Το μήνυμα του 28χρονου Μαραθωνοδρόμου που κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του από τον κορωνοϊό

Του Μάνου Χατζηγιάννη (Κουζουλοί Δρομείς-Ομάδα Αλληλεγγύης)

Όταν κάτι που αγαπάς γίνεται εμμονή, μετατρέπεται αυτομάτως σε ασθένεια. Μπορούμε να αποχωριστούμε για λίγο το αγαπημένο μας τρέξιμο;

Πολύς λόγος γίνεται αυτές τις μέρες των εκτεταμένων περιορισμών για τους δρομείς, που επιμένουν σε μια έωλη επιχειρηματολογία.

Είναι εκείνοι, οι οποίοι ισχυρίζονται πως επειδή είναι δρομείς και έχουν καλή φυσική κατάσταση και υγιείς πνεύμονες δεν κινδυνεύουν ιδιαίτερα από τον κορωνοϊό.

Μόνο που τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Ο Mark Stubbs ήταν πολύ ενεργός , ζωντανός και σούπερφιτ άνδρας ηλικίας 28 ετών, μέχρι να καταρρεύσει από τον κορωνοϊό και σχεδόν να χάσει τη ζωή του.

Ο Μάρκ περιγράφει πως, παρόλο που ήταν πραγματικά υγιής, δρομέας μαραθωνίων, αγώνων IRONMAN, αισθάνθηκε σαν να χτυπήθηκε από ένα λεωφορείο, δεν μπορούσε να καθίσει στο κρεβάτι και έβηχε και έφτυνε αίμα, ενώ έμεινε στη ΜΕΘ για 13 ημέρες.

Παρά το γεγονός ότι είναι δρομέας μαραθωνίων με ισχυρούς και υγιείς πνεύμονες, ο Μάρκ εξακολουθεί να δυσκολεύεται με την αναπνοή και έχει ηπατική βλάβη με μακρά αποκατάσταση ακόμα μπροστά του.

“Δεν είναι απλά μια γρίπη”

Ο Μάρκ, λοιπόν, έχει μια κομβική προειδοποίηση για όσους νεώτερους αρνούνται να ακολουθήσουν τις κατευθυντήριες γραμμές των ειδικών: “Εσείς μπορεί να επιβιώσετε, αλλά το μεγάλης ηλικίας άτομο που θα του μεταδώσετε τον ιό δεν θα τα καταφέρει! Είναι ανεύθυνο αυτήν την στιγμή η συναναστροφή με φίλους!”

Μιλώντας στην εκπομπή Good Morning Britain, έδωσε ένα γραφικό υπόβαθρο της εμπειρίας του με τον ιό και είπε: «Νομίζω ότι είναι λανθασμένη αντίληψη όταν οι άνθρωποι σκέφτονται ότι οι νέοι δεν μπορούν να το πάθουν, αλλά ναι, πράγματι είναι ένας κακός ιός και πολλοί νέοι μπορούν να το πάθουν και θα το πάθουν». Προειδοποιώντας ότι δεν είναι ακριβώς μια προηγούμενη εμπειρία γρίπης συνέχισε:«Νομίζω ότι αισθάνεστε αμέσως ότι δεν είναι γρίπη, και αυτό οφείλεται στον πυρετό που πηγαίνει πάνω από 40 ή ελαφρώς υψηλότερα. Οι πόνοι, δεν είναι υπερβολή, είναι σαν να αισθάνεσαι σαν να είσαι σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, δεν μπορείς πραγματικά να μετακινηθείς καθόλου αριστερά ή δεξιά», πρόσθεσε και κατέληξε: «Λίγες ημέρες πριν έτρεχα εντάξει και μέσα σε τρεις ημέρες δεν μπορούσα να αναπνεύσω χωρίς βοήθεια».

Previous ArticleNext Article

Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Πολύγυρος Run Χαλκιδική στις 23 Αυγούστου 2020

Η οργανωτική επιτροπή του ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ RUN ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ανακοινώνει την ημερομηνία της διεξαγωγής του 4ου Αγώνα, στις 23 Αυγούστου 2020, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει 2 Αγώνες:

  1. Λαϊκό Δρόμο Υγείας 5,2 χλμ με Τρέξιμο ή Δυναμικό Περπάτημα. Ώρα Εκκίνησης 10.00
  2. Αγώνα Βουνού – Πόλης RUN 14,6 χλμ – Ώρα Εκκίνησης 10.15.

Η Εκκίνηση και ο Τερματισμός και για τους 2 Αγώνες θα είναι στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο

Διοργανωτές είναι ο Αθλητικός Όμιλος Πολυγύρου σε συνεργασία με πολλούς τοπικούς συλλόγους και φορείς, υπό την αιγίδα του Δήμου Πολυγύρου.

Η Διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς.

Σκοπός του event είναι η προώθηση και διάδοση του αθλητικού πνεύματος, η ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου.

Οι Εγγραφές είναι σε εξέλιξη και πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://run.polygyros.gr

ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ «ΑΓΑΠΗ» ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

 Όλες τις πληροφορίες σχετικά με το event, θα βρείτε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης  http://run.polygyros.gr

Τακτικές ενημερώσεις παρέχονται στο facebook του Αγώνα: https://www.facebook.com/polygyrosrun/   Κάντε Like και ελάτε να τρέξουμε ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!

x
Send this to a friend