Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas καλεί τους runners να τρέξουν για τους ωκεανούς και προσφέρει $1 για κάθε χιλιόμετρο στο πρόγραμμα Parley Ocean School, με στόχο τη συγκέντρωση $1,5 εκατ.

Οι runners μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic, ενώ τη Δευτέρα 10 Ιουνίου μπορούν να τρέξουν όλοι μαζί στο Run For The Oceans running event που θα πραγματοποιηθεί στο Φάληρο (Παραλία Μπάτη, ώρα: 19.00).

* Η adidas και το Parley επένδυσαν το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε από το Run For The Oceans 2018 στην υποστήριξη του προγράμματος Parley Ocean School. Στόχος του προγράμματος η εκπαίδευση και κατάρτιση 100.000 νέων σε παράκτιες περιοχές, ώστε να αναλάβουν δράση για τη σωτηρία των ωκεανών από τα πλαστικά.

* Οι έγραφες στη νεανική ψηφιακή πλατφόρμα του Parley ανοίγουν την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών (8 Ιουνίου), με στόχο την παγκόσμια επέκταση του προγράμματος Parley Ocean School.

Η adidas ενημερώνει σήμερα για τον αντίκτυπο που είχε το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε το 2018 από το Run For The Oceans και ανακοινώνει ότι η παγκόσμια πρωτοβουλία επιστρέφει στις 8 Ιουνίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, με στόχο να συγκεντρώσει φέτος ένα μεγαλύτερο ποσό, που φτάνει τα $1,5 εκατ., το οποίο θα επενδυθεί στην εκπαίδευση της νέας γενιάς σχετικά με τη μόλυνση των ωκεανών από τα πλαστικά.

Το 2018, η adidas δημιούργησε ένα παγκόσμιο κίνημα με το Run For The Oceans, ενώνοντας σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς από όλο τον κόσμο και συγκεντρώνοντας $1 εκατ. για τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, Parley for the Oceans. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέχρι σήμερα, βοήθησαν άμεσα την εκπαίδευση και την ενίσχυση 100.000 νέων και των οικογενειών τους που ζουν σε παράκτιες περιοχές, οι οποίες έχουν πληγεί από την πλαστική ρύπανση, προκειμένου να αναλάβουν δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Parley Ocean School. Μέσω αυτής της συνεργασίας, μόνο το 2018, κυκλοφόρησαν πέντε εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς.

Το 2019, η adidas ανεβάζει ρυθμούς. Με την παρουσίαση της σειράς 2019 Parley, η εταιρεία θα φτάσει στο ορόσημο των 11 εκατομμυρίων παπουτσιών που θα παραχθούν από ανακυκλωμένα πλαστικά απόβλητα. Η καμπάνια αυτή τη χρονιά θα ενώσει περισσότερους δρομείς από περισσότερες περιοχές, για να δέσουν τα κορδόνια τους, να βγουν στο δρόμο και να τρέξουν για τους ωκεανούς, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για τη συγκέντρωση ενός μεγαλύτερου ποσού, ύψους $1,5 εκατ. Για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται από τις 8 έως τις 16 Ιουνίου, η adidas θα συνεισφέρει $1 στα προγράμματα Parley Ocean School, με κάθε δολάριο να ενισχύει την επόμενη φάση της συνεργασίας, με την ανάπτυξη και την έναρξη της πλατφόρμας Parley youth activist.

