Οι μεγαλύτεροι μύθοι διατροφής και προπόνησης

Οι μεγαλύτεροι μύθοι διατροφής και προπόνησης

Ακόμα και σήμερα στην κοινωνία της πληροφορίες, υπάρχουν πάνω από 12 μύθοι διατροφής και προπόνησης που εξακολουθείτε να πιστεύετε και εφαρμόζετε όταν θέλετε να χάσετε βάρος, ενώ στην πραγματικότητα δεν σας αδυνατίζουν.

Δείτε ορισμένα παραδείγματα

1) Κόβετε τους υδατάνθρακες

Ακολουθείτε μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες για να κάψετε λίπος και να χάσετε βάρος. Και, όμως, αυτό είναι λάθος. Σίγουρα η ζυγαριά θα κατέβει, αλλά δεν χάνετε λίπος, αλλά υγρά. Γιατί οι υδατάνθρακες προκαλούν κατακράτηση υγρών στον οργανισμό. Αυτός είναι και ο λόγος που νομίζετε ότι χάνετε γρήγορα κιλά, ενώ στην πραγματικότητα χάνετε υγρά.

2) Δεν τρώτε μετά τις 6 το απόγευμα

Στην πραγματικότητα δεν έχει καμία σημασία τι ώρα θα φάτε το φαγητό σας. Αλλά οι συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε. Αν δηλαδή καταναλώσετε τον αριθμό θερμίδων που πρέπει, τότε φάτε ότι ώρα θέλετε.

3) Πολλά μικρά γεύματα

Επίσης μύθος. Δεν ενεγοποιείς τον μεταβολισμό με τα μικρά γεύματα, αντίθετα κρατάς ψηλά τα επίπεδα ινσουλίνης και δεν χάνεις λίπος. Όταν πέφτουν τα επίπεδα ινσουλίνης, τότε ο οργανισμός καίει λίπος. Τα πολλά μικρά γεύματα αφορούν εκείνους που αθλούνται συστηματικά και έχουν ανάγκη ενέργεια.

4) Περνάτε ατελείωτε ώρες στο γυμναστήριο

Δεν έχει σημασία ο χρόνος άσκησης, αρκεί να κάνεις σωστά αυτό που πρέπει. Όταν κουράζεις τον οργανισμό σου πολύ, τότε δεν πετυχαίνεις το στόχο της απώλειας κιλών. 15-20 λεπτά έντονης άσκησης είναι αρκετά για έναν μη αθλητή.

Δείτε το βίντεο:

Previous ArticleNext Article

Δείτε πως θα καθαρίσετε εύκολα τα αθλητικά σας παπούτσια

Tα αθλητικά παπούτσια είναι πάντα χρήσιμα για εξορμήσεις, πεζοπορίες, τρέξιμο στη φύση και άλλες αθλητικές δραστηριότητες.

Πώς θα καταφέρετε να καθαρίσετε τα αθλητικά σας εύκολα και γρήγορα χωρίς να χρειαστεί να τρίβετε και να ξανατρίβετε με τις ώρες;

Καλό θα ήταν, αν δεν έχετε ένα δεύτερο ζευγάρι για να αλλάζετε, να τα καθαρίζετε πού και πού για να είναι έτοιμα όποτε σαν χρειάζονται.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι λίγη μαγειρική σόδα, μια παλιά οδοντόβουρτσα και ένα πανάκι.

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε ακόμα: Έτσι θα συντηρήσετε τα αθλητικά σας παπούτσια για να «τρέξουν» περισσότερο

Αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι που σε… ανεβάζει

Της Βαλεντίνας Δημητρίου*

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής για το σπίτι εχει σκοπό να σε κάνει να ανεβάσεις την διάθεση σου, να κάψεις θερμίδες και να εκτοξεύσεις τις ενδορφίνες σου στα ύψη.

Κάνε γυμναστική στο σπιτι μέχρι να ξανανοίξουν τα γυμναστήρια για να νιώθεις καλύτερα, για να εχεις περισσότερη ενέργεια και να αποβάλεις το στρες.

Το συγκεκριμένο αερόβιο πρόγραμμα γυμναστικής εχει διάρκεια 30 λεπτά και εκτος από τις θερμίδες που θα κάψεις εχει και τα παρακάτω οφέλη.

Οφέλη από την αερόβια άσκηση

  • Βελτίωση Φυσικής κατάστασης
  • Βελτίωση καρδιοαναπνευστικού συστήματος
  • Βελτίωσης καρδιαγγειακού συστήματος
  • Μείωση ποσοστού λίπους στο σώμα
  • Αύξηση αντοχής
  • Βελτίωση νευρομυικού συστήματος
  • Αύξηση ευεξίας και γενικής ποιότητας υγείας

Πηγή: www.fmh.gr

x
Send this to a friend