Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για τους ωκεανούς τρέχοντας!

Η adidas καλεί τους runners να τρέξουν για τους ωκεανούς και προσφέρει $1 για κάθε χιλιόμετρο στο πρόγραμμα Parley Ocean School, με στόχο τη συγκέντρωση $1,5 εκατ.

Οι runners μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic, ενώ τη Δευτέρα 10 Ιουνίου μπορούν να τρέξουν όλοι μαζί στο Run For The Oceans running event που θα πραγματοποιηθεί στο Φάληρο (Παραλία Μπάτη, ώρα: 19.00).

* Η adidas και το Parley επένδυσαν το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε από το Run For The Oceans 2018 στην υποστήριξη του προγράμματος Parley Ocean School. Στόχος του προγράμματος η εκπαίδευση και κατάρτιση 100.000 νέων σε παράκτιες περιοχές, ώστε να αναλάβουν δράση για τη σωτηρία των ωκεανών από τα πλαστικά.

* Οι έγραφες στη νεανική ψηφιακή πλατφόρμα του Parley ανοίγουν την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών (8 Ιουνίου), με στόχο την παγκόσμια επέκταση του προγράμματος Parley Ocean School.

Η adidas ενημερώνει σήμερα για τον αντίκτυπο που είχε το $1 εκατ. που συγκεντρώθηκε το 2018 από το Run For The Oceans και ανακοινώνει ότι η παγκόσμια πρωτοβουλία επιστρέφει στις 8 Ιουνίου 2019, Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, με στόχο να συγκεντρώσει φέτος ένα μεγαλύτερο ποσό, που φτάνει τα $1,5 εκατ., το οποίο θα επενδυθεί στην εκπαίδευση της νέας γενιάς σχετικά με τη μόλυνση των ωκεανών από τα πλαστικά.

Το 2018, η adidas δημιούργησε ένα παγκόσμιο κίνημα με το Run For The Oceans, ενώνοντας σχεδόν ένα εκατομμύριο δρομείς από όλο τον κόσμο και συγκεντρώνοντας $1 εκατ. για τον μακροχρόνιο συνεργάτη της, Parley for the Oceans. Τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν μέχρι σήμερα, βοήθησαν άμεσα την εκπαίδευση και την ενίσχυση 100.000 νέων και των οικογενειών τους που ζουν σε παράκτιες περιοχές, οι οποίες έχουν πληγεί από την πλαστική ρύπανση, προκειμένου να αναλάβουν δράση στο πλαίσιο του προγράμματος Parley Ocean School. Μέσω αυτής της συνεργασίας, μόνο το 2018, κυκλοφόρησαν πέντε εκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια που δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς.

Το 2019, η adidas ανεβάζει ρυθμούς. Με την παρουσίαση της σειράς 2019 Parley, η εταιρεία θα φτάσει στο ορόσημο των 11 εκατομμυρίων παπουτσιών που θα παραχθούν από ανακυκλωμένα πλαστικά απόβλητα. Η καμπάνια αυτή τη χρονιά θα ενώσει περισσότερους δρομείς από περισσότερες περιοχές, για να δέσουν τα κορδόνια τους, να βγουν στο δρόμο και να τρέξουν για τους ωκεανούς, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος για τη συγκέντρωση ενός μεγαλύτερου ποσού, ύψους $1,5 εκατ. Για κάθε χιλιόμετρο που διανύεται από τις 8 έως τις 16 Ιουνίου, η adidas θα συνεισφέρει $1 στα προγράμματα Parley Ocean School, με κάθε δολάριο να ενισχύει την επόμενη φάση της συνεργασίας, με την ανάπτυξη και την έναρξη της πλατφόρμας Parley youth activist.

