Το 6ο Santa Run έφερε τα Χριστούγεννα στην Αθήνα! 640

Με μεγάλη επιτυχία και πολλά χαμόγελα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας, το φετινό Santa Run.

Εκατοντάδες Αϊ Βασίληδες όλων των ηλικιών, ξεχύθηκαν στο κέντρο της Αθήνας και συμμετείχαν σε έναν αγώνα για καλό σκοπό γεμίζοντας με χριστουγεννιάτικο χρώμα το κέντρο της στολισμένης πόλης. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν για ακόμη μία χρονιά εντυπωσιακή, καθώς οι συμμετοχές εξαντλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ!

Η εκκίνηση δόθηκε στο City Link, έξω από το Holmes Place Athens Club, στις 09:30 το πρωί, με τους Αϊ Βασίληδες να διανύουν μια απόσταση 3 χλμ. στην καρδιά της πρωτεύουσας για να καταλήξουν στο ίδιο σημείο για τον τερματισμό. Με θετική διάθεση, χαμόγελα και κέφι οι δρομείς έστειλαν ένα μήνυμα αισιοδοξίας και καλής θέλησης, καθώς το σύνολο των κερδών θα διατεθεί στην ένωση «Μαζί για το Παιδί» και τον ΟΠΑΝΔΑ.

Το Santa Run πραγματοποιήθηκε με διοργανωτές τα Holmes Place και την επιτυχημένη ομάδα πίσω από το Spetses mini Marathon, την εταιρεία επικοινωνίας Communication Lab, καθώς και με τη συνδιοργάνωση του ΟΠΑΝΔΑ (Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων).

Η CEO των Holmes Place, κα Έλλη Φλέγγα δήλωσε σχετικά: «Μετά από δύο χρόνια καταφέραμε να φέρουμε πίσω στο κέντρο της Αθήνας τον πιο διασκεδαστικό και χριστουγεννιάτικο αγώνα, το Santa Run και η επιτυχία αυτής της προσπάθειας αποτυπώνεται στο πλήθος κόσμου που συμμετείχε. Τα Holmes Place στηρίζουν κάθε κοινωνικό και αθλητικό γεγονός με καλό σκοπό. Ευχαριστούμε όσους συνέβαλλαν σε αυτή την προσπάθεια!».

Η CEO της Communication Lab, Δρ. Μαρίνα – Λύδα Κουταρέλλη, επεσήμανε: «Η ομάδα της Clab στηρίζει πάντα με ιδιαίτερη χαρά και προθυμία τέτοιου είδους ενέργειες, που μέσα από τον αθλητισμό επιτυγχάνεται ένας απώτερος κοινωνικός σκοπός. Με την πολύτιμη εμπειρία μας συμβάλαμε στο Santa Run Athens και είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την ανταπόκριση του κόσμου που αγκάλιασε την διοργάνωση!».

Η πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ κα Άννα Ροκοφύλλου δήλωσε: «Για άλλη μια φορά, ο ΟΠΑΝΔΑ στηρίζει τη διεξαγωγή του πιο πρωτότυπου και άκρως χριστουγεννιάτικου αγώνα δρόμου, που εκτός από τη μεγάλη σημασία του κοινωνικού του χαρακτήρα και την προαγωγή του αθλητισμού, αποτελεί μία μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες,  ενισχύοντας παράλληλα την εορταστική διάθεση όσων βρέθηκαν στο κέντρο της πόλης.»

Χορηγοί της διοργάνωσης ήταν η εταιρία Κωτσόβολος, η Melissa προσφέροντας σε όλους τους παρευρισκόμενους την ενέργεια που χρειάζονταν μετά το Santa Run, δοκιμάζοντας τα νέα Melissa High Protein ζυμαρικά με 50% περισσότερη πρωτεΐνη και το MILKO με τα νέα Choco Protein και Dark Choco Protein, τα οποία συνδυάζουν την αγαπημένη σοκολατένια γεύση MILKO χωρίς ζάχαρη και την ιδανική ποσότητα πρωτεΐνης 26g, το καλύτερο recovery μετά τον αγώνα!

Δείτε περισσότερες εικόνες

 

Previous ArticleNext Article

Τι κάνουν οι φίλοι του runnfun.gr για να μένουν… active 165

Δύσκολη κατάσταση, δύσκολη η κλεισούρα. Ο νέος Κορωνοϊός μας έχει κλείσει μέσα και σε μεγάλο βαθμό έχουμε όλοι, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο, περιορίσει την επαφή μας με τον… έξω κόσμο.

Είναι απαραίτητο για να καταφέρουμε να δούμε φως στο τούνελ, αλλά είναι και δύσκολο, ειδικά για εκείνους τους ανθρώπους που ο αθλητισμός και το fitness lifestyle είναι τρόπος ζωής.

Το ενθαρρυντικό είναι, πως μέχρι στιγμής, κανείς δεν έχει… παρατήσει τα όπλα και με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, όλοι βρίσκουν ένα τρόπο να διοχετεύσουν την ενεργητικότητά τους, ειτε ενός, είτε εκτός σπιτιού τηρώντας πάντα τους κανόνες.

Κάτι που είναι απαραίτητο και για την σωματική, αλλά και για την πνευματική μας υγεία.

Η κοινότητα του runnfun.gr στο instagram μένει active και εμείς σας παρουσιάζουμε μερικές ιδέες για το πως μπορείτε να περάσετε δημιουργικά το χρόνο σας.

 

View this post on Instagram

 

Today’s workout! 3 ασκήσεις για την πίσω αλυσίδα (Γλουτοί και οπίσθιοι μηριαίοι) + 1 άσκηση για μεγαλύτερη αερόβια συμμετοχή (αύξηση καρδιακών παλμών, καύση λίπους). -Hipthrusts: 15-20 -Γέφυρα γλουτών με πόδια ψηλά: 10 x 2 δεξί πόδι – 2 αριστερό πόδι – 2 και τα δυο πόδια -Frog thrusts: 15-30 -Επιτόπιο τρέξιμο με ψηλά τα γόνατα: 30” με 45” 2’-3’ διάλειμμα και επαναλαμβάνω τον κύκλο ασκήσεων άλλες δυο με τρεις φορές!! Με την βοήθεια του @garmingreece vivoactive4! Ειδικά όταν πρόκειται για δραστηριότητες που δεν γνωρίζω τόσο καλά, όσο η γιόγκα! #fitness #meinespiti #stayhome #staysafe #homeworkout #nowequipmentworkout #bootyworkout #booty #glutes #hipthrusts #functional #fitathome

A post shared by Stella Alexandridou (@stellaall) on

 

View this post on Instagram

 

what happens when a swimmer is obliged to stay at home… #day10 #swimming #swimmer #swimminglover #swim

A post shared by Ioannis Drymonakos (@drymonakos) on

 

View this post on Instagram

 

#gettingbackontrack #comeback #trainalone #StaySafe #openwater

A post shared by Panagiotis.Dimopoulos (@panagiotis_.dimopoulos) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Periklis Oikonomou (@peri_oikonomou) on

 

View this post on Instagram

 

Another day in paradise. @polar_distributor_gr_cy @acerbissport #stayhealthy #rungreece #run #trailrun #vantagem

A post shared by GL Creations (@glcreation_litsazampoura) on

 

View this post on Instagram

 

#pushup #dogs #fitness #home #quarantine #akita #🐶 #🐕 #bloodhound #gang

A post shared by george Anastasios Orfanos (@george_anastasios_orfanos) on

 

View this post on Instagram

 

Προπονηση στις σκαλες της πολυκατοικιας μας…

A post shared by Δημητρης Παπαδογιαννακης (@mikrojimkriti) on

 

Zita, Strike, Sportex: Όταν τα παπούτσια δεν ήταν φετίχ 439

Ήταν τότε που η φράση «sneakers» δεν έλεγε απολύτως τίποτα σε κανέναν. Ο Έλληνας είχε έναν και μόνο όρο για να αναφερθεί στο αθλητικό παπούτσι: «Sportex».

Δεν επρόκειτο για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά για την ονομασία της εταιρίας που ιδρύθηκε στα μέσα της δεκαετίας του ’70 στην Ελλάδα, λειτουργώντας ως αντιπροσωπεία της γαλλικής εταιρείας αθλητικών υποδημάτων. Η ταύτιση όλων των προϊόντων του είδους με ένα συγκεκριμένο ήταν καθολική, όπως συμβαίνει για παράδειγμα με τον «Νεσκαφέ», το «AZAX», το «Τζιπ» και το «Τάπερ».

Δείτε πως θα καθαρίσετε εύκολα τα αθλητικά σας παπούτσια

Τη δεκαετία του ’80, κάθε συσχετισμός με αθλητικά παπούτσια περιορίζονταν σε Zita, Strike και αργότερα Sportex. Οι μεγάλες ξένες εταιρίες δεν είχαν έρθει ακόμα στη χώρα, η πρώτη που έκανε δειλά-δειλά το μπάσιμο στην ελληνική αγορά ήταν η Converse το 1983 και λίγο αργότερα τα Pony του Νίκου Γκάλη. Nike, Adidas, Puma, Asics, Reebok κ.λ.π. ήταν εκτός κάδρου.

Δεν είναι κάτι που μπορούν να φανταστούν εύκολα οι σημερινοί νεολαίοι, αλλά όσοι γεννήθηκαν πριν το ’80 θυμούνται πολύ καλά ότι ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη αγορά ήταν αμιγώς ελληνικός.

Φοράει Strike και καρφώνει

Το διαφημιστικό σλόγκαν δε, «φοράει Strike και καρφώνει», είχε τεράστια απήχηση στο αγοραστικό κοινό, γράφοντας ιστορία. Έστω και αν δεν το λες (πια) ορόσημο στο χώρο του marketing…

Η Zita Hellas, ιδιοκτησίας του άλλοτε προέδρου της ΠΑΕ ΑΕΚ Ανδρέα Ζαφειρόπουλου (1984-1988) κατάφερε στην περίοδο της ακμής της να αποτελεί τον ηγέτη του συγκεκριμένου κλάδου σε ποσοστό 65%, κάνοντας μάλιστα εξαγωγές σε Βαλκάνια και Κύπρο. Ο ίδιος αναφερόταν από τα ΜΜΕ ως «μίστερ Ζήτα» ή απλά «Ζήτα», λόγω της εταιρείας του.
Η Zita, ήταν μπροστά από την εποχή της, κυκλοφορώντας σε κάθε μεγάλη ποδοσφαιρική διοργάνωση επετειακά μοντέλα. Οι παλιοί μπορεί να θυμούνται το «Ιταλία-Roma 80» με αφορμή το Euro και «Mexico 86» με αφορμή το Μουντιάλ εκείνης της εποχής με βιδωτές τάπες.

Το δικό της cult σποτ που ξεχώρισε ήταν αυτό με σλόγκαν «Μέσα στη ντίσκο γυρνάς, για ένα φλερτ ξενυχτάς, με τα Zita, πάντα Zita».

Αξέχαστη έχει μείνει και η φουτουριστική διαφήμιση, που περιέγραφε τα μοντέλα της εταιρίας ως ορόσημα εξέλιξης.

Τα Strike φτιάχνονταν από το παλιό εργοστάσιο της Αλυσίδας στην Παπαναστασίου στη Θεσσαλονίκη, ενώ ιδρυτής της Sportex ήταν ο Νίκος Κατράντζος, αθλητής του Άρη Θεσσαλονίκης και γνωστός από τα καταστήματα «KAΤΡΑΝΤΖΟΣΠΟΡ», σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης.

Ελβιέλες τα πρώτα…

Καμία από τις τρεις πάντως αυτές εταιρίες δεν ήταν η πρώτη ελληνική που έφτιαξε αθλητικά παπούτσια. Μέχρι τα τέλη του ’70 το παπούτσι που κυριαρχούσε στην ελληνική αγορά στον τομέα των αθλητικών ειδών ήταν οι περίφημες «ελβιέλες».

Είχαν πάρει το όνομα τους από την εταιρία κατασκευής, την Ελληνική Βιομηχανία Ελαστικού (ΕΛ.ΒΙ. ΕΛΑ.), που ιδρύθηκε το 1928 με έδρα την Καλλιθέα. Παρήγαγε πάνινα αθλητικά παπούτσια με λαστιχένια σόλα – επρόκειτο ουσιαστικά για το ίδιο είδος που σήμερα όλοι ονομάζουμε «σταράκια».

Οι «ελβιέλες» έβγαιναν μόνο σε άσπρο χρώμα και τα φορούσαν μικροί και μεγάλοι από τη γυμναστική στο σχολείο, μέχρι τις παρελάσεις και τα σαλόνια.

Το όνομα των παπουτσιών αγνοείται! Ήταν τα μόνα αθλητικά που κυκλοφορούσαν τότε στην Ελλάδα και έτσι επικράτησε ο όρος «ελβιέλες» από το όνομα της εταιρείας. Η ΕΛ.ΒΙ. ΕΛΑ. έκλεισε το 1961 λόγω οικονομικών προβλημάτων και ο τίτλος πέρασε στα χέρια της κραταιάς βιομηχανίας παπουτσιών της εποχής, «Αλυσίδα» (με έδρα τη Θεσσαλονίκη) και μετονομάστηκε «Αλυσίδα – ΕΛΒΙΕΛΑ».

Έτσι θα συντηρήσετε τα αθλητικά σας παπούτσια για να “τρέξουν” περισσότερο

Η Αλυσίδα ήταν για μια δεκαετία περίπου βασικός προμηθευτής αθλητικών παπουτσιών του ελληνικού στρατού, ανέστειλε οριστικά όμως τη λειτουργία της το 1974.

Τη σκυτάλη πήραν τα Zita, Sportex και Strike, αναδεικνύοντας ως ατού και νέα τάση την πολυχρωμία, αλλά και τα σκρατς, που προτιμήθηκαν κατά κόρον από τους πιτσιρικάδες, αντικαθιστώντας τα κορδόνια.

Η επέλαση των πολυεθνικών brand names όμως, που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’80, επισκίασαν ταχύτατα τα παπούτσια απ’ τον… τόπο μας.

Μολονότι τα σχέδια των Zita και Strike παρέμεναν σε υψηλό επίπεδο για τα δεδομένα της εποχής, δεν κατάφεραν να ανταγωνιστούν τα αντίστοιχα ξένων εταιριών. Εκτός των άλλων η ξενομανία είχε κυριεύσει τους Έλληνες και στα υποδήματα. Οι πιτσιρικάδες άρχισαν να αποταμιεύουν το χαρτζιλίκι τους για να αποκτήσουν το τελευταίο μοντέλο Air Jordan, τα adidas του Πέτροβιτς, ή απλώς παπούτσια με αερόσολα, γλώσσες που φούσκωναν και φανταχτερά σχέδια με πιο συμπαγές υλικό.

Με λίγα λόγια έγιναν εν μια νυκτί ντεμοντέ. Στη δεκαετία του ’90 τα πάλαι ποτέ κραταιά Strike έμοιαζαν με ρετσινιά στη συνείδηση ενός μαθητή Γυμνασίου, που ήθελε να ανταγωνιστεί τον φίλο του που φορούσε νέα μοντέλα ξενόφερτων υποδημάτων.

Τα εισαγόμενα παπούτσια οδήγησαν απότομα σε μαρασμό τις εγχώριες εταιρίες, που προστέθηκαν στο μακρύ κατάλογο όσων υπέστειλαν τη σημαία τους τη δεκαετία του ’90.

Διαβάστε επίσης: Τεχνολογικό ντόπινγκ: H IAAF αλλάζει τους κανονισμούς για τα παπούτσια τρεξίματος

Πηγή: menshouse.gr

x
Send this to a friend