Πόσο πιθανό είναι να κολλήσετε τον COVID-19 από τα παπούτσια σας;

Οι βασικές συμβουλές για τον περιορισμό της εξάπλωσης του νέου κορωνοϊού, εκτός από το… μένουμε σπίτι, είναι να πλένουμε καλά τα χέρια μας, να χρησιμοποιούμε αντισηπτικά υγρά και μαντιλάκια, να μην βήχουμε ή φτερνιζόμαστε στον αέρα και να αερίζουμε τα ρούχα και τα παπούτσια μας, όταν επιστρέφουμε σπίτι.

Eιδικά για τους δρομείς που έτσι κι αλλιώς καταγράφουν αρκετά χιλιόμετρα, αλλά ακόμα και όλους εκείνους τους ανθρώπους που περπατούν πια καθημερινά για να ασκηθούν και να βγουν για λίγα λεπτά εκτός σπιτιού, λίγες είναι οι πληροφορίες που υπάρχουν για το πόσο μπορεί να μείνει ο ιός πάνω σε μια σόλα.

Μελέτη που διεξήχθη στο Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ο ιός μπορεί να ζήσει μέχρι δύο ή τρεις ημέρες σε σκληρές πλαστικές επιφάνειες.

Με δεδομένο ότι οι σόλες των παπουτσιών είναι κατασκευασμένα από ανθεκτικά, μη πορώδη υλικά όπως το πλαστικό, καουτσούκ, PVC και το λάστιχο, είναι πιθανό ο ιός να μπορεί να επιβιώσει και εκεί.

Η ψύχωση ενός δρομέα: Συλλέγοντας παπούτσια τρεξίματος

Μπορεί να εξαπλωθεί ο COVID-19 στα παπούτσια σας;

Υπό την προϋπόθεση ότι ακολουθείτε τους γενικούς κανόνες υγιεινής γύρω από τα παπούτσια, δεν πρέπει να ανησυχείτε πολύ.

Καθώς το COVID-19 εξαπλώνεται μέσω επαφής με σταγονίδια αναπνοής από κάποιον που έχει μολυνθεί, η πιθανότητα εξάπλωσης ή μόλυνσης του ιού από τα παπούτσια είναι χαμηλή.

«Πρέπει να συμβούν διάφορα παράδοξα»

Συμφωνα με τα όσα είπε η Δρ Adwoa Danso, που ζει και εργάζεται  στο Λονδίνο στο runnersworld.co.uk:

«Γνωρίζουμε ότι ο ιός μπορεί να ζει σε επιφάνειες για μεγάλο χρονικό διάστημα και αυτή η διαπίστωση σίγουρα ισχύει και για τα παπούτσι μας. O κίνδυνος, πάντως, να κολλήσει κανείς εξακολουθεί να είναι χαμηλός, αφού θα πρέπει να έχουν πέσει σταγονίδια πάνω στη συγκεκριμένη επιφάνεια. Αν αφήνουμε τα παπούτσια μας εκτός σπιτιού ή τα βγάζουμε στο μπαλκόνι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Θα πρέπει να φροντίζουμε να μην βάζουμε το ένα παπούτσι πάνω στο άλλο, ώστε να αποφύγουμε να περάσουμε το μικρόβιο από τη σόλα, σε άλλη επιφάνεια του παπουτσιού.

Έτσι θα συντηρήσετε τα αθλητικά σας παπούτσια για να “τρέξουν” περισσότερο

Για να κολλήσει κανείς από τα παπούτσια του, θα πρέπει να συμβούν διάφορα παράδοξα. Πρώτον οι αναπνευστικές εκκρίσεις ενός ατόμου που μολύνθηκε να επιβιώσουν στο πεζοδρόμιο, να μεταφερθούν παπούτσια σας και στη συνέχεια, από τα παπούτσια σας στο στόμα ή τη μύτη σας. Και ειδικά το τελευταίο το θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο».

Και η αλήθεια είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει κανείς που να πλησιάζει τόσο πολύ τη σόλα του παπουτσιού του στο στόμα ή τη μύτη του. Και αν υπάρχει, είναι μια καλή ευκαιρία να σταματήσει τώρα αυτήν την κακή… συνήθεια.

Διαβάστε επίσης: Zita, Strike, Sportex: Όταν τα παπούτσια δεν ήταν φετίχ

Previous ArticleNext Article

Γίνε “Δρομέας Ελπίδας” τώρα και σε αγώνες 5χλμ! Νέα ομάδα, ίδιες συγκινήσεις…

Παγκόσμια ημέρα παιδιού σήμερα και σε καλούμε να τρέξεις μαζί μετα δικά μας παιδιά!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι! Δεν χρειάζεται να είσαι δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων για να γίνεις κομμάτι της απίστευτης εμπειρίας της συμμετοχής σε αγώνες με τους “Δρομείς Ελπίδας”. Τώρα έχεις αυτήν την ευκαιρία ανεξαρτήτως του αγωνιστικού σου επιπέδου!

Αρχιμηνιά σήμερα και επειδή όταν τρέχεις με την ομάδα μας “όλα μοιάζουν καλοκαίρι”, οι “Δρομείς Ελπίδας” ανακοινώνουν την έναρξη της στελέχωσης της ομάδας τους των 5χλμ, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Όπως λέει και το βίντεο που ακολουθεί “θα είναι τα καλύτερα 5 χιλιόμετρα της ζωής σου”.

Έχοντας πλέον και δεύτερο αμαξίδιο-joelette οι “Δρομείς Ελπίδας” αυξάνονται και πληθύνονται και κατακυριεύουν την δρομική σκηνή της χώρας!

Όποτε κι αν επιτραπεί η επιστροφή στην αγωνιστική δραστηριότητα η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη με νέα πρόσωπα και πολλή όρεξη για νέες συγκινήσεις.

Με την κατηγοριοποίηση των δρομέων-κυλίνδρων μας, πλέον όλοι μπορούν να κάνουν κτήμα τους την μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνα δρόμου συνοδεύοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Μην διστάζεις! Γίνε κι εσύ “Δρομέας Ελπίδας”

Επικοινώνησε με τους “Δρομείς Ελπίδας” στο email: [email protected]

ή στείλε το μήνυμά σου στο facebook The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Δυνατοί γλουτοί για καλύτερες επιδόσεις

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι και οι δυνατότεροι μύες του ανθρώπινου σώματος. Η ενδυνάμωση τους θα βελτιώσει σίγουρα την εκτέλεση πολλών κινήσεων και ασκήσεων και θα μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να γίνει πιο σωστή δουλειά πρέπει κανείς να επικεντρώνεται περισσότερο στην μονομερή κίνηση ή γύμναζε τη μία πλευρά του σώματος κάθε φορά, έτσι ώστε να μην κυριαρχούν άλλοι μεγάλοι μύες στα δύο πόδια.

Η μονομερής προπόνηση θα σου επιτρέψει να γυμνάσεις καλύτερα τους γλουτιαίους. Ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να ενισχύσεις τους γλουτούς σου είναι οι άρσεις θανάτου με ένα πόδι, οι προβολές και η γέφυρα με ένα πόδι.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασκήσεων μας δείχνει σήμερα η Βασιλική Ρουμελιώτη. Ακολουθήστε το ρυθμό της και τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

x
Send this to a friend