Η δίαιτα των βραστών αβγών που κρατάει δύο εβδομάδες

Η δίαιτα των βραστών αβγών που κρατάει δύο εβδομάδες

Νέες δίαιτες βγαίνουν καθημερινά στο προσκήνιο για να «οδηγούν» γυναίκες και άνδρες στον στόχο του καλλίγραμμου σώματος. Η νέα τάση ακούει στο όνομα «Η δίαιτα των βραστών αβγών».

Το όνομά της τα λέει όλα: Πρόκειται για μία πρωτεϊνούχα δίαιτα που στηρίζεται στην κατανάλωση αβγών και υπόσχεται ταχύτατη καύση του λίπους και απώλεια κιλών -μέχρι 10 όπως λένε- σε μόλις δύο εβδομάδες

Όπως είναι φυσικό, η συγκεκριμένη δίαιτα απαγορεύει την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού, ενώ ενθαρρύνει την κατανάλωση συγκεκριμένων φρούτων και λαχανικών, όπως γκρέιπφρουτ, πορτοκάλι, μπρόκολο, σπαράγγια, κολοκυθάκια και μανιτάρια.

Επιπλέον, προτείνει μία ακόμη κλασική διατροφική τακτική, την ενσωμάτωση 6-8 ποτηριών με νερό στο καθημερινό διαιτολόγιο, για τον κατευνασμό του αισθήματος της πείνας. Για πρωινό η δίαιτα προτείνει 2 αβγά και ένα φρούτο σε καθημερινή βάση, για μεσημεριανό 2 αβγά με λαχανικά στον ατμό ή φρούτα ή κοτόπουλο με πράσινη σαλάτα.

Το βραδινό περιλαμβάνει σαλάτα με 2 ακόμη αβγά ή κάποιο είδος πρωτεΐνης, όπως κοτόπουλο ή ψάρι.

Προσοχή! Μην κάνετε τη συγκεκριμένη δίαιτα για παραπάνω από 2 εβδομάδες και καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν ξεκινήσετε να την κάνετε. Λόγω της έλλειψης υδατανθράκων είναι πιθανό να νιώθετε λίγη αδυναμία. Μόλις περάσουν οι 2 εβδομάδες μπορείτε να προσθέσετε στο διαίτολόγιό σας κάποιους υδατάνθρακες αλλά μην σταματήσετε να πίνετε νερό.

Δείτε ενδεικτικά το πρόγραμμα μιάς εβδομάδας

Δευτέρα
Πρωινό: 2 βραστά αυγά και 1 φρούτο (πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ)
Μεσημεριανό: Φρούτα και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως
Βραδινό: Μαγειρεμένο κοτόπουλο και 1 μεγάλή σαλάτα

Τρίτη
Πρωινό: 2 βραστά αυγά και 1 φρούτο (πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ)
Μεσημεριανό: Μαγειρεμένο κοτόπουλο και πράσινη σαλάτα
Βραδινό: 1 πορτοκάλι, 1 σαλάτα και 2 βραστά αυγά

Τετάρτη
Πρωινό: 2 βραστά αυγά και 1 φρούτο (πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ)
Μεσημεριανό: 1 ντομάτα, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και τυρί με λίγα λιπαρά
Βραδινό: Μαγειρεμένο κοτόπουλο και σαλάτα

Πέμπτη
Πρωινό: 2 βραστά αυγά και 1 φρούτο (πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ)
Μεσημεριανό: 2 φρούτα
Βραδινό: Μαγειρεμένο κοτόπουλο

Παρασκευή
Πρωινό: 2 βραστά αυγά
Μεσημεριανό: 2 βραστά αυγά και λαχανικά στον ατμό
Βραδινό: Ψητό ψάρι και σαλάτα

Σάββατο
Πρωινό: 2 βραστά αυγά
Μεσημεριανό: Φρούτα
Βραδινό: Κοτόπουλο στον ατμό και σαλάτα

Κυριακή
Πρωινό: 2 βραστά αυγά και φρούτα
Μεσημεριανό: Σαλάτα ντομάτα και λαχανικά στον ατμό με κοτόπουλο
Βραδινό: Λαχανικά στον ατμό

Previous ArticleNext Article

Γιατί χάνεις κιλά τρώγοντας όσπρια;

Τα όσπρια βοηθούν στο αδυνάτισμα και μειώνουν τη χοληστερόλη!
Η διατροφή με φασόλια, φακές, ρεβίθια, αρακά και άλλα όσπρια βοηθά στην απώλεια βάρους.
Σύμφωνα με την μελέτη, τα όσπρια κάνουν κάποιον να νιώθει χορτασμένος, με συνέπεια να του κόβουν την όρεξη να φάει άλλο, πράγμα που βοηθά στην προσπάθειά του να αδυνατίσει.

Τα όσπρια κερδίζουν τη… μάχη κατά του λίπους!

Γιατί χάνεις κιλά με τα όσπρια

Οι ερευνητές του Νοσοκομείου «Άγιος Μιχαήλ» του Τορόντο, με επικεφαλής τον δρα Ράσελ ντε Σούζα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό κλινικής διατροφολογίας “American Journal of ClinicalNutrition”, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) τα ευρήματα 21 κλινικών δοκιμών πάνω στα όσπρια.

Όπως διαπιστώθηκε, η κατανάλωση μιας μερίδας οσπρίων τη μέρα (γύρω στα 130 γραμμάρια) οδηγεί σε απώλεια περίπου 0,34 κιλών σε διάστημα έξι εβδομάδων. Αν και το όφελος δεν φαίνεται μεγάλο, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι τα χαμένα αυτά κιλά δύσκολα επανέρχονται, πράγμα πιο σημαντικό.

Τα όσπρια μας “χορταίνουν” για περισσότερες ώρες από το κρέας

Τα όσπρια περιέχουν βιταμίνες, πρωτεϊνες, ίνες και μέταλλα, ενώ έχουν χαμηλό «γλυκαιμικό δείκτη». Εκτός από το βάρος, μειώνουν και τη χοληστερόλη, ιδίως την «κακή» (LDL).

Σύνδεσμός: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία στη διεύθυνση:  http://ajcn.nutrition.org/content/early/2016/03/30/ajcn.115.124677.abstract

Πώς η σόγια μπορεί να μας ανεβάσει τη διάθεση;

Η κατανάλωση προϊόντων σόγιας, (υποκατάστατα κρέατος, γάλακτος, τυριού, κακάο, βουτύρου, σάλτσες, αναψυκτικά διαίτης, ζυμαρικά, ξηρές τροφές, μπισκότα κ.α.) όπως δείχνουν νέα δεδομένα, οδηγεί στην αύξηση της απόδοσης των πνευματικών λειτουργιών, στη βελτίωση της διάθεσης, ενώ είναι αδιαμφισβήτητη η δράση της στην επίτευξη και τη διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους.

Σύμφωνα με νέες μελέτες και πιο συγκεκριμένα από το Πανεπιστήμιο του Missouri στο St Louis των ΗΠΑ, η σόγια έχει μεγάλη επίδραση στη διάθεση μας , με αποτέλεσμα η συστηματική κατανάλωσή της να οδηγεί σε μείωση του άγχους της καθημερινότητάς μας.

Μάλιστα, πέρα από την ελάττωση της ανησυχίας, της αμηχανίας και της νευρικότητας, παρατηρείται και αύξηση του αισθήματος της ευεξίας και της ενεργητικότητας με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται οι δυσκολίες της ζωής με έναν πιο αισιόδοξο τρόπο.

Μείωση βάρους 

Εκτός των ανωτέρω, κανείς δεν μπορεί πλέον να αμφισβητήσει την ευνοϊκή συμβολή της σόγιας στη μείωση του σωματικού βάρους και στη βελτίωση της ποιότητας της διατροφής. Η σόγια χαρακτηρίζεται από υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αντικαθιστώντας τροφές πλούσιες σε λίπη και υδατάνθρακες.

Για τους παραπάνω λόγους η σόγια θεωρείται πλέον από πολλούς ως  ένα πολλά υποσχόμενο τρόφιμο και όχι ως μια εποχική μόδα που θα φύγει σύντομα από το προσκήνιο.

Διαβάστε επίσης: Τα όσπρια μας “χορταίνουν” για περισσότερες ώρες από το κρέας

 

Με πληροφορίες από άρθρο της Άννας-Λουΐζας Χαλιάσου, Ιατρού, Διαβητολογικού Κέντρου Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παναγιώτη Χαλβατσιώτη, Επίκουρου Καθηγητή, Διαβητολογικού Κέντρου Πανεπιστημίου Αθηνών, που δημοσιεύθηκε στο ygeiaonline.

x
Send this to a friend