Γιόγκα για τους πόνους στη μέση, αλλά όχι για όλους

Η γιόγκα θεωρείται θεραπευτική γυμναστική, ωστόσο, δεν θεραπευτεί τα πάντα και δεν είναι για όλους τους ανθρώπους.

Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει κάπως στη μείωση των χρόνιων πόνων της μέσης (σ.σ. πολοί δρομείς υποφέρουν) και μάλιστα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Όμως η βελτίωση είναι συνήθως μικρή έως μέτρια και δεν διασφαλίζει ότι ο ασθενής θα δει ουσιαστικά αποτελέσματα.

Θα χρειασθούν, εξάλλου, περισσότερες έρευνες για να διαπιστωθούν αν συνεχίζουν να υπάρχουν ωφέλειες σε βάθος χρόνου.

Γιόγκα και μέση…

Επίσης η γιόγκα δεν είναι σίγουρο ότι είναι ανώτερη από άλλα είδη ασκήσεων για τη μέση, είναι πάντως καλύτερη επιλογή από το να μην κάνει κανείς τίποτε. Δεν υπάρχουν επίσης επαρκή στοιχεία κατά πόσο ωφελείται κανείς περισσότερο, αν προσθέσει τη γιόγκα σε άλλα είδη ασκήσεων που ήδη κάνει.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Σούζαν Γουίλαντ του Κέντρου Ολοκληρωμένης Ιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στην ιατρική επιθεώρηση “Cochrane Library”, μελέτησαν (μετα-ανάλυση) τα ευρήματα 12 τυχαιοποιημένων κλινικών δοκιμών από τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και την Ινδία.

Οι έρευνες

Οι έρευνες αφορούσαν συνολικά περίπου 1.100 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 34 έως 48 ετών και όλοι οι συμμετέχοντες είχαν πόνους στη μέση σε διάφορα σημεία.

Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι η γιόγκα, μέσα σε ένα διάστημα έξι έως 12 μηνών, μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του πόνου και να βοηθήσει στην καλύτερη κινητικότητα των ατόμων. Από την άλλη όμως, μερικοί άνθρωποι (περίπου το 5% ή ένας στους 20) είναι πιθανό να εμφανίσουν περισσότερους πόνους μετά από τις ασκήσεις γιόγκα. «Καμία άσκηση δεν είναι τελείως ασφαλής», ανέφερε η Γουίλαντ.

Οι χρόνιοι πόνοι στη μέση αποτελούν συχνότατο πρόβλημα και όταν διαρκούν για πάνω από τρεις μήνες, θεωρούνται χρόνιοι. Μερικές φορές ο πόνος οφείλεται σε συγκεκριμένη πάθηση, αλλά ακόμη περισσότερες φορές η αιτία είναι απροσδιόριστη.

Σύνδεσμος για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/14651858.CD010671.pub2/full

Διαβάστε επίσης: Tροφές που σας ανακουφίζουν από τους πόνους στη μέση

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Ο σωστός τρόπος εφαρμογής για να έχει αποτέλεσμα το αποσμητικό μας

Τα αποσμητικά προστατεύουν από τον ιδρώτα και μας επιτρέπουν να έχουμε μια αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ειδικά πριν ή μετά τη γυμναστική, συνηθίζουμε να εφαρμόζουμε αποσμητικό αφού ιδρώνουμε αρκετά. Υπάρχει όμως ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι με το αποσμητικό τους, ειδικά όσοι γυμνάζονται.

Αν βάζετε αποσμητικό το πρωί μετά το ντους, πριν από το γυμναστήριο ή μετά το ντους στο γυμναστήριο, τότε δεν θα έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα!

Ο σωστός τρόπος είναι να εφαρμόζετε το αποσμητικό στις μασχάλες σας το βράδυ, πριν πέσετε για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο το αποσμητικό έχει τον χρόνο να στεγνώσει και να κάνει τη δουλειά του.

Αν το πρωί πριν πάτε στη δουλειά κάνετε γυμναστική, τότε θα πρέπει να στεγνώσετε πολύ καλά τη μασχάλη σας, πριν βάλετε ξανά το αποσμητικό σας. Αν έχετε χρόνο, μπορείτε να το αποφύγετε για 15-20 λεπτά και να το εφαρμόσετε μετά, προκειμένου να έχετε την προστασία που θέλετε για ολόκληρη την ημέρα.

Επίσης θα μπορούσατε με λίγο νερό να αφαιρέσετε λίγο από το αποσμητικό πριν γυμναστείτε, για να επιτρέψετε στο δέρμα σας να ιδρώσει και να βγάλει τις τοξίνες.

Πριν το εφαρμόσετε πρέπει το δέρμα σας να είναι εντελώς στεγνό, ενώ πριν γυμναστείτε πρέπει το αποσμητικό σας να έχει στεγνώσει καλά.

Και αυτό διότι σε διαφορετική περίπτωση θα φύγει μαζί με το νερό (σ.σ. θα κολλήσει πάνω στα ρούχα σας) ή με τον ιδρώτα, αν δεν έχει στεγνώσει καλά.

Διαβάστε επίσης: Φυσικες λύσεις για να μην έχετε προβλήματα κακοσμίας το καλοκαίρι

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Λάθη που κάνουμε και χάνουμε τον ύπνο μας

Ο ύπνος είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στη ζωή για πολλούς λόγος. Ένας καλός ύπνος μπορεί να μας οδηγήσει στην επαγγελματική επιτυχία, μέχρι και στην απώλεια βάρους.

Υπάρχουν, όμως, μερικά πραγματάκια που πρέπει να αποφεύγετε να κάνετε πριν κοιμηθείτε, αν θέλετε να απολαύσετε έναν ήρεμο και αδιατάρακτο ύπνο.

Εκτός, λοιπόν, από το να πιείτε ένα καφεδάκι πριν τον ύπνο, αυτά είναι τα έξι πράγματα που πρέπει να αποφεύγετε πριν κοιμηθείτε:

1. Να κοιτάξουμε το κινητό μας ή το τάμπλετ

Ρίχνετε μια τελευταία ματιά στο e-mail σας και στο Facebook, δύο λεπτάκια μόνο. Μην το κάνετε: το φως της οθόνης σταματά την έκκριση της μελατονίνης, μιας ορμόνης που βάζει το σώμα μας σε λειτουργία ύπνου. Αφήστε που τα δύο λεπτάκια στο Facebook/Twitter/όποιο άλλο από τα social media μπορούν να μετατραπούν σε τρεις ώρες και μετά δεν θα ξέρετε πότε θα προλάβετε να κοιμηθείτε.

2. Να πιέζουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί

Πέσαμε στο κρεβάτι και δεν μας παίρνει ο ύπνος; Το μεγαλύτερο λάθος είναι να προσπαθούμε να κάνουμε τον εαυτό μας να κοιμηθεί. Καλύτερα να σηκωθούμε και να κάνουμε κάτι άλλο, μέχρις ότου νυστάξουμε πραγματικά.

3. Να πίνουμε αλκοόλ

Όσοι νομίζουμε ότι το μεθύσι εγγυάται τον ύπνο, κάνουμε λάθος. Πέραν όλων των άλλων, ο ύπνος υπό την επήρρεια αλκοόλ είναι κακός, διακοπτόμενος και καθόλου ξεκούραστος.

4. Να κοιμόμαστε με το κατοικίδιό μας

Είναι ωραίο να κοιμόμαστε με το σκύλο ή τη γάτα μας, ωστόσο, όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι δεν βοηθά στο να κοιμηθούμε καλά, ενώ μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης αλλεργιών.

5. Να ζεσταίνουμε το χώρο

Όλοι οι ειδικοί περί τον ύπνο συμφωνούν ότι ο ύπνος είναι καλύτερος όταν το περιβάλλον είναι δροσερό.

6. Να ασκηθούμε

Η άσκηση λίγο πριν την ώρα του ύπνου είναι λάθος, καθώς αυξάνει τα επίπεδα της θερμοκρασίας του σώματος και μας προετοιμάζει για δράση και όχι για χαλάρωση. Από τις σπάνιες φορές που η άσκηση δεν μας κάνει καλό.

Διαβάστε ακόμα: Δεν σας παίρνει ο ύπνος; Εφαρμόστε τη μέθοδο «4-7-8»!

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend