Τρέχουμε στον «Νυχτερινό», μένουμε υγιείς!

Ακόμα και σε αυτή την ασυνήθιστη χρονιά με τις πρωτόγνωρες καταστάσεις, παραμένει αδιαπραγμάτευτη η αγαπημένη συνήθεια του μεγαλύτερου αθλητικού νυχτερινού πάρτυ της χώρας. Έρχεται ο 9ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης – ZeniΘ, που πρόκειται να μετατρέψει το βράδυ του Σαββάτου 17 Οκτωβρίου 2020 σε μια μοναδική γιορτή άθλησης και ζωής!

Ο 9ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης – ZeniΘ θα προσφέρει φέτος ακόμα υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών στους δρομείς, τηρώντας το υγειονομικό πρωτόκολλο του ΣΕΓΑΣ σχετικά με τη διεξαγωγή αγώνων δρόμων εκτός σταδίου, όπως αυτό εγκρίθηκε από την Υγειονομική Επιτροπή της Γ.Γ.Α..

Κορυφαίοι πρωταθλητές, δρομείς κάθε ηλικίας και επιπέδου θα προσδώσουν ιδιαίτερο χρώμα και χαρά με την συμμετοχή τους, φωτίζοντας τη νυχτερινή Θεσσαλονίκη το βράδυ της 17ης Οκτωβρίου.

Η Οργανωτική Επιτροπή εργάζεται εντατικά, ώστε να απολαύσουν άλλη μία μαγική βραδιά όσοι γνωρίζουν ήδη και προσμένουν τον «Νυχτερινό», αλλά και εκείνοι που θα έχουν για πρώτη φορά την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία της συμμετοχής σε αυτόν, να αγαπήσουν την άθληση και να μυηθούν στον υγιεινό τρόπο ζωής.

Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ξεκινήσει, με καταληκτική ημερομηνία για τις ομαδικές εγγραφές τη 18η Σεπτεμβρίου 2020 και για τις ατομικές εγγραφές την 23η Σεπτεμβρίου 2020.

Επιπλέον, ο «Νυχτερινός» θα αποτελέσει το ιδανικό προοίμιο για τον 15ο Διεθνή Μαραθώνιο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – bwin, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020, δίνοντας στους δρομείς τον απαραίτητο χρόνο για μια ολοκληρωμένη προπονητική προετοιμασία ενόψει των περισσότερων χιλιομέτρων του «Μαραθωνίου της Ιστορίας», με τις δύο μεγάλες διοργανώσεις της Βόρειας Ελλάδας να αλληλοσυμπληρώνονται αρμονικά.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του 9ου Διεθνούς Νυχτερινού Ημιμαραθωνίου Θεσσαλονίκης – ZeniΘ, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 17 Οκτωβρίου, με τη δύση του ήλιου, περιλαμβάνει τον Ημιμαραθώνιο δρόμο (ώρα έναρξης 18:45) με αφετηρία επί της οδού Ναυάρχου Κουντουριώτου (αρχή παραλιακής Λεωφόρου Νίκης) και τερματισμό στον Λευκό Πύργο, καθώς και τον Δρόμο Υγείας & Δυναμικού Βαδίσματος 5.000μ. (ώρα έναρξης 21:30), με αφετηρία από το Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης και τερματισμό επίσης στον Λευκό Πύργο.

O 9ος Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης – ZeniΘ διοργανώνεται από τον ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ με τη θεσμική συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποτελεί επίσημο μέλος της AIMS. Επίσης, τελεί υπό την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, του ΣΕΓΑΣ και της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Παράλληλα υποστηρίζεται από το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς επίσης από πλήθος Θεσμικών Φορέων, Φορέων Υποστήριξης και Εθελοντικών Φορέων.

Αναλυτικές πληροφορίες για τη διοργάνωση και εγγραφές στον επίσημο δικτυακό τόπο, www.thesshalfmarathon.org και www.thesshalfmarathon.gr.

Τρέχουμε… Δεν κοιμόμαστε!

Previous ArticleNext Article

Η ατομική άθληση σε εξωτερικούς χώρους θα γίνεται χωρίς μάσκα

Μπορεί να ακουγόταν αυτονόητο αλλά δεν είχε διευκρινιστεί εάν θα εξαιρείται η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια της ατομικής άθλησης σε εξωτερικό χώρο.

Ωστόσο ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς το ξεκαθάρισε: Θα ισχύσουν τα μέτρα για καθολική χρήση μάσκας τόσο σε εσωτερικούς όσο και σε εξωτερικούς χώρους στις περιοχές που βρίσκονται σε «πορτοκαλί» και «κόκκινο» συναγερμό (που συμπεριλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Αττική, τη Θεσσαλονίκη και ένα μεγάλο τμήμα της Θεσσαλίας και της κεντρικής Μακεδονίας), ωστόσο από το μέτρο θα εξαιρούνται όσοι βγαίνουν για ατομική άθληση.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αλλά και το Υπουργείο Υγείας λάμβαναν τηλεφωνήματα από πολίτες που ρωτούσαν τι ακριβώς θα ισχύει για όσους επιθυμούν από αύριο να βγουν για τζόκινγκ, εάν θα πρέπει ή όχι να φοράνε μάσκα.

Τρέξιμο: Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι και οι λύσεις

Κράμπες και άλλοι επώδυνοι πόνοι που ταλαιπωρούν τους δρομείς

Όσοι τρέχουν το ξέρουν καλά: δεν υπάρχει τίποτα πιο επώδυνο για έναν δρομέα από το να πάθει μια κράμπα, να αισθανθεί μια βελονιά ή τον οποιοδήποτε άλλο ξαφνικό πόνο εν μέσω τρεξίματος.

Κάτι τέτοιο, μπορεί να συμβεί οποιαδήποτε στιγμή τρέχετε, αλλά τείνει να είναι πιο συνηθισμένο ως φαινόμενο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα και ειδικά αν ακολουθείτε πεισματικά το σχέδιό σας ανεξάρτητα από τον καιρό, το έδαφος, την κατάστασή του σώματός σας και γενικότερα αν αγνοείτε τις συνθήκες στις οποίες τρέχετε.

Φυσικά, το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που σας πιάσει ένας τέτοιος πόνος είναι να συνεχίσετε να τρέχετε. Αντίθετα, κάντε στην άκρη και ακολουθείστε μερικές από τις ασκήσεις που αναφέρονται στη συνέχεια. Αν περάσει ο πόνος μέσω αυτών των ασκήσεων μπορείτε να συνεχίσετε να τρέχετε. Αν όχι, πρέπει να αναλάβει ο γιατρός..

.

Όταν σας πιάνει πόνος στην πλάτη…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σφίξιμο ανάμεσα στις ωμοπλάτες.

Γιατί συμβαίνει: Αυτός ο τύπος πόνου συνδέεται με την κακή ευθυγράμμιση του ισχίου και επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες μετά τον τοκετό. Προκαλείται επίσης σε όσους τρέχουν γέρνοντας πολύ μπροστά το κεφάλι προσδίδοντας έτσι περιττή πίεση στους μύες της πλάτης τους.

Πως να το ξεπεράσετε: Δοκιμάστε να κάνετε κυκλικές κινήσεις με τους ώμους σας και αν αυτό δεν πετύχει βάλτε τις παλάμες σας στην πλάτη και γείρτε απαλά προς τα πίσω μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στην πλάτη.

Όταν νιώθετε μια βελονιά στα πλευρά…

Τι ακριβώς νιώθετε: Σαν να έχετε δεχθεί μια ξαφνική μαχαιριά στα πλευρά.

Γιατί συμβαίνει: Συνήθως πρόκειται για μια επίπτωση που προκύπτει από τη λάθος διαχείριση μιας κράμπας που έχουμε πάθει. Ενστικτωδώς, ρίχνουμε μεγαλύτερο βάρος στη μια πλευρά του σώματός μας και έτσι δημιουργείται πρόβλημα με την αναπνοή μας που εκφράζεται με αυτόν τον τρόπο.

Πως να το ξεπεράσετε: Σταθείτε ίσια, πάρτε μερικές βαθιές ανάσες από την κοιλιά και πιέστε με δυο δάχτυλα στην περιοχή που πονάτε. Καθώς ασκείτε πίεση συνεχίστε να παίρνετε βαθιές αναπνοές γείρτε προς την μεριά που δεν πονάτε. Μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση μέχρι να νιώσετε τον πόνο να περνάει.

Όταν πάθετε κράμπα…

Τι νιώθετε: Έναν έντονο πόνο σαν σφίξιμο στη γάμπα, σαν να μαζεύεται προς τα πάνω ο μυς σε εκείνο το σημείο.

Γιατί συμβαίνει: Οι κράμπες στο πόδι μπορεί να προκληθούν από μια ανισορροπία στους ηλεκτρολύτες, τις χημικές ουσίες του σώματος δηλαδή που ρυθμίζουν τις ζωτικές λειτουργίες όπως οι συσπάσεις των μυών. Όταν το σώμα χάνει πολλά θρεπτικά συστατικά μέσω του ιδρώτα, οι χημικές παρορμήσεις μπορούν να μετατραπούν σε κακοσμία οδηγώντας σε μυϊκές κράμπες και σπασμούς στο πόδι. Οι κράμπες στα πόδια μπορούν επίσης να προέρχονται από μυϊκή κόπωση.

Πως να το ξεπεράσετε:  Σταθείτε όρθιοι και ακίνητοι. Μετατοπίστε το βάρος σας πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα και πιέστε όσο το δυνατόν περισσότερο. Εφαρμόστε πλήρη πίεση πάνω στο πόδι που έχετε πάθει κράμπα για ένα λεπτό περίπου.

Διαβάστε ακόμα: Οι τροφές που καταπολεμούν τις κράμπες

Πηγή: www.runnersworld.co.uk

x
Send this to a friend