Fitness Plus: Το γυμναστήριο στα σύνορα Παγκρατίου και Καισαριανής κλείνει 20 χρόνια λειτουργίας

Το γυμναστήριο Fitness Plus ξεκίνησε την διαδρομή του στον χώρο της Υγείας και Ευεξίας (Fitness) πριν από σχεδόν 20 χρόνια σε ένα κτίριο στην οδό Ηρώων Σκοπευτηρίου 12 και Δαμάρεως, στα σύνορα μεταξύ Παγκράτι και Καισαριανής. Προτού γίνει γυμναστήριο, ο χώρος φιλοξενούσε έναν από τους παλαιότερους κινηματογράφους της Αθήνας, το Σινέ Ατενέ.

Απο το 2002 και έως τώρα έχει μια σταθερή πορεία, παραμένοντας μέσα στις εξελίξεις του Fitness, ακολουθώντας τα νέα μοντέλα της άσκησης (Pilates, Pilates Reformer, Trx, Power CyclingZumbaCross Training, Bodyweight Training, Dance aerobic), εφαρμόζοντας τα με συνέπεια και επαγγελματισμό, έχοντας σαν προτεραιότητα την ασφαλή και ωφέλιμη άσκηση των μελών του.

ΧΩΡΟΣ

Το γυμναστήριο στα σύνορα μεταξύ Παγκρατίου και Καισαριανής Fitness Plus περιλαμβάνει εγκαταστάσεις 1000τμ, με τους κυρίως χώρους άσκησης να έχουν ψηλό ταβάνι και μεγάλα παράθυρα, κάτι το οποίο δίνει μια αίσθηση άνεσης και σωστού αερισμού του χώρου.
Ο χώρος της άσκησης μοιράζεται σε δύο ορόφους και αποτελείται από τα παρακάτω τμήματα: α) δύο χώροι για προπονήσεις αντιστάσεων, β) αερόβια μηχανήματα, γ) cross training area, δ) κεντρική αίθουσα ομαδικών μαθημάτων χωρητικότητας 30 ατόμων και ε) αίθουσα reformer pilates.

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η επιλογή των μηχανημάτων και του εξοπλισμού δίνει την δυνατότητα στον ασκούμενο να γυμνάσει κάθε μυϊκή ομάδα με διαφορετικό τρόπο.

Τροχαλίες, μπάρες, αλτήρες, μηχανήματα κοιλιακών και ραχιαίων, βοηθητικά εξαρτήματα (Bosu, Battle Ropes, Kettlebells, Wall Balls, Resistance Bands) προσφέρουν ποικιλία στην προπόνηση.

Ειδικά για την μυϊκή ανάπτυξη, τα Hammer Machines της STERLING μιμούνται την φυσική κίνηση του σώματος, ενώ δυναμώνουν τους μυς με τον συνδυασμό της αμφίπλευρης κίνησης, προσφέροντας δύναμη και ισορροπία.

 

ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

  • Ελλειπτικά, ποδήλατα και διάδρομοι Circle Fitness με τεχνολογία “smooth deck” για τις καταπονήσεις των αρθρώσεων.
  • Δύο Climbmill (σκαλιέρες) και τρία Row machines (κωπηλατικά μηχανήματα) MATRIX, εννέα
  • Spin Bikes (αγωνιστικά ποδήλατα).
  • Συνολικά 30 αερόβια μηχανήματα για διαφορετικούς τρόπους αύξησης της αερόβιας ικανότητας.

ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Ένα σημαντικό κομμάτι σε κάθε γυμναστήριο είναι τα ομαδικά προγράμματα.
Οι έμπειροι και επαγγελματίες γυμναστές των προγραμμάτων στις αίθουσες εγγυώνται ολοκληρωμένη εκγύμναση σε όποιον τα επιλέξει.
Γκρουπ για προπόνηση αντιστάσεων με λάστιχα, αλτήρες και μπάρες για ενδυνάμωση και ορθοσωμία (Total BodyAbs and Hips).
Υψηλής έντασης (Fat Burn 4 all, Dance Aerobic, Power Cycling).
Ισορροπίας και ελέγχου σώματος (TrxPilates mat, Pilates Reformer).
Χορός και άσκηση (Zumba).

ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ

Η ομάδα που αποτελεί τον πυρήνα των γυμναστών του Fitness Plus συνεργάζεται αρμονικά από το 2002.
Είναι όλοι απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ, με συνεχιζόμενη εκπαίδευση και ενημέρωση για τις νέες τάσεις άσκησης. Στόχος αυτής της ομάδας είναι η στοχευμένη εκγύμναση για καθένα από τα μέλη του γυμναστηρίου ξεχωριστά.

Τα ατομικά προγράμματα είναι φτιαγμένα για να ταιριάζουν με τις ανάγκες του ασκούμενου, λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς (τραυματισμοί, μυοσκελετικές δυσκολίες κ.α.), την συχνότητα των επισκέψεων, αλλά και το σημαντικότερο που είναι το επίπεδο της φυσικής κατάστασης του.

Τα ατομικά προγράμματα ανανεώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το σώμα και το μυαλό δέχεται νέες προκλήσεις, ο ασκούμενος δεν βαριέται και ο γυμναστής χαίρεται βλέποντας την πρόοδο και την απόδοση του μαθητή του.

Το γυμναστήριο στα σύνορα Παγκρατίου και Καισαριανής Fitness Plus προσφέρει έναν άνετο χώρο για όποια προπόνηση επιλέξεις για τον εαυτό σου όπνς pilates mat, pilates reformer, cross training, trx, functional training, yoga, group training, personal training κ.α. καθώς και επαγγελματική καθοδήγηση για την επίτευξη των στόχων σου, με κίνητρα για συνεχή βελτίωση.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Πώς η τηλεόραση μας οδηγεί σε κακή διατροφή;

Έχετε σκεφτεί ποτέ πως η φαινομενικά «αθώα» συνήθεια να καταναλώνουμε ώρες μπροστά στη τηλεόραση, μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα επιβλαβής ως προς τη διαμόρφωση των διατροφικών μας συνηθειών;

Η τηλεόραση στη ζωή μας

Τα τελευταία χρόνια, η τηλεόραση έχει διεισδύσει μόνιμα στη ζωή μας, εξουσιάζοντας ένα μεγάλο κομμάτι από τον ελεύθερο χρόνο μας. Βομβαρδιζόμαστε καθημερινά με πληθώρα πληροφοριών και μηνυμάτων, που αναπόφευκτα μας επηρεάζουν και μας κατευθύνουν.

Η τηλεόραση έχει ασφαλώς την θετική της συμβολή, γιατί διευρύνει τις γνώσεις μας, τον ορίζοντα μας, μας ψυχαγωγεί. Όμως, πάσχει από εγγενείς αδυναμίες με βλαπτικές επιπτώσεις. Ειδικά, όσον αφορά στις διατροφικές μας συνήθειες, ενοχοποιείται, μεταξύ άλλων, για τα αυξανόμενα ποσοστά παχυσαρκίας που παρατηρούμε γύρω μας.

Διατροφικές επιλογές και TV

Οι διατροφικές μας συνήθειες έχουν διαφοροποιηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Οι έντονοι ρυθμοί της καθημερινότητας και ο ελλιπής ελεύθερος χρόνος, μας έχουν οδηγήσει στην υιοθέτηση «δυτικών» συνηθειών, όπως το να τρώμε τα γεύματα μας μπροστά στην τηλεόραση, ενώ το οικογενειακό τραπέζι, ένας από τους πιο παλιούς και παραδοσιακούς θεσμούς της οικογένειας, τείνει πλέον να εκλείψει.

Έρευνες καταδεικνύουν, ότι έχει αυξηθεί δραματικά το ποσοστό των παιδιών και των ενηλίκων που τρώνε, τουλάχιστον το ένα τους γεύμα, με ανοιχτή τη τηλεόραση.

Μια συνήθεια που φαίνεται, να έχει σταδιακά αντικαταστήσει τα οικογενειακά γεύματα και την επικοινωνία μεταξύ των μελών.

