Χαλάνε οι μπανάνες στο ψυγείο; 

Είναι από τα αγαπημένα φρούτα όσων τρέχουν και αθλούνται και όχι άδικα. Οι μπανάνες περιέχουν όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός για να ανακάμψει μετά την προπόνηση, ενώ αποτελούν και πηγή ενέργειας.

Παράλληλα είναι χορταστικές και τρώγονται με διάφορους τρόπους,

Πολλές φορές η μορφή της μπανάνας όταν βρίσκεται στο ψυγείο αποκτά ένα περίεργο χρώμα. Αλλάζει η όψη του παραδοσιακού κίτρινου χρώματος και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν πως χαλάει ως φρούτο όταν βρεθεί στο ψυγείο.

Υπάρχει και ένας μύθος μάλιστα πως μέσα στο ψυγείο οι μπανάνες γίνονται δηλητηριώδεις! Υπερβολές…

Μπορεί μέσα στο ψυγείο να αλλάζει χρώμα η φλούδα της μπανάνας αλλά το εσωτερικό της μπανάνας δεν χαλάει. Μάλιστα, οι εταιρείες διανομής και πώλησης μπανάνας συνιστούν στους καταναλωτές να βάζουν τις μπανάνες στο ψυγείο.

Και μάλιστα, όχι μόνο για λόγους επιτάχυνσης της ωρίμανσής τους αλλά και για λόγους ποιότητας της γεύσης, η οποία μεγιστοποιείται όταν οι μπανάνες βρίσκονται στο ψυγείο.

Η φλούδα

Η θερμοκρασία του ψυγείου θα επηρεάσει μόνο την φλούδα της μπανάνας και ίσως αυτή να γίνει μαύρη σε κάποια σημεία όμως αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Απλά ξεφλουδίστε την μπανάνα αφού την βγάλετε από το ψυγείο, πετάξτε την φλούδα και απολαύσε το εσωτερικό χωρίς κανένα φόβο. Το αντίθετο.

Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα πως μια από τις πιο φημισμένες φίρμες στον χώρο της μπανάνας, η Chiquita, συνιστά επίσημα στους πελάτες της να βάζουν τις μπανάνες της στο ψυγείο τονίζοντας πως αν δεν το κάνουν η διαδικασία ωρίμανσης του φρούτου δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ικανοποιητικά.

Αν πάλι δεν σας αρέσει να είναι οι μπανάνες κρύες, τότε μπορείτε να τις βγάλετε περίπου μισή με μία ώρα πριν τις φάτε και να τις αφήσετε σε θερμοκρασία δωματίου.

Αν πάλι δεν θέλετε να ακολουθήσετε καν την συγκεκριμένη συμβουλή και δεν θέλετε να βάλετε καθόλου τις μπανάνες στο ψυγείο, η αποτελεσματικότερη μέθοδος ωρίμανσής τους είναι να τις κρατάτε μακριά από άλλα φρούτα συμπεριλαμβανομένων των μπανανών που προέρχονται από το ίδιο κοτσάνι.

Κι αυτό γιατί η μπανάνα περιέχει μεγάλες ποσότητες αιθυλένιου, που διαχέεται και στα υπόλοιπα φρούτα επιβραδύνοντας την διαδικασία ωρίμανσης της ίδιας της μπανάνας.

Βέβαια, αυτό διαβάζεται και αντίστροφα: αν θέλετε τα υπόλοιπα φρούτα σας να ωριμάσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται, απλά βάλτε τα δίπλα σε μπανάνες!

Διαβάστε επίσης: Μια μπανάνα την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!

Previous ArticleNext Article

Οι εκπληκτικές ιδιότητες που έχει η φλούδα του καρπουζιού!

Τα καρπούζια είναι πλούσια σε βιταμίνες και μέταλλα και έτσι είναι εξαιρετικά υγιεινά. Πρόκειται σίγουρα για τον αδιαφιλονίκητο βασιλιά των καλοκαιρινών φρούτων με ένα σωρό ευεργετικές συνέπειες για τον οργανισμό μας.

Αυτό που δεν γνωρίζετε, ωστόσο, είναι ότι η σάρκα της φλούδας από το καρπούζι ίσως είναι ακόμη πιο υγιεινή από το ίδιο το φρούτο!

Μετρήστε: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, A, B6, ψευδάργυρο, κάλιο και μαγνήσιο, καθώς και λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό.

Πέντε λόγοι που ένας δρομέας πρέπει να τρώει καρπούζι

Περιέχει επίσης κιτρουλίνη, ένα αμινοξύ που υποστηρίζει την υγεία των μυών.  Επιπλέον, οι ίνες μέσα στην φλούδα συμβάλουν στην απώλεια βάρους. Παράλληλα η κιτρουλίνη καταπραΰνει επίσης τα νεύρα και αντιμετωπίζει το άγχος.

Η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό το καθιστά τη φλούδα ισχυρό διουρητικό.

Και τώρα ερχόμαστε στο μεγάλο ερώτημα: Πως το καταναλώνουμε;

Αρχικά βγάζουμε το εξωτερικό πράσινο φλούδι. Κρατάμε το λευκό φλοιό και τον πλένουμε πολύ καλά. Μπορούμε να το κόψουμε σε λεπτά μικρά κομμάτια και να το βάλουμε σε πράσινες σαλάτες. Δίνει μια όξινη γεύση, ενώ είναι και τραγανό. Ταιριάζει με λάχανο και καρότο.

Το μεγάλο καλοκαιρινό ντέρμπι: Πεπόνι ή καρπούζι;

Επίσης μπορείτε να το ανακατέψετε με κομματάκια στήθος κοτόπουλου ή φιλέτο τόνου.

Θα πρέπει να πούμε ότι η φλούδα από καρπούζι γίνεται και εξαιρετικό γλυκό του κουταλιού.

Θυμίζουμε επίσης ότι οι σπόροι από το καρπούζι έχουν εξαιρετικές ιδιότητες.

Ποιος να φανταζόταν ότι δεν πρέπει να πετάμε τίποτα από ένα τόσο μεγάλο φρούτο;

Διαβάστε επίσης: Τα υπέροχα καλοκαιρινά φρούτα: Τι μας προσφέρουν, πότε τα τρώμε;

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

x
Send this to a friend