Τα εννέα “βήματα” που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε στη ζέστη

Τα εννέα "βήματα" που πρέπει να κάνετε για να τρέξετε τις ζεστές ημέρες

Ο οργανισμός υγείας προειδοποιεί ότι το τρέξιμο σε θερμοκρασίες πάνω από τους 32 βαθμούς Κελσίου είναι επικίνδυνο. Καλό είναι, λοιπόν, τις ημέρες που επικρατεί καύσωνας να παραμένουμε εντός και να προσπαθούμε να γυμναστούμε με άλλους τρόπους μακριά από τον ήλιο.

Αν, ωστόσο, επιλέξετε να βγείτε στον δρόμο, τότε πρέπει να κάνετε συγκεκριμένα πράγματα.

Δείτε το βίντεο

Διαβάστε ακόμα: Προπόνηση και τρέξιμο στη ζέστη: Τρόποι προφύλαξης

Previous ArticleNext Article

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Η κούραση, οι προπονήσεις, το τρέξιμο, η κακή στάση του σώματος, μια απρόσεκτη κίνηση, είναι αιτίες που επιφέρουν επιβάρυνση και πόνους στη μέση.

Όσοι ασχολούνται με ο τρέξιμο, είναι δεδομένο ότι έχουν αντιμετωπίσει αρκετές φορές πόνους στη μέση.

Είτε κατά τη διάρκεια μιας προετοιμασίας για έναν αγώνα, όταν “μαζεύετε” πολλά χιλιόμετρα, είναι απλά κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ή ενός αγώνα, όλοι έχετε αντιμετωπίσει ενοχλήσεις στη μέση.

Το αίτιο ποτέ δεν είναι το ίδιο, ωστόσο, ένα συνηθισμένο πρόβλημα που οι περισσότεροι έχουν αφορά μια συγκεκριμένη μυική ομάδα.

Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην κάνετε… διάγνωση στον εαυτό σας. Πάντα ο γιατρός σας ξέρει καλύτερα.Αν και αυτός σας επιβεβαιώσει αυτά που λέμε παραπάνω, τότε στο βίντεο που ακολουθεί, υπάρχουν ορισμένες ασκήσεις που σίγουρα θα σας βοηθήσουν.

Δείτε το:

Διαβάστε ακόμα: Γιόγκα για τους πόνους στη μέση, αλλά όχι για όλους

Ενεργοποίηση μεταβολισμού και καύση λίπους σε 20 λεπτά

Ενεργοποίηση μεταβολισμού και καύση λίπους σε 20 λεπτά

Οι ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα, είναι το κλειδί για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού που θα φέρει το αποτέλεσμα της καύσης λίπους και της απώλειας βάρους.

Και μπορεί τα 20 λεπτά να σας φαίνονται λίγα, αλλά δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε.

Δείτε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα

Δείτε ακόμα: Δυνατό πρόγραμμα γυμναστικής για αρχάριους που θέλουν να χάσουν κιλά

x
Send this to a friend