Χάστε βάρος με τη δίαιτα των 8 ωρών!

Ηδίαιτα των 8 ωρών είναι ένας νέος τρόπος διατροφής, ο οποίος δε βασίζεται στο τι τρώμε, αλλά στο πότε τρώμε. Ο συγγραφέας του βιβλίου “The 8 hour diet David Zinzenko”, μας δίνει τα βασικά της χαρακτηριστικά: Για 8 ώρες μέσα στην ημέρα μπορούμε να καταναλώνουμε ό,τι θέλουμε, αρκεί τις υπόλοιπες 16 ώρες της ημέρας να μην τρώμε απολύτως τίποτε.

Το πλάνο αυτό θα πρέπει να το ακολουθήσουμε για τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα, όποιες επιλέξουμε.

Ο συγγραφέας της δίαιτας υποστηρίζει πως τα ξενύχτια και το «γεμάτο» με φαγητό 24ωρό ευθύνονται για τα περιττά κιλά και θεωρούν πως εισάγοντας μέσα στην ημέρα μας «περιόδους νηστείας» ή όπως τις ονομάζουν «περιόδους καύσεις λίπους», ο μεταβολισμός επαναρυθμίζεται και δουλεύει καλύτερα.

Έτσι για παράδειγμα, το άτομο που θα ακολουθήσει αυτή τη δίαιτα μπορεί να φάει φαγητό (όποιο και αν είναι αυτό) από τις 9 έως τις 5 ή από τις 11 έως τις 7, ή από τις 2 έως τις 10 και πάει λέγοντας.

Πόσο απλή είναι η δίαιτα των 8 ωρών;

Το πλάνο είναι πολύ απλό. Τρώμε για 8 συνεχόμενες ώρες μέσα στην ημέρα, ό,τι θέλουμε κι όποτε θέλουμε. Επιλέγουμε εμείς το ωράριο. Για παράδειγμα, αν ξυπνάμε στις 7 και θέλουμε να φάμε πρωινό στις 8, τότε για τις επόμενες 8 ώρες είμαστε ελεύθεροι να καταναλώσουμε οποιαδήποτε τροφή θέλουμε.

Μέχρι τις 16.00 (8.00-16.00). Αν πάλι είμαστε άνθρωποι που τρώνε το βράδυ, ή δεν τρώνε πρωινό, μπορούμε να φάμε το πρώτο μας γεύμα στις 12.00 και το τελευταίο στις 20.00. Τις υπόλοιπες ώρες “νηστεύουμε”. Τις ώρες νηστείας μπορούμε να πιούμε τον καφέ μας (με λίγο γάλα ή ζάχαρη αν προτιμάμε), τσάι, αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, και φυσικά, τι άλλο, νερό.

Πόσο αποτελεσματική είναι;

Η βασική συμβουλή για να καταφέρει η δίαιτα αυτή να έχει αποτελέσματα είναι η οργάνωση. Δηλαδή τα άτομα να οργανώνουν τα γεύματά τους μέσα στην εβδομάδα και την ημέρα και τέλος να οργανώνουν τη διατροφή τους με τις εξής αναλογίες:  ½ σαλάτα, ¼ πρωτεϊνούχο τρόφιμο, ¼ αμυλούχο τρόφιμο.

Υπάρχουν κάποιες τροφές που αναφέρονται στο βιβλίο ως οι “εχθροί του λίπους” και οι “φίλοι της υγείας”. Ο Zinczenko μας συμβουλεύει να τις εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Είναι 8 στο σύνολο, 4 “εχθροί του λίπους” και 4 “φίλοι της υγείας”. Σε κάθε μας γεύμα λοιπόν, καλό θα είναι να τρώμε 2 από αυτές και να φροντίζουμε να καταναλώνουμε και τις 8 μέσα στην ημέρα μας. Δηλαδή, 8 ώρες φαγητού την ημέρα, 8 τροφές που είναι καλό να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας. Χωρίζονται ως εξής:

Οι εχθροί του λίπους

Γαλοπούλα, αυγά και άπαχο κρέας.
Καρύδια και άλλοι ξηροί καρποί.
Γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά.
Φασόλια και άλλα όσπρια.

Οι φίλοι της υγείας

Σμέουρα και άλλα μούρα.
Πορτοκάλια, μήλα και άλλα φρούτα.
Σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά.
Ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά και βρώμη.

Διαβάστε επίσης: Δίαιτα Ντουκαν (Dukan): Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Previous ArticleNext Article

Επιστροφή στις προπονήσεις για τον Εμμανουήλ Καραλή

Επιστροφή στις προπονήσεις για τον Εμμανουήλ Καραλή

O Εμμανουήλ Καραλής επέστρεψε σε κανονικούς ρυθμούς προπόνησης, μετά τον τραυματισμό του χειμώνα, και πλέον κάνει σχέδια για τη συνέχεια.

Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν παγκοσμίως με την εξάπλωση του ιού covid-19 έδωσαν το περιθώριο στον πρωταθλητή του επί κοντώ να πάρει τον απαραίτητο χρόνο και να μην εκβιάσει την επιστροφή στους αγώνες. Πλέον, δύο μήνες μετά την επιβολή της καραντίνας για τον περιορισμό της πανδημίας, ο Καραλής ακολουθεί και πάλι το κανονικό πρόγραμμα της προετοιμασίας του στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Σταδίου. “Έχουμε ξεκινήσει σιγά σιγά τις προπονήσεις. Όλα πάνε πολύ καλά, αφού μετά από πέντε μήνες επέστρεψα χωρίς προβλήματα τραυματισμών. Δειλά, δειλά κάνω και τα πρώτα μου εισαγωγικά άλματα με μικρή φορά”, είπε ο αθλητής, που μετά το τέλος της χειμερινής περιόδου ξεκίνησε να γυμνάζεται με τον προπονητή, Παναγιώτη Συμεωνίδη.

“Για την ώρα δεν υπάρχει αγωνιστικό πλάνο, καθώς βρίσκουμε τα βήματα μας και προχωράμε σταδιακά. Πέρα από τον τραυματισμό, αλλά και την αδράνεια της καραντίνας, έχω και νέο προπονητή, με τον οποίο βρίσκουμε κάθε μέρα τα κουμπιά μας. Η περίοδος είναι μεταβατική, ωστόσο αν είμαι καλά θα κατέβω στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Σε κάθε περίπτωση δεν βιαζόμαστε καθόλου”, είπε ο νεαρός, ο οποίος έχει ατομικό ρεκόρ 5,80 μ. στον κλειστό και 5,71 μ. στον ανοιχτό και το 2021 θα διεκδικήσει τη διάκριση στις κορυφαίες διοργανώσεις: “Ο στόχος είναι να είμαστε στην καλύτερη δυνατή κατάσταση στον χειμώνα, όπου υπάρχουν δύο διοργανώσεις κι έπειτα στους Ολυμπιακούς Αγώνες”, κατέληξε.

Επαναλειτουργούν τα Ανοιχτά Αθλητικά Κέντρα στον Δήμο Αθηναίων

Επαναλειτουργούν τα Ανοιχτά Αθλητικά Κέντρα στον Δήμο Αθηναίων

Ο Δήμος Αθηναίων προχωρά από σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου, στην επαναλειτουργία για το κοινό όλων των Ανοιχτών Αθλητικών Κέντρων. Όπως ανακοίνωσε ο ΟΠΑΝΔΑ όλα τα γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, ποδοσφαίρου, θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Κυριακή τις ώρες 08:30 – 22:00.
«Ο ΟΠΑΝΔΑ έχει πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα για την τήρηση των συνθηκών υγιεινής, αλλά και των κανόνων λειτουργίας των χώρων, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση και τις οδηγίες της Υγειονομικής Επιστημονικής Επιτροπής της ΓΓΑ περί ασφαλούς άσκησης σε οργανωμένους αθλητικούς χώρους», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.
Ειδικότερα για το Αθλητικό Κέντρο Στίβου Γκράβας και τα Γήπεδα Τένις, που θα λειτουργούν με διαφορετικό ωράριο και μόνο κατόπιν ραντεβού, ο κάθε αθλούμενος θα πρέπει να φέρει υποχρεωτικά συμπληρωμένο το Δελτίο Καταγραφής Αθλούμενου το οποίο μπορεί να κατεβάσει από το link: https://gga.gov.gr/images/Deltio_Katagrafis_V3.pdf

Στο Αθλητικό Κέντρο Στίβου Γκράβας θα επιτρέπεται η είσοδος σε άτομα άνω των 13 ετών (2007) κατόπιν ραντεβού στο τηλέφωνο 210 2287506.Το Αθλητικό Κέντρο θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Σάββατο 07:30 – 22:00.
Στα Γήπεδα Τέννις, στο Ρουφ, Πειραιώς & Εχελιδών (τηλ.: 210 3421260), στην Ελληνορώσων, πλατεία Κρημνίτσης (τηλ.: 210 6711016), στο Γουδή, Γ. Παπανδρέου και Κανελλοπούλου (τηλ.: 210 7771990) και στα Άνω Πατήσια, Μητσάκη & Πολυλά (τηλ.: 210 2025634) θα επιτρέπεται η είσοδος σε άτομα άνω των 15 ετών (2005) κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού. Τα Γήπεδα Τένις θα λειτουργούν από Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00 – 21:00
Περισσότερες πληροφορίες για τα Ανοιχτά Αθλητικά Κέντρα στο τηλέφωνο 210-3646857

Δείτε εδώ όλα τα Ανοιχτά Αθλητικά Κέντρα: www.opanda.gr/index.php/ipodomes-opanda/item/anoixta-athlitika-kentra

x
Send this to a friend