Με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων νέων ανθρώπων από ποτέ και την αλλαγή συμπεριφοράς μακροχρόνια, η πλατφόρμα θα φιλοξενήσει ένα ψηφιακό πρόγραμμα σπουδών που θα εξοπλίζει τους μαθητές με τις δεξιότητες, τα εργαλεία και τις γνώσεις που απαιτούνται για την προστασία των ωκεανών του πλανήτη. Θα λειτουργήσει επίσης ως ψηφιακός χώρος, όπου οι νέοι θα μπορούν να συναντηθούν, να μοιραστούν ιδέες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκδηλώσεις, μέντορες και εργαλεία. Οι εγγραφές για την πλατφόρμα Parley youth activist θα ανοίξουν την Παγκόσμια Ημέρα των Ωκεανών (8 Ιουνίου), ώστε το πρόγραμμα Parley Ocean School να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Alberto Uncini Manganelli, Γενικός Διευθυντής της κατηγορίας adidas Running, δήλωσε: «Η κρίση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά έχει γίνει εξαιρετικά επείγουσα. Συμβάλλουμε σε αυτή καθημερινά με τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε και πετάμε. Κάθε λεπτό, το ισοδύναμο ενός φορτηγού πλαστικών αποβλήτων προστίθεται στους ωκεανούς μας και μέχρι το 2050, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει, ότι θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό από ό,τι ψάρια στους ωκεανούς. Γνωρίζουμε τα στατιστικά στοιχεία και γνωρίζουμε το πρόβλημα. Τώρα χρειάζεται δράση. Το adidas x Parley συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση για την κρίση που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί μας, αλλά συνέβαλε και στην εξεύρεση λύσεων. Το 2016 δημιουργήσαμε τα πρώτα προϊόντα επιδόσεων με ανακυκλωμένα πλαστικά από τους ωκεανούς, συνεχίσαμε με την παραγωγή 6 εκατομμυρίων ζευγαριών παπουτσιών adidas x Parley μέχρι το 2018 και τη φετινή χρονιά στοχεύουμε στη δημιουργία 11 εκατομμυρίων μονάδων, χρησιμοποιώντας μεγάλες ποσότητες πλαστικού από τους ωκεανούς μας. Έχουμε προχωρήσει πολύ και δεν θα σταματήσουμε εκεί. Ως εταιρεία, έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024. Καλούμε τη βιομηχανία μας και τους γύρω μας να σκεφτούν τις αποφάσεις που λαμβάνουν και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μέλλον, όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά του ίδιου μας του πλανήτη».

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Parley for the Oceans, δήλωσε: «Το Run for the Oceans είναι μια γιορτή για τους ωκεανούς, ένα μέρος όπου οι δρομείς ενώνονται για να αφιερώσουν χρόνο και ενέργεια και να δημιουργήσουν μια επένδυση για τη διάσωση των ωκεανών μας. Φέτος, αυτή η επένδυση θα είναι η νέα μας πλατφόρμα ακτιβιστών, για την επόμενη γενιά δημιουργών, ηγετών και στοχαστών. Ως η φωνή του μέλλοντός μας, η νεολαία αποτελεί τους πιο πειστικούς δασκάλους και τους καλύτερους πρεσβευτές, εκπαιδεύοντας τους γονείς, τους ηγέτες της βιομηχανίας και τους πολιτικούς, και χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης με τον πιο φυσικό τρόπο. Η νεολαία είναι η μεγαλύτερη ελπίδα μας, δεδομένου ότι οδηγείται από το ισχυρότερο κίνητρο: τη δική της επιβίωση. Είμαστε περισσότερο από ευγνώμονες για τη γενναιόδωρη υποστήριξη του ιδρυτικού μας εταίρου, της adidas, που μας δίνει τη δυνατότητα να μετατρέψουμε το κίνημά μας σε μια καταιγίδα αλλαγής».

Μέσω της συνεργασίας τους, η adidas και το Parley έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων από θαλάσσια περιβάλλοντα και παράκτιες περιοχές, μετατρέποντας από το 2015 τα Ocean Plastic® σε αθλητικά είδη. Σήμερα, μαζί με το Run For The Oceans 2019, η adidas παρουσιάζει το παπούτσι Alphabounce + Parley και μία νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων, στο δρόμο προς την εκπλήρωση του στόχου της για το 2024, που είναι η εξάλειψη της χρήσης παρθένου πολυεστέρα από όλα τα προϊόντα της.

Για να συμμετέχουν στο κίνημα και να τρέξουν στο Run for the Oceans μεταξύ 8 και 16 Ιουνίου, οι δρομείς παγκοσμίως μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic (Joyrun). Για κάθε χιλιόμετρο που θα τρέξουν, η adidas θα συνεισφέρει $1 στο Parley Ocean School, με στόχο το συνολικό ποσό να φτάσει τα $1,5 εκατομμύρια. Η adidas θα διοργανώσει επίσης running events σε μεγάλες πόλεiς, όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη και η Σαγκάη. Στην Αθήνα το Run For The Oceans event θα πραγματοποιηθεί στην Παραλία Μπάτη στο Φάληρο, τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου, στις 19:00, με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών, γνωστών fans της adidas και υποστηρικτών του Parley For The Oceans.

Μάθε περισσότερα στο: adidas.com/parley.

