Ροφήματα που βοηθούν στην καύση του περιττού λίπους

Ροφήματα που βοηθούν στην καύση του περιττού λίπους

Mπορεί όλοι να θεωρούν το πράσινο τσάι ως το πλέον ενδεδειγμένο ρόφημα για την καύση του περιττού λίπους, ωστόσο υπάρχουν και άλλα ροφήματα που βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση και δεν έχετε παρά να τα δοκιμάσετε.

Νερό

Για να κάψεις αποτελεσματικά το λίπος, το σώμα σου πρέπει να είναι ενυδατωμένο (το σώμα μας αποτελείται από 70% νερό, έτσι η ενυδάτωση είναι το κλειδί για πολλές μεταβολικές και άλλες διαδικασίες). Χωρίς αρκετό νερό, το συκώτι πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να επεξεργαστεί τα τρόφιμα, έτσι ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. Επιπλέον, το νερό σε κρατά χορτάτο έτσι είναι λιγότερο πιθανό να φας ένα σνακ εάν δεν είσαο πραγματικά πεινασμένος.

Φρουτοχυμός – Κράνμπερι και αχλάδι

Ο χυμός αυτός δεν θα σας βοηθήσει απλά να χάσετε βάρος τονώνοντας το μεταβολισμό σας (τη φυσική πηγή καύσης λίπους του σώματός σου), αλλά επίσης θα αυξήσει τα συνολικά επίπεδα ενέργειας στον οργανισμό σας και θα δώσει στο σώμα σας όλες τις σημαντικές βιταμίνες και πρωτεΐνες που χρειάζεται τόσο πολύ. Ταυτόχρονα, είναι γνωστό πως ο χυμός κράνμπερι είναι ζωτικής σημασίας για την πρόληψη διαφόρων μολύνσεων της κύστης, όπως της πρόληψης με το βακτήριο E-coli.

Χαμομήλι

Το χαμομήλι αποτελεί ένα ελαφρύ ρόφημα που βοηθά στη χαλάρωση αλλά και την αποτοξίνωση. Βασικό που πρέπει να ξέρετε. Δεν χρειάζεται να το βράσετε γιατί θα χαθούν τα αιθέρια έλαιά του. Ρίξτε ζεστό νερό και είστε έτοιμες. Αν νιώθετε την κοιλιά σας πρησμένη, πιείτε 2-3 κούπες χαμομήλι την ημέρα και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα.

Κουρκουμάς με λεμόνι

Ο κουρκουμάς βοηθά στη διάσπαση του λίπους και ρυθμίζει το μεταβολισμό του σώματος. Για φοβερή αποτοξίνωση και ενέργεια ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι νερό στο οποίο έχετε ρίξει το χυμό από ένα μεγάλο λεμόνι, μία κουταλιά μέλι και ένα κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά.

Χυμοί από λαχανικά

Δοκιμάστε να καταναλώσετε ένα ποτήρι χυμό λαχανικών πριν από κάθε κύριο γεύμα σας μέσα στην ημέρα. Έρευνα από το πανεπιστήμιο της Πενσιλβανίας των ΗΠΑ έδειξε ότι ένα ποτήρι χυμού λαχανικών πριν από το δείπνο, κάνει το σώμα να καίει κατά μέσο όρο 135 περισσότερες θερμίδες.

Λιποδιαλυτικό ρόφημα με μήλο και κανέλα

Είναι γνωστό πως η κανέλα βοηθά στην ενεργοποίηση και ενίσχυση του μεταβολισμού μας, αλλά μαζί με το μήλο η γεύση είναι εξαιρετική. Εδώ τώρα θα χρειαστείτε ένα λίτρο νερό, μερικές λεπτές φέτες από ένα μήλο και ένα ξυλάκι κανέλας ή εναλλακτικά κανέλα σε σκόνη. Θα πρέπει να το βάλετε στο ψυγείο για τουλάχιστον μια ώρα, ενώ μόλις το πιειτε όλο μπορείς να το ξανά γεμίσετε χρησιμοποιώντας τα ίδια μήλα και το ξυλάκι της κανέλας, για ακόμη τρεις φορές.

Μαϊντανός

Μπορεί να έχετε συνηθίσει να τον απολαμβάνετε στα φαγητά , όμως ήρθε η ώρα να τον καταναλώσετε με διαφορετικό τρόπο. Το αφέψημα μαϊντανού μειώνει την όρεξη και βοηθά στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας. Βράστε νερό, ρίξτε μέσα μισό φλιτζάνι ψιλοκομμένο μαϊντανό και άφηστε το για περίπου ένα τέταρτο. Έπειτα σουρώστε, προσθέστε λίγες σταγόνες λεμονιού και καταναλώστε το.

Λουίζα

Το βότανο αυτό θα σας βοηθήσει να κάψεις το περιττό λίπος και να ρυθμίσετε τον μεταβολισμό σας. Με τρεις κούπες την ημέρα θα καταφέρετε να κοντρολάρετε το αίσθημα πείνας.

