Τι δείχνει για τον χαρακτήρα σας το αγαπημένο σας τυρί;

Σας αρέσει υπερβολικά το τσένταρ; Είστε ειδικός στο γκούντα ή μήπως προτιμάτε τη μοτσαρέλα ή την πικάντικη παρμεζάνα; Θα πιστεύατε ότι η απάντηση σας δείχνει στοιχεία για τον χαρακτήρα σας; Δείξτε μας το αγαπημένο σας τυρί να σας πούμε ποιοι είστε!

Οι εμπειρογνώμονες και γευσιγνώστες έχουν αποφανθεί ήδη: το τυρί που σας αρέσει πιο πολύ φανερώνει και στοιχεία της προσωπικότητάς σας.

Συγκεκριμένα, τα πράγματα έχουν ως εξής:

Οι λάτρεις του μπρι είναι κουλτουριάρηδες

 Αν σας αρέσει να περνάτε τον ελεύθερο χρόνο σας σε γκαλερί, αγαπάτε τις τέχνες και ειδικά τον γαλλικό κινηματογράφο, τότε είναι δεδομένο πως το τυρί που σας αρέσει πιο πολύ είναι το μπρι. Και αν δεν το ξέρετε τότε… καιρός είναι να το μάθετε. Δοκιμάστε το συγκεκριμένο τυρί και θα δούμε…

Οι φανατικοί του γκούντα είναι αυθόρμητοι

 Η γεύση του γκούντα ταιριάζει σε ανθρώπους που δεν σκέφτονται και πολύ σοβαρά τις επόμενες κινήσεις τους, απλά τις… κάνουν. Δεν θα κάνουν ποτέ σχέδια εκ των προτέρων αλλά πάντα θα καταλήγουν να έχουν εντελώς κλεισμένο πρόγραμμα και ο αυθορμητισμός τους είναι το στοιχείο που τους καθορίζει. Οι ειδικοί έχουν καταλήξει: αυτοί οι τύποι τρώνε κατά βάση το ζωηρό στην γεύση γκούντα από τυριά.

Οι θιασώτες της παρμεζάνας είναι φοβεροί μάγειρες

Αν γνωρίσετε έναν άνθρωπο που είναι φανατικός με την παρμεζάνα μην χάσετε την ευκαιρία να φάτε με την πρώτη ευκαιρία από τα χέρια του. Οι λάτρεις της παρμεζάνας έχουν μια αίσθηση απλότητας και γκουρμέ γεύσης στον τρόπο που τους αρέσει να μαγειρεύουν και το πιθανότερο είναι πως αν φάτε κάτι που έχουν μαγειρέψει εκείνοι θα σας μείνει αξέχαστο.

Όσοι επιλέγουν ΖΕΜΥΘΑ ΗΠΕΙΡΟΣ είναι fit

Η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό προϊόν τυρογάλακτος που συνδυάζει τα πολύ χαμηλά λιπαρά με την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Συγκεκριμένα, η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ περιέχει 27% πρωτεΐνη και μόνο 1% λιπαρά, η θερμιδική της αξία είναι μόλις 27 θερμίδες ανά μερίδα, ενώ συγχρόνως αποτελεί πηγή ασβεστίου με 140mg/100g. Είναι ιδανική για όσους ακολουθούν αντίστοιχα προγράμματα διατροφής, για όσους γυμνάζονται και για όσους θέλουν να διαφυλάξουν την φυσιολογική κατάσταση των οστών τους. Όσοι την επιλέγουν είναι άνθρωποι που προσέχουν τη διατροφή τους, ενώ συνήθως ασχολούνται με κάποιο σπορ.

Θα την βρείτε τριμμένη σε συσκευασίες 200 και 400 γραμμαρίων, καθώς και σε κομμάτι στον πάγκο των τυροκομικών. Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες ΕΔΩ

Οι οπαδοί της μοτσαρέλας έχουν υψηλού επιπέδου γούστο

 Αν η μοτσαρέλα είναι το αγαπημένο σας τυρί τότε είναι δεδομένο πως εκτιμάτε το καλό γούστο υπερβολικά. «Το ύφος τους είναι μινιμαλιστικό, αλλά αβίαστα κομψό. Θα τους συναντήσετε σε μια έκθεση τέχνης με ένα ποτήρι από κάτι αφρώδες στο χέρι», λένε οι… ειδικοί.

Οι φίλοι του τσένταρ είναι καλά ισορροπημένοι

Αν σας αρέσει το τσένταρ σημαίνει πως έχετε μια αγάπη για τα κλασικά πράγματα αλλά ταυτόχρονα, παρακολουθείτε και τα σύγχρονα. Ψωνίζετε αντίκες αλλά βλέπετε και Westworld. Κοινώς, είστε ισορροπημένοι άνθρωποι. Και γι’ αυτό τον λόγο, το αγαπημένο σας τυρί είναι το τσένταρ, που είναι ένα παραδοσιακό αλλά σε καμία περίπτωση παρωχημένο ή ξεπερασμένο είδος τυριού.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ιδανικό τυρί για όσους αθλούνται

Previous ArticleNext Article

Αυτές είναι οι 20 πιο εθιστικές τροφές

O εθισμός σε συγκεκριμένα τρόφιμα χαρακτηρίζεται από συμπτώματα όπως είναι η απώλεια του ελέγχου επί της κατανάλωσής του, δηλαδή η δυσκολία να σταματήσει κανείς να τρώει παρότι έχει αυτή την επιθυμία.

Η απώλεια ελέγχου είναι ο λόγος που αρκετοί ερευνητές πιστεύουν ότι ορισμένες τροφές μπορεί να λειτουργούν στον εγκέφαλο όπως τα ναρκωτικά.

Φαίνεται μάλιστα ότι αυτό που προκαλεί τον εθισμό είναι ο συνδυασμός ζάχαρης, λίπους και αλατιού σε ένα τρόφιμο. Συνήθως στη φύση οι τροφές περιέχουν είτε πολύ ζάχαρη είτε πολύ λίπος. Σπάνια υπάρχουν τροφές που συνδυάζουν και τα δύο. Όμως τα επεξεργασμένα τρόφιμα περιέχουν αρκετή ζάχαρη και λίπος μαζί (πίτσες, σοκολάτες, πατατάκι, κούκις, μπισκότα κλπ).

Ζάχαρη, λίπος, αλάτι…

Η ζάχαρη, το λίπος και το αλάτι (μαζί με τεχνητές ουσίες που προσθέτει η βιομηχανία τροφίμων) κάνουν ορισμένες τροφές υπεργευστικές και αυτό είναι ίσως η κύρια αιτία της παχυσαρκίας.

Το ενδιαφέρον είναι πως τα ποντίκια, όταν τους δίνεται ζάχαρη για ένα χρονικό διάστημα και μετά τους στερείται, εμφανίζουν στερητικό σύνδρομο αλλά δεν παχαίνουν. Καταφεύγουν στην υπερφαγία μόνο όταν η τροφή που τους δίνεται συνδυάζει ζάχαρη και λίπος μαζί (κούκις, μπισκότα, τσιπς σαλάμι κλπ).

Τα πιο εθιστικά τρόφιμα

Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «PLoS One» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το πιο εθιστικό φαγητό είναι η πίτσα.

Αμερικανοί ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, κατέγραψαν με ένα ερωτηματολόγιο που έδωσαν σε 504 άτομα ποια είναι τα πιο εθιστικά τρόφιμα. Οι εθελοντές κλήθηκαν να βαθμολογήσουν 35 τρόφιμα, ανάλογα με το πόσο τα θεωρούσαν εθιστικά, δηλαδή δεν μπορούσαν να σταματήσουν στο ένα κομμάτι, αλλά συνέχιζαν μέχρι να νιώσουν ότι θα σκάσουν από το πολύ φαγητό.

Οι ερευνητές συγκέντρωσαν τις απαντήσεις και έβγαλαν ένα μέσο όρο για κάθε τρόφιμο. Τα κατέταξαν σε μία κλίμακα από 1 έως 7, όπου 1 είναι το λιγότερο εθιστικό τρόφιμο και 7 το περισσότερο εθιστικό.

Το πιο εθιστικό τρόφιμο απ’ όλα αναδείχθηκε η πίτσα (μέση βαθμολογία 4,01), η σοκολάτα και τα πατατάκια (με 3,73), τα μπισκότα (με 3,71) και τα παγωτά (με 3,68).

Η λιγότερο εθιστική τροφή από τις 35 αναδείχθηκε το αγγούρι με 1,53 βαθμούς, τα καρότα (με 1,60), τα φασόλια (με 1,63), τα μήλα (με 1,66) και το καφέ ρύζι (με 1,74).

Από την κατάταξη καθίσταται σαφές πως όσο πιο επεξεργασμένο και γεμάτο λίπος μαζί με ζάχαρη είναι ένα τρόφιμο, τόσο πιθανότερο είναι να προκαλεί εθισμό. Τα τρόφιμα αυτά έχουν επίσης υψηλό γλυκαιμικό φορτίο (το γλυκαιμικό φορτίο λαμβάνει υπόψη το γλυκαιμικό δείκτη ενός τροφίμου και την ποσότητα των υδατανθράκων που περιέχεται σε μια μερίδα).

Οι 20 πιο εθιστικές τροφές σύμφωνα με τις απαντήσεις

Ο εθισμός στο φαγητό είναι κάτι αμφιλεγόμενο, ωστόσο η Άσλεϋ Γκέρχαρντ, επίκουρη καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Μίσιγκαν και επικεφαλής της μελέτης λέει πως πρόκειται για πραγματικότητα και όχι για μύθο.

Ο εθισμός στις τροφές ίσως είναι η κύρια αιτία του φαινομένου της παχυσαρκίας η οποία ουσιαστικά δεν υπήρχε στον άνθρωπο (σε επιδημικές διαστάσεις) πριν από έναν αιώνα. Μια άλλη βασική αιτία είναι η αντίσταση στη λεπτίνη που λειτουργεί κι αυτή στον εγκέφαλο αλλά με ένα τελείως διαφορετικό βιολογικό μηχανισμό.

Οι κορυφαίες τροφές για την υγεία της καρδιάς

Οι καρδιακές παθήσεις σκοτώνουν περισσότερους από 325.000 άντρες τη χρονιά, σύμφωνα με το Centers for Disease Control and Prevention. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι άντρες πεθαίνουν πιο συχνά από καρδιακά προβλήματα παρά από καρκίνο, κάνοντας την καρδιά το Νο1 κίνδυνο για την ζωή τους.

Μπορείς όμως να περιορίσεις τις πιθανότητες να εμφανίσεις καρδιακά προβλήματα, αρχίζοντας από μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή που μπορεί να θωρακίσει την καρδιά σου.

Γιατί η αυξομείωση του σωματικού βάρους απειλεί την καρδιά;

Μύρτιλο

Η φλεγμονή στα τοιχώματα των αρτηριών σου μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο για εμφράγματα, δηλώνει ο καρδιολόγος Adam Skolnick από το NYU Langone Medical Center. Μπορείς όμως να επιβραδύνεις την διαδικασία της φλεγμονής τρώγοντας ένα φλιτζάνι μύρτιλα την ημέρα, χάρη στα αντιοξειδωτικά τους. Αν δεν μπορείς να βρεις φρέσκα, τα κατεψυγμένα είναι το ίδιο αποτελεσματικά. Πρόσθεσε τα στο πρωινό σου, στα δημητριακά ή στο γιαούρτι σου.

Παντζάρι

Αυτές οι έντονες μωβ ρίζες βοηθούν σημαντικά τη καρδιά σου, χάρη στους νιτρίτες που απελευθερώνουν στο αίμα σου, βελτιώνοντας την ροή του. Σε μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Hypertension, τα οφέλη του παντζαριού βοηθούν στην μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Ξηροί καρποί

Τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια είναι σούπερ τροφές για την υγεία της καρδιάς σου. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν μια χούφτα ξηρούς καρπούς 5 φορές τη βδομάδα τείνουν να πεθαίνουν λιγότερο από καρδιακά προβλήματα κατά 29%, συγκριτικά με εκείνους που τα αποφεύγουν. Οι ξηροί καρποί περιέχουν καλά λιπαρά για την καρδιά, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Κατανάλωσε τα ωμά και ανάλατα για να βελτιώσεις την υγεία της καρδιάς σου.

Λιπαρά ψάρια

Ο σολομός, η σαρδέλα, ο τόνος είναι μερικά ψάρια πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία όπως έχει αποδειχτεί βελτιώνουν την υγεία της καρδιάς σου. Κατανάλωσε τα 2 φορές την βδομάδα.

Ποια αθλήματα είναι καλύτερα για την καρδιά;

Όσπρια

Όλα τα όσπρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες τα οποία μειώνουν την χοληστερόλη σου και βελτιώνουν την καρδιά σου. Κατανάλωσε 5 με 10 γρ. φυτικών ινών την ημέρα για να κάνεις την καρδιά σου δυνατή σαν πέτρα!

Διαβάστε επίσης: Κάθε λεπτό τρεξίματος βοηθά την υγεία της καρδιάς

x
Send this to a friend