Τον Ιούνιο τρέχουμε στην Ηρακλειά

Τον Ιούνιο τρέχουμε στην Ηρακλειά

Ο Σύνδεσμος Ηρακλειατών σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου  διοργανώνει στην Ηρακλειά  το Σάββατο 22/06/2019 τον 1οαγώνα δρόμου «Τρέχω/Ανακαλύπτω την Ηρακλειά».

Σκοπός της διοργάνωσης είναι να δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν τις ομορφιές της Ηρακλειάς τρέχοντας τις διαδρομές των αγώνων μέσα στο φυσικό περιβάλλον.

Η διοργάνωση περιλαμβάνει τους αγώνες 5 &10km roadrace (ασφάλτινη διαδρομή), 10km trail run (μεικτή ασφάλτινη και ορεινή διαδρομή) και 1000 m (για παιδιά 7-12 χρονών).

Όλοι οι αγώνες θα έχουν σημείο εκκίνησης την πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς.

Αγώνας 10km roadrace

Ώρα εκκίνησης του αγώνα 18:00 από την πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς.

Απόσταση διαδρομής: 10kmασφάλτινη διαδρομή

Η διαδρομή των 10km είναι παλίνδρομη με εκκίνηση το λιμάνι του οικισμού Αγίου Γεωργίου. Οι αθλητές θα κινηθούν προς την παραλία Λιβάδι (1,7km) κα θα συνεχίσουν προς τον οικισμό του νησιού (Χώρα) Παναγιά (4,3km) όπου μετά από 700m θα πραγματοποιήσουν αναστροφή και κινούμενοι στην αντίθετη διαδρομή θα τερματίσουν στην Πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι του Άγιου Γεώργιου.

Χάρτης διαδρομής: για να δείτε τη διαδρομή του αγώνα πατήστε ΕΔΩ

Χρονικό όριο τερματισμού αγώνα: 1h:30min.

Αγώνας 10km μεικτός άσφαλτος και ορεινά μονοπάτια

Ώρα εκκίνησης του αγώνα 18:00 από την πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς.

Απόσταση διαδρομής: 10km μικτή διαδρομή τα πρώτα 4,5km ασφάλτινη διαδρομή τα τελευταία 5,5 km ορεινά μονοπάτια.

Η διαδρομή των 10km είναι κυκλική με εκκίνηση το λιμάνι του οικισμού Αγίου Γεωργίου.Οι αθλητές θα κινηθούν προς την παραλία Λιβάδι (1,7km) κα θα συνεχίσουν προς τον οικισμό του νησιού (Χώρα) Παναγιά. Στον οικισμό Παναγιά οι δρομείς στρίβουν δεξιά σε σηματοδοτημένο μονοπάτι και αφού περάσουν από τον παραδοσιακό οικισμό Άγιος Αθανάσιος τερματίζουν στην Πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι του Άγιου Γεώργιου.

Χάρτης διαδρομής: για να δείτε τη διαδρομή του αγώνα πατήστε ΕΔΩ

Χρονικό όριο τερματισμού αγώνα: 2h:00min.

Αγώνας 5km roadrace

Ώρα εκκίνησης του αγώνα 18:00 από την πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς.

Απόσταση διαδρομής: 5kmασφάλτινη διαδρομή

Η διαδρομή των 5km είναι παλίνδρομη με εκκίνηση το λιμάνι του οικισμού Αγίου Γεωργίου.Οι αθλητές θα κινηθούν προς την παραλία Λιβάδι (1,7km) κα θα συνεχίσουν προς τον οικισμό του νησιού (Χώρα) Παναγιά όπου στα 2,5km θα γίνει η αναστροφή. Μετά την αναστροφή οι δρομείς επιστρέφονταςαπό την ίδια διαδρομή  θα τερματίσουν στην Πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι του Άγιου Γεώργιου.

Χρονικό όριο τερματισμού αγώνα: 1h.

Αγώνας 1000 m

Ώρα εκκίνησης του αγώνα 18:10 από την προβλήτα του λιμανιού της Ηρακλειάς.

Απόσταση διαδρομής: 1000m ασφάλτινη διαδρομή

Στον αγώνα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο παιδιά δημοτικού (7-12 ετών)

H διαδρομή των 1000m είναι κυκλική εντός του οικισμού Άγιος Γεώργιος με εκκίνηση και τερματισμό την Πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι του Άγιου Γεώργιου.

Χάρτης διαδρομής: για να δείτε τη διαδρομή του αγώνα πατήστε ΕΔΩ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΓΩΝΩΝ

Η Γραμματεία των αγώνων θα λειτουργήσει στην πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς το Σάββατο 22 Ιουνίου 2019 16:00-17:30  για την παραλαβή του αγωνιστικού υλικού από τους συμμετέχοντες.

Από τους διοργανωτές προτείνεται η έγκαιρη προσέλευση (όχι λίγα λεπτά πριν την εκκίνηση του αγώνα) ώστε να σας δοθεί ο αριθμός συμμετοχής για να ξεκινήσει ο αγώνας ακριβώς την προγραμματισμένη ώρα εκκίνησης.

Όλοι οι δρομείς θα τρέξουν με δική τους ευθύνη και από τους διοργανωτές ωστόσο δεν θα ζητηθούν ιατρικές βεβαιώσεις ικανότητας για άσκηση.

Η συμμετοχή στους αγώνες επιτρέπεται σε δρομείς και των δύο φύλων. Για όλους τους ανήλικους συμμετέχοντες <18ετών θα ζητηθεί συγκατάθεση από κηδεμόνα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να δηλώσεις συμμετοχή πάτησε ΕΔΩ

Κόστος συμμετοχής για τους δρόμους των 5 & 10km: 10 ευρώ το οποίο θα καταβληθεί με την παραλαβή του αγωνιστικού πακέτου στη γραμματεία των αγώνων.

Η συμμετοχή στον παιδικό αγώνα είναι δωρεάν

Όσοι έχουν πραγματοποιήσει εγγραφή και για οποιαδήποτε αιτία αποφασίσουν να μην συμμετάσχουν παρακαλούνται να το δηλώσουν έγκαιρα στους διοργανωτές για να δοθεί η συμμετοχή τους σε άλλο δρομέα καθότι οι συμμετοχές του αγώνα είναι πολύ περιορισμένες (120 εγγραφές σε όλα τα αγωνίσματα).

Η ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής θα κλείσει την Τρίτη (18/06/2019) στις 22:00 ή όταν συμπληρωθούν οι 120 εγγραφές.

Την ημέρα του αγώνα οι διοργανωτές θα δεχθούν περιορισμένες (έως 20) εγγραφές.

Για πληροφορίες σχετικές με τον αγώνα επικοινωνήστε με τον κ. Σταυρουλάκη Γεώργιο Αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Ηρακλειατών και τεχνικό Δ/ντη των αγώνων στο τηλέφωνο 6977004736 και στο [email protected] τις ώρες 11:00-15:00 κ 18:00-21:00 από Δευτέρα έως Σάββατο.

ΠΑΡΟΧΕΣ ΑΓΩΝΩΝ

  • 2 σταθμοί τροφοδοσίας με νερά στις διαδρομές των 10km.
  • Στην Εκκίνηση και στον Τερματισμό θα διατίθονται νερά, χυμοί, ενεργειακές μπάρες, φρούτα και τοπικά προϊόντα.
  • Ηλεκτρονική χρονομέτρηση
  • Τ-shirt για όλους τους συμμετέχοντες
  • Αναμνηστικά μετάλλια τερματισμού για όλους τους δρομείς
  • Κύπελλα στους πρώτους νικητές/τριες έκαστης διαδρομής και μετάλλιο στο 2ο και 3ο νικητή.
  • Έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες. (Για δρομολόγια δείτε ΕΔΩ).
  • Εκπτώσεις στα καταλύματα του νησιού (βλέπε λίστα).
  • Δωρεάν δείπνο μετά την λήξη των αγωνιστικών εκδηλώσεων.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

Σάββατο 22-06-2019

16:00-17:30 παραλαβή αγωνιστικού υλικού από την πλατεία Φάνης Γαβαλάς στο λιμάνι της Ηρακλειάς

18:00 Εκκίνηση δρόμων 5 &10km.

18:10 Εκκίνηση δρόμου 1000m

20:00 Απονομές

20:30 Δείπνο συμμετεχόντων

Previous ArticleNext Article

Τρέξιμο: Τρεις βασικές συμβουλές για τα πρώτα βήματα

Adli Wahid on Unsplash

Εάν θέλετε να κάψετε λίπος, το τρέξιμο αποτελεί την καλύτερη επιλογή. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Applied Physiology».

«Στην προσπάθειά μας να εξισορροπήσουμε τον διαθέσιμο χρόνο για άσκηση με τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, η αερόβια άσκηση αποτελεί την καλύτερη επιλογή για όσους επιθυμούν να ελαττώσουν το σωματικό τους βάρος και λίπος» υποστηρίζει ο επικεφαλής της μελέτης Cris Slentz, καθηγητής Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο Duke στη Βόρεια Καρολίνα των ΗΠΑ. Και συμπληρώνει: «Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως οι ασκήσεις ενδυνάμωσης δεν είναι ευεργετικές. Απλώς δεν είναι τόσο αποτελεσματικές στην καύση του σωματικού λίπους». Δείτε παρακάτω μια σειρά από συμβουλές που δίνουν ειδικοί ούτως ώστε το τρέξιμο να είναι διασκεδαστικό αλλά και ασφαλές.

Γιατί το καλοκαίρι είναι εξαιρετική εποχή για να ξεκινήσεις το τρέξιμο;

Ασφάλεια

Εάν είστε αρχάριος, καλό είναι πριν αρχίσετε το τρέξιμο να περπατάτε για δύο εβδομάδες. Και μετά σιγά σιγά να ξεκινήσετε τρέξιμο, το οποίο στην αρχή πρέπει, κατά τους ειδικούς, να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Για κάθε τέσσερα λεπτά που περπατάμε αντιστοιχεί ένα λεπτό τρεξίματος. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά, για την αποφυγή τραυματισμών. Επιλέγουμε μια διαδρομή κοντά στο σπίτι μας. Επιδιώξτε να έχετε μαζί σας πάντα ένα μπουκαλάκι νερό, για να ενυδατώνεστε όποτε το κρίνετε αναγκαίο. Πίνουμε νερό πριν το χρειαστεί ο οργανισμός μας. Καλό είναι η ενυδάτωση να γίνεται σε συχνή διάρκεια κατά την ώρα της προπόνησης.

Εξοπλισμός

Μια και είμαστε στην καλοκαιρινή περίοδο, επιλέξτε ρούχα ελαφριά που δεν θα σας κάνουν να νιώθετε δυσφορία. Αποφύγετε τα βαμβακερά που κρατούν τον ιδρώτα και δεν αφήνουν το σώμα να αναπνέει. Φορέστε καπέλο για να σας προστατεύει από τον ήλιο, ενώ επίσης δώστε ιδιαίτερο βάρος στα παπούτσια που θα φοράτε. Πρέπει να είναι αθλητικά και κατάλληλα για τρέξιμο.

Ασκήσεις προπόνησης για αρχάριους δρομείς (vid)

Τρέξιμο

Προτιμούμε να τρέχουμε τις πρωινές ώρες ή όταν βραδιάζει. Και ποτέ με ζέστη και ήλιο. Αν θέλετε, βάλτε ακουστικά και τη μουσική που σας αρέσει για να κάνετε το τρέξιμο πιο διασκεδαστικό. Στο τέλος της άσκησης κάνουμε πάντα διατάσεις, ώστε να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Πίνουμε και πάλι νερό ή χυμό, ή τρώμε κάποιο φρούτο ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του οργανισμού μας.

Διαβάστε επίσης: Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

To Runnfun.gr στηρίζει το ELLE RUN με… άποψη

Στις 13 Σεπτεμβρίου διοργανώνουμε για πρώτη φορά το ELLE RUN. Σε αυτή την πρωτοβουλία σας θέλουμε όλους σίγουρα δίπλα μας, γυναίκες και άντρες, αφού μέρος των εσόδων από τις συμμετοχές θα διατεθεί στη ΜΚΟ «Κέντρο Διοτίμα», που επιδιώκει τη συστηματική ανάδειξη και αντιμετώπιση των διακρίσεων σε βάρος των γυναικών, σε όλα τα επίπεδα της κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής ζωής. Στο πλευρό μας θα έχουμε και τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο, δημοσιογράφο και ερασιτέχνη δρομέα, ο οποίος και «τρέχει» το runnfun.gr και την εκπομπή «Κeep Running” στο StarX.gr.

Δεν παραλείψαμε φυσικά να ζητήσουμε τις συμβουλές του, αφού είναι ειδικός στο τρέξιμο και μπορεί να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε άμεσα προπόνηση για το ELLE RUN, ακόμα και αν ανήκουμε στους αρχάριους.

Ρωτήσαμε τον Γιώργο Παπαδημητρόπουλο: «Τι είναι αυτό που σε αναζωογονεί μετά τη σωματική άσκηση;»

«Σε κάθε πρόγραμμα εκγύμνασης, η αποκατάσταση και η αναζωογόνηση του οργανισμού, αποτελούν βασικούς πυλώνες. Το να ξεκουράζεις συστηματικά και με πρόγραμμα τους μύες σου είναι μια από τις μεγαλύτερες αναγκαιότητες, διαφορετικά οι τραυματισμοί και τα πιασίματα δεν αποφεύγονται. Το ίδιο και το να γεμίζεις τις μπαταρίες σου. Ειδικά για τους ερασιτέχνες αθλούμενους που τα τελευταία χρόνια αυξάνονται γεωμετρικά, είναι σημαντικό να γνωρίζουν ότι το σώμα τους, όσο χρειάζεται την προπόνηση, άλλο τόσο έχει ανάγκη και να αποκατασταθεί σωστά.

Και αυτό διότι το κορμί ενός ερασιτέχνη, δεν έχει τις ίδιες αντοχές. Προσωπικά τα τελευταία χρόνια που αθλούμαι συστηματικά και συμμετέχω σε αγώνες, σπάνια έχω αντιμετωπίσει προβλήματα με τραυματισμούς. Αυτό οφείλεται σε δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι «ακούω» το σώμα μου και δεν πιέζομαι όταν αντιλαμβάνομαι ότι ξεπερνάω τις αντοχές μου. Ο δεύτερος ότι μετά την οποιαδήποτε προπόνηση «φορτίζω» τον οργανισμό μου σωστά, ώστε να μπορέσω να ανταποκριθώ τόσο στις υποχρεώσεις μου, όσο και στην επόμενη προπόνηση.

Ο βασικός κανόνας είναι οι διατάσεις. Οι περισσότεροι αθλούμενοι κάνουν… skip τη συγκεκριμένη διαδικασία. Μεγάλο λάθος. Οι διατάσεις δεν βοηθούν μόνο τους μύς, αλλά και τους τένοντες. Και είναι τόσο σημαντικές, όσο η ίδια η προπόνηση. Αφιερώστε 5-10 λεπτά και θα βγείτε μόνο κερδισμένοι.

Απολαυστικό για μένα είναι επίσης ένα ντους με κρύο νερό ειδικά το καλοκαίρι. Αν αντέχετε θα νιώσετε άμεσα τις ευεργετικές συνέπειες. Αν βρίσκεστε κοντά σε λίμνη ή ποτάμι έχοντας ολοκληρώσει μια διαδρομή στη φύση, μη διστάσετε να βάλετε τα πόδια σας στο νερό. Η ανατροφοδότηση του οργανισμού με ενέργεια είναι επίσης σημαντικό κομμάτι και αποτελεί συνέχεια της προπόνησης. Προσωπικά επιλέγω να ενυδατώσω άμεσα τον οργανισμό μου με νερό ή ηλεκτρολύτες και στη συνέχεια με ένα μικρό σνακ. Η μπανάνα είναι εξαιρετική επιλογή, ενώ σε περίπτωση που η προπόνηση είναι μεγαλύτερη από 45 λεπτά ή μεγάλης έντασης δοκιμάστε ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή μια μπάρα. Και το κυριότερο; Να ανυπομονείτε για την επόμενή προπόνηση.

Keep Running, keep training, #werunnfun

Πηγή: elle.gr

x
Send this to a friend