Διαβάστε ακόμα: Νερό με χυμό λεμονιού: Γιατί μπορεί να γίνει ο καλύτερός σας φίλος;

Previous ArticleNext Article

“Αλμυρές” τροφές που περιορίζουν την επιθυμία για ζάχαρη

Η ζάχαρη από μία ηλικία και μετά είναι σίγουρο πως δεν κάνει καλό. Για την υγεία σου, λοιπόν, δες ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τη ζάχαρη που καταναλώνεις.

Αμύγδαλα

Τυρί

Όταν δεν προσλαμβάνεις επαρκείς θερμίδες ή έχεις μη ισορροπημένα γεύματα είναι πιθανό να παρουσιάσεις έντονη επιθυμία για ζάχαρη, καθώς ο εγκέφαλός σού στέλνει σήματα ότι λαχταρά ενέργεια. Το τυρί έχει υψηλή περιεκτικότητα στο αμινοξύ τυροσίνη, η οποία αποτελεί πρόδρομη ουσία για τον σχηματισμό ντοπαμίνης. Η ντοπαμίνη είναι η ουσία της ανταμοιβής και της ευχαρίστησης, ενώ αποκαλείται και νευροδιαβιβαστής της ευφορίας. Επίσης, το τυρί είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και λίπους που βοηθά στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και παρέχει μικροθρεπτικά συστατικά, όπως ψευδάργυρο, ασβέστιο και βιταμίνη Β12.

Τροφές χωρίς ζάχαρη που δίνουν ενέργεια και μας κάνουν χαρούμενους

Αυγά

Η πρωτεΐνη και το λίπος στα αυγά σε βοηθούν να μείνεις χορτάτη και παράλληλα σού προσφέρουν απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως χολίνη, βιταμίνη D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β.

Αβοκάντο

Τα καλά λιπαρά στο αβοκάντο μπορούν να επηρεάσουν θετικά το αίσθημα κορεσμού, ενώ παράλληλα βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα σας. Το αβοκάντο είναι επίσης πλούσιο σε φυτικές ίνες, οι οποίες επίσης σας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Όσπρια

Τα φασόλια και οι φακές είναι πηγές φυτικής πρωτεΐνης που αξίζουν μια θέση στη διατροφή σου. Ένα φλιτζάνι φασόλια προσφέρει 7-9 γραμμάρια πρωτεΐνης και 6-8 γραμμάρια φυτικών ινών, χορταίνοντάς σε και σταθεροποιώντας το σάκχαρο στο αίμα σου. Τα όσπρια μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην πέψη και σου παρέχουν μια σειρά από άλλα θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και κάλιο.

Διαβάστε επίσης: Σημαντικοί λόγοι για τους οποίους πρέπει να “κόψετε” τη ζάχαρη!

Τι δεν πρέπει να πιεις πριν την προπόνηση και γιατί

Το ζητούμενο πριν  από κάθε προπόνηση είναι αρχικά να είναι ο οργανισμός σωστά ενυδατωμένος ώστε να μπορούν οι μύες να έχουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση κατά τη διάρκεια των ασκήσεων.

Ωστόσο, υπάρχει ένας μύθος γύρω από το ποια ροφήματα μπορεί κανείς να καταναλώνει πριν κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την προπόνηση. Συγκεκριμένα θα παραθέσουμε μία λίστα με τα πέντε απαγορευμένα ροφήματα πριν από κάθε προπόνηση.

Ροφήματα με βάση το γάλα

Θα ήταν προτιμότερο αν θέλετε να καταναλώσετε ένα τέτοιο ποτό να προτιμήσετε να το απολαύσετε μετά την προπόνηση. Ο λόγος είναι ότι οι πρωτείνες που περιέχει το γάλα αργούν να απορροφηθούν απο τον οργανισμό.

Ροφήματα φρουτώδη με ζάχαρη

Ο βασικός λόγος που πρέπει να αποφεύγει κανείς αυτά τα ροφήματα είναι ότι προκαλούν παχυσαρκία και είναι γεμάτα ζάχαρη με κάθε επακόλουθο που έχει η χρήση της.

Αλκοόλ

Ως γνωστόν το αλκοόλ είναι εχθρός του οργανισμού μας καθώς κατά κύριο λόγο τον αφυδατώνει.

Ανθρακούχα ποτά

Ανθρακούχα ποτά όπως η σόδα περιέχουν σόδιο, πράγμα που σημαίνει ότι διώχνει το νερό από το εσωτερικό των κυττάρων και προκαλεί αφυδάτωση.

Ροφήματα που σας βοηθούν να είστε υγιείς και να χάνετε βάρος

Eνεργεικά ποτά με ζάχαρη

Το βασικό πρόβλημα σε αυτά τα ροφήματα είναι για άλλη μία φορά ότι περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης και στην ουσία δεν ενυδατώνουν αλλά αφυδατώνουν τον οργανισμό.

Διαβάστε επίσης: Ενεργειακά ροφήματα: Τα είδη και οι διαφορές τους

x
Send this to a friend