Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas καλεί τους runners να τρέξουν για τους ωκεανούς και προσφέρει $1 για κάθε χιλιόμετρο στο πρόγραμμα Parley Ocean School, με στόχο τη συγκέντρωση $1,5 εκατ.

Οι runners μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic, ενώ τη Δευτέρα 10 Ιουνίου μπορούν να τρέξουν όλοι μαζί στο Run For The Oceans running event που θα πραγματοποιηθεί στο Φάληρο (Παραλία Μπάτη, ώρα: 19.00).

* Η adidas και το Parley επένδυσαν το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε από το Run For The Oceans 2018 στην υποστήριξη του προγράμματος Parley Ocean School. Στόχος του προγράμματος η εκπαίδευση και κατάρτιση 100.000 νέων σε παράκτιες περιοχές, ώστε να αναλάβουν δράση για τη σωτηρία των ωκεανών από τα πλαστικά.

* Οι έγραφες στη νεανική ψηφιακή πλατφόρμα του Parley ανοίγουν την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών (8 Ιουνίου), με στόχο την παγκόσμια επέκταση του προγράμματος Parley Ocean School.

Η adidas ενημερώνει σήμερα για τον αντίκτυπο που είχε το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε το 2018 από το Run For The Oceans και ανακοινώνει ότι η παγκόσμια πρωτοβουλία επιστρέφει στις 8 Ιουνίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, με στόχο να συγκεντρώσει φέτος ένα μεγαλύτερο ποσό, που φτάνει τα $1,5 εκατ., το οποίο θα επενδυθεί στην εκπαίδευση της νέας γενιάς σχετικά με τη μόλυνση των ωκεανών από τα πλαστικά.

Το 2018, η adidas δημιούργησε ένα παγκόσμιο κίνημα με το Run For The Oceans, ενώνοντας σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς από όλο τον κόσμο και συγκεντρώνοντας $1 εκατ. για τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, Parley for the Oceans. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέχρι σήμερα, βοήθησαν άμεσα την εκπαίδευση και την ενίσχυση 100.000 νέων και των οικογενειών τους που ζουν σε παράκτιες περιοχές, οι οποίες έχουν πληγεί από την πλαστική ρύπανση, προκειμένου να αναλάβουν δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Parley Ocean School. Μέσω αυτής της συνεργασίας, μόνο το 2018, κυκλοφόρησαν πέντε εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς.

Το 2019, η adidas ανεβάζει ρυθμούς. Με την παρουσίαση της σειράς 2019 Parley, η εταιρεία θα φτάσει στο ορόσημο των 11 εκατομμυρίων παπουτσιών που θα παραχθούν από ανακυκλωμένα πλαστικά απόβλητα. Η καμπάνια αυτή τη χρονιά θα ενώσει περισσότερους δρομείς από περισσότερες περιοχές, για να δέσουν τα κορδόνια τους, να βγουν στο δρόμο και να τρέξουν για τους ωκεανούς, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για τη συγκέντρωση ενός μεγαλύτερου ποσού, ύψους $1,5 εκατ. Για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται από τις 8 έως τις 16 Ιουνίου, η adidas θα συνεισφέρει $1 στα προγράμματα Parley Ocean School, με κάθε δολάριο να ενισχύει την επόμενη φάση της συνεργασίας, με την ανάπτυξη και την έναρξη της πλατφόρμας Parley youth activist.

Με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων νέων ανθρώπων από ποτέ και την αλλαγή συμπεριφοράς μακροχρόνια, η πλατφόρμα θα φιλοξενήσει ένα ψηφιακό πρόγραμμα σπουδών που θα εξοπλίζει τους μαθητές με τις δεξιότητες, τα εργαλεία και τις γνώσεις που απαιτούνται για την προστασία των ωκεανών του πλανήτη. Θα λειτουργήσει επίσης ως ψηφιακός χώρος, όπου οι νέοι θα μπορούν να συναντηθούν, να μοιραστούν ιδέες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκδηλώσεις, μέντορες και εργαλεία. Οι εγγραφές για την πλατφόρμα Parley youth activist θα ανοίξουν την Παγκόσμια Ημέρα των Ωκεανών (8 Ιουνίου), ώστε το πρόγραμμα Parley Ocean School να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Alberto Uncini Manganelli, Γενικός Διευθυντής της κατηγορίας adidas Running, δήλωσε: «Η κρίση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά έχει γίνει εξαιρετικά επείγουσα. Συμβάλλουμε σε αυτή καθημερινά με τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε και πετάμε. Κάθε λεπτό, το ισοδύναμο ενός φορτηγού πλαστικών αποβλήτων προστίθεται στους ωκεανούς μας και μέχρι το 2050, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει, ότι θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό από ό,τι ψάρια στους ωκεανούς. Γνωρίζουμε τα στατιστικά στοιχεία και γνωρίζουμε το πρόβλημα. Τώρα χρειάζεται δράση. Το adidas x Parley συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση για την κρίση που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί μας, αλλά συνέβαλε και στην εξεύρεση λύσεων. Το 2016 δημιουργήσαμε τα πρώτα προϊόντα επιδόσεων με ανακυκλωμένα πλαστικά από τους ωκεανούς, συνεχίσαμε με την παραγωγή 6 εκατομμυρίων ζευγαριών παπουτσιών adidas x Parley μέχρι το 2018 και τη φετινή χρονιά στοχεύουμε στη δημιουργία 11 εκατομμυρίων μονάδων, χρησιμοποιώντας μεγάλες ποσότητες πλαστικού από τους ωκεανούς μας. Έχουμε προχωρήσει πολύ και δεν θα σταματήσουμε εκεί. Ως εταιρεία, έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024. Καλούμε τη βιομηχανία μας και τους γύρω μας να σκεφτούν τις αποφάσεις που λαμβάνουν και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μέλλον, όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά του ίδιου μας του πλανήτη».

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Parley for the Oceans, δήλωσε: «Το Run for the Oceans είναι μια γιορτή για τους ωκεανούς, ένα μέρος όπου οι δρομείς ενώνονται για να αφιερώσουν χρόνο και ενέργεια και να δημιουργήσουν μια επένδυση για τη διάσωση των ωκεανών μας. Φέτος, αυτή η επένδυση θα είναι η νέα μας πλατφόρμα ακτιβιστών, για την επόμενη γενιά δημιουργών, ηγετών και στοχαστών. Ως η φωνή του μέλλοντός μας, η νεολαία αποτελεί τους πιο πειστικούς δασκάλους και τους καλύτερους πρεσβευτές, εκπαιδεύοντας τους γονείς, τους ηγέτες της βιομηχανίας και τους πολιτικούς, και χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης με τον πιο φυσικό τρόπο. Η νεολαία είναι η μεγαλύτερη ελπίδα μας, δεδομένου ότι οδηγείται από το ισχυρότερο κίνητρο: τη δική της επιβίωση. Είμαστε περισσότερο από ευγνώμονες για τη γενναιόδωρη υποστήριξη του ιδρυτικού μας εταίρου, της adidas, που μας δίνει τη δυνατότητα να μετατρέψουμε το κίνημά μας σε μια καταιγίδα αλλαγής».

Μέσω της συνεργασίας τους, η adidas και το Parley έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων από θαλάσσια περιβάλλοντα και παράκτιες περιοχές, μετατρέποντας από το 2015 τα Ocean Plastic® σε αθλητικά είδη. Σήμερα, μαζί με το Run For The Oceans 2019, η adidas παρουσιάζει το παπούτσι Alphabounce + Parley και μία νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων, στο δρόμο προς την εκπλήρωση του στόχου της για το 2024, που είναι η εξάλειψη της χρήσης παρθένου πολυεστέρα από όλα τα προϊόντα της.

Για να συμμετέχουν στο κίνημα και να τρέξουν στο Run for the Oceans μεταξύ 8 και 16 Ιουνίου, οι δρομείς παγκοσμίως μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic (Joyrun). Για κάθε χιλιόμετρο που θα τρέξουν, η adidas θα συνεισφέρει $1 στο Parley Ocean School, με στόχο το συνολικό ποσό να φτάσει τα $1,5 εκατομμύρια. Η adidas θα διοργανώσει επίσης running events σε μεγάλες πόλεiς, όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη και η Σαγκάη. Στην Αθήνα το Run For The Oceans event θα πραγματοποιηθεί στην Παραλία Μπάτη στο Φάληρο, τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου, στις 19:00, με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών, γνωστών fans της adidas και υποστηρικτών του Parley For The Oceans.

Μάθε περισσότερα στο: adidas.com/parley.

Μπείτε στη συζήτηση στο @adidasrunning στο Instagram και το Facebook, με #RunForTheOceans

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

H Coffee Island κοντά στις δύο σημαντικότερες αθλητικές διοργανώσεις της Δυτικής Ελλάδας

Γεμάτο αθλητικές συγκινήσεις, χαρά, και μηνύματα άμιλλας, συμμετοχικότητας και συμπερίληψης ήταν το Σαββατοκύριακο 6 & 7 Απριλίου 2024, κατά τη διάρκεια του οποίου πραγματοποιήθηκαν δύο σπουδαία αθλητικά event της Δυτικής Ελλάδας: Το 2ο ποδηλατικό event L’Étape Greece by Tour de France και o 2ος Ημιμαραθώνιος της Πάτρας.

Η Coffee Island, με σταθερή συμμετοχή σε δράσεις που στηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την ανάπτυξη των περιοχών μέσα από τον αθλητικό τουρισμό, έγινε μέρος της εμπειρίας αλλά και δίαυλος των μηνυμάτων που προάγει ο αθλητισμός.

Ως επίσημος χορηγός, αγκάλιασε με μεγάλη χαρά το 2ο L’Étape Greece by Tour de France, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 6 Απριλίου στον μυθικό και ιδιαίτερα συμβολικό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας και πρόσφερε μοναδικές στιγμές και συναισθήματα. Περίπου 1000 ποδηλάτες από όλον τον κόσμο με φόντο τη μαγευτική φύση της Δ. Πελοποννήσου, συμμετείχαν στον αγώνα που σηματοδοτεί μια ξεχωριστή στιγμή για την ποδηλασία στην Ελλάδα.

Σε μεγάλη φόρμα και με Χρυσή Χορηγία, η ομάδα της Coffee Island έδωσε το παρών την Κυριακή 7 Απριλίου στον 2ο Ημιμαραθώνιο Πάτρας, το μεγαλύτερο δρομικό event της Δυτικής Ελλάδας. Ανάμεσα σε χιλιάδες συμμετέχοντες, μικρούς και μεγάλους, σε μία καταπληκτική διαδρομή που συνδυάζει τον αστικό ιστό με το παραθαλάσσιο μέτωπο της Πάτρας, η Coffee Island έδωσε το δικό της μήνυμα για υγεία, χαρά και ομαδικότητα.

Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, Managing Director της Coffee Island, δήλωσε: «Στην Coffee Island αναγνωρίζουμε και προάγουμε ενεργά την ομαδικότητα, το σεβασμό στη διαφορετικότητα, αλλά και τη σημασία, σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο,  της ατομικής ευεξίας και ισορροπίας. Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, υλοποιούμε προγράμματα ευεξίας για τους εργαζομένους μας και στηρίζουμε με συνέπεια την τοπική κοινωνία. Συνεπείς στις αξίες μας, με μεγάλη χαρά βρεθήκαμε και πάλι Χορηγοί και αγωνιζόμενοι σε αυτές τις τόσο σημαντικές, για όλη τη Δυτική Ελλάδα, αθλητικές διοργανώσεις. Πιστεύουμε πώς όταν συνεισφέρουμε στην κοινωνία, συνεισφέρουμε σε ένα καλύτερο αύριο για όλους μας.»

Σχετικά με την Coffee Island

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και στην τρίτη δεκαετία λειτουργίας της είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και η «Καλύτερη Αλυσίδα Καφέ στη Νότια Ευρώπη 2022» (Allegra European Awards). Το δίκτυο των 487 καταστημάτων απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό (Κύπρος, Λονδίνο, Ελβετία, Ρουμανία, Τορόντο, Αίγυπτος & Ντουμπάι) ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Με αφοσίωση στο αύριο, συνεχίζει να στηρίζει και να δημιουργεί δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης για τον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον μαζί με τους καλλιεργητές καφέ, τους ιδιοκτήτες καφεκοπτείων και τους καταναλωτές. Βοηθά έμπρακτα τις τοπικές κοινωνίες, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμά της και δεσμεύεται για ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα.