Μπείτε στη συζήτηση στο @adidasrunning στο Instagram και το Facebook, με #RunForTheOceans

Previous ArticleNext Article

Μεγάλος διαγωνισμός κατά τη λειτουργία της Ergo Marathon Expo 2019

Μεγαλύτερη κατά μία ημέρα, πλουσιότερη και σταθερή στο ραντεβού της, όπως συμβαίνει τα τελευταία 12 χρόνια, η ERGO Marathon Εxpo δίνει και φέτος το «παρών» στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

Στη σημαντικότερη διεθνή έκθεση του κλάδου του αθλητισμού, του fitness και του αθλητικού τουρισμού από τις 6 έως τις 9 Νοεμβρίου 2019 στο Κλειστό Γήπεδο Φαλήρου (πρώην Tae Kwon Do) θα παρουσιαστούν όλες οι τελευταίες εξελίξεις και τα πιο σύγχρονα προϊόντα και υπηρεσίες στα περίπτερα των 160 εκθετών που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση.

Οι δρομείς που δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους στον Μαραθώνιο της Αθήνας, όσοι τρέχουν στους αγώνες μικρότερων αποστάσεων, αλλά και όλοι οι φίλοι του αθλητισμού έχουν την ευκαιρία στα περίπτερα των μεγαλύτερων και πλέον καταξιωμένων εταιριών του αθλητισμού, του fitness, της διατροφής, της υγείας και του αθλητικού τουρισμού να ενημερωθούν για όλες τις νέες τάσεις, αλλά και να αποκτήσουν χρήσιμα προϊόντα σε προνομιακές τιμές.

Στο χώρο της έκθεσης θα λειτουργεί και το Κέντρο Εγγραφών και παραλαβής υλικού της διοργάνωσης, όπου οι εγγεγραμμένοι δρομείς του Μαραθωνίου Αθήνας και των παράλληλων αγώνων θα μπορούν να παραλάβουν το πακέτο συμμετοχής τους. Το κοινό που θα επιλέξει να επισκεφθεί την έκθεση το τριήμερο 6-7-8 Νοεμβρίου θα έχει αποκλειστικά προνόμια και την δυνατότητα να συμμετέχει σε μεγάλους διαγωνισμούς για να κερδίσει πλούσια δώρα.

Η ERGO Marathon Expo 2019 δεν ενημερώνει τους επισκέπτες μόνο για προϊόντα και υπηρεσίες σχετικά με τον αθλητισμό, όπως εξειδικευμένη ένδυση και υπόδηση, αθλητικά και δρομικά είδη και αξεσουάρ, όργανα γυμναστικής, προπονητικές υπηρεσίες και σχολές, συμπληρώματα διατροφής και είδη αθλητικής διατροφής, ενεργειακά ποτά, αλλά και τη δυνατότητα να προμηθευτούν υλικό από διεθνείς μαραθώνιους και αγώνες δρόμου, αθλητικούς συλλόγους προϊόντα τεχνολογίας, κέντρα αποκατάστασης και φυσιοθεραπείας κ.α.

Η ERGO Marathon Expo διοργανώνεται από το ΣΕΓΑΣ με συνδιοργανωτή την Περιφέρεια Αττικής σε παραγωγή της εταιρείας Be Best.

Ωράριο Λειτουργίας

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου:13.00-20.00
Πέμπτη 7 Νοεμβρίου:10.00-20.00
Παρασκευή 8 Νοεμβρίου:10.00-20.00
Σάββατο 9 Νοεμβρίου:10.00-20.00

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ

Για περισσότερες λεπτομέρειες ΕΔΩ

Η Samsung Electronics Hellas Επίσημος Χορηγός Τεχνολογίας στο Navarino Challenge

Η Samsung Electronics Hellas στήριξε για 3η συνεχόμενη χρονιά την πολυβραβευμένη διοργάνωση αθλητικού τουρισμού ως Επίσημος Χορηγός Τεχνολογίας. Από τις 11 μέχρι και τις 13 Οκτωβρίου, οι επισκέπτες του Navarino Challenge είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τις τεχνολογικές καινοτομίες και να ενημερωθούν για τις προηγμένες λύσεις της εταιρείας. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες, για πρώτη φορά στην ιστορία του δημοφιλούς αθλητικού γεγονότος, συμπλήρωσαν ψηφιακά τη συμμετοχή τους μέσω του πρωτοποριακού Galaxy Tab S6, μηδενίζοντας τη χρήση χαρτιού.

Κατά τη διάρκεια της τριήμερης διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι επισκέφθηκαν το ειδικά διαμορφωμένο Samsung Business lounge στο Westin Resort και ενημερώθηκαν για την απόλυτη business λύση της εταιρείας, το Samsung Dex, γνώρισαν από κοντά τα πανίσχυρα smartphones Galaxy Note10 | Note 10+, απόλαυσαν την απαράμιλλη εικόνα της Samsung QLED 8K TV, την κινηματογραφική εμπειρία με τη Samsung 4K Smart QLED TV, την εμπειρία χρήσης με τα QLED Gaming Monitor και περιηγήθηκαν στις πολλαπλές λειτουργίες της διαδραστικής οθόνης Flip.

Η Samsung Electronics Hellas, Xορηγός του Aγώνα Δρόμου 5χλμ, προσέφερε στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να δοκιμάσουν το Galaxy Fit επόμενης γενιάς. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι δρομείς που επέλεξαν να το χρησιμοποιήσουν, μπόρεσαν να ελέγξουν τις επιδόσεις τους παρακολουθώντας live τα fitness στατιστικά τους, όπως οι καρδιακοί παλμοί και ο χρόνος απόδοσης, με μόλις μια ματιά χωρίς να χάσουν στιγμή από την απόδοσή τους.

Οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν από τη Samsung με ένα πλήθος αποκλειστικών εμπειριών να περιμένει τους συμμετέχοντες σε συνεργασία με κορυφαίους αθλητές που συμμετείχαν στη διοργάνωση. Ο Χρυσός Παραολυμπιονίκης Γρηγόρης Πολυχρονίδης παρουσίασε με την υποστήριξη της Samsung, το Παραολυμπιακό Άθλημα Μπότσια, στο οποίο διαγωνίζονται παγκοσμίως οι κορυφαίοι Παραολυμπιονίκες για περισσότερα από 30 χρόνια. Ο δυο φορές αργυρός Ολυμπιονίκης στο Tae Kwon Do, Αλέξανδρος Νικολαΐδης εισήγαγε επιλεγμένους συμμετέχοντες στο παραδοσιακό Κορεάτικο άθλημα στο πλαίσιο ενός private session με την ευγενική χορηγία της Samsung. Ο Ολυμπιονίκης και Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 400 μέτρα, Περικλής Ιακωβάκης μαζί με τον ο Αλέξανδρο Νικολαΐδη, χρησιμοποίησαν την προηγμένη κάμερα του Galaxy Note10 για να απαθανατίσουν τις καλύτερες στιγμές του Navarino Challenge. Ακόμη, η Samsung προσέφερε σε επιλεγμένους συμμετέχοντες την αποκλειστική εμπειρία να δειπνήσουν με τον διάσημο υπερμαραθωνοδρόμο, Ντην Καρνάζη, ενώ, επίσης, επιλεγμένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εμπνευστούν από τον λόγο του θρυλικού μπασκετμπολίστα, Νίκου Γκάλη κατά την διάρκεια του coaching session που πραγματοποιήθηκε, με την ευγενική χορηγία της Samsung.

Η Samsung στηρίζει σθεναρά κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο και ανανεώνει το ραντεβού με τους συμμετέχοντες του Navarino Challenge για την επόμενη χρονιά.

Σχετικά με τη Samsung Electronics Co., Ltd.

Η Samsung Electronics Co, Ltd. εμπνέει τον κόσμο και διαμορφώνει το μέλλον με ανατρεπτικές ιδέες και τεχνολογίες, επαναπροσδιορίζοντας τον κόσμο των τηλεοράσεων, smartphones, wearable συσκευών, tablets, οικιακών συσκευών, συστημάτων δικτύου, μνήμης, συστημάτων LSI και LED λύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το επίσημο site μας στο www.samsung.com/gr και το Samsung Newsroom στο https://news.samsung.com/global/

Χρυσό μετάλλιο για την ομάδα της Herbalife Nutrition στο Spetses Mini Marathon

Η πολυπληθής ομάδα της HERBALIFE NUTRITION μαζί με αυτή της CB SWIMMING κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην κατηγορία των εταιρικών ομάδων στο Spetses mini Marathon 2019, που διεξήχθη στο όμορφο νησί του Αργοσαρωνικού το τριήμερο 4-6 Οκτωβρίου.

Η πολυπληθής ομάδα της Herbalife Nutrition, με επικεφαλής τoν παρα-ολυμπιονίκη Μάκη Καλαρά, που ολοκλήρωσε την διαδρομή των 25Κ σε μόλις 1 ώρα και 5 λεπτά, συμμετείχε και στα 6 αγωνίσματα της διοργάνωσης με εντυπωσιακά αποτελέσματα.  Συγκεκριμένα, στην κολύμβηση η ομάδα της CBSwimming/Herbalife Nutrition με προπονητή τον Χρήστο Μποφίλιο κατέκτησε πάρα πολλές πρωτιές σε όλες τις αποστάσεις, με τους Νόρα Δράκου και Γιώργο Σπανουδάκη να συμμετέχουν εκτός συναγωνισμού, καθώς και την παρα-κολυμβήτρια Εφη Γκουλη.

Και στα δρομικά αγωνίσματα ο Μιχάλης Καλομοίρης τερμάτισε τέταρτος στην γενική κατάταξη του αγώνα των 25K και δεύτερος στην ηλικιακή του κατηγορία και ο Γιώργος Σίκαλος τερμάτισε πρώτος στην ηλικιακή του κατηγορία.

Στον μεγάλο αγώνα των 5Κ συμμετείχε σύσσωμη η ομάδα της Herbalife Nutrition με όλους τους αθλητές συμπεριλαμβανομένων και των Μαρία Μπόζη, Ραφαηλίνα Κλωναρίδου και Πόλλυ Χατζόγλου.

Το Spetses mini Marathon παρακολούθησε και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Σπύρος Καπράλος, ο οποίος συνεχάρη την ομάδα της Herbalife Nutrition, η οποία είναι και επίσημος υποστηρικτής διατροφής της Ελληνικής Ολυμπιακής Ομάδας.

Η BIC «μοίρασε» χαμόγελα στο 9ο Spetses Mini Marathon

Η BIC® ήταν για τέταρτη συνεχή χρονιά, χορηγός της διοργάνωσης του Spetses mini Marathon, δημιουργώντας όμορφες στιγμές, χάρη στην ποικιλία των πρωτοποριακών προϊόντων που προσέφερε στους συμμετέχοντες και τις καινοτόμες δράσεις της.

Η κορυφαία εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο των γραφικών, αναπτήρων, ξυριστικών και καλσόν φρόντισε για τον εμπλουτισμό του προγράμματος του θεσμού, αφού έδωσε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να διασκεδάσουν, παίρνοντας μέρος στις σκυταλοδρομίες του SUP Event by BIC® στην παραλία του Αγ. Μάμα. Παράλληλα, ανέλαβε τη δημιουργική και διαδραστική απασχόληση των παιδιών τις ώρες της Γραμματείας, στο BIC kids corner με ξυλομπογιές, μαρκαδόρους και μολύβια που η ίδια διέθεσε, ενώ σε διαγωνισμό με ανάρτηση φωτογραφίας στα social media μπροστά από το banner της εταιρίας, οι τυχεροί που συμμετείχαν κέρδισαν από ένα ηχείο, αλλά και πολλά προϊόντα BIC®.

Τέλος, η εταιρική ομάδα της BIC® διεκδίκησε και κέρδισε θέσεις στα βάθρα των αντίστοιχων ηλικιακών κατηγοριών. Άπαντες ανανέωσαν το ραντεβού τους για το επετειακό Spetses mini Marathon 2020, που συμπληρώνει 10 χρόνια ζωής!

Η LG χορηγός στο Spetses Mini Marathon 2019 για ακόμα μία χρονιά

Η LG συμμετείχε στο Spetses Mini Marathon 2019, το μεγαλύτερο multi-sport event της χώρας, που πραγματοποιήθηκε 4-6 Οκτωβρίου και προσέλκυσε εκατοντάδες συμμετέχοντες για ακόμη μια χρονιά. Η LG στήριξε τη μεγάλη αθλητική και πολιτιστική γιορτή ως Χορηγός Τεχνολογίας και συμμετείχε δυναμικά με το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης LG Αθλητές του Αύριο’ προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους αθλητές.

