Δύο φορές “χρυσός” ο Χρήστος Κορομηλάς στο Oceanman (vid) 598

Ο Χρήστος Κορομηλάς, με πλήρη απώλεια όρασης, κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση στον τελικό Παγκοσμίου Κυπέλλου κολύμβησης ανοιχτής θαλάσσης OCEANMAN CANCUN WORLD FINAL CHAMPIONSHIP, στην ειδική κατηγορία Ιnspiration για ΑμεΑ, που διεξήχθη την Κυριακή στο Κανκούν του Μεξικό.

Ο Χρήστος κολύμπησε τα 5χλμ μαζί με τον συνοδό και προπονητή του Γιώργο Γκούντα.

Ο αθλητής του Συλλόγου ΙΩΝΆΣ – Τμήμα Θεραπευτικής Αγωγής ΑμεΑ και Παραθλητισμού, είχε εξασφαλίσει την πρόκριση του στον αντίστοιχο αγώνα OCEANMAN GREECE στο Οίτυλο της Μάνης τον περασμένο Ιούνιο.

Δείτε το βίντεο από το Κανκούν του Μεξικό

Ο Σύλλογος “Ιωνάς – Τμήμα Θεραπευτικής Αγωγής ΑμεΑ” ιδρύθηκε το έτος 2007 με σκοπό την αποκατάσταση και βελτίωση της κινητικής κατάστασης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), κυρίως μέσω της υδροθεραπείας. Στο θεραπευτικό τμήμα της υδροθεραπείας υπεύθυνη είναι η Αγγελική Καραγεώργου.

Παράλληλα αναπτύχθηκε και το αθλητικό αγωνιστικό τμήμα το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της κολύμβησης, της ποδηλασίας, του αγώνα δρόμου, του στίβου και του τριάθλου, με επιτυχίες στα πανελλήνια πρωταθλήματα καθώς και σε άλλες διοργανώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, προάγοντας το παραθλητικό κίνημα.

Στο αθλητικό τμήμα υπεύθυνος είναι ο Γιώργος Γκούντας.

Follow us Facebook: Ιωνάς

Instagram: ionas2007

Previous ArticleNext Article

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις 100 push ups την ημέρα; (vid) 3973

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν κάνεις 100 push ups την ημέρα; (vid)

Είναι ένας αριθμός που σε τρομάζει. 100 push ups φυσικά και δεν είναι εύκολο να γίνουν, ωστόσο, αν ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πλάνο προπόνησης τότε θα εκπλαγείς με το πόσο γρήγορα μπορείς να τα καταφέρεις.

Ένα παράδειγμα

Φυσικά δεν χρειάζεται να κάνετε τα 100 push ups… μονοκοπανιά. Βάλτε μικρούς και εφικτούς στόχους.

Ξεκινήστε με 10 Χ 10. Σπάστε τα σετ προπόνησης σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Όταν δείτε ότι τα 10 σας βγαίνουν εύκολα αλλάξτε στρατηγική.

Κάντε 20 Χ 5 και συνεχίστε. Μετά από 15-20 ημέρες δοκιμάστε να κάνετε όσα περισσότερα μπορείτε.

Θυμηθείτε ότι πρέπει να κάνετε τα push ups με το σωστό τρόπο και να ακολουθείτε το πρόγραμμα κάθε μέρα, ανεξάρτητα αν έχετε κάνει άλλη άσκηση.

Τα έξι… χαζά λάθη που κάνουμε στα push-ups

Ακόμα μεγαλύτερη θα είναι η έκπληξή σου, όταν δεις τις αλλαγές στο σώμα σου, όταν πια καταφέρεις να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο.

Εκτελώντας 100 push-ups καθημερινά σε κάθε πιθανή παραλλαγή, όντως μπορείς να αλλάξεις το σώμα σου. Οι τρικέφαλοι και οι θωρακικοί θα διευρυνθούν. Οι ώμοι θα γιγαντωθούν. Η γενική σωματική δύναμή σου θα διπλασιαστεί.

Ωστόσο, δεν θα γίνεις φέτες στην κοιλιά. Γιατί; Επειδή η επίπεδη κοιλιά γίνεται μόνο με τη διάσπαση του λίπους. Τι σημαίνει αυτό; Διατροφή 80%. Τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμπι-όλα μαζί- 20%.

Δες το παρακάτω βίντεο και ξεκίνα:

Δείτε ακόμα: Αυτά είναι τα τέλεια push ups: Μπορείς να τα κάνεις;

Ασκήσεις ενδυνάμωσης με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου από το Training Room 80

Η ομάδα του Training Room με την παρέα της Garmin, δημιουργεί διαδικτυακά training sessions, δίνοντας μέσω βίντεο χρήσιμες προπονητικές οδηγίες για αερόβια γυμναστική, καθώς και οδηγίες σε αρχάριους.

Τα βίντεο θα αναρτηθούν στο Instagram account του @_training_room_ και της @stellaall

Δείτε το πρώτο workout from home με τη Στέλλα Αλεξανδρίδου

x
Send this to a friend