο «ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ» σχετικά με την διεξαγωγή της διοργάνωσης ορεινού τρεξίματος «Poikilo Rocky Mountain».

Η διοργάνωση με τρεις διαδρομές (22.5km, 8Km, 4km) ήταν προγραμματισμένη για τις  29 Μαρτίου 2020 στο Ποικίλο Όρος με εκκίνηση από την Πετρούπολη. Πειθαρχώντας στις οδηγίες της Κυβέρνησης για την καταπολέμηση της πανδημίας του COVID-19 οδηγηθήκαμε στην αναβολή του.

Ως σύλλογος πήραμε την πρωτοβουλία και με την επιστολή μας ζητήσαμε να ενημερωθούμε για το  Πρωτόκολλο Υγείας που πρέπει να ακολουθήσουμε για να πραγματοποιήσουμε μέχρι τα μέσα Ιουλίου μια ασφαλή και σύμφωνη με τις επιστημονικές οδηγίες διοργάνωση.

Άμεσα λάβαμε από την Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή της ΓΓΑ την ακόλουθη απάντηση:

«Η Υ.Ε.Ε της Γ.Γ.Α είναι αρμόδια για την εκπόνηση των γενικών πρωτοκόλλων ασφαλούς άθλησης, κατά την επανεκκίνησης της αθλητικής δραστηριότητας και υπό τις συνέπειες της πανδημίας COVID 19. Τα ειδικά πρωτόκολλα προπονήσεων και αγώνων καταρτίζονται από την εκάστοτε αρμόδια εθνική ομοσπονδία κάθε αθλήματος και αποστέλλονται για έγκριση στην Υ.Ε.Ε. Επί του παρόντος δεν υπάρχει αγωνιστικό πρωτόκολλο για αγώνες δρόμου, ούτε και δίνεται άδεια για τη διεξαγωγή τους. 

Είμαστε στη διάθεσή σας για να ελέγξουμε οποιοδήποτε πρωτόκολλο συντάξετε μαζί με την αρμόδια ομοσπονδία η οποία, υποθέτουμε, θα έχει και υπό την αιγίδα της τη διοργάνωσή σας. Μέχρι τότε ισχύουν όσα ορίζουν τα πρωτόκολλα ασφαλούς άθλησης της Γ.Γ.Α.

Με εκτίμηση

Υγειονομική Επιστημονική Επιτροπή Γ.Γ.Α»

Βασική προτεραιότητα του Συλλόγου μας ως διοργανωτές είναι η απόλυτη ασφάλεια όσων συμμετέχουν αλλά και των συνοδών τους. Πρέπει όσοι αγαπάμε την άθληση και το δρομικό κίνημα, μέσα από συνεργασία και συνεννόηση, να κερδίσουμε ΜΑΖΙ την γρηγορότερη και ασφαλέστερη  επιστροφή σε αυτά που αγαπάμε: τους αγώνες και το τρέξιμο!

Αναμένουμε τις πρωτοβουλίες της ΕΟΣΛΜΑ-Υ, που ανήκει ο Σύλλογος μας, και του ΣΕΓΑΣ για να ορίσουμε τη νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα.

Δείτε το περιεχόμενο της επιστολής μας

epistoli

ΠΔΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ

Ο Πρόεδρος

Δημήτρης Ζωναράς

Αν μπορείς να τρέξεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο!

Μπορεί να… δείτε τον εαυτό σας στο ξεκίνημά του σε αυτήν την περιπέτεια που λέγεται τρέξιμο μέσα σε αυτό το κείμενο. Όλοι έχουμε να θυμόμαστε πολλά.

Οι περισσότεροι, ωστόσο, γνωρίζουμε ότι μετά από μερικούς μήνες όταν κοιτάμε πίσω, όλα όσα έχουμε πει τα θυμόμαστε και γελάμε.

«Είμαι εκτός φόρμας, με παραπανίσια κιλά και δεν έχω τρέξει τελευταία»

Τα ίδια ακριβώς έλεγαν πριν από εσάς όλοι όσοι κάθονταν όλη μέρα στον καναπέ τους πριν αποφασίσουν να ασχοληθούν με το τρέξιμο.  «Οι αρχάριοι συνηθίζουν να λένε: Αυτό δείχνει τρελό, μπορώ εγώ να τα καταφέρω;», υπογραμμίζει ο Bob Glove, ένας από τους συγγραφείς του Εγχειρίδιου για τον Δρομέα.

«Η απάντησή μου είναι καταφατική, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει. Οι δρομείς προέρχονται από διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ και διαφέρουν στα κιλά. Απλά πρέπει να αφιερώσει κανείς χρόνο και να ακολουθήσει πιστά ένα πρόγραμμα», συμπληρώνει ο Glove.

Μια ώρα τρέξιμο μπορεί να σας προσθέσει επτά ώρες ζωής!

«Απαιτεί πολύ χρόνο και εγώ δεν έχω…»

Με μόλις 30 λεπτά τρεξίματος την εβδομάδα, θα είστε θέση να μειώσετε τον κίνδυνο για αρκετές χρόνιες ασθένειες, όπως τα θέματα με την καρδιά, τα εγκεφαλικό επεισόδιο, η υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης, ο οστεοπόρωση, η παχυσαρκία, τα άγχος και η κατάθλιψη.

«Το ξεκίνησα στο παρελθόν αλλά δεν κατάφερα να… κολλήσω»

Ο αθλητικός ψυχολόγος, Ethan Gologor, τονίζει πως είμαστε όλοι «λιποτάκτες» με την έννοια ότι κάποια στιγμή ξεκινήσαμε μια δραστηριότητα στην ζωή μας και τα παρατήσαμε στη μέση. Αυτό δεν σας εμποδίζει σε τίποτε να ξεκινήσετε από την αρχή. Ακόμη και αν χάσετε μια με δυο προπονήσεις δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου. Οι δρομείς δεν είναι σκόπιμο να φορτώνονται με πολλά «πρέπει» και να θεωρούν πως είναι υποχρεωτικό να τρέχουν σε καθημερινή βάση επειδή το λέει το πρόγραμμα.

«Θα τραυματιστώ και θα τα παρατήσω. Το ξέρω…»

Οι δρομείς που ασχολούνται σοβαρά με το αντικείμενο, υποφέρουν συχνά από ενοχλήσεις στους μύες και τις αρθρώσεις, ωστόσο τις ξεπερνούν σχετικά σύντομα. «Οι τραυματισμοί είναι πιο εύκολο να αποφευχθούν όταν δεν τρέχετε σε πολύ έντονους και κουραστικούς ρυθμούς που δεν σας αφήνουν να πάρετε ανάσα», αναφέρει ο Jeff Galloway που ασχολείται με την εκγύμναση αρχάριων δρομέων από το 1974.

Τέσσερεις τομείς της ζωής σας που βελτιώνονται με το τρέξιμο

«Δεν μπορώ να αγοράσω νέα παπούτσια για τρέξιμο»

Ένα απλό ζευγάρι παπουτσιών που επιτρέπουν άνετο περπάτημα, μπορούν να κάνουν την δουλειά χωρίς πρόβλημα. «Δεν είναι αναγκαίο να φοράτε τα παλιά παπούτσια που είχατε για το τρέξιμο ενώ πλέον σας στενεύουν ή έχουν φθαρεί σημαντικά», τονίζει ο Budd Coates που εκπαιδεύει δρομείς εδώ και 20 χρόνια.

Σε κάθε περίπτωση, μπορείς πάντα να βρεις μια δικαιολογία να για μην βγεις για τρέξιμο σήμερα. Αλλά ότι μπορείς να κάνεις σήμερα, μην το αφήνεις ποτέ για αύριο…

Διαβάστε επίσης: H πανδημία με έκανε να αγαπήσω κάτι που πάντα μισούσα: Το τρέξιμο

ΠΗΓΗ: RunnersWorld.co.uk

x
Send this to a friend