Το αποτέλεσμα είναι να καταναλώνουμε συχνά αλόγιστα και εν τάχει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από ό,τι θα καταναλώναμε αν τρώγαμε κανονικά στο τραπέζι, ενώ παράλληλα τσιμπολογάμε ασυναίσθητα παχυντικές τροφές πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη.

Τι μπορείς να φας χωρίς ενοχές όταν βλέπεις μπάλα στην τηλεόραση

Πώς επιδρούν οι διαφημίσεις στο καταναλωτικό κοινό;

Η πιο έντονη, όμως, επιρροή της τηλεόρασης όσον αφορά στις διατροφικές μας συνήθειες, πραγματοποιείται μέσω των συνεχών διαφημίσεων, που προβάλλουν συχνά αντικρουόμενα μηνύματα, προκαλώντας σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό, ιδιαίτερα στη νεολαία.

Βομβαρδιζόμαστε από εκπομπές, διαφημίσεις και μηνύματα που προβάλλουν με ελκυστικό και θελκτικό τρόπο τροφές ιδιαίτερα ανθυγιεινές και παχυντικές, ενώ την ίδια στιγμή τονίζεται εμφατικά ως πρότυπο ομορφιάς το ιδιαίτερα λεπτό και συχνά ανορεξικό σώμα.

Ευθύνονται οι διαφημίσεις για την ανάπτυξη διαταραχών διατροφής;

Η διεισδυτικότητα των μηνυμάτων αυτών, συχνά οδηγεί σε παρεκκλίνουσες συμπεριφορές, όπως υπερφαγικά επεισόδια, βουλιμικές κρίσεις ή στερητικές δίαιτες, που συχνά αποτελούν το κατώφλι για την ανάπτυξη σοβαρών διαταραχών διατροφής όπως η ψυχογενής βουλιμία και η ανορεξία.

Διαβάστε επίσης: Γιατί δεν πρέπει να κοιμάσαι με ανοικτή την τηλεόραση

Πηγή: www.mednutrition.gr

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Γίνεται να μειωθεί τοπικά το κοιλιακό λίπος;

Ακόμα κι αν το βάρος μας είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, πολλοί από εμάς παραπονούμαστε για… «μαξιλαράκι» στην κοιλιά, τοπικό κοιλιακό λίπος το οποίο αρνείται να μας αποχωριστεί. Γίνεται να το διώξουμε μεμονωμένα;

Ο Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team* τονίζει:

Ο ανθρώπινος οργανισμός αποθηκεύει λίπος με δύο διαφορετικούς τρόπους, έναν φανερό και έναν… κρυφό.

Το λίπος που φαίνεται, είναι αυτό που συσσωρεύεται κάτω από το δέρμα μας και ονομάζεται υποδόριο. Τα κύρια σημεία εναπόθεσης είναι οι γοφοί, τα οπίσθια και η κοιλιά.

Το λίπος που δεν φαίνεται βρίσκεται εσωτερικά στην κοιλία, στην σπλαχνική περιοχή και ονομάζεται σπλαχνικό λίπος. Για αυτό ακριβώς το κοιλιακό λίπος γίνεται ο μεγάλος «ντόρος» στο χώρο του fitness, για το εάν και πως μπορεί να μειωθεί τοπικά.

Γιατί το λίπος γύρω από την κοιλιά “απειλεί” την καρδιά σας;

Ας δούμε λοιπόν τα δεδομένα:

Για χρόνια, γυμναστές και personal trainers έλεγαν στους ασκούμενους να σταματήσουν να κάνουν 100 ροκανίσματα τη μέρα και να αφιερώσουν το χρόνο και την ενέργειά τους σε διατροφή και αερόβια άσκηση, που καίει τις θερμίδες πιο αποτελεσματικά. Και καλά έλεγαν!

Κοιλιακό λίπος και άσκηση

Πιθανότατα, το ζήτημα είναι η ροή αίματος στην επίμαχη περιοχή. Έχει υποτεθεί, ότι η κινητοποίηση λίπους παρεμποδίζεται σε κάποιο βαθμό, όταν η αιμάτωση στον λιπώδη ιστό είναι κακή. Ομοίως, σε μελέτη έχει αποδειχθεί ότι η άσκηση στο σημείο του κοιλιακού λίπους, αυξάνει τη ροή του αίματος στο λιπώδη ιστό που βρίσκεται κοντά στους ασκούμενους μύες. Σαν συμπέρασμα, η άσκηση θα πρέπει να καίει περισσότερο λίπος στο σημείο σύσπασης των μυών σε σχέση με το υπόλοιπο σώμα.

Ωστόσο, είναι πιθανό ο βασικός παράγοντας για την επίτευξη τοπικής απώλειας λίπους σε αυτή τη μελέτη να ήταν η αποδοτικότητα της χαμηλής έντασης αερόβιας άσκησης μετά την προπόνηση, που έκαιγε το λίπος που κινητοποιήθηκε με τα βάρη. Η αερόβια άσκηση χαμηλής έντασης χρησιμοποιεί κατά κύριο λόγο λίπος για καύσιμο. Αφού αυτά τα «ελεύθερα λιπαρά οξέα» αναπτύσσονται «τοπικά» στην κυκλοφορία του αίματος, χρησιμοποιούνται ως η ενέργεια που χρειάζεται η χαμηλής έντασης αερόβια άσκηση.

Φυσικά δε μπορούν να εξαχθούν ξεκάθαρα συμπεράσματα με μια και μόνο μελέτη, είναι όμως μια καλή σκέψη να δοκιμάσει κανείς το συγκεκριμένο συνδυασμό για ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Κοιλιακό λίπος και διατροφή

Βασικοί διατροφικοί πυλώνες για την απώλεια κοιλιακού λίπους παραμένουν η υποθερμιδική δίαιτα και η επαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης. Για να χάσετε κοιλιακό λίπος χωρίς άσκηση, θα πρέπει να προσλαμβάνετε λιγότερες θερμίδες απ’ ότι καίτε.  Οπότε, αποφεύγετε το junk food και τα λιπαρά τρόφιμα. Αντ ‘αυτού, τρώτε τροφές πλούσιες σε ίνες, που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για πέψη. Αυτό θα σας κρατήσει χορτασμένους και το μεταβολισμό σας σε τέλεια φόρμα.

Κοιλιακό λίπος και… άγχος

Το πολύ άγχος οδηγεί στην έκκριση κορτιζόλης, που οδηγεί σε συσσώρευση λίπους. Αυτό περιβάλλει τα όργανα στην κοιλιακή κοιλότητα. Οπότε, η μείωση ή η καλή διαχείριση του άγχους συμβάλλει και στη μείωση και του κοιλιακού λίπους.

Πως φεύγει το λίπος από τον οργανισμό μας όταν αδυνατίζουμε;

Ο παράγοντας «ύπνος»

Η στέρηση ύπνου μας κάνει να αισθανόμαστε υποτονικά, προκαλώντας μας να τρώμε περισσότερο. Έτσι, 7 – 8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ θα σας βοηθήσουν  να διατηρήσετε το βάρος σας μακροπρόθεσμα και άρα να μη συσσωρεύετε κοιλιακό λίπος.

Τελικά, το κοιλιακό λίπος γίνεται να μειωθεί μόνο τοπικά;

Η απάντηση είναι ΟΧΙ! Τοπικό αδυνάτισμα δεν υφίσταται φυσιολογικά. Επομένως για να φανούν οι κοιλιακοί σας, θα πρέπει να χάσετε λίπος από όλο το σώμα, ακολουθώντας ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης και μια χαμηλή σε θερμίδες διατροφή.

Η συμβουλή του Άκη

Οι κοιλιακοί φτιάχνονται και στην κουζίνα, όχι μόνο στο γυμναστήριο. Αυτό είναι το “ρητό” που θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας, αν θέλετε πραγματικά να δείτε αποτέλεσμα.

Διαβάστε επίσης: Το στρες στη δουλειά αυξάνει το βάρος;

* Ο Άκης (CT fiveprcent – Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.
facebook
: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend