Γιατί ενώ κάνω αρκετή γυμναστική δεν βλέπω αποτελέσματα;

Όλοι γνωρίζουμε η γυμναστική έχει τεράστια οφέλη στην υγεία και στην ψυχολογία μας. Δεν αρκεί όμως απλά να γυμναζόμαστε για να δούμε τη διαφορά που θέλουμε και να φτάσουμε πιο κοντά στους στόχους μας.

Πρέπει να γυμναζόμαστε σωστά και να τηρούμε κάποιους κανόνες στην προσπάθειά μας ώστε να έχουμε επιτυχημένα αποτελέσματα. Και φυσικά να μη φτάσουμε στο σημείο να σταματήσουμε την προσπάθειά μας και καταλήξουμε να εγκαταλείψουμε εντελώς. Δείτε μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη που συνήθως κάνουμε και δεν βλέπουμε αποτελέσματα στη γυμναστική.

Πόσους παλμούς πρέπει να έχουμε όταν γυμναζόμαστε;

Βάζετε πάρα πολύ μεγάλους στόχους

Όταν ξεκινάμε να γυμναζόμαστε σίγουρα βελτιώνουμε την ευεξία μας και ανεβάζουμε τη διάθεσή μας αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να πετύχουμε το στόχο μας. Πρέπει ο στόχος μας να είναι ρεαλιστικός. Μπορεί να θέλετε να χάσετε βάρος ή μπορεί να θέλετε να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, κάποιοι να γίνουν πιο ευλύγιστοι κτλ.  Έτσι πρέπει να δουλέψετε βάση του συγκεκριμένου στόχου που έχετε θέσει εξαρχής.

Το να προσπαθήσετε να βάλετε σαν στόχο μέσα σε ένα μήνα να αποκτήσετε 10 κιλά παραπάνω μυϊκό ιστό ή να χάσετε 10 κιλά καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι εφικτό και σίγουρα θα σας απογοητεύσει γιατί το πιο πιθανό είναι να μην το πετύχετε

Γυμνάζεστε όποτε εσείς επιθυμείτε

Αν δεν έχετε συνέπεια στη γυμναστική και στις προπονήσεις σας που είναι ένα από τα μεγαλύτερα κλειδιά της επιτυχίας όποιος κι αν είναι ο στόχος σας Θα είναι δύσκολο να το πετύχετε. Το να γυμνάζεστε τη μία εβδομάδα μία φορά, την επόμενη εβδομάδα 2 φορές, την επομένη καθόλου και την άλλη εβδομάδα πέντε φορές και ξανά από την αρχή καταλαβαίνετε ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο με αυτό το πρόγραμμα να φτάσετε στους στόχους σας. Βγάλτε ένα πλάνο και ακολουθήστε το όσο πιο πιστά γίνεται για να δείτε πρόοδο.

Κακή εκτέλεση των ασκήσεων

Ειδικά εάν είσαι νέος ή νέα στη γυμναστική η πιθανότητα να εκτελέσεις λάθος τις ασκήσεις είναι πάρα πολύ μεγάλη. Σκεφτείτε ότι αυτό συμβαίνει και στους πιο παλιούς, αυτούς που γυμνάζονται πάρα πολλά χρόνια. θα πρέπει ειδικά τις πρώτες φορές να έχετε κοντά σας έναν γυμναστή να σας δείχνει τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων ώστε να αποκομίσετε όλα τα οφέλη από αυτές και αυτό θα πρέπει να γίνεται μέχρι να κάνετε 100% σωστά τις ασκήσεις.

Η διατροφή σας είναι χάλια

Μπορεί να λιώνετε στη γυμναστική και στο γυμναστήριο αλλά τα κιλά δεν πρόκειται να τα χάσετε αν δεν δώσετε τη μέγιστη σημασία στη διατροφή σας. Αν θέλετε να χάσετε βάρος πρέπει να υπάρχει θερμιδικό έλλειμμα δηλαδή να καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που προσλαμβάνετε καθημερινά. Η γυμναστική και η άσκηση γενικότερα είναι ένα εξαιρετικό βοήθημα στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Ωστόσο από μόνη της είναι πάρα πολύ δύσκολο να δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας.

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

Ο συνδυασμός της σωστής γυμναστικής και της σωστής διατροφής είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε το στόχο σας και ιδανικά όσον αφορά το διατροφικό σας πλάνο καλό θα είναι να εμπιστευτείτε έναν διατροφολόγο γιατί το κάθε σώμα και ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και έχει διαφορετικές ανάγκες ώστε να έχετε και εκεί εξατομικευμένο πρόγραμμα.

Προπονείστε στο κόκκινο

Ειδικά όταν κάποιος ξεκινάει να γυμνάζεται και το πρώτο διάστημα αρχίζει και βλέπει αποτελέσματα έστω και μικρά πιστεύει ότι είναι το ιδανικότερο να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει το χρόνο που βρίσκεται στο γυμναστήριο. Αυτό είναι λάθος. Εάν στρεσάρετε τον οργανισμό σας πάρα πολύ και κουράζεστε πάρα πολύ δεν θα μπορείτε να αποδώσετε τα μέγιστα σε κάθε προπόνηση και κάποια στιγμή θα παραδώσετε τα όπλα και από την κούραση και επειδη δεν θα βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε αλλά μια στασιμότητα.

Θα πρέπει να δώσετε στο σώμα σας το χρόνο που χρειάζεται να ξεκουραστεί. Μπορείτε τις μέρες που θα έχετε ξεκούραση από το γυμναστήριο και από το πρόγραμμά σας αν θέλετε να μην νιώθετε ότι κάθεστε να επιδοθείτε σε κάποιες πιο ήπιες ασκήσεις όπως είναι το περπάτημα ή yoga.

Διαβάστε επίσης: 6 λάθη που κάνεις μετά την προπόνηση

Πηγή: www.fmh.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Με μια ματιά: Τι έκαναν σήμερα (Σάββατο 30/7) οι Έλληνες αθλητές στο Τόκιο

Τρομερή πρόκριση πήρε ο Κριστιάν Γκολομέεβ, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση της ημιτελικής σειράς του και με 21.60 πέρασε στον μεγάλο τελικό των 50 μέτρων ελεύθερο με τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ένα μόλις άλμα χρειάστηκε ο Μίλτος Τεντόγλου για να πάρει την πρόκριση στον τελικό του μήκους, με 8.20μ. και έβαλε πλώρη για μετάλλιο.

Η Εθνική πόλο ανδρών διέλυσε με σκορ 28-5 τη Νότια Αφρική και φορτσάρει για την κορυφή του Α’ ομίλου, όπου συγκατοικεί αυτή τη στιγμή με την Ιταλία.

Ο Εμμανουήλ Καραλής στην παρθενική του συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες πήρε το εισιτήριο για τον τελικό του επί κοντώ με άλμα στα 5,75μ. Εκτός τελικού στον ίδιο αγώνα έμεινε ο Κώστας Φιλιππίδης.

Με τη 19η θέση στο σύνολο, η Χρύσα Αναγνωστοπούλου έμεινε εκτός τελικού στη δισκοβολία γυναικών.

Η Ελισάβετ Πεσιρίδου τραυματίστηκε στην εκκίνηση, πριν το πρώτο εμπόδιο και έμεινε εκτός ημιτελικών στα 100μ εμπόδια.

O Θοδωρής Ιακωβίδης ολοκλήρωσε τον αγώνα του με συνολικά 338κ (182κ στο ζετέ και 156κ. στο αρασέ) και κατετάγη ενδέκατος, συγκλονίζοντας με τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα.

Στην ενδέκατη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκεται ο Γιάννης Μιτάκης μετά την όγδοη ιστιοδρομία.

Πηγή: www.sport-fm.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Η ιστοσελίδα του West Run είναι στον αέρα!

Στις 17 Οκτωβρίου έρχεται το 1ο WEST RUN, στον δήμο Αγίων Αναργύρων – Καματερού, για να ταράξει τα νερά της δρομικής κοινότητας.

Η Οργανωτική Επιτροπή με χαρά ανακοινώνει ότι η ιστοσελίδα της διοργάνωσης www.westrun.gr είναι στον αέρα. Οι ενδιαφερόμενοι δρομείς μπορούν να την επισκέπτονται από σήμερα. Μέσα σε αυτή υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν την διοργάνωση (Προκήρυξη – διαδρομές – χορηγοί).

Η ιστοσελίδα θα ενημερώνεται τακτικά με νεότερες σημαντικές πληροφορίες και ανακοινώσεις.

Τις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθούν και οι φόρμες εγγραφών. Θα υπάρχει δυνατότητα ατομικής ή ομαδικής εγγραφής.

Θα περιλαμβάνει αποστάσεις 20 χλμ, σκυταλοδρομία 20 χλμ (2 Χ 10 χλμ), 5 χλμ και παιδικό αγώνα.

Το WEST RUN αποτελεί μια διοργάνωση του δήμου Αγίων Αναργύρων – Καματερού. Την επιμέλεια και την τεχνική υποστήριξη της διοργάνωσης έχει αναλάβει η My Sportevent

Για περισσότερες πληροφορίες, οι δρομείς μπορούν να επικοινωνούν με την οργανωτική επιτροπή του αγώνα μέσω email στο [email protected]

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend