Αυτό είναι το ιδανικό τυρί για όσους αθλούνται

Αυτό είναι το ιδανικό τυρί για όσους αθλούνται

Κάποτε θεωρούνταν “καταστροφή” για τη διατροφή, πλέον το τυρί έχει επιστρέψει για τα καλά στo μενού των αθλητών.

Η σύσταση του τυριού, και κυρίως τα πολλά λιπαρά ήταν η βασική αιτία που οι αθλητικές διατροφές, δεν περιείχαν μεγάλες ποσότητες και οι διατροφολόγοι ήταν επιφυλακτικοί.

Μάλιστα υπήρχαν και έρευνες που συνηγορούσαν ότι οι καρδιακές παθήσεις ήταν αποτέλεσμα της κατανάλωσης τυριού.

Ωστόσο τα τελευταία χρόνια αποδεικνύεται πως η σχέση των τυριών με τις καρδιακές παθήσεις είναι αρκετά πιο περίπλοκη από ότι νομίζαμε.

Την ίδια στιγμή στην αγορά, έχει έρθει ένα εξαιρετικής ποιότητας προϊόν τυρογάλακτος που με τη σύστασή του, όχι μόνο καταρρίπτει τους μύθους, αλλά μπαίνει δυνατά στην αθλητική και όχι μόνο αγορά, δεδομένου ότι συνδυάζει ελάχιστα λιπαρά και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη.

Αυτό το γεγονός το κάνει απαραίτητο στοιχείο της διατροφής όσων αθλούνται, δεδομένου ότι οι πρωτεϊνες παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αποκατάσταση και την ανάπτυξη των μυών.

Ελάχιστα λιπαρά, σούπερ πηγή πρωτεϊνης: Ζεμύθα

Η Ζεμύθα περιέχει 27% πρωτεΐνη και μόνο 1% λιπαρά, ενώ η θερμιδική της αξία είναι μόλις 27 θερμίδες ανά μερίδα. Συγχρόνως, αποτελεί πηγή ασβεστίου με 140mg/100g.

Πρόκειται για μία ακόμη καινοτομία από την εταιρία ΗΠΕΙΡΟΣ. Μια εξαιρετική ελληνική πρόταση, που μπορεί να συνοδεύσει όλα τα πιάτα που χρειάζονται τριμμένο τυρί. Εξαιρετική “fit” επιλογή για όσους γυμνάζονται που συνδυάζει ποιότητα, γεύση και όλα αυτά με χαμηλή τιμή.

Είναι το ιδανικό προϊόν για όσους ακολουθούν συγκεκριμένα προγράμματα διατροφής με χαμηλά λιπαρά, για αυτούς που γυμνάζονται και θέλουν να διατηρήσουν, ή να αυξήσουν, τη μυϊκή τους μάζα, αλλά και για όσους θέλουν να διαφυλάξουν τη φυσιολογική κατάσταση των οστών τους.

Η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό τυροκομικό προϊόν που συνδυάζει τα πολύ χαμηλά λιπαρά με την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, ενώ συγχρόνως προσθέτει γεύση στα πιάτα μας, χωρίς ενοχές! Συνδυαζόμενο με υδατάνθρακες αποτελεί την τέλεια διατροφική λύση για όσους αθλούνται.

Θα τη βρείτε εύκολα σε οποιοδήποτε Super Market, συσκευασμένη και τριμμένη (200 και 400 γραμμάρια), αλλά και σε κομμάτι. Αξίζει να τη δοκιμάσετε…

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Τροφές που μας κάνουν καλό, αλλά αυξάνουν το βάρος μας!

Υπάρχουν αρκετές τροφές, υψηλής διατροφικής αξίας, ωστόσο έχουν πολλές θερμίδες και μπορούν να μας βγάλουν εκτός διατροφικού πλάνου. Θα ήταν καλύτερα, λοιπόν, να τις καταναλώνουμε με μέτρο.

Για παράδειγμα η κινόα είναι μια πλήρης πρωτεΐνη αφού έχει εννέα αμινοξέα. Ανήκει στην κατηγορία με τις τροφές ολικής άλεσης. Ένα φλιτζάνι κινόα μας προσθέτει 225 θερμίδες. Προστατεύει την καρδιά και ελέγχει το διαβήτη χάρη στα αυξημένα ω-3 λιπαρά οξέα και τις φυτικές ίνες.

Υγιεινές τροφές που πρέπει να αποφεύγετε όταν είστε άρρωστοι

Το μάνγκο περιέχει υψηλά ποσοστά βιταμινών Α, Β6 και C και επιπλέον κάλιο και μαγνήσιο. Κάνει καλό στην όραση, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και προσδίδει υγεία στο δέρμα. Ένα μάνγκο έχει 130 θερμίδες.

Στοιχεία όπως βιταμίνες Β6 και Ε, λουτεΐνη, φυτικές ίνες, κάλιο, μαγνήσιο και φολικό οξύ κάνουν το αβοκάντο μια πανίσχυρη τροφή. Βοηθάει στη μείωση της κακής χοληστερόλης και προστατεύει από καρδιακές παθήσεις. Ένα αβοκάντο αντιστοιχεί σε 275 θερμίδες.

Πέντε υγιεινές τροφές που μπορούν να γίνουν… εφιάλτης

Η γκρανόλα είναι μια υπερτραφή φτιαγμένη από σιτάρι ολικής άλεσης και συμπιεσμένους ξηρούς καρπούς. Επιπλέον, περιέχει μελάσα, νέκταρ αγαύης και μέλι. Ένα φλιτζάνι γκρανόλα μας δίνει 595 θερμίδες. Πλούσια σε αιθέρια έλαια και φυτικές ίνες, μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερίνη, προλαμβάνει την αναιμία και βοηθάει στην πέψη. Στην ουσία μισό ποτήρι του νερού γκρανόλα αντιστοιχεί σε ένα πλήρες γεύμα.

Όλες οι παραπάνω τροφές χρειάζονται προσοχή, αφού αν καταναλωθούν σε μεγαλύτερη από την ενδεδειγμένη ποσότητα, μπορεί να προκαλέσουν προβλήματα.

Διαβάστε επίσης: Πέντε υγιεινές τροφές που μπορούν να γίνουν… εφιάλτης

x
Send this to a friend