Με στόχο τη συμμετοχή περισσότερων νέων ανθρώπων από ποτέ και την αλλαγή συμπεριφοράς μακροχρόνια, η πλατφόρμα θα φιλοξενήσει ένα ψηφιακό πρόγραμμα σπουδών που θα εξοπλίζει τους μαθητές με τις δεξιότητες, τα εργαλεία και τις γνώσεις που απαιτούνται για την προστασία των ωκεανών του πλανήτη. Θα λειτουργήσει επίσης ως ψηφιακός χώρος, όπου οι νέοι θα μπορούν να συναντηθούν, να μοιραστούν ιδέες και να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκδηλώσεις, μέντορες και εργαλεία. Οι εγγραφές για την πλατφόρμα Parley youth activist θα ανοίξουν την Παγκόσμια Ημέρα των Ωκεανών (8 Ιουνίου), ώστε το πρόγραμμα Parley Ocean School να επεκταθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο Alberto Uncini Manganelli, Γενικός Διευθυντής της κατηγορίας adidas Running, δήλωσε: «Η κρίση της θαλάσσιας ρύπανσης από τα πλαστικά έχει γίνει εξαιρετικά επείγουσα. Συμβάλλουμε σε αυτή καθημερινά με τα πλαστικά που χρησιμοποιούμε και πετάμε. Κάθε λεπτό, το ισοδύναμο ενός φορτηγού πλαστικών αποβλήτων προστίθεται στους ωκεανούς μας και μέχρι το 2050, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει, ότι θα υπάρχει περισσότερο πλαστικό από ό,τι ψάρια στους ωκεανούς. Γνωρίζουμε τα στατιστικά στοιχεία και γνωρίζουμε το πρόβλημα. Τώρα χρειάζεται δράση. Το adidas x Parley συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση για την κρίση που αντιμετωπίζουν οι ωκεανοί μας, αλλά συνέβαλε και στην εξεύρεση λύσεων. Το 2016 δημιουργήσαμε τα πρώτα προϊόντα επιδόσεων με ανακυκλωμένα πλαστικά από τους ωκεανούς, συνεχίσαμε με την παραγωγή 6 εκατομμυρίων ζευγαριών παπουτσιών adidas x Parley μέχρι το 2018 και τη φετινή χρονιά στοχεύουμε στη δημιουργία 11 εκατομμυρίων μονάδων, χρησιμοποιώντας μεγάλες ποσότητες πλαστικού από τους ωκεανούς μας. Έχουμε προχωρήσει πολύ και δεν θα σταματήσουμε εκεί. Ως εταιρεία, έχουμε αναλάβει τη δέσμευση να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024. Καλούμε τη βιομηχανία μας και τους γύρω μας να σκεφτούν τις αποφάσεις που λαμβάνουν και τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζουν το μέλλον, όχι μόνο του κλάδου μας, αλλά του ίδιου μας του πλανήτη».

Ο Cyrill Gutsch, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Parley for the Oceans, δήλωσε: «Το Run for the Oceans είναι μια γιορτή για τους ωκεανούς, ένα μέρος όπου οι δρομείς ενώνονται για να αφιερώσουν χρόνο και ενέργεια και να δημιουργήσουν μια επένδυση για τη διάσωση των ωκεανών μας. Φέτος, αυτή η επένδυση θα είναι η νέα μας πλατφόρμα ακτιβιστών, για την επόμενη γενιά δημιουργών, ηγετών και στοχαστών. Ως η φωνή του μέλλοντός μας, η νεολαία αποτελεί τους πιο πειστικούς δασκάλους και τους καλύτερους πρεσβευτές, εκπαιδεύοντας τους γονείς, τους ηγέτες της βιομηχανίας και τους πολιτικούς, και χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης με τον πιο φυσικό τρόπο. Η νεολαία είναι η μεγαλύτερη ελπίδα μας, δεδομένου ότι οδηγείται από το ισχυρότερο κίνητρο: τη δική της επιβίωση. Είμαστε περισσότερο από ευγνώμονες για τη γενναιόδωρη υποστήριξη του ιδρυτικού μας εταίρου, της adidas, που μας δίνει τη δυνατότητα να μετατρέψουμε το κίνημά μας σε μια καταιγίδα αλλαγής».

