«Kαλές» τροφές που δυστυχώς μας παχαίνουν!

«Kαλές» τροφές που δυστυχώς μας παχαίνουν!

Όλοι όσοι έχουν επιχειρήσει να κάνουν δίαιτα στη ζωή τους γνωρίζουν πως υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που δεν είναι καθόλου επιβαρυντικά για τη διατροφή σας και μπορείτε να τα τρώτε χωρίς να φοβάστε τις υπερβολικές θερμίδες.

Υπάρχουν και ορισμενες τροφές ωστόσο που αν και λογίζονται σε αυτή τη κατηγορία αποτελεί μύθο το ότι δεν παχαίνουν.

Τέσσερις χαρακτηριστικές περιπτώσεις είναι οι ακόλουθες:

Μαύρη σοκολάτα

Θυμάστε την ημέρα που μάθατε ότι η μαύρη σοκολάτα είναι μια χαρά τροφή; Τι καλύτερο από το να μπορείς να τσιμπάς μια τόσο νόστιμη λιχουδιά γνωρίζοντας ότι κάτι τέτοιο είναι σύμφυτο με την καλή υγεία; Αν και η σοκολάτα που εμπεριέχει κακάο πάνω από 70% είναι μια ισχυρή πηγή ισχυρών αντιοξειδωτικών, πρέπει να είστε προσεκτικοί. Μπορεί η μαύρη σοκολάτα να έχει στοιχεία θετικά για την υγεία αλλά γεμάτη ζάχαρη και μόλις κάτι παραπάνω από τρια κομμάτια της περιέχουν 450 ολόκληρες θερμίδες!

Κόκκινο κρασί

Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που οι άνθρωποι φαίνεται να ξεχνούν πάρα πολύ συχνά είναι ότι το αλκοόλ είναι γεμάτο θερμίδες. Πίνοντας ένα ποτήρι κόκκινο κρασί ίσως να μην συνειδητοποιήσετε ότι εισάγετε στον οργανισμό σας εκατοντάδες θερμίδες. Ένα ποτήρι κόκκινου κρασιού έχει 125 θερμίδες. Μην πίνετε λοιπόν παραπάνω από ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και όσο χαλαρωτικό και αν είναι μην το εντάξετε στις καθημερινές σας διατροφικές συνήθειες.

Αβοκάντο

Ο βασιλιάς των λεγόμενων «σούπερ τροφών», το αβοκάντο δεν χωράει καμία αμφιβολία πως είναι μια υγιής τροφή και εξαιρετική πηγή υγιεινών λιπών. Η κατανάλωση μόνο ενός από κομματιού την ημέρα μπορεί να μειώσει την κακή σας χοληστερόλη ενώ συν τοις άλλοις είναι και μια νόστιμη τροφή. Όμως υπάρχει και μια λεπτομέρεια: η υπερβολική κατανάλωση αβοκάντο μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή επιβάρυνση σε επίπεδο κιλών καθώς στην πραγματικότητα είναι ένα πολύ παχυντικό τρόφιμο. Μια μόλις μερίδα έχει περίπου 322 γι’ αυτό και πρέπει να το τρώμε με μέτρο.

Αποξηραμένα φρούτα

Πολλοί άνθρωποι κόβουν τα γλυκά και αντιλαμβάνονται τα αποξηραμένα φρούτα ως το τέλειο και υγιές υποκατάστατο. Κι όμως, οι θερμίδες που εμπεριέχουν είναι η απόδειξη για το αντίθετο: πολλές φορές μπορεί και να ξεπεράσουν τα επίπεδα των γλυκών που έχετε κόψει. Μόλις 100 γραμμάρια αποξηραμένων φρούτων περιέχουν 359 θερμίδες ενώ η διαδικασία ξήρανσης διώχνει πολλές από τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά. Οπότε, μάλλον πολύ κακό για το τίποτα…

Σολωμός

Είναι ένα από τα ψάρια που προτείνουν οι διαιτολόγοι στις διατροφές και έχει αρκετή πρωτεΐνη και Ω-3 που βοηθούν την καρδιά. Θα πρέπει, ωστόσο, κανείς να είναι προσεκτικός στη μερίδα που καταναλώνει. Το ένα φιλέτο Σολωμού έτσι όπως το αγοράζουμε στο Super Market έχει περίπου 200 θερμίδες. Αν δεν ψηθεί στο φούρνο και μπει στο τηγάνι είτε με λάδι, είτε με βούτυρο, τότε οι θερμίδες του φιλέτου διπλασιάζονται, ενώ αν φάτε και ένα δεύτερο, τότε θα πάρετε 800-900 θερμίδες μόνο με την κατανάλωση του Σολωμού χωρίς κανένα συνοδευτικό!

Διαβάστε ακόμα: Πέντε υγιεινές τροφές που μπορούν να γίνουν… εφιάλτης

Previous ArticleNext Article

Τρία θαυματουργά βότανα για καλύτερη υγεία!

Στο BetterVita.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα / πρατήριο κορυφαίου παραγωγού φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών στην Ελλάδα της Amhes Astra Medical Hellas, συναντήσαμε το Immune’sTonic από την σειρά BioTonics.

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, με καινοτόμα σύνθεση από 3 θαυματουργά βότανα, Σαμπούκο, το Γανόδερμα (ή ρέισι) και  Εχινάκεια που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, προσφέρουν αντιοξειδωτική δράση και συνδράμουν την γενικότερη υγεία.

Immunes tonic, 3 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΒΟΤΑΝΑ

Το Immune’s Tonic  θα το βρείτε αποκλειστικά στο BetterVita.gr μόνο στα 7,90 € (30 κάψουλες) που με την μοναδική προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης τώρα που ο χειμώνας δείχνει τα δόντια του.

Eτσι ενισχύουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού!

Σαμπούκος

Τα πολύτιμα συστατικά του

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α, B, C, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, αμινοξέα και σε πλήθος φυτοχημικών ουσιών (βετουλίνη, φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, γλυκοσίδια, τανίνες, κουερσετίνη, ρουτίνη και β-καροτίνη). Οι φυτοχημικές αυτές ουσίες βρίσκονται στα άνθη και στον καρπό του και έχουν αντιιική και αντιοξειδωτική δράση.

Πώς μας ωφελεί

Ανοσοποιητικό: Χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει, συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον, εμποδίζει τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, οι οποίες μεταξύ άλλων προκαλούν βλάβες στα κύτταρα, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων.

Αναπνευστικό / Καρδιά / Δέρμα / Μάτια / Κρυολογήματα

Ρέισι ή Γανόδερμα

Το Ganoderma lucidum ή Reishi ή Mannetake που σημαίνει μανιτάρι της αθανασίας.

Τα πολύτιμα συστατικά του

Το Γανόδερμα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυσακχαρίτες, στεροειδή, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες / πεπτίδια και ιχνοστοιχεία και το ευρύ φάσμα των ενώσεων τριτερπενοειδή (γανοντερικό οξύ, λουσιντεμικό οξύ, μεθυλο-γανοντερικό οξύ).

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό συμβαίνει μέσω της ενίσχυσης των λευκών αιμοσφαιρίων. Ταυτόχρονα, αυξάνει το επίπεδο των αντιοξειδωτικών στο σώμα που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Εχινάκεια

Τα πολύτιμα συστατικά της

Όπως και άλλα βότανα, τα οφέλη της προέρχονται από μία ποικιλία θρεπτικών ουσιών που περιέχει, τα οποία περιλαμβάνουν πολυσακχαρίτες, αλκυλαμίδια, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, βιταμίνη C, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Τα οφέλη;

#1: Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

#2: Μειώνει τις κοκκινίλες και το πρήξιμο

#3: Προωθεί την σωστή λειτουργία των κυττάρων

#4: Διευκολύνει τη μεταφορά του οξυγόνου

#5: Συμβάλλει στην άνω αναπνευστική λειτουργία

#6: Έχει αντιοξειδωτική δράση

Απολαύστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα επώνυμα, ποιοτικά, προσιτά και χρήσιμα για τον οργανισμό προϊόντα κατευθείαν από τον παραγωγό!

Αποκλειστικά στο www.bettervita.gr 

Τηλέφωνο:  211 012 3575, ωράριο 08:00 έως 16:00.

Ζεστά απολαυστικά ροφήματα για αποκατάσταση μετά την άσκηση

Η ενυδάτωση μετά την προπόνηση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Όταν μάλιστα γίνεται σωστά, τότε εξασφαλίζει στον οργανισμό μια πλήρη αποκατάσταση, η οποία με τον καιρό φαίνεται στις επιδόσεις του κάθε δρομέα.

