Χάστε βάρος με τη δίαιτα των 8 ωρών!

Ηδίαιτα των 8 ωρών είναι ένας νέος τρόπος διατροφής, ο οποίος δε βασίζεται στο τι τρώμε, αλλά στο πότε τρώμε. Ο συγγραφέας του βιβλίου “The 8 hour diet David Zinzenko”, μας δίνει τα βασικά της χαρακτηριστικά: Για 8 ώρες μέσα στην ημέρα μπορούμε να καταναλώνουμε ό,τι θέλουμε, αρκεί τις υπόλοιπες 16 ώρες της ημέρας να μην τρώμε απολύτως τίποτε.

Το πλάνο αυτό θα πρέπει να το ακολουθήσουμε για τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα, όποιες επιλέξουμε.

Ο συγγραφέας της δίαιτας υποστηρίζει πως τα ξενύχτια και το «γεμάτο» με φαγητό 24ωρό ευθύνονται για τα περιττά κιλά και θεωρούν πως εισάγοντας μέσα στην ημέρα μας «περιόδους νηστείας» ή όπως τις ονομάζουν «περιόδους καύσεις λίπους», ο μεταβολισμός επαναρυθμίζεται και δουλεύει καλύτερα.

Έτσι για παράδειγμα, το άτομο που θα ακολουθήσει αυτή τη δίαιτα μπορεί να φάει φαγητό (όποιο και αν είναι αυτό) από τις 9 έως τις 5 ή από τις 11 έως τις 7, ή από τις 2 έως τις 10 και πάει λέγοντας.

Πόσο απλή είναι η δίαιτα των 8 ωρών;

Το πλάνο είναι πολύ απλό. Τρώμε για 8 συνεχόμενες ώρες μέσα στην ημέρα, ό,τι θέλουμε κι όποτε θέλουμε. Επιλέγουμε εμείς το ωράριο. Για παράδειγμα, αν ξυπνάμε στις 7 και θέλουμε να φάμε πρωινό στις 8, τότε για τις επόμενες 8 ώρες είμαστε ελεύθεροι να καταναλώσουμε οποιαδήποτε τροφή θέλουμε.

Μέχρι τις 16.00 (8.00-16.00). Αν πάλι είμαστε άνθρωποι που τρώνε το βράδυ, ή δεν τρώνε πρωινό, μπορούμε να φάμε το πρώτο μας γεύμα στις 12.00 και το τελευταίο στις 20.00. Τις υπόλοιπες ώρες “νηστεύουμε”. Τις ώρες νηστείας μπορούμε να πιούμε τον καφέ μας (με λίγο γάλα ή ζάχαρη αν προτιμάμε), τσάι, αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη, και φυσικά, τι άλλο, νερό.

Πόσο αποτελεσματική είναι;

Η βασική συμβουλή για να καταφέρει η δίαιτα αυτή να έχει αποτελέσματα είναι η οργάνωση. Δηλαδή τα άτομα να οργανώνουν τα γεύματά τους μέσα στην εβδομάδα και την ημέρα και τέλος να οργανώνουν τη διατροφή τους με τις εξής αναλογίες:  ½ σαλάτα, ¼ πρωτεϊνούχο τρόφιμο, ¼ αμυλούχο τρόφιμο.

Υπάρχουν κάποιες τροφές που αναφέρονται στο βιβλίο ως οι “εχθροί του λίπους” και οι “φίλοι της υγείας”. Ο Zinczenko μας συμβουλεύει να τις εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο. Είναι 8 στο σύνολο, 4 “εχθροί του λίπους” και 4 “φίλοι της υγείας”. Σε κάθε μας γεύμα λοιπόν, καλό θα είναι να τρώμε 2 από αυτές και να φροντίζουμε να καταναλώνουμε και τις 8 μέσα στην ημέρα μας. Δηλαδή, 8 ώρες φαγητού την ημέρα, 8 τροφές που είναι καλό να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας. Χωρίζονται ως εξής:

Οι εχθροί του λίπους

Γαλοπούλα, αυγά και άπαχο κρέας.
Καρύδια και άλλοι ξηροί καρποί.
Γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά.
Φασόλια και άλλα όσπρια.

Οι φίλοι της υγείας

Σμέουρα και άλλα μούρα.
Πορτοκάλια, μήλα και άλλα φρούτα.
Σπανάκι και άλλα πράσινα λαχανικά.
Ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά και βρώμη.

Διαβάστε επίσης: Δίαιτα Ντουκαν (Dukan): Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

Previous ArticleNext Article

Ιστιοπλοΐα: Στη Γένοβα οι Πανασιατικοί Αγώνες πρόκρισης για του Ολυμπιακούς του Τόκιο

Ιστιοπλοΐα: Στη Γένοβα οι Πανασιατικοί Αγώνες πρόκρισης για του Ολυμπιακούς του Τόκιο

Στο παγκόσμιο κύπελλο της Γένοβας μετατέθηκαν οι Πανασιατικοί αγώνες για την τελευταία πρόκριση στα Nacra 17 και τα 49er στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Αυτή την απόφαση έλαβαν από κοινού η ΔΟΕ, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ιστιοπλοΐας και η Κινεζική Oμοσπονδία λόγω του κορονοϊού.

Κι ως τον καταλληλότερο θαλάσσιο στίβο η παγκόσμια ομοσπονδία έκρινε αυτόν στην Γένοβα που το διάστημα 12 με 19 Απριλίου θα φιλοξενήσει τον τρίτο αγώνα για το παγκόσμιο κύπελλο. Σε αυτή την διοργάνωση θα κριθούν τα τελευταία ευρωπαϊκά εισιτήρια πρόκρισης στους Ολυμπιακούς Αγώνες σε όλες τις ολυμπιακές κατηγορίες. Έτσι, μαζί με τους ιστιοπλόους από την Ευρώπη θα αγωνιστούν και οι Ασιάτες αθλητές και αθλήτριες στα Nacra 17 και τα 49er.

Τα παγκόσμια πρωταθλήματα της Αυστραλίας 

Δεν τα πήγαν καλά οι Ελληνες ιστιοπλόοιστα παγκόσμια πρωταθλήματα Nacra 17 και Λέιζερ Στάνταρντ που ολοκληρώθηκαν στην Αυστραλία. ΣταNacra 17έγιναν 11 ιστιοδρομίες και οι Ιορδάνης Πασχαλίδης – Μυρτώ Παπαδοπούλου τερμάτισαν 33οι σε 34 σκάφη με 343 βαθμούς. Στα Λέιζερ μετά από 12 κούρσες ο Αναστάσιος Παναγιωτίδης κατέλαβε την 39ηθέση στον αργυρό στολίσκο των 41 σκαφών. Συνολικά αγωνίστηκαν 124 σκάφη και χωρίστηκαν σε τρεις στολίσκους.

Οι «Δρομείς Ελπίδας» στον 5ο Εύκλειο αγώνα του Υμηττού

Οι «Δρομείς Ελπίδας» στον 5ο Εύκλειο αγώνα του Υμηττού

“Από τότε που ο άνεμος μου εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους” έλεγε ο Νίτσε! Το “πειρατικό” των “Δρομέων Ελπίδας” συνεχίζει ακάθεκτο! Οι δυσκολίες κάνουν κάποιους ανθρώπους να σπάνε. Άλλους, να σπάνε ρεκόρ…

Υμηττός εάλω από την απίθανη δρομική ομάδα της αγάπης και της αλληλεγγύης.Με μαχητικότητα, πείσμα και ισχυρή θέληση οι “Δρομείς Ελπίδας” κατέκτησαν ένα ακόμη βουνό και μάλιστα με ζηλευτό χρόνο!

Ένα μείγμα παλαιών και νέων κυλίνδρων, γεμάτων όρεξη και διάθεση για προσφορά, συνόδευσαν και αυτήν την Κυριακή στον 5ο Εύκλειο Αγώνα Βουνού τον “πιλότο” Δημήτρη Γλυκό και απέδειξαν πως τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο, όταν πολλά χέρια σφίγγουν δυνατά και πολλές καρδιές χτυπούν σαν μία!

15χλμ κατάπιαν οι αχόρταγοι “Δρομείς Ελπίδας” και το φινάλε αποτέλεσε για πολλοστή φορά την πιο συγκινητική στιγμή ενός άρτιου οργανωτικά αγώνα!

Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα και εν μέσω χειροκροτημάτων από τους παρευρισκόμενους η διοργανώτρια αρχή μετά το πέρας των αγωνιστικών υποχρεώσεων τίμησε την αποστολή των “Δρομέων Ελπίδας” αναγνωρίζοντας το έργο που προσφέρουν σε αθλητικό και κοινωνικό επίπεδο.

x

Send this to a friend