Χάρη στην LG και το πρόγραμμα ‘LG Αθλητές του Αύριο’, συνολικά πάνω από 300 έφηβοι ηλικίας 12-17 ετών που αγωνίστηκαν στον Αγώνα Δρόμου των 5 χλμ. και στον Κολυμβητικό Αγώνα των 1,5 χλμ., συμμετείχαν δωρεάν έχοντας τη δυνατότητα να ζήσουν από κοντά την εμπειρία της αθλητικής εκδήλωσης. Έτσι, η LG προωθεί έμπρακτα στη νέα γενιά τη σημασία της άθλησης και του δραστήριου τρόπου ζωής και επιδιώκει να ενθαρρύνει παιδιά και εφήβους να αθλούνται. Στη χορηγούμενη διαδρομή συμμετείχαν με την LG ο Ολυμπιονίκης στην Ολυμπιάδα Νέων του 2018, Σάββας Θώμογλου, ο οποίος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στην γενική κατάταξη και την ηλικιακή του κατηγορία, καθώς και η Γεωργία και Μαρκέλλα Δαμασιώτη, που βραβεύτηκαν με χρυσό και χάλκινο μετάλλιο αντίστοιχα στις ηλικιακές τους κατηγορίες.

Η Τζώρτζια Σταυροπούλου, Senior Marketing Manager της LG Electronics Ελλάς, δήλωσε: «Μέσα από τις δράσεις του προγράμματος ‘LG Αθλητές του Αύριο’ στοχεύουμε να προωθήσουμε το αθλητικό πνεύμα στη νέα γενιά αθλητών και να τους δώσουμε την ευκαιρία να συμμετέχουν σε αθλητικά δρώμενα που θα τα βοηθήσουν να εξελιχθούν. Έτσι, και φέτος στηρίξαμε δυναμικά τη διοργάνωση του Spetses Mini Marathon αναλαμβάνοντας πλήρως τη συμμετοχή των νέων 12-17 ετών και στηρίζοντας αξιόλογους νέους βραβευμένους αθλητές που εμπνέουν τα παιδιά με την αθλητική τους πορεία. Θερμά συγχαρητήρια στον Θωμά, τη Γεωργία και τη Μαρκέλλα που μας έκαναν περήφανους! Στόχος μας είναι το πρόγραμμα να επεκτείνεται κάθε χρονιά αγγίζοντας όλο και περισσότερα παιδιά».

Σχετικά με την LG Electronics, Inc.

Η LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη τεχνολογίας και καινοτομίας στα καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα, στην κινητή τηλεφωνία και στις οικιακές συσκευές. Με εργατικό δυναμικό 77.000 ανθρώπους σε 125 χώρες, η LG κατέγραψε παγκόσμιες πωλήσεις 55,4 δισ. USD (61,4 τρισεκατομμύρια κορεατικά γουόν KRW) για το 2017. Η LG Electronics αποτελείται από πέντε επιχειρησιακές μονάδες: Οικιακή Ψυχαγωγία, Κινητή Τηλεφωνία, Οικιακές Συσκευές & Ενεργειακές Λύσεις, Εξαρτήματα Οχημάτων και Επαγγελματικές Λύσεις (Β2Β). Η LG αποτελεί ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως σε παραγωγή επίπεδων οθονών τηλεοράσεων, συσκευών κινητής τηλεφωνίας, κλιματιστικών, πλυντηρίων ρούχων και ψυγείων. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.LGnewsroom.com

Σχετικά με την LG Electronics Hellas

Η LG Electronics Ελλάς, ιδρύθηκε ως θυγατρική εταιρεία το 2002, στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής για ακόμη πιο γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη. Στόχος είναι να συνεισφέρει δυναμικά τόσο στην ελληνική, όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά, βασιζόμενη στη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρείας, με αρωγούς την τεχνολογική υπεροχή, το πρωτοποριακό design και την έμφαση σε ποιοτικές υπηρεσίες pre- και after sales. H LG Electronics Ελλάς έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος σε όλες τις εξελίξεις της ψηφιακής εποχής ενώ έχει εδραιωθεί στην αντίληψη των καταναλωτών και των συνεργατών της. Στη διάρκεια της πορείας της, η εταιρεία έχει παρουσιάσει πολλά νέα προϊόντα, έχει εφαρμόσει νέες τεχνολογίες στην κατασκευή κινητών και ψηφιακών συσκευών και συνεχίζει να ισχυροποιεί την κυρίαρχη θέση της στην εγχώρια αγορά, με την παρουσίαση καινοτόμων καταναλωτικών λύσεων υψηλού σχεδιασμού για την οικιακή ψυχαγωγία και τις οικιακές συσκευές. Επιπλέον, η LG Electronics Ελλάς προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, καθώς το επαγγελματικό τμήμα LG Business Solutions έχει γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, ολοκληρώνοντας με επιτυχία συνεργασίες με κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και διεθνείς και εγχώριες τουριστικές μονάδες, προσφέροντας λύσεις με προηγμένα συστήματα HVAC, οθόνες digital signage, ξενοδοχειακές τηλεοράσεις και προϊόντα φωτισμού LED. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση www.lg.com/gr, αλλά και το αποκλειστικό www.lg.com/gr/business.