Ο χειμώνας είναι μια εποχή που δεν σταματάμε να τρέχουμε και να γυμναζόμαστε. Εκτός από το μπάνιο μας και το φαγητό μας, μπορούμε να πιούμε και διάφορά ζεστά ροφήματα, τόσο για να ζεσταθούμε, όσο και για να ενυδατωθούμε και να ανακάμψουμε.

Ζεστή σοκολάτα

Η γλυκόπικρη σοκολάτα έχει πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και να βελτιώνουν τις επιδόσεις της καρδιάς. Αν μάλιστα προτιμήσετε το μεξικάνικο στιλ και προσθέσετε πιπέρι καγιέν μπορεί επίσης να πάτε στα κόκκινα και τον μεταβολισμό σας. Παράλληλα οι πρωτεΐνη και οι υδατάνθρακες που υπάρχουν στο γάλα θα βοηθήσει τους μυς σας να ανακάμψουν.

Ρόφημα με κουρκουμά

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπάρχει ο κουρκουμάς. Είναι μια βόμβα υγείας, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που αντικαθιστά την κορτιζόνη! Στην ανατολική ιατρική, η ουσία που περιέχεται στον κουρκουμά, ή κουρκουμίνη χρησιμοποιείται για τη θεραπεία πεπτικές διαταραχές και η αρθρίτιδα. Επίσης μπορεί καταπολεμήσει την οξειδωτική βλάβη από σκληρές προπονήσεις. Διαλέξτε το αγαπημένο σας αφέψημα (τσάι, χαμομήλι κ.α.) και προσθέστε μισή κουταλιά του γλυκού κουρκουμά.

Ζεστός μηλίτης

Ο αφιλτράριστος μηλίτης από φρέσκα μήλα (και τη φλούδα τους) είναι γεμάτος με κερκετίνη, η οποία μπορεί να σας προστατεύσει από τον καρκίνο και τις καρδιακές παθήσεις. Η ουσία αυτή μπορεί επίσης να ενισχύσει την αθλητική απόδοση, βελτιώνοντας την ικανότητα του σώματός σας να χρησιμοποιήσει το οξυγόνο. βάλτε το μηλίτη σας να ζεσταθεί, προσθέστε και ένα ξυλαράκι κανέλας και απολαύστε.

Καφές με κανέλα

Η κανέλα το πρωί μπορεί να περιορίσει τις τιμές σακχάρου στο αίμα και είναι αποδεδειγμένα ένας σύμμαχος του οργανισμού για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον και η καφεΐνη ως γνωστόν συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση. Μάλισα έρευνες, έχουν συνδέσει τον καφέ με τον περιορισμό των πόνων των μυών. Φτιάξτε τον αγαπημένο σας ζεστό καφέ και κατά την παρασκευή του προσθέστε σκόνη κανέλας. Ταιριάζει στον γαλλικό, τον ελληνικό, τον εσπρέσο και τον νες. Δοκιμάστε το…

Hot Toddy

Τα φλαβονοειδή στα λεμόνια θα κρατήσουν μακριά το κρυολόγημα, το μέλι θα καταπραΰνει το βήχα και τον ερεθισμό του λαιμού, ενώ το σφηνάκι μπέρμπον ή ουίσκι που σας προτείνουμε να βάλετε θα φτιάξει τη διάθεσή σας. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ιδού η συνταγή: 30ml βραστό νερό (βάλτε παραπάνω αν θέλετε να αυξήσετε την ποσότητα), 30ml ουίσκι, 2 γαρίφαλα, 1 ξυλάκι κανέλας, 1 μικρή φλούδα από λεμόνι, 1 κ.γ. μέλι, 1-2 κ.γ. χυμό λεμόνι, λίγο μοσχοκάρυδο. Εκτέλεση: Βράστε το νερό μαζί με τα μπαχαρικά, ρίξτε σε ένα φλιτζάνι το ουίσκι και προσθέστε το βραστό νερό. Βάλτε το μέλι και τη φλούδα από το λεμόνι, ανακατέψτε καλά και πασπαλίστε με λίγο μοσχοκάρυδο.

Με πληροφορίες από το: Runnersworld.com

x
Send this to a friend