Χάστε άμεσα βάρος με την δίαιτα των 8 ωρών!

Ηδίαιτα των 8 ωρών είναι ένας νέος τρόπος διατροφής, ο οποίος δε βασίζεται στο τι τρώμε, αλλά στο πότε τρώμε. Ο συγγραφέας του βιβλίου “The 8 hour diet David Zinzenko”, μας δίνει τα βασικά της χαρακτηριστικά: Για 8 ώρες μέσα στην ημέρα μπορούμε να καταναλώνουμε ό,τι θέλουμε, αρκεί τις υπόλοιπες 16 ώρες της ημέρας να μην τρώμε απολύτως τίποτε.

Το πλάνο αυτό θα πρέπει να το ακολουθήσουμε για τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα, όποιες επιλέξουμε.

Ο συγγραφέας της δίαιτας υποστηρίζει πως τα ξενύχτια και το «γεμάτο» με φαγητό 24ωρό ευθύνονται για τα περιττά κιλά και θεωρούν πως εισάγοντας μέσα στην ημέρα μας «περιόδους νηστείας» ή όπως τις ονομάζουν «περιόδους καύσεις λίπους», ο μεταβολισμός επαναρυθμίζεται και δουλεύει καλύτερα.

Έτσι για παράδειγμα, το άτομο που θα ακολουθήσει αυτή τη δίαιτα μπορεί να φάει φαγητό (όποιο και αν είναι αυτό) από τις 9 έως τις 5 ή από τις 11 έως τις 7, ή από τις 2 έως τις 10 και πάει λέγοντας.

Πόσο απλή είναι η δίαιτα των 8 ωρών;

Το πλάνο είναι πολύ απλό. Τρώμε για 8 συνεχόμενες ώρες μέσα στην ημέρα, ό,τι θέλουμε κι όποτε θέλουμε. Επιλέγουμε εμείς το ωράριο. Για παράδειγμα, αν ξυπνάμε στις 7 και θέλουμε να φάμε πρωινό στις 8, τότε για τις επόμενες 8 ώρες είμαστε ελεύθεροι να καταναλώσουμε οποιαδήποτε τροφή θέλουμε.

Μέχρι τις 16.00 (8.00-16.00). Αν πάλι είμαστε άνθρωποι που τρώνε το βράδυ, ή δεν τρώνε πρωινό, μπορούμε να φάμε το πρώτο μας γεύμα στις 12.00 και το τελευταίο στις 20.00. Τις υπόλοιπες ώρες “νηστεύουμε”. Τις ώρες νηστείας μπορούμε να πιούμε τον καφέ μας (με λίγο γάλα ή ζάχαρη αν προτιμάμε), τσάι, αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, και φυσικά, τι άλλο, νερό.

Πόσο αποτελεσματική είναι;

Μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματική. Η βασική συμβουλή για να καταφέρει η δίαιτα αυτή να έχει αποτελέσματα είναι η οργάνωση. Δηλαδή τα άτομα να οργανώνουν τα γεύματά τους μέσα στην εβδομάδα και την ημέρα και τέλος να οργανώνουν τη διατροφή τους με τις εξής αναλογίες:  ½ σαλάτα, ¼ πρωτεϊνούχο τρόφιμο, ¼ αμυλούχο τρόφιμο.

Υπάρχουν κάποιες τροφές που αναφέρονται στο βιβλίο ως οι “εχθροί του λίπους” και οι “φίλοι της υγείας”. Ο Zinczenko μας συμβουλεύει να τις εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Είναι 8 στο σύνολο, 4 “εχθροί του λίπους” και 4 “φίλοι της υγείας”. Σε κάθε μας γεύμα λοιπόν, καλό θα είναι να τρώμε 2 από αυτές και να φροντίζουμε να καταναλώνουμε και τις 8 μέσα στην ημέρα μας. Δηλαδή, 8 ώρες φαγητού την ημέρα, 8 τροφές που είναι καλό να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας. Χωρίζονται ως εξής:

Οι εχθροί του λίπους

Γαλοπούλα, αυγά και άπαχο κρέας.
Καρύδια και άλλοι ξηροί καρποί.
Γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά.
Φασόλια και άλλα όσπρια.

Οι φίλοι της υγείας

Σμέουρα και άλλα μούρα.
Πορτοκάλια, μήλα και άλλα φρούτα.
Σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά.
Ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά και βρώμη.

Διαβάστε επίσης: Δίαιτα Ντουκαν (Dukan): Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Με μια ματιά: Τι έκαναν σήμερα (Σάββατο 30/7) οι Έλληνες αθλητές στο Τόκιο

Τρομερή πρόκριση πήρε ο Κριστιάν Γκολομέεβ, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση της ημιτελικής σειράς του και με 21.60 πέρασε στον μεγάλο τελικό των 50 μέτρων ελεύθερο με τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ένα μόλις άλμα χρειάστηκε ο Μίλτος Τεντόγλου για να πάρει την πρόκριση στον τελικό του μήκους, με 8.20μ. και έβαλε πλώρη για μετάλλιο.

Η Εθνική πόλο ανδρών διέλυσε με σκορ 28-5 τη Νότια Αφρική και φορτσάρει για την κορυφή του Α’ ομίλου, όπου συγκατοικεί αυτή τη στιγμή με την Ιταλία.

Ο Εμμανουήλ Καραλής στην παρθενική του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του επί κοντώ με άλμα στα 5,75μ. Εκτός τελικού στον ίδιο αγώνα έμεινε ο Κώστας Φιλιππίδης.

Με τη 19η θέση στο σύνολο, η Χρύσα Αναγνωστοπούλου έμεινε εκτός τελικού στη δισκοβολία γυναικών.

Η Ελισάβετ Πεσιρίδου τραυματίστηκε στην εκκίνηση, πριν το πρώτο εμπόδιο και έμεινε εκτός ημιτελικών στα 100μ εμπόδια.

O Θοδωρής Ιακωβίδης ολοκλήρωσε τον αγώνα του με συνολικά 338κ (182κ στο ζετέ και 156κ. στο αρασέ) και κατετάγη ενδέκατος, συγκλονίζοντας με τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα.

Στην ενδέκατη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Γιάννης Μιτάκης μετά την όγδοη ιστιοδρομία.

Πηγή: www.sport-fm.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Η ιστοσελίδα του West Run είναι στον αέρα!

Στις 17 Οκτωβρίου έρχεται το 1ο WEST RUN, στον δήμο Αγίων Αναργύρων – Καματερού, για να ταράξει τα νερά της δρομικής κοινότητας.

Η Οργανωτική Επιτροπή με χαρά ανακοινώνει ότι η ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.westrun.gr είναι στον αέρα. Οι ενδιαφερόμενοι δρομείς μπορούν να την επισκέπτονται από σήμερα. Μέσα σε αυτή υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν την διοργάνωση (Προκήρυξη – διαδρομές – χορηγοί).

Η ιστοσελίδα θα ενημερώνεται τακτικά με νεότερες σημαντικές πληροφορίες και ανακοινώσεις.

Τις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθούν και οι φόρμες εγγραφών. Θα υπάρχει δυνατότητα ατομικής ή ομαδικής εγγραφής.

Θα περιλαμβάνει αποστάσεις 20 χλμ, σκυταλοδρομία 20 χλμ (2 Χ 10 χλμ), 5 χλμ και παιδικό αγώνα.

Το WEST RUN αποτελεί μια διοργάνωση του δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού. Την επιμέλεια και την τεχνική υποστήριξη της διοργάνωσης έχει αναλάβει η My Sportevent

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected]

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend