Στους ημιτελικούς αδερφές Βασιλείου, Μπελιμπασάκη, Πεσιρίδου, τελικό η Αναγνωστοπούλου (videos)

Ασημένιο μετάλλιο για Μπανιώτη και Πεσιρίδου, όριο για Βερολίνο ο Τσάκωνας

Κούρσα τακτικής επέλεξε να κάνει η Ειρήνη Βασιλείου και δικαιώθηκε. Η Ελληνίδα δίχως να σπαταλήσει περιττές δυνάμεις τερμάτισε στη δεύτερη θέση της τέταρτης προκριματικής σειράς των 400 μ. με 53.86 και πήρε την απευθείας πρόκριση στον ημιτελικό της Πέμπτης.

Η 26χρονη αθλήτρια ηγήθηκε για μεγάλο μέρος της κούρσας, της οποίας τελικά νικήτρια ήταν η Ολλανδέζα Λισάν Βιτέ (52.84).

Η Αννα Βασιλείου αν και αρχικά ακυρώθηκε , καθώς κρίθηκε πως πάτησε την εσωτερική γραμμή του διαδρόμου της, θα τρέξει τελικά στον ημιτελικό του αγωνίσματος, καθώς η ελληνική πλευρά κέρδισε την ένσταση την οποία υπέβαλε. Ο χρόνος της 53.98.

Ατομικό ρεκόρ η Μπελιμπασάκη και πρόκριση στον ημιτελικό

Το μικρός άγχος που αισθανόταν πριν από την προκριματική κούρσα των 200 μ., αποδείχθηκε πέρα για πέρα δημιουργικό.

Για την ακρίβεια δεν φάνηκε να την επηρεάζει στο ελάχιστο. Η Μαρία Μπελιμπασάκη κατάφερε στον προκριματικό των 200 μ. να κάνει αυτό που ξέρει καλά: να τρέξει γρήγορα και να βελτιώσει το ατομικό της ρεκόρ στα 200 μ. με 23.03 (0,7).

Η επίδοση αυτή της έδωσε τη νίκη στη σειρά της, τη δεύτερη θέση στο σύνολο της κατάταξης και τη δυνατότητα να διεκδικήσει το απόγευμα έναν καλό διάδρομο και γιατί όχι και μια θέση στους οχτώ του τελικού.

Η σημερινή ήταν η τρίτη φορά που η Μαρία Μπελιμπασάκη φτάνει στον ημιτελικό των 200 μ. σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Η σημερινή ομως ήταν η πρώτη που καταφέρνει να πλησιάσει τόσο πολύ το στόχο της: τη συμμετοχή στον τελικό.

Η Ελληνίδα τερμάτισε στην τρίτη θέση της πρώτης ημιτελικής σειράς με 23.16 και έμεινε στην ένατη θέση στο σύνολο με την όγδοη αθλήτρια να περνάει με 23.14. Η Μπελιμπασάκη έκανε πολύ καλή κούρσα, αφού κατάφερε να κρατηθεί στη στροφή, όπου ο αέρας ταλαιπώρησε τις αθλήτριες και να ανέβει στα τελευταία μέτρα για να “κλέψει” μία θέση πάνω στη γραμμή του τερματισμού.

Η αθλήτρια μετά από αυτή την εξέλιξη αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις της και στα 100 μέτρα. Η 26χρονη  θα τρέξει στην δεύτερη διαδρομή της πρώτης σειράς και θα διεκδικήσει να είναι ανάμεσα στις τέσσερις πρώτες αθλήτριες, προκειμένου να τρέξει στον ημιτελικό.

Βασικός στόχος της Μπελιμπασάκη, που παραμένει η τρίτη Ελληνίδα όλων των εποχών στο αγώνισμα, είναι να σπάσει το φράγμα των 23.00, επίδοση που θα την ανεβάσει επίπεδο και θα της δώσει το δικαίωμα να διεκδικήσει καλά πλασαρίσματα.

Την κορυφαία επίδοση του προκριματικού σημείωσε ο Σλοβένα Γιάνα Μιχάλινετς με 23.01, ενώ στη δεύτερη σειρά η νικήτρια Γιαμίλ Σάμιουελ σημείωσε 23.04.

Στον ημιτελικό (σήμερα στις 18.30) προκρίθηκε και η Κύπρια Ελενα Αρτυματά, που ήταν τρίτη στη σειρά της με 23.46. Στον ημιτελικό θα ξεκινήσουν την προσπάθεια τους, οι αθλήτριες με τις 12 καλύτερες επιδόσεις στην Ευρώπη, που γλίτωσαν τη διαδικασία των προκριματικών.

Φοβερή Πεσιρίδου έφυγε για ημιτελικό

Πολύ καλή εμφάνιση έκανε η Ελισάβετ Πεσιρίδου και ανταμείφθηκε με την πρόκριση στον αυριανό ημιτελικό των 100 μ. εμπ. στο Ευρωπαϊκό του Αμστερνταμ.
Η Ελληνίδα, στην πρώτη ημέρα της 23ης διοργάνωσης, κατάφερε να τερματίσει πρώτη στη δεύτερη σειρά με 12.98 (1,8), παρά το γεγονός ότι έφυγε αργά από το βατήρα και δεν ήταν όσο καλή θα ήθελε στο πρώτο εμπόδιο.

Σε κάθε περίπτωση η αθλήτρια της Ιωάννας Σιώμου έδειξε πως είναι σε πολύ καλή κατάσταση και σε θέση να απειλήσει το 12.93, που είναι το ρεκόρ της και μοιάζει ικανό να της δώσει ακόμη και μια θέση στον τελικό. Η Ελληνίδα σημείωσε την κορυφαία επίδοση του προκριματικού και ήταν η μόνη από τις αθλήτριες που κατέβηκε τα 13.00. Θυμίζουμε πως στη διαδικασία των προκριματικών δεν συμμετείχαν οι αθλήτριες με τις 12 καλύτερες επιδόσεις, οι οποίες προκρίθηκαν απευθείας στον ημιτελικο.

Ο Ημιτελικός θα γίνει την Πέμπτη στις 18.10.

Πολύ καλή εμφάνιση για την Αναγνωστοπούλου και πρόκριση στον τελικό

Την μεγαλύτερη μέχρι σήμερα διάκριση της καριέρας της σημείωσε σήμερα η Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου που έδειξε συνέπεια και υλοποίησε τον πρώτο της στόχο στο 23ο Ευρωπαικό Πρωτάθλημα του Αμστερνταμ.

Η πρωταθλήτρια της Βάσως Παναγιωτοπούλου με βολή στα 59.16 μ. πήρε την απευθείας πρόκριση για τον τελικό της δισκοβολίας και έδειξε πως εκεί έχει περιθώρια να κυνηγήσει ακόμη καλύτερες επιδόσεις και ένα καλό πλασάρισμα.

Η Αναγνωστοπούλου ξεκίνησε τον αγώνα της στα 56,50 μ. και στη δεύτερη βολή της κατάφερε να κάνει αυτό που μπορούσε. Ο τελικός θα γίνει την Παρασκευή στις 20.15 ώρα Ελλάδος. Η αθλήτρια ταξίδεψε στο Αμστερνταμ με 59,76 μ. ενώ έχει ατομικό ρεκόρ 61,40 μέτρα.

Εξι αθλήτριες από το πρώτο γκρουπ πέτυχαν βολή καλύτερη από το όριο των 58,00 μ., με την Αναγνωστοπούλου να καταλαμβάνει την πέμπτη θέση. Καλύτερη όλων ήταν η Γερμανίδα Τζούλια Φίσερ με 66,20 μ., ενώ βολές πάνω από τα 60 μ. είχαν και οι Μούλερ (64,75 μ.) και Ρομπέρτ -Μιχόν (63,99 μ.).

Πηγή: ΣΕΓΑΣ

Previous ArticleNext Article

Παναγόπουλος για Μαραθώνιο: Η εξέλιξη της πανδημίας δεν επιτρέπει ιδιαίτερη αισιοδοξία

“Η εξέλιξη της πανδημίας ειδικά στην Αττική δεν επιτρέπει ιδιαίτερη αισιοδοξία”, δήλωσε για τη διεξαγωγή του Αυθεντικου Μαραθωνίου της Αθήνας ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος μιλώντας στην εκπομπή “Over The Top” με τον Αντώνη Κυρίκο και τον Νίκο Αρμένη στον Ρ/Σ Over Fm.

Ο κ. Παναγόπουλος ανέφερε ότι την προηγούμενη εβδομάδα ο ΣΕΓΑΣ ολοκλήρωσε τις επαφές με τον ΕΟΔΥ και περιμένει στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδες τις απαντήσεις των ειδικών σχετικά με τη διεξαγωγή του αγώνα.

Διευκρίνισε ότι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Μαραθωνίου Δρόμου θα πραγματοποιηθεί σε κάθε περίπτωση και πως για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο με τη συμμετοχή όλων των δρομέων ο ΣΕΓΑΣ θα κινηθεί με βάση τις αποφάσεις των ειδικών και θα συνεργαστεί πλήρως με τις αρμόδιες αρχές.

Ανέφερε ωστόσο ότι από τη μεριά του ΣΕΓΑΣ υπάρχει η πρόθεση και η πρόταση για τη διεξαγωγή του αγώνα, εφόσον θεωρηθεί ότι κάτι τέτοιο είναι επαρκές και καλύπτει υγειονομικά, με τη συμμετοχή των δρομέων με αρνητικό τεστ. “Αυτό που προέχει είναι η δημόσια υγεία και η γνώμη των ειδικών”, συνέχισε ενώ μεταξύ άλλων τόνισε πως “αν τα δεδομένα όπως δοθούν από τον ΕΟΔΥ δεν είναι θετικά προφανώς ο μαραθώνιος της Αθήνας θα προστατεύσει την εικόνα και την ιστορία του”.

Αφού επανέλαβε ότι ίσως και πριν τη μέση της ερχόμενης εβδομάδας γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις, ξεκαθάρισε πως η πρόβλεψη που υπήρχε στους όρους συμμετοχής για παρακράτηση μέρους του ποσού συμμετοχής στην περίπτωση που η ενδεχόμενη ακύρωση του αγώνα αποφασιστεί μετά την 1η Οκτωβρίου δεν ισχύει.

“Ακόμα και αν ο αγώνας δεν πραγματοποιηθεί, έχουμε φροντίσει για να μην υπάρχει καμία πρόσθετη επιβάρυνση. Οι δρομείς είναι η καρδιά και η ψυχή του μαραθωνίου και όχι μόνο το σώμα του”, υπογράμμισε και τους κάλεσε σε μία τέτοια περίπτωση να μεταφέρουν την εγγραφή τους για το 2021 “έτσι ώστε να μπορεί και ο μαραθώνιος να βγει στην κοινωνία και την αγορά και την επόμενη χρονιά διεκδικώντας αυτά που δικαιούται”.

Τέλος για την επόμενη ημέρα στον ΣΕΓΑΣ τόνισε πως έχει διοικητικά στελέχη που έχουν αποδείξει ότι μπορούν να τα καταφέρνουν και στα δύσκολα. “Ασχέτως αν δεν θα είμαι εγώ μέλος της διοίκησης υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν, θέλουν και μπορούν να κρατήσουν την Ομοσπονδία και να επαναφέρουν το χορηγικό πρόγραμμα το οποίο είναι πολύ σημαντικό και πολύ μεγαλύτερο από την κρατική χρηματοδότηση η οποία επαρκεί μόνο για τις ανελαστικές και λειτουργικές δαπάνες”, τόνισε.

Γιατί ενώ κάνω αρκετή γυμναστική δεν βλέπω αποτελέσματα;

Όλοι γνωρίζουμε η γυμναστική έχει τεράστια οφέλη στην υγεία και στην ψυχολογία μας. Δεν αρκεί όμως απλά να γυμναζόμαστε για να δούμε τη διαφορά που θέλουμε και να φτάσουμε πιο κοντά στους στόχους μας.

Πρέπει να γυμναζόμαστε σωστά και να τηρούμε κάποιους κανόνες στην προσπάθειά μας ώστε να έχουμε επιτυχημένα αποτελέσματα. Και φυσικά να μη φτάσουμε στο σημείο να σταματήσουμε την προσπάθειά μας και καταλήξουμε να εγκαταλείψουμε εντελώς. Δείτε μερικά από τα πιο συνηθισμένα λάθη που συνήθως κάνουμε και δεν βλέπουμε αποτελέσματα στη γυμναστική.

Πόσους παλμούς πρέπει να έχουμε όταν γυμναζόμαστε;

Βάζετε πάρα πολύ μεγάλους στόχους

Όταν ξεκινάμε να γυμναζόμαστε σίγουρα βελτιώνουμε την ευεξία μας και ανεβάζουμε τη διάθεσή μας αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει για να πετύχουμε το στόχο μας. Πρέπει ο στόχος μας να είναι ρεαλιστικός. Μπορεί να θέλετε να χάσετε βάρος ή μπορεί να θέλετε να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, κάποιοι να γίνουν πιο ευλύγιστοι κτλ.  Έτσι πρέπει να δουλέψετε βάση του συγκεκριμένου στόχου που έχετε θέσει εξαρχής.