Μέσω της συνεργασίας τους, η adidas και το Parley έχουν συγκεντρώσει τεράστιες ποσότητες πλαστικών απορριμμάτων από θαλάσσια περιβάλλοντα και παράκτιες περιοχές, μετατρέποντας από το 2015 τα Ocean Plastic® σε αθλητικά είδη. Σήμερα, μαζί με το Run For The Oceans 2019, η adidas παρουσιάζει το παπούτσι Alphabounce + Parley και μία νέα σειρά αθλητικών ενδυμάτων, στο δρόμο προς την εκπλήρωση του στόχου της για το 2024, που είναι η εξάλειψη της χρήσης παρθένου πολυεστέρα από όλα τα προϊόντα της.

Για να συμμετέχουν στο κίνημα και να τρέξουν στο Run for the Oceans μεταξύ 8 και 16 Ιουνίου, οι δρομείς παγκοσμίως μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν τις διαδρομές τους, μέσω της εφαρμογής Runtastic (Joyrun). Για κάθε χιλιόμετρο που θα τρέξουν, η adidas θα συνεισφέρει $1 στο Parley Ocean School, με στόχο το συνολικό ποσό να φτάσει τα $1,5 εκατομμύρια. Η adidas θα διοργανώσει επίσης running events σε μεγάλες πόλεiς, όπως η Νέα Υόρκη, η Βαρκελώνη και η Σαγκάη. Στην Αθήνα το Run For The Oceans event θα πραγματοποιηθεί στην Παραλία Μπάτη στο Φάληρο, τη Δευτέρα, 10 Ιουνίου, στις 19:00, με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών, γνωστών fans της adidas και υποστηρικτών του Parley For The Oceans.

Μάθε περισσότερα στο: adidas.com/parley.

Μπείτε στη συζήτηση στο @adidasrunning στο Instagram και το Facebook, με #RunForTheOceans

Previous ArticleNext Article

Η AMSTEL FREE τρέχει στον 13ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων

Η AMSTEL FREE τρέχει στον 13ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων

Μπύρα και τρέξιμο μπορούν να πάνε μαζί; Και βέβαια μπορούν, αν η μπύρα είναι η Amstel Free, η νέα μπίρα με 0,0% αλκοόλ, που θα αναλάβει να ξεδιψάσει τους συμμετέχοντες δρομείς του 13ου Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων στις 21-22 Σεπτεμβρίου 2019.

Μια από τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θα είναι από φέτος μέλος της μεγάλης οικογένειας χορηγών και υποστηρικτών του Γύρου Λίμνης Ιωαννίνων, της ομορφότερης διαδρομής στην Ελλάδα.

Χωρίς αλκοόλ, αλλά με γεμάτη γεύση και μόλις 23 θερμίδες ανά 100ml, η Amstel Free δίνει στους καταναλωτές ακόμα περισσότερες επιλογές για να απολαμβάνουν μια μπίρα σε κάθε ώρα της ημέρας, ενώ αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους αθλούνται.

Μια παγωμένη μπύρα με 0,0% αλκοόλ θα αποτελέσει τον ιδανικότερο τρόπο για να ξεδιψάσουν οι αθλητές μετά τον τερματισμό τους, όχι μόνο στον αγώνα του Γύρου Λίμνης των 30 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου, αλλά και στα 10 χλμ., στα 5 χλμ., στους παραλίμνιους δρόμους «Μαμά-καρότσι», ΑμεΑ και Family Run, οι οποίοι θα λάβουν χώρα κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Οι νέοι πρωταθλητές & πρωταθλήτριες της #Myοmada

Οι νεοι πρωταθλητές & πρωταθλήτριες της #Myοmada

Τον Φεβρουάριο του 2019, τα Mymarket καλωσόρισαν στην οικογένειά τους 9 νέους Έλληνες πρωταθλητές και πρωταθλήτριες με την υπόσχεση να σταθούν δίπλα τους στο δύσκολο αγώνα της προετοιμασίας τους για τους σημαντικούς στόχους τους μέσα στο 2019.

Αναγνωρίζοντας την τεράστια προσπάθεια που καταβάλλουν στους αγώνες τους, πρεσβεύοντας τις ίδιες αξίες και επιδιώκοντας να συνεισφέρουν στην προσπάθειά τους για συμμετοχή και διάκριση σε κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις με τη φανέλα της Ελλάδας, τα Mymarket επέλεξαν να χορηγήσουν τους νέους αυτούς αθλητές και αθλήτριες του στίβου, της υδατοσφαίρισης, της κολύμβησης και του beachvolley.

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, τα Mymarket συγχαίρουν τα μέλη της MyΟμάδα για τις πρόσφατες σημαντικές επιτυχίες τους:

 ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ:

 Χρήστος Φραντζεσκάκης – Σφυροβολία

Κατέρριψε το πανελλήνιο ρεκόρ στην κατηγορία των εφήβων με 6κιλη σφύρα. Το 84,22μ. που έριξε στον τελικό και του χάρισε το αργυρό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ20 στο Μπόρας, είναι και η τρίτη καλύτερη επίδοση όλων των εποχών στον κόσμο, δεύτερη στην Ευρώπη. Λίγα24ωρα πριν κατέρριψε εκ νέου και το πανελλήνιο ρεκόρ εφήβων με την ανδρική σφύρα ρίχνοντας 73.86μ.

Μάριος Αναγνώστου –Στίβος 10.000μ.

Στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23 στο Γκέβλε ήταν ο δεύτερος 20χρονος στην κατάταξη των 10.000μ., κάτι που σημαίνει πολλά και που τον καθιστά ως έναν από τους αναμενόμενους πρωταγωνιστές και διεκδικητές διάκρισης στο επόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ23, που θα διεξαχθεί το 2021 στο Μπέργκεν της Νορβηγίας. Επίσης σημείωσε την κορυφαία επίδοση των τελευταίων 15 ετών στην Ελλάδα στα 10.000μ.Το Σαββατοκύριακο στέφθηκε πρωταθλητής Ελλάδας στα 5.000μ.

 Οδυσσέας Μουζενίδης – Σφαιροβολία

Αγωνίστηκε στο ευρωπαϊκό Κ23 του Γκέβλε και ήταν ο μικρότερος ηλικιακά στον τελικό. Στην πρώτη του χρονιά στην ανδρική κατηγορία, αν και μόνο 19 ετών και προερχόμενος από τραυματισμό, ολοκλήρωσε στην 7η θέση που είναι μεγάλη επιτυχία. Λόγω ηλικίας, έχει το δικαίωμα να αγωνιστεί και το 2021 με πολύ υψηλές προσδοκίες.

 Κωνσταντίνα Τσοπούλου &Δήμητρα Μαναβή – ΒeachVolley

Κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο σε τουρνουά της FIVBστην παραλία Μυλοπότα της Ίου καθώς είχαν ήδη κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο στην Καμπότζη και το χάλκινο στη Μαλαισία. Επιπλέον, έχουν κερδίσει πρόκριση και πρώτη θέση στο προολυμπιακό τουρνουά (ContinentalCup) του οποίου η δεύτερη φάση θα γίνει του χρόνου τον Απρίλιο στο πλαίσιο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

«Τα παιδιά αυτά αποτελούν παράδειγμα για όλους μας και η στήριξή τους δεν αποτελεί για εμάς μία απλή χορηγία. Έχουν την αγάπη, τον θαυμασμό και το σεβασμό όλων των ανθρώπων των Mymarket. Θα είμαστε κοντά τους και θα συνεχίζουμε να χαιρόμαστε με τη χαρά και την επιτυχία τους και να τους στηρίζουμε στα δύσκολα» δήλωσε η Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων της METROAEBE, Δήμητρα Δασκαλάκη.

Στη #Myοmadaανήκουν οι:

Μάριος Αναγνώστου (Στίβος – 1500μ, 5000μ, 10000μ)

Άρτεμις Αναστασίου (Στίβος – 200μ, 400μ)

Αλεξάνδρα Ασημάκη (Υδατοσφαίριση)

Ιερόθεος Δρίτσας (Στίβος – 400μ μετ’ εμποδίων)

Οδυσσέας Μουζενίδης (Στίβος – σφαιροβολία)

Γιώργος Σπανουδάκης (Κολύμβηση – 100μ & 200μ ύπτιο, 200μ & 400μ μικτής ατομικής)

Κωνσταντίνα Τσοπούλου – Δήμητρα Μαναβή (Beach Volley)

Χρήστος Φρατζεσκάκης (Στίβος – Σφυροβολία)

Σχετικά με τα Mymarket

Τα My market είναι μία αμιγώς ελληνική αλυσίδα super market με 225 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Η αλυσίδα ανήκει στη METROAEBEη οποία ιδρύθηκε το 1976.Από την πρώτη μέρα λειτουργίας της, η εταιρεία δραστηριοποιείται με συνέπεια και αξιοπιστία στην ελληνική αγορά. Τα My market συνεργάζονται στη συντριπτική τους πλειοψηφία με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές. Βασικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια ήταν και εξακολουθεί να είναι ο σεβασμός στον πελάτη, η αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων και των προσφερόμενων υπηρεσιών της, το ασφαλές εργασιακό περιβάλλον και η προσφορά στο κοινωνικό σύνολο με πολλαπλούς και πολυδιάστατους τρόπους.

Το Spetses mini Marathon προσφέρει πλήρη υποτροφία φοίτησης στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ

Το Spetses mini Marathon προσφέρει πλήρη υποτροφία φοίτησης στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ

Το Spetses mini Marathon, ως ένας «ζωντανός» οργανισμός  όχι μόνο αθλητισμού, αντλώντας ορμή από την αλληλεπίδρασή του με την τοπική κοινωνία και την προσφορά του στο νησί, συνδυάζει πάντοτε τη δράση του με παράπλευρες πρωτοβουλίες που ενισχύουν τους δημότες του νησιού. Στο πλαίσιο της προαναγγελίας της δεκαετούς επετειακής χρονιάς, η Οργανωτική Επιτροπή, θέλοντας να στηρίξει τη νέα γενιά του νησιού, ανακοινώνει με μεγάλη χαρά ότι εξασφάλισε μία πλήρη υποτροφία φοίτησης δύο ακαδημαϊκών ετών, ύψους €6.500 στο ΙΕΚ ΣΒΙΕ, για έναν Σπετσιώτη ή μια Σπετσιώτισσα, στην ειδικότητα της επιλογής του/της.

Ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερο αυτή την πρωτοβουλία και απευθυνόμενοι σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας των Σπετσών, το ΙΕΚ ΣΒΙΕ χορηγεί 50% έκπτωση επί των ετησίων διδάκτρων σε όλους τους Μεταλυκειακούς αποφοίτους  του Δήμου Σπετσών. Επιπλέον, η συνεργασία μεταξύ των δύο πλευρών προβλέπει έκπτωση 45% στα δίδακτρα φοίτησης για  κάθε συμμετέχοντα του Spetses mini Marathon 2019.

Οι δικαιούχοι θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν ανάμεσα σε περιζήτητες ειδικότητες των τομέων Αθλητισμού, Τουρισμού, Επισιτισμού, Διοίκησης & Οικονομίας, Παιδαγωγικών, Υγείας & Ομορφιάς κ.ά.

Ειδικά στον τομέα του Αθλητισμού, σπουδαία ονόματα έχουν αναλάβει την εκπαίδευση των σπουδαστών. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο Γενικός Διευθυντής των τμημάτων υποδομής – ακαδημιών μπάσκετ του Παναθηναϊκού και team manager της ομάδας μπάσκετ ανδρών Φραγκίσκος Αλβέρτης, ο Γιάννης Δρυμωνάκος, ο πρώτος Έλληνας κολυμβητής που κατέκτησε την κορυφή της Ευρώπης, και η Βάσω Καραντάσιου, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στο Beach volley.

Με αφορμή τη συγκεκριμένη συνεργασία, η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Spetses mini Marathon, Μαρίνα Κουταρέλλη δήλωσε: «Είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι, που μέσα από το θεσμό μας, ενισχύουμε ακόμη περισσότερο τη νέα γενιά των Σπετσών».

Ο Γενικός Διευθυντής των εκπαιδευτηρίων ΣΒΙΕ, Νίκος Καστρινάκης, είπε από την πλευρά του: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και τιμή για τη συνεργασία μας με το Spetses mini Marathon. Το ΙΕΚ ΣΒΙΕ, με περισσότερους από 50.000 απόφοιτους στα 51 χρόνια λειτουργίας του, στηρίζει περήφανα την κορυφαία αυτή διοργάνωση αλλά και την κοινωνία του όμορφου νησιού των Σπετσών».

Τα κριτήρια συμμετοχής για την υποβολή αίτησης για την υποτροφία είναι τα κάτωθι: 

Ο υποψήφιος/α θα πρέπει να: 

  1. Να είναι μόνιμος/η κάτοικος Σπετσών
  2. Να κατέχει απολυτήριο του Λυκείου Σπετσών 
  3. Να έχει συμμετάσχει ως Εθελοντής/ντρια στη διοργάνωση του Spetses mini Marathon (διοργανώσεις 2011-2019).

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου 2019 να υποβάλλουν ηλεκτρονικά στο e-mail: [email protected] , μία επιστολή ενδιαφέροντος και να επισυνάψουν ηλεκτρονικό αντίγραφο του απολυτηρίου Λυκείου.

Ο υπότροφος θα ανακοινωθεί κατά τη διάρκεια των τελετών απονομής του SpetsesminiMarathon 2019.

Παράλληλα, για όσους ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην διοργάνωση του Spetses mini Marathon 2019, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 4-6 Οκτωβρίου, μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέσα από το site www.spetsesmarathon.com .

Η Ιnterwetten τρέχει και μοιράζει δώρα και χαμόγελα σε όλη την Ελλάδα

Η Ιnterwetten τρέχει και μοιράζει δώρα και χαμόγελα σε όλη την Ελλάδα

Μοίρασε κέφι, όμορφα χαμόγελα και πολλά δώρα στους αθλητές και τους θεατές που αγαπούν το τρέξιμο, την κολύμβηση και το τρίαθλο η Interwetten.

Μία εκ των κορυφαίων νόμιμων στοιχηματικών εταιρειών, η Interwetten υπήρξε η πρώτη εταιρεία στο χώρο του Online Gaming, η οποία κατάφερε να μπει στον κόσμο του διαδικτύου το 1996. Από τότε μέχρι και σήμερα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα διεθνή brand names στο χώρο του online gaming, το οποίο συνδυάζει κορυφαία ασφάλεια και αξιοπιστία.

Από τις 24 Μαρτίου, μέσα από τα Βίκος Street Relays και την σπουδαία πρεμιέρα τους στην Πάτρα, η Interwetten ταξίδεψε σε όλη την Ελλάδα, στηρίζοντας μεγάλα αθλοτουριστικά γεγονότα που στόχο έχουν την υγεία και την ευεξία.

Στις 21 Απριλίου με την ίδια διοργάνωση βρέθηκε στον Πειραιά, ενώ ακολούθησαν οι αγώνες της Θεσσαλονίκης στις 19 Μαΐου, των Ιωαννίνων στις 9 Ιουνίου και της Ξάνθης στις 24 Ιουνίου.

Δεν ήταν, όμως, μόνο τα relays, αφού η Interwetten στήριξε τον Διεθνή Μαραθώνιο της Ρόδου στις 14 Απριλίου, έναν από τους σημαντικότερους αγώνες στο δρομικό καλεντάρι της χώρας με διεθνείς συμμετοχές, τον μεγάλο κολυμβητικό αγώνα του SwimmingClub που έγινε και φέτος με μεγάλη επιτυχία στο Akanthus στον Άλιμο στις 2 Ιουνίου και τέλος το SYRATHLON, το τρίαθλο που έγινε στη Σύρο στις 30 Ιουνίου και το οποίο έκλεισε την εαρινή σεζόν.

Από εδώ και πέρα, η Interwetten συνεχίζει με το επόμενο μεγάλο ραντεβού για είναι στη Σέριφο.

Το Serιfos Sunset Race που αναμένεται καλύτερο από ποτέ το διήμερο 14-15 Σεπτεμβρίου είναι ο επόμενος σταθμός του… χορευτή της Interwetten και των κοριτσιών του, ενώ μέσα από τα Βίκος Street Relays η εταιρία συνεχίζει την… περιοδεία της στην Ελλάδα.

Στις 28 Σεπτεμβρίου θα βρεθεί στην Κοζάνη, στις 20 Οκτωβρίου στη Λάρισα, στις 3 Νοεμβρίου στα Τρίκαλα και στις 17 του ίδιου μήνα στη Λαμία, για να κλείσει τη χειμερινή σεζόν την 1/12 στο Περιστέρι!

Εκτός από μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στο Online Gaming, η Interwetten έχει εξελιχθεί σε μια από τις κορυφαίες παρουσίες στην Ελλάδα στο χώρο του fitness και του wellness lifestyle.

Τα νέα χρώματα του ULTRABOOST 19 είναι εδώ!

Tα ολοκαίνουρια χρώματα του adidas Ultraboost 19 είναι διαθέσιμα παγκοσμίως από τις 18 Ιουλίου.

Η adidas παρουσιάζει τα νέα χρώματα του Ultraboost 19, καθώς πόλεις και Creators σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν τις εξαιρετικές επιδόσεις και την επίδραση της τεχνολογίας Boost στην κουλτούρα του running και των σπορ. Οι καταναλωτές καλούνται να «Νιώσουν το Boost» (‘Feel the Boost’) και να ξαναερωτευτούν την αίσθηση που μόνο το Boost μπορεί να σου χαρίσει, όταν το φοράς στα πόδια σου.

Tα ολοκαίνουρια χρώματα του adidas Ultraboost 19 είναι διαθέσιμα παγκοσμίως από τις 18 Ιουλίου.

Η τελευταία έκδοση του Ultraboost 19 έχει όλα τα πλεονεκτήματα του νέου επαναστατικού μοντέλου, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τη νέα εποχή του running και του fitness, και ταυτόχρονα σχεδιάστηκε για να την υπηρετεί. Οι σχεδιαστές της adidas δούλεψαν με χιλιάδες runners από όλο τον κόσμο και πέτυχαν να επανεφεύρουν το running παπούτσι. Μαζί, απλοποίησαν το αρχικό Ultraboost από 17 σε μόλις 4 μέρη υψηλών επιδόσεων, δημιουργώντας ένα ελαφρύτερο μοντέλο, με ακόμα μεγαλύτερη επιστροφή ενέργειας, για μια νέα running εμπειρία. Το Ultraboost 19 προσφέρει:

Τελειοποιημένη ενδιάμεση σόλα με 20% περισσότερο Boost για να δίνει περισσότερη ενέργεια σε κάθε βήμα.
Το ολοκαίνουριο Torsion Spring σε σπρώχνει μπροστά, χωρίς προσπάθεια. Το αποτέλεσμα αυτής της high-tech διαμόρφωσης είναι ένα παπούτσι που επαναφέρει περισσότερη ενέργεια και κινείται μαζί σου.
Το 3D Heel Frame προστατεύει το πόδι κατά την πρόσκρουση στο έδαφος, προσφέροντας ενισχυμένη υποστήριξη και σταθερότητα, για τρέξιμο γεμάτο αυτοπεποίθηση.

Οι νέες εκδόσεις του παπουτσιού κυκλοφορούν ταυτόχρονα με την πρεμιέρα της παγκόσμιας καμπάνιας ‘Feel The Boost’ της adidas, η οποία είναι αφιερωμένη στην επίδραση της τεχνολογίας Boost στην σπορ κουλτούρα.

Το σώμα του παπουτσιού είναι φτιαγμένο από το ενιαίο και πρωτοποριακό Primeknit 360, το οποίο αγκαλιάζει το πόδι για περισσότερη σταθερότητα και άνεση με ελάχιστο βάρος.

Από το λανσάρισμά του το 2013, το Boost έθεσε νέα standards στην άνεση και το design, ενισχύοντας τους αθλητές σε διάφορα αθλήματα, όπως το τρέξιμο, το μπάσκετ, το τένις, το γκολφ, το skateboard και το baseball. Το Boost θα συνεχίσει να αποτελεί μέρος των πιο προχωρημένων προϊοντικών καινοτομιών της adidas, συμπεριλαμβανομένου του FUTURECRAFT.LOOP, του 100% ανακυκλώσιμου running παπουτσιού υψηλών επιδόσεων που ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Από το 2013, Creators από όλο τον κόσμο επιλέγουν ένα Boost κάθε δύο δευτερόλεπτα.

Η adidas θα γιορτάσει την επίδραση της τεχνολογίας στην σπορ κουλτούρα, με την καμπάνια ‘Feel the Boost’, η οποία θα εξελίσσεται σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Μάθε περισσότερα στο adidas.gr/feeltheboost.
Μπες στη συζήτηση στο Instagram και στο Facebook με #Boost και @adidasrunning.

Be-Best και Ergo Marathon Expo για ακόμη μια φορά στην κορυφή

Be-Best και Ergo Marathon Expo για ακόμη μια φορά στην κορυφή

Η εταιρεία Be-Best, διεκδίκησε και κέρδισε ένα από τα σημαντικότερα βραβεία της βραδιάς, για την παραγωγή της «Ergo Marathon Expo». Η έκθεση διακρίθηκε στην κατηγορία, «Best Exhibitions» λαμβάνοντας το χρυσό βραβείο. Πρόκειται για την πιο δημοφιλή αθλητική έκθεση, με χιλιάδες επισκέπτες και πλέον προσέθεσε άλλη μία σημαντική αναγνώριση.

Σε μία εξαιρετική τελετή πραγματοποιήθηκε η απονομή των Event Awards 2019, την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019 στο Μουσείο Οίνου Μάρκου. Στην Τελετή Απονομής, τιμήθηκαν οι εμπνευστές, οι δημιουργοί και οι διοργανωτές των πιο πετυχημένων και σημαντικότερων εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα μας την περασμένη χρονιά.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε ένα απόλυτα εορταστικό κλίμα με υψηλούς προσκεκλημένους, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονταν περισσότερα από 500 υψηλόβαθμα στελέχη από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών, φανερώνοντας την απήχηση του θεσμού και φυσικά επιβεβαιώνοντας την σταθερή πίστη και αισιοδοξία της αγοράς για την πορεία και ανάπτυξη του κλάδου.

Με δεκαπενταετή εμπειρία στον κλάδο της διοργάνωσης εκθέσεων, συνεδρίων και εκδηλώσεων, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται κάποιες από τις μεγαλύτερες σε επισκεψιμότητα εκθέσεις της χώρας, η Be-Best δρα με συνέπεια, συνείδηση και σεβασμό, εξυπηρετώντας πάντα στο μέγιστο βαθμό το έργο που αναλαμβάνει.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας: H συμμετοχή και βράβευση της εταιρείας δεν θα μπορούσε παρά να μας γεμίζει υπερηφάνεια και ιδιαίτερη χαρά. Η διάκριση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της έμφασης που δίνουμε όλοι στην Ergo Marathon Expo. Μας δίνει κίνητρο και δύναμη να γίνουμε καλύτεροι. Στόχος μας δεν είναι απλά να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις, αλλά να είμαστε ηγέτες και πρεσβευτές της νέας εποχής. Θέτουμε στόχους και λειτουργούμε συλλογικά για να φέρουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

x

Send this to a friend