Επισκεφτείτε την LG στα:

www.lg.com/gr

LG Magazine

www.facebook.com/lghellas

www.LinkedIn.com/lghellas

Το Arla PROTEIN «έπαιξε» δυνατά στο Spetses Mini Marathon 2019!

H Arla Foods Ελλάς έδωσε δυναμικό  παρών, για 3η συνεχόμενη χρονιά, με την σειρά της Arla PROTEIN, στο  9ο Spetses Mini Marathon, όπου συμμετείχε ως επίσημος χορηγός των αγώνων, που πραγματοποιήθηκε στις Σπέτσες  4 – 6 Οκτωβρίου.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η ομάδα Arla PROTEIN Team με 40 αθλητές, σημείωσε πολλαπλές επιτυχίες, τόσο στα κολυμβητικά, όσο και στα δρομικά αγωνίσματα, προσφέροντας, για μία ακόμη χρονιά, μοναδικές στιγμές συγκίνησης. Πρωταγωνιστές φυσικά και οι πρεσβευτές του brand: Κωνσταντίνος Γκελαούζος, Δημήτρης Κουλούρης, Γρηγόρης Σουβατζόγλου, Γιώργος Σταμούλης και η Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου.

Με γνώμονα πάντα τις ανάγκες των αθλούμενων, το Arla Protein στήριξε τους αθλητές και φίλους του, μέσα από 2 πρωτοβουλίες κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης:

Έδωσε την ευκαιρία σε όλους όσοι επισκέφθηκαν το Αrla PROTEIN περίπτερο, που είχε στηθεί στην πλατεία του Ποσειδωνίου, να δοκιμάσουν όλη την προϊοντική σειρά Αrla PROTEIN, η οποία αποτελείται από ροφήματα γάλακτος, επιδόρπια γάλακτος/γιαούρτια, cottage cheese και κίτρινο τυρί, γεμίζοντας τους με τόνωση, ενέργεια και απόλαυση!

Παράλληλα, τo Arla PROTEIN, σε ένα ξεχωριστό recovery area, στήριξε όλους τους αθλητές μέσα από ένα πρόγραμμα αποθεραπείας, που περιελάβανε stretching από εξειδικευμένους επαγγελματίες προπονητές, προκειμένου να διασφαλιστεί, με τον καλύτερο τρόπο, η ολοκλήρωση της αγωνιστικής τους δράσης.

Το Arla PROTEIN Recovery area οργανώθηκε σε συνεργασία με το Γυμναστήριο Τraining Room του γνωστού πρωταθλητή κολύμβησης, γυμναστή και διατροφολόγου Δ. Κουλούρη.

Η CEO της Arla Foods Ελλάς, κα Άντζελα Κοτρότσου δήλωσε: «Φέτος στις Σπέτσες, φύσαγε ένας άνεμος «ζωντάνιας», ενέργειας και θετικής διάθεσης. Όπως ακριβώς τα προϊόντα της Arla, που έχουν πλέον «δεθεί» με το Spetses Mini Marathon, με το ίδιο το νησί και κυρίως με τους τόσους φίλους της άθλησης και της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής. Συγχαρητήρια σε όλους για τον ενθουσιασμό και τη δύναμη. Θα είμαστε πάντα δίπλα σας, για να ζείτε αυτές τις στιγμές, όσο δυνατά και αξέχαστα γίνεται»

Δίνουμε ραντεβού τον Μάιο στο Spetsathlon 2020.

instagram: @arlaproteingr #zisedinata

facebook: Arla Greece

http://www.arlafoods.gr

Δείτε φωτογραφίες από την δραστηριότητα του Arla Protein στο Spetses Mini Marathon:

x

Send this to a friend