Το να προσπαθήσετε να βάλετε σαν στόχο μέσα σε ένα μήνα να αποκτήσετε 10 κιλά παραπάνω μυϊκό ιστό ή να χάσετε 10 κιλά καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν είναι εφικτό και σίγουρα θα σας απογοητεύσει γιατί το πιο πιθανό είναι να μην το πετύχετε

Γυμνάζεστε όποτε εσείς επιθυμείτε

Αν δεν έχετε συνέπεια στη γυμναστική και στις προπονήσεις σας που είναι ένα από τα μεγαλύτερα κλειδιά της επιτυχίας όποιος κι αν είναι ο στόχος σας Θα είναι δύσκολο να το πετύχετε. Το να γυμνάζεστε τη μία εβδομάδα μία φορά, την επόμενη εβδομάδα 2 φορές, την επομένη καθόλου και την άλλη εβδομάδα πέντε φορές και ξανά από την αρχή καταλαβαίνετε ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο με αυτό το πρόγραμμα να φτάσετε στους στόχους σας. Βγάλτε ένα πλάνο και ακολουθήστε το όσο πιο πιστά γίνεται για να δείτε πρόοδο.

Κακή εκτέλεση των ασκήσεων

Ειδικά εάν είσαι νέος ή νέα στη γυμναστική η πιθανότητα να εκτελέσεις λάθος τις ασκήσεις είναι πάρα πολύ μεγάλη. Σκεφτείτε ότι αυτό συμβαίνει και στους πιο παλιούς, αυτούς που γυμνάζονται πάρα πολλά χρόνια. θα πρέπει ειδικά τις πρώτες φορές να έχετε κοντά σας έναν γυμναστή να σας δείχνει τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων ώστε να αποκομίσετε όλα τα οφέλη από αυτές και αυτό θα πρέπει να γίνεται μέχρι να κάνετε 100% σωστά τις ασκήσεις.

Η διατροφή σας είναι χάλια

Μπορεί να λιώνετε στη γυμναστική και στο γυμναστήριο αλλά τα κιλά δεν πρόκειται να τα χάσετε αν δεν δώσετε τη μέγιστη σημασία στη διατροφή σας. Αν θέλετε να χάσετε βάρος πρέπει να υπάρχει θερμιδικό έλλειμμα δηλαδή να καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που προσλαμβάνετε καθημερινά. Η γυμναστική και η άσκηση γενικότερα είναι ένα εξαιρετικό βοήθημα στην προσπάθειά σας να χάσετε βάρος. Ωστόσο από μόνη της είναι πάρα πολύ δύσκολο να δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας.

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

Ο συνδυασμός της σωστής γυμναστικής και της σωστής διατροφής είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να πετύχετε το στόχο σας και ιδανικά όσον αφορά το διατροφικό σας πλάνο καλό θα είναι να εμπιστευτείτε έναν διατροφολόγο γιατί το κάθε σώμα και ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστός και έχει διαφορετικές ανάγκες ώστε να έχετε και εκεί εξατομικευμένο πρόγραμμα.

Προπονείστε στο κόκκινο

Ειδικά όταν κάποιος ξεκινάει να γυμνάζεται και το πρώτο διάστημα αρχίζει και βλέπει αποτελέσματα έστω και μικρά πιστεύει ότι είναι το ιδανικότερο να διπλασιάσει ή να τριπλασιάσει το χρόνο που βρίσκεται στο γυμναστήριο. Αυτό είναι λάθος. Εάν στρεσάρετε τον οργανισμό σας πάρα πολύ και κουράζεστε πάρα πολύ δεν θα μπορείτε να αποδώσετε τα μέγιστα σε κάθε προπόνηση και κάποια στιγμή θα παραδώσετε τα όπλα και από την κούραση και επειδη δεν θα βλέπετε τα αποτελέσματα που θέλετε αλλά μια στασιμότητα.

Θα πρέπει να δώσετε στο σώμα σας το χρόνο που χρειάζεται να ξεκουραστεί. Μπορείτε τις μέρες που θα έχετε ξεκούραση από το γυμναστήριο και από το πρόγραμμά σας αν θέλετε να μην νιώθετε ότι κάθεστε να επιδοθείτε σε κάποιες πιο ήπιες ασκήσεις όπως είναι το περπάτημα ή yoga.

Διαβάστε επίσης: 6 λάθη που κάνεις μετά την προπόνηση

Πηγή: www.fmh.gr

x
Send this to a friend