Υποστηρίζει την άμεση συνεργασία (Direct Trade) με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ. Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί 225 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 513 επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς. Συνεισφέρει φορολογικά στην εθνική οικονομία, επιστρέφει αξία στην ελληνική κοινωνία και δίνει ευκαιρίες ανάπτυξης σε 817 συνεργαζόμενες ελληνικές εταιρίες-προμηθευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://corporate.coffeeisland.gr

Σχετικά με το L’Étape Greece by Tour de France presented by SKODA

Το L’Étape Greece, όπως όλες οι αθλητικές διοργανώσεις της διεθνούς σειράς Tour de France, είναι σχεδιασμένο από ειδικούς, προκειμένου να αναπαράγει τη γαλλική εμπειρία του L’Étape du Tour μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια. Η οργάνωση σχεδιάζεται κατά τα παγκοσμίου κύρους πρότυπα του Tour de France, ούτως ώστε  οι ποδηλάτες να βυθιστούν στη συναρπαστική ατμόσφαιρα του γαλλικού ποδηλατικού αγώνα και να βιώσουν τις ίδιες συνθήκες που βιώνουν οι επαγγελματίες ποδηλάτες ενός πελοτόν.

Οι δυο αγωνιστικές επιλογές διαδρομών που παρέχει το L’Étape είναι κατάλληλες  για ερασιτέχνες ποδηλάτες οι οποίοι θέλουν να αγωνιστούν για να ξεπεράσουν τον εαυτό τους, αλλά και για όσους θέλουν να απολαύσουν μια μοναδικής ομορφιάς κυκλική διαδρομή γύρω από τη γενέτειρα των Ολυμπιακών Αγώνων, την  Αρχαία Ολυμπία.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://greece.letapebytourdefrance.com

Σχετικά με τον Ημιμαραθώνιο Πάτρας

Ο Ημιμαραθώνιος Πάτρας, αποτελεί μια πρωτοβουλία της εφημερίδας ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ  και του σωματείου Α.Ο. ΠΕΛΟΨ Πατρών σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 πραγματοποήθηκε για δεύτερη φορά. Στόχος των διοργανωτών ήταν να αποτελέσει από την πρώτη διεξαγωγή σημείο αναφοράς στα αθλητικά event της χώρας και όσοι συμμετέχουν να αποτελέσουν τους μελλοντικούς πρεσβευτές του σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το https://patrashalfmarathon.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

O ΔΙΕΘΝΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» ΚΑΙ Ο ΔΙΕΘΝΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗ MIZUNO

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης υποδέχονται ως Αθλητικό Χορηγό μία από τις μεγαλύτερες τεχνικές εταιρίες Running στον κόσμο, τη MIZUNO.

Οι δύο μεγαλύτερες δρομικές διοργανώσεις της Βορείου Ελλάδος, με πάνω από 38.000 δρομείς συνολικά κάθε χρόνο σε «Μαραθώνιο» και «Νυχτερινό», υπέγραψαν διετή Στρατηγική Συνεργασία με την κορυφαία παγκοσμίως εταιρία Running, MIZUNO, που αντιπροσωπεύεται αποκλειστικά στην Ελλάδα από την εταιρία MZN HELLAS Α.Ε..

Η Mizuno εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια από την ίδρυσή της (1906) πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά και έχει κερδίσει τον σεβασμό των αθλητών για την κατασκευή πρωτοποριακού αθλητικού εξοπλισμού. Συμμετέχει ενεργά σε όλα τα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα, από τα μικρότερα έως και τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Η Mizuno επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της στο να διαδώσει και να υποστηρίξει τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων μέσω των αθλημάτων και των εξελιγμένων προϊόντων της. Κάθε προϊόν είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνδυάζει παράλληλα την αντοχή και την άνεση, την ελευθερία και την υποστήριξη, την πρακτικότητα και το στυλ.

Ο Διεθνής Μαραθώνιος «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Πέλλα – Θεσσαλονίκη και ο Διεθνής Νυχτερινός Ημιμαραθώνιος Θεσσαλονίκης, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος, βραβεύτηκαν ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού στην ετήσια εκδήλωση απονομής των «Tourism Awards 2022» κερδίζοντας για άλλη μία φορά την αναγνώριση των θεσμικών φορέων και των καταξιωμένων επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου της χώρας μας, για τις εξαιρετικές υπηρεσίες και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν!

Ο «Νυχτερινός» κατέκτησε το κορυφαίο βραβείο GOLD/PLATINUM στη θεματική κατηγορία «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός» και το βραβείο GOLD στη κατηγορία «Sport Events». Ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» κατέκτησε το βραβείο SILVER στη θεματική κατηγορία «Sport Events» και το βραβείο BRONZE στην ενότητα «Specialty Travel – Αθλητικός Τουρισμός». Οι νέες σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν σε μία σειρά από αντίστοιχα βραβεία από εγχώριους αλλά και διεθνείς φορείς, που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα των δύο διοργανώσεων. Συγκεκριμένα, τα δύο κορυφαία αθλητικά γεγονότα της Βορείου Ελλάδος είχαν βραβευθεί ως εξαιρετικοί φορείς αθλητικού τουρισμού από την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, κερδίζοντας το έπαθλο στην κατηγορία “Best Thematic Sports Destination” του διαγωνισμού “Premium Tourism Awards 2021”.

Πρόσφατα, ο «Μαραθώνιος της Ιστορίας» τιμήθηκε για την προσφορά του στον ελληνικό αθλητισμό στην εκδήλωση “gazzetta Awards 2024”. Επιπλέον, έχει αναδειχθεί 8ος καλύτερος Μαραθώνιος στον κόσμο στην συνολική αξιολόγηση μεταξύ 476 πιστοποιημένων Μαραθωνίων, καθώς και 4ος καλύτερος στον τομέα της ασφάλειας, στην ανεξάρτητη έρευνα της “THE SOLE SUPPLIER” (http://bit.ly/TopMarathons). Η διάκριση αυτή δημοσιεύθηκε μεταξύ άλλων στον έγκυρο και παγκόσμιας εμβέλειας ιστότοπο “FORBES” (http://bit.ly/ATGM-Forbes), διαφημίζοντας τη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα σε ολόκληρο τον πλανήτη!

Ο Γενικός Γραμματέας του ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, διοργανωτή των δύο σπουδαίων δρομικών γεγονότων ΜΕΑΣ ΤΡΙΤΩΝ, κ. Βασίλειος Μπλέσιος, δήλωσε:

«Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχόμαστε τη MIZUNO στις Διεθνείς Δρομικές Διοργανώσεις της Θεσσαλονίκης, τον ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον ΔΙΕΘΝΗ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, κορυφαία Running Events της Ελλάδος που φέτος αναμένεται να ξεπεράσουν σε συμμετοχές και επιδόσεις κάθε προηγούμενη χρονιά συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω ενδυνάμωση του Αθλητισμού και του Τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Βόρεια Ελλάδα. Η MIZUNO είναι παγκοσμίως γνωστή για τα state of the art δρομικά της προϊόντα αποτελώντας ίσως την πιο τεχνολογικά προηγμένη εταιρία στην Αθλητική Αγορά του Running και είμαστε υπερήφανοι που γίνεται μέλος της οικογένειας του “ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ” και του “ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΥ”».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μιχάλης Φιδάνογλου δήλωσε:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στηρίζω στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη τον Διεθνή Μαραθώνιο “ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ” και τον Διεθνή Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης που αναδεικνύουν τη χώρα μας ως κοιτίδα Αθλητισμού. Η Mizuno, ως η παλαιότερη αθλητική εταιρεία , στηρίζει τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως, προάγοντας τη σωματική και ψυχική υγεία των ανθρώπων. Έπειτα από τη χορηγία της MZN HELLAS στην Εθνική Ομάδα Handball, επόμενο βήμα για την εταιρεία είναι η στήριξη μεγάλων δρομικών αγώνων».

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend