Επτά τροφές που οδηγούν σε υγεία και απώλεια βάρους

Επτά τροφές που οδηγούν σε υγεία και απώλεια βάρους

Μία διατροφή που στοχεύει στην καύση του λίπους, πρέπει να μην περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, επεξεργασμένους υδατάνθρακες, πρόσθετο αλάτι και συντηρητικά.

Εντάσσοντας παράλληλα σε αυτή κάποιες τροφές που έχει αποδειχθεί ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, θα καταφέρετε να φτάσετε πιο γρήγορα στον στόχο σας.

Αγκινάρες

Οι αγκινάρες ανήκουν στην κατηγορία των υπερτροφών, έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και περιέχουν ινουλίνη, ένα τύπο υδατάνθρακα που μειώνει την γκρελίνη, την ορμόνη της πείνας.

Κόκκινο πιπέρι

Το πιπέρι καγιέν κόβει την όρεξη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ένα φυσικό διαιτητικό «εργαλείο». Το πιπέρι καγιέν είναι η σκόνη αποξηραμένων πιπεριών τσίλι και, σύμφωνα με έρευνες, η προσθήκη μια μικρής ποσότητας στην καθημερινή διατροφή είναι πιθανό να βοηθήσει όσους προσπαθούν να μειώσουν τις ποσότητες φαγητού που καταναλώνουν και να ελέγξουν το βάρος τους.

Κανέλα

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Υπουργείο Γεωργίας (USDA), καταναλώνοντας μόλις ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα με το φαγητό, η ζάχαρη μεταβολίζεται 20 φορές πιο γρήγορα, μειώνοντας τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό συνεπάγεται ταχύτερη απώλεια βάρους.

Τζίντζερ

Το τζίντζερ αυξάνει το αίσθημα πληρότητας με αποτέλεσμα να μειώνονται οι λιγούρες και ο κίνδυνος να υποκύψετε σε διατροφικούς πειρασμούς.

Φύκια

Τα φύκια προκαλούν κορεσμό και συνεπώς μειωμένη ενεργειακή πρόσληψη. Μπορείτε να τα προσθέσετε σε σαλάτες λη να τα φάτε ως σνακ.

Τσάι

Η καφεΐνη που περιέχεται στο τσάι διεγείρει τη θερμογένεση, τη βιοχημική διαδικασία με την οποία το λίπος καίγεται για να μετατραπεί σε ενέργεια. Περιέχει επίσης αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην καύση του λίπους.

Ξύδι

Το ξύδι βοηθά στη μείωση των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα και στην ενίσχυση της καύσης του λίπους.

Διαβάστε ακόμα: Ποιες… ύπουλες τροφές μας κάνουν να πεινάμε περισσότερο;

Previous ArticleNext Article

Τροφές που δεν ξέρατε ότι πρέπει να αποφεύγετε όταν κάνει ζέστη

Έχουμε μιλήσει για τις τροφές που μπορούμε να καταναλώσουμε το καλοκαίρι για να νοιώθουμε πιο ευχάριστα.

Γνωρίζουμε επίσης, έστω και αν δεν μας αρέσει καθόλου, ότι το αλκοόλ το καλοκαίρι, μπορεί να συμβάλλει στην αφυδάτωση, ειδικά σε ακραίες θερμοκρασίες. Λειτουργεί ως ένα ισχυρό διουρητικό, προκαλώντας σας να ουρείτε περισσότερο, κάτι που σημαίνει ότι θα αφυδατωθείτε γρηγορότερα.

Υπάρχουν, ωστόσο και φαγητά που για διαφορετικούς λόγους πρέπει να αποφεύγουμε, αφού ο οργανισμός μας το καλοκαίρι και σε συνθήκες ζέστης λειτουργεί διαφορετικά.

Καλοκαιρινά γεύματα για επίπεδη κοιλιά!

Μάνγκο

Όπως το αλκοόλ, τα μάνγκο δρουν ως διουρητικά, οπότε θα πρέπει να αποφεύγονται. Είναι καλύτερα να μείνετε μακριά και  από τον μάραθο, τις αγκινάρες και τα σπαράγγια για τον ίδιο λόγο.

Κρέας

Για πολλούς από εμάς, καλοκαίρι και ζέστες είναι συνυφασμένα με το μπάρμπεκιου, αλλά κατά τη διάρκεια ενός καύσωνα πρέπει να το αποφύγετε. Η πέψη της πρωτεΐνης που βρίσκεται στο κρέας απαιτεί πολλή ενέργεια, δημιουργώντας μια θερμική διαδικασία που ονομάζεται «θερμογένεση». Το itrofi.gr συμβουλεύει να προτιμήσετε τρόφιμα ελαφριά σε πρωτεΐνες: Μπορεί να χρειαστείτε από 50% έως 100% περισσότερη ενέργεια για να διασπάσει ο οργανισμός σας την πρωτεΐνη σε σύγκριση με τους υδατάνθρακες.. Άρα, κρέας με μέτρο!

Γλειφιτζούρια, καραμέλες, γρανίτες, παγωτά

Προϊόντα με περίσσεια ζάχαρης δεν συνιστώνται. Ακόμη και τα παγωμένα όπως είναι τα παγωτά και οι γρανίτες του εμπορίου μπορεί να σας κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό. Η πέψη τους προκαλεί την αύξηση της θερμοκρασίας επειδή το σώμα υπερβαίνει την αντιστάθμιση της γρήγορης  ψύξης που προκαλείται από τα κρύα τρόφιμα.

Διαβάστε επίσης: Οι λύσεις για ελαφριά διατροφή το καλοκαίρι

Οι λύσεις για ελαφριά διατροφή το καλοκαίρι

Πέντε κατηγορίες τροφίμων είναι το μυστικό για να αισθάνεστε πιο ανάλαφροι φέτος το καλοκαίρι στην παραλία. Άλλωστε το καλοκαίρι οι επιλογές είναι αρκετές και εμείς σας προτείνουμε μερικές που θα σας βοηθήσουν και να μην πάρετε extra περιττές θερμίδες αλλά και να μη νιώθετε πεινασμένοι.

Το καλοκαίρι, μας προμηθεύει με λαχταριστά φρούτα και λαχανικά. Εκτός από το ότι περιέχουν λίγες θερμίδες, μας τονώνουν με τις βιταμίνες, τα μέταλλα, τις ίνες και τα αντιοξειδωτικά τους.

Πώς θα βρείτε τη χρυσή τομή στην διατροφή σας το καλοκαίρι

Κρύες σούπες

Οι κρύες σούπες προτείνονται ως φαγητό με λίγες θερμίδες. Σύμφωνα με έρευνες μια σούπα με λίγες θερμίδες στην αρχή του γεύματος φέρνει το αίσθημα του κορεσμού με αποτέλεσμα στη συνέχεια να τρώμε λιγότερο.

Καρπούζι

Σε ποιόν δεν αρέσει να «πέφτει με τα μούτρα» σε μια φέτα δροσερού καρπουζιού όταν κάνει ζέστη; Το μισό του καρπουζιού αποτελείται από νερό. Είναι ένας όμορφος τρόπος να ξεδιψάσουμε, τρώγοντας παράλληλα κάτι γλυκό.

Ψητά λαχανικά

Σύμφωνα με τους διαιτολόγους ένα πιάτο με ψητά λαχανικά είναι μια πολύ καλή επιλογή για το καλοκαίρι. Μπορούν να συνδυαστούν με τυρί κότατζ ή να χρησιμοποιηθούν σε πίτες λαχανικών.

Τα υπέροχα καλοκαιρινά φρούτα: Τι μας προσφέρουν, πότε τα τρώμε;

Σαλάτες

Οι σαλάτες αποτελούν ένα γρήγορο και υγιεινό γεύμα, που δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη συνταγή. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν λαχανικά με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, λίγα καρύδια και ελαφριά βινεγκρέτ. Στο λεπτό έχετε ένα χορταστικό γεύμα ενώ αν πρόκειται να προσθέσετε ψάρι ή κρέας στη σαλάτα, να το θεωρείτε σαν συνοδευτικό στα λαχανικά.

Ροφήματα με λίγες ή καθόλου θερμίδες

Γλυκός καφές και αναψυκτικά καταναλώνονται εύκολα το καλοκαίρι, αλλά μας γεμίζουν θερμίδες. Τα αναψυκτικά αποτελούν την «αχίλλειο πτέρνα» μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γιατί χρειαζόμαστε πολλά υγρά για να διατηρούμαστε δροσεροί. Αντί για αναψυκτικά προτιμήστε φρέσκους χυμούς φρούτων ή τσάι.

Διαβάστε επίσης: Πως θα προστατευτείτε από τις τροφικές δηλητηριάσεις το καλοκαίρι

x
Send this to a friend