Τρέξιμο: Δίνεις λίγα, παίρνεις πολλά…

Όταν θέλεις να ξεκινήσεις κάποιο άθλημα για να το κάνεις σωστά πρέπει να επενδύσεις κάποια χρήματα για εξοπλισμό ή άλλα στοιχεία.

Το τρέξιμο δεν διαφέρει έστω και αν σίγουρα δεν απαιτούνται τόσα έξοδα όπως σε άλλα αθλήματα.

Είναι δεδομένο, ωστόσο, ότι για να καταφέρεις να προπονηθείς σωστά και κυρίως χωρίς κινδύνους για την υγεία σου, οφείλεις να φροντίζεις να έχεις ορισμένες προϋποθέσεις.

Παρακάτω ακολουθούν κάποιοι τρόποι για να παραμείνει ο προϋπολογισμός σε χαμηλά επίπεδα.

Ενημέρωση και αναζήτηση για οικονομικούς αγώνες

Έπειτα από σκληρή προπόνηση έρχεται η ώρα για συμμετοχή σε αγώνα. Καλό θα είναι να ενημερώνεσαι μέσα από τα social media και τα ΜΜΕ για όσους περισσότερους αγώνες γίνεται προκειμένου να βρεις τους φθηνότερους. Η τιμή δεν κάνει τον αγώνα.

Περισσότερη προπόνηση, λιγότεροι αγώνες και έξυπνα ταξίδια

Το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις για οικονομία είναι να αυξήσεις τις προπονήσεις και να μειώσεις την συμμετοχή σε αγώνες. Οσον αφορά το δεύτερο σκέλος, σε περίπτωση που πρέπει να ταξιδέψεις για συμμετοχή σε κάποιο αγώνα πρέπει να το κάνεις με φθηνό τρόπο (π.χ. να κλείσεις νωρίς εισιτήρια ή δωμάτιο), που όμως δεν θα ταλαιπωρήσει τον οργανισμό σου.

Γιατί τα χέρια κάνουν το τρέξιμό σου καλύτερο;

Πάρε ποιοτικό εξοπλισμό σε καλή τιμή

Η εύρεση του σωστού εξοπλισμού θέλει ψάξιμο. Σε αυτό το κομμάτι χρειάζεται να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και το οικονομικό σκέλος. Ψάξε φθηνές λύσεις, αλλά μην κάνεις εκπτώσεις στην ποιότητα. Θα το βρεις μπροστά σου. Μπορείς να επιλέξεις παπούτσια, κάλτσες, ρουχισμό ότι άλλο χρειάζεσαι από παλιότερα μοντέλα, οι τιμές των οποίων έχουν πέσει.

Δοκίμασε τις αγορές μέσω Διαδικτύου

Η συγκεκριμένη συμβουλή δεν έχει να κάνει μόνο με το τρέξιμο ή τον αθλητισμό. Αν ψάχνεις μπορείς να βρεις αρκετές διαδικτυακές προσφορές που θα σε βγάλουν κερδισμένο, εξοικονομώντας χρήματα για άλλες καθημερινές δραστηριότητες. Αν για παράδειγμα ξέρεις ακριβώς τι νούμερο φοράς σε συγκεκριμένες εταιρίες, μπορείς να το ρίσκαρες. Πιο εύκολα σε ρούχα, πιο δύσκολα σε παπούτσια.

Διαβάστε επίσης: Μπορεί το τρέξιμο να… νικήσει την κακή διατροφή;

Previous ArticleNext Article

Τρεις τρόποι για να ξεκινήσεις το τρέξιμο σωστά

Τρεις τρόποι για να ξεκινήσεις το τρέξιμο σωστά

Οι αρχάριοι δρομείς προσπαθούν να εισέλθουν στον κόσμο του τρεξίματος με πιο σωστό τρόπο. Ακολουθούν τρία προγράμματα για όλα τα γούστα που θα βοηθήσουν όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο τρέξιμο.

Για 20λεπτο τρέξιμο

Αρχή με πέντε λεπτά τρεξίματος σε πολύ μικρή ταχύτητα, με τη συνέχεια να έχει 10λεπτο τρέξιμο σε υψηλότερους ρυθμούς και φινάλε με πεντάλεπτη αποθεραπεία με τρέξιμο σε χαμηλή ταχύτητα και ασκήσεις stretching.

Για 40λεπτο τρέξιμο

Ξεκινήστε με 10λεπτη προθέρμανση και στη συνέχεια για 20 λεπτά κάντε εναλλαγές, βάζοντας τα δυνατά σας για 30 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια κατεβάστε ταχύτητα για περίπου δύο λεπτά. Επαναλάβετε την άσκηση επτά φορές. Στο τέλος για πέντε λεπτά τρέξτε σε μέτριο ρυθμό και στον τέλος κάντε ένα πεντάλεπτο χαλάρωμα.

Για 60 λεπτά τρεξίματος

Ξεκίνημα με 10λεπτη προθέρμανση. Στη συνέχεια ανεβείτε μία ανηφόρα μήκους περίπου 400 μέτρων με γρήγορο τρέξιμο και κατεβείτε την με χαλαρό τρέξιμο (μπορεί να γίνει και σε διάδρομο με κλίση 5-7%. Επαναλάβετε τη διαδικασία έξι φορές (λογικά θα κρατήσει 40 λεπτά) και κλείστε το πρόγραμμα με δεκάλεπτη αποθεραπεία.

Σε περίπτωση που θέλετε να βελτιώσετε τον βηματισμό σας, μετά από την προθέρμανση και ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που θα επιλέξετε μπορείτε να κάνετε τις παρακάτω ασκήσεις για περίπου 30 με 60 δευτερόλεπτα:

  • Τρέξε σηκώνοντας τα γόνατά σου όσο πιο ψηλά μπορείς.
  • Στη συνέχεια, κάνε έντονο το βήμα ώστε να πηδάς όσο πιο μακριά μπορείς με κάθε βήμα (θα πηγαίνεις πιο αργά από τον κανονικό ρυθμό σου).
  • Ολοκλήρωσε τρέχοντας με μικρά βήματα (το ένα πόδι ακριβώς μπροστά από το άλλο). Επανάλαβε τη σειρά αυτή δύο ή τρεις φορές, μετά κάνε το πρόγραμμα που έχεις επιλέξει στο τρέξιμο.

Διαβάστε ακόμα: 17 μέρη στην Αθήνα που μπορείς να τρέξεις χωρίς κινδύνους 

Ματαιώνεται ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης και μετατρέπεται σε δωρεάν Virtual Run!

Το Δ.Σ. του Αθλητικού συλλόγου Υγείας Αρκαλοχωρίου και η οργανωτική επιτροπή του Ημιμαραθωνίου Κρήτης είναι στη δυσάρεστη θέση ν’ ανακοινώσουν την ματαίωση του Ημιμαραθωνίου Κρήτης που ήταν προγραμματισμένος στις 4 Οκτωβρίου 2020, σεβόμενοι τις νεότερες οδηγίες της Υγειονομικής Επιτροπής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τους αγώνες εκτός σταδίου, που περιορίζει στον αριθμό των 50 τους αθλητές που μπορούν να λάβουν μέρος σε κάθε αγώνα.

Η παραπάνω απόφαση ήταν δύσκολη, αλλά αναγκαία, έχοντας ως πρώτιστο γνώμονα την ασφάλεια των αθλητών, των εθελοντών αλλά και όλων των πολιτών του Δήμου μας ,σεβόμενοι απολύτως την προσπάθεια της Πολιτείας και των Τοπικών Αρχών για περιορισμό της οποιασδήποτε διασποράς της πανδημίας.

Οι αθλητές που έχουν δηλώσει ήδη συμμετοχή θα λάβουν ολόκληρο το ποσό που έχουν καταβάλει χωρίς παρακράτηση διαχειριστικών εξόδων. Τις επόμενες ημέρες θα αποστείλουμε e-mail με την διαδικασία επιστροφής.

Ματαιώνεται ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης αλλά θα τρέξουμε!

Φέτος δεν θα έχουμε την τιμή να σας φιλοξενήσουμε στον τόπο μας, να σας κεράσουμε τα τοπικά εδέσματα, να χορέψουμε, να πιούμε μια ρακή και να τρέξουμε πλάι πλάι!

Θα τρέξουμε όμως με ένα διαφορετικό, εικονικό και σύγχρονο τρόπο. Ο Ημιμαραθώνιος Κρήτης 2020 μετατρέπεται σε Virtual Ημιμαραθώνιο Κρήτης, Ο αγώνας θα διαρκέσει δεκαπέντε ημέρες , από 01 εως Κυριακή 15 Οκτωβρίου. Θα μπορείτε  να δηλώσετε συμμετοχή δωρεάν να τρέξετε σε όποιο από τους τρεις  αγώνες (10χλμ , 5 χλμ 21 χλμ) θέλετε σε όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε, μετά ανεβάζετε  το χρόνο σας στην ειδική πλατφόρμα με την βοήθεια του αθλητικού ρολογιού ή του κινητού σας τηλεφώνου.

Μετά το τέλος του αγώνα θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα με τη σειρά κατάταξης σε όλους τους αγώνες και θα κληρωθούν δώρα στους συμμετέχοντες.

Θα τρέχετε κοντά στο σπίτι σας αλλά θα είναι σαν να τρέχετε στο Αρκαλοχώρι!

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες του Virtual Ημιμαραθωνίου Κρήτης!

Τέλος θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς και τους τοπικούς φορείς για την ένθερμη υποστήριξη όλο αυτό το διάστημα. Ευχόμαστε το 2021 να μας βρει όλους υγιείς και στις 3 Οκτωβρίου του νέου έτους να ανταμώσουμε ξανά στον καλύτερο Ημιμαραθώνιο Κρήτης όλων των εποχών!

x
Send this to a friend