Μπορεί το… διπλό πρωινό να οδηγήσει σε απώλεια βάρους;

Μπορεί το... διπλό πρωινό να οδηγήσει σε απώλεια βάρους;

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, σωστά; Γιατί λοιπόν να μην το απολαύσετε εις διπλούν; Yπάρχει μια τάση που κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές σύμφωνα με την οποία ένα διπλό πρωινό συμβάλει στην απώλεια βάρους.

Εφόσον τρώτε περισσότερο το πρωί θα έχετε λιγότερη όρεξη για να καταναλώσετε κάποιο σνακ τις βραδινές ώρες όπου είναι και δυσκολότερο να χάσετε θερμίδες.

Τι λέει η μελέτη…

Μελέτη που εκπονήθηκε από ερευνητές του Γέιλ στο πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ υποστηρίζει πως τρώγοντας κάτι ελαφρύ για να θέσετε σε λειτουργία τον μεταβολισμό σας και στην απολαμβάνοντας ένα μικρό γεύμα 1-2 ώρες αργότερα, μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους μέχρι την ώρα του μεσημεριανού αλλά και να σας αποτρέψει από το να το παρακάνετε με τα σνακ την υπόλοιπη ημέρα.

Η μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Pediatric Obesity» εμφάνισε τα αποτελέσματα ελέγχου του βάρους 12 μαθητών που επιλέχθηκαν τυχαία μέσα σε διάστημα 2 ετών. Η ερευνητική ομάδα μελέτησε 6 διαφορετικές διατροφικές συνήθειες: Eκείνων που απέφευγαν το πρωινό γεύμα, εκείνων που έτρωγαν στο σχολείο αλλά όχι πάντα, εκείνων που έτρωγαν σπίτι αλλά όχι πάντα, εκείνων που συνήθιζαν να τρώνε στο σχολείο, εκείνων που έτρωγαν συνήθως σπίτι και εκείνων των μαθητών που έτρωγαν διπλό πρωινό.

Διαπιστώθηκε πως οι μαθητές που έτρωγαν διπλή μερίδα πρωινού είχαν λιγότερες πιθανότητες να γίνουν υπέρβαροι από τους υπόλοιπους.

Το λάθος

Η συνήθεια να τρώει κανείς ένα πλούσιο πρωινό, του επιτρέπει να γεμίσει το στομάχι του ως έναν βαθμό πριν φύγει για την δουλειά. «Συναντώ πολλούς πελάτες οι οποίοι καταλήγουν να τσιμπολογούν συνεχώς τις βραδινές ώρες επειδή το πρωί δεν έχουν φάει σχεδόν τίποτε», υπογραμμίζει η κλινική διαιτολόγος, Nicole Osinga συμπληρώνοντας: «Λόγω βιασύνης το πρωί τρώμε πρωινό χαμηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη και με αρκετούς υδατάνθρακες. Ετοιμάζουμε κάτι γρήγορο για να φάμε το μεσημέρι όπως το σάντουιτς και η σαλάτα. Έπειτα επιστρέφουμε αργά σπίτι και αδειάζουμε το ψυγείο επειδή πεινάμε υπερβολικά. Αυτό φυσικά οδηγεί σε έξτρα βάρος».

Η Osinga προτείνει διπλή ποσότητα πρωινού ώστε να αποφευχθεί  ό,τι ακριβώς περιγράφηκε παραπάνω. «Νομίζω πως η ιδέα για δεύτερο πρωινό μπορεί να αποδώσει, είμαστε πιο ενεργοί στα πρώτα στάδια της ημέρας και χρειαζόμαστε περισσότερη ενέργεια εκείνες τις ώρες». Η κλινική διαιτολόγος προτείνει μια μπανάνα με φυστικοβούτυρο ή μια ενεργειακή μπάρα για το πρώτο πρωινό και στην συνέχεια πλιγούρι βρώμης με μούρα και ελληνικό γιαούρτι για την δεύτερη….  δόση.

Η ειδική σε θέματα διατροφής, Marisa Moore  τονίζει τα εξής: «Είναι σημαντικό να τρώτε όταν πεινάτε και η ιδέα του δεύτερου πρωινού δεν διαφέρει πολύ από ένα μεσημεριανό σνακ. Αν επιλέξετε να φάτε ένα σνακ για δεύτερο πρωινό καλό θα είναι να προσέχετε με την μερίδα. Επίσης μπορείτε να χωρίσετε το πρωινό που παίρνετε συνήθως σε δύο δόσεις προκειμένου να ικανοποιήσετε την λιγούρα σας όταν εμφανιστεί. Φάτε μισό σάντουιτς με αυγό όταν ξυπνήσετε και το υπόλοιπο αργότερα τις πρωινές ώρες».

Διαβάστε ακόμα: Τα λάθη που κάνετε στο πρωινό και σας παχαίνουν!

Previous ArticleNext Article

Τρία θαυματουργά βότανα για καλύτερη υγεία!

Στο BetterVita.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα / πρατήριο κορυφαίου παραγωγού φυσικών συμπληρωμάτων διατροφής και καλλυντικών στην Ελλάδα της Amhes Astra Medical Hellas, συναντήσαμε το Immune’sTonic από την σειρά BioTonics.

Ένα φυσικό συμπλήρωμα διατροφής, με καινοτόμα σύνθεση από 3 θαυματουργά βότανα, Σαμπούκο, το Γανόδερμα (ή ρέισι) και  Εχινάκεια που συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού, προσφέρουν αντιοξειδωτική δράση και συνδράμουν την γενικότερη υγεία.

Immunes tonic, 3 ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΑ ΒΟΤΑΝΑ

Το Immune’s Tonic  θα το βρείτε αποκλειστικά στο BetterVita.gr μόνο στα 7,90 € (30 κάψουλες) που με την μοναδική προσφορά 1+1 ΔΩΡΟ θα σας βοηθήσει στην αντιμετώπιση των ιώσεων και της γρίπης τώρα που ο χειμώνας δείχνει τα δόντια του.

Eτσι ενισχύουμε την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού!

Σαμπούκος

Τα πολύτιμα συστατικά του

Είναι πλούσιος σε βιταμίνες Α, B, C, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, αμινοξέα και σε πλήθος φυτοχημικών ουσιών (βετουλίνη, φλαβονοειδή, ανθοκυανίνες, γλυκοσίδια, τανίνες, κουερσετίνη, ρουτίνη και β-καροτίνη). Οι φυτοχημικές αυτές ουσίες βρίσκονται στα άνθη και στον καρπό του και έχουν αντιιική και αντιοξειδωτική δράση.

Πώς μας ωφελεί

Ανοσοποιητικό: Χάρη στις ανθοκυανίνες που περιέχει, συμβάλλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επιπλέον, εμποδίζει τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, οι οποίες μεταξύ άλλων προκαλούν βλάβες στα κύτταρα, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη χρόνιων παθήσεων.

Αναπνευστικό / Καρδιά / Δέρμα / Μάτια / Κρυολογήματα

Ρέισι ή Γανόδερμα

Το Ganoderma lucidum ή Reishi ή Mannetake που σημαίνει μανιτάρι της αθανασίας.

Τα πολύτιμα συστατικά του

Το Γανόδερμα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πολυσακχαρίτες, στεροειδή, λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες / πεπτίδια και ιχνοστοιχεία και το ευρύ φάσμα των ενώσεων τριτερπενοειδή (γανοντερικό οξύ, λουσιντεμικό οξύ, μεθυλο-γανοντερικό οξύ).

Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Αυτό συμβαίνει μέσω της ενίσχυσης των λευκών αιμοσφαιρίων. Ταυτόχρονα, αυξάνει το επίπεδο των αντιοξειδωτικών στο σώμα που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Εχινάκεια

Τα πολύτιμα συστατικά της

Όπως και άλλα βότανα, τα οφέλη της προέρχονται από μία ποικιλία θρεπτικών ουσιών που περιέχει, τα οποία περιλαμβάνουν πολυσακχαρίτες, αλκυλαμίδια, φλαβονοειδή, πολυφαινόλες, βιταμίνη C, σελήνιο και ψευδάργυρο.

Τα οφέλη;

#1: Ενδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα

#2: Μειώνει τις κοκκινίλες και το πρήξιμο

#3: Προωθεί την σωστή λειτουργία των κυττάρων

#4: Διευκολύνει τη μεταφορά του οξυγόνου

#5: Συμβάλλει στην άνω αναπνευστική λειτουργία

#6: Έχει αντιοξειδωτική δράση

Απολαύστε για πρώτη φορά στην Ελλάδα επώνυμα, ποιοτικά, προσιτά και χρήσιμα για τον οργανισμό προϊόντα κατευθείαν από τον παραγωγό!

Αποκλειστικά στο www.bettervita.gr 

Τηλέφωνο:  211 012 3575, ωράριο 08:00 έως 16:00.

Ζεστά απολαυστικά ροφήματα για αποκατάσταση μετά την άσκηση

Η ενυδάτωση μετά την προπόνηση είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Όταν μάλιστα γίνεται σωστά, τότε εξασφαλίζει στον οργανισμό μια πλήρη αποκατάσταση, η οποία με τον καιρό φαίνεται στις επιδόσεις του κάθε δρομέα.

Ο χειμώνας είναι μια εποχή που δεν σταματάμε να τρέχουμε και να γυμναζόμαστε. Εκτός από το μπάνιο μας και το φαγητό μας, μπορούμε να πιούμε και διάφορά ζεστά ροφήματα, τόσο για να ζεσταθούμε, όσο και για να ενυδατωθούμε και να ανακάμψουμε.

Ζεστή σοκολάτα

Η γλυκόπικρη σοκολάτα έχει πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στην καλή κυκλοφορία του αίματος και να βελτιώνουν τις επιδόσεις της καρδιάς. Αν μάλιστα προτιμήσετε το μεξικάνικο στιλ και προσθέσετε πιπέρι καγιέν μπορεί επίσης να πάτε στα κόκκινα και τον μεταβολισμό σας. Παράλληλα οι πρωτεΐνη και οι υδατάνθρακες που υπάρχουν στο γάλα θα βοηθήσει τους μυς σας να ανακάμψουν.

Ρόφημα με κουρκουμά

Είμαστε πολύ τυχεροί που υπάρχει ο κουρκουμάς. Είναι μια βόμβα υγείας, ένα φυσικό αντιφλεγμονώδες που αντικαθιστά την κορτιζόνη! Στην ανατολική ιατρική, η ουσία που περιέχεται στον κουρκουμά, ή κουρκουμίνη χρησιμοποιείται για τη θεραπεία πεπτικές διαταραχές και η αρθρίτιδα. Επίσης μπορεί καταπολεμήσει την οξειδωτική βλάβη από σκληρές προπονήσεις. Διαλέξτε το αγαπημένο σας αφέψημα (τσάι, χαμομήλι κ.α.) και προσθέστε μισή κουταλιά του γλυκού κουρκουμά.

Ζεστός μηλίτης

Ο αφιλτράριστος μηλίτης από φρέσκα μήλα (και τη φλούδα τους) είναι γεμάτος με κερκετίνη, η οποία μπορεί να σας προστατεύσει από τον καρκίνο και τις καρδιακές παθήσεις. Η ουσία αυτή μπορεί επίσης να ενισχύσει την αθλητική απόδοση, βελτιώνοντας την ικανότητα του σώματός σας να χρησιμοποιήσει το οξυγόνο. βάλτε το μηλίτη σας να ζεσταθεί, προσθέστε και ένα ξυλαράκι κανέλας και απολαύστε.

Καφές με κανέλα

Η κανέλα το πρωί μπορεί να περιορίσει τις τιμές σακχάρου στο αίμα και είναι αποδεδειγμένα ένας σύμμαχος του οργανισμού για όσους πάσχουν από διαβήτη τύπου 2. Ο καφές μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Πάρκινσον και η καφεΐνη ως γνωστόν συνδέεται με βελτιωμένη αθλητική απόδοση. Μάλισα έρευνες, έχουν συνδέσει τον καφέ με τον περιορισμό των πόνων των μυών. Φτιάξτε τον αγαπημένο σας ζεστό καφέ και κατά την παρασκευή του προσθέστε σκόνη κανέλας. Ταιριάζει στον γαλλικό, τον ελληνικό, τον εσπρέσο και τον νες. Δοκιμάστε το…

Hot Toddy

Τα φλαβονοειδή στα λεμόνια θα κρατήσουν μακριά το κρυολόγημα, το μέλι θα καταπραΰνει το βήχα και τον ερεθισμό του λαιμού, ενώ το σφηνάκι μπέρμπον ή ουίσκι που σας προτείνουμε να βάλετε θα φτιάξει τη διάθεσή σας. Και επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια ιδού η συνταγή: 30ml βραστό νερό (βάλτε παραπάνω αν θέλετε να αυξήσετε την ποσότητα), 30ml ουίσκι, 2 γαρίφαλα, 1 ξυλάκι κανέλας, 1 μικρή φλούδα από λεμόνι, 1 κ.γ. μέλι, 1-2 κ.γ. χυμό λεμόνι, λίγο μοσχοκάρυδο. Εκτέλεση: Βράστε το νερό μαζί με τα μπαχαρικά, ρίξτε σε ένα φλιτζάνι το ουίσκι και προσθέστε το βραστό νερό. Βάλτε το μέλι και τη φλούδα από το λεμόνι, ανακατέψτε καλά και πασπαλίστε με λίγο μοσχοκάρυδο.

Με πληροφορίες από το: Runnersworld.com

x
Send this to a friend