Κολύμβηση: Πανελλήνιο ρεκόρ στα 50μ ύπτιο (πισίνα 25μ.) η Νόρα Δράκου

Κολύμβηση: Πανελλήνιο ρεκόρ στα 50μ ύπτιο (πισίνα 25μ.) η Νόρα Δράκου

Η δεύτερη ημέρα της 2ης αγωνιστικής στο “International Swimming League”, που διεξάγεται στη Βουδαπέστη, ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα (19/10), με τη Νόρα Δράκου να πετυχαίνει νέο Πανελλήνιο ρεκόρ.

Η Ελληνίδα κολυμβήτρια, στα 50μ ύπτιο, πέτυχε νέο Πανελλήνιο ρεκόρ σε πισίνα 25 μέτρων, με επίδοση 27.40, σπάζοντας το δικό της ρεκόρ με 27.71 από τις 2/12/2015 και τερμάτισε στην 8η θέση με την ομάδα Aqua Centurions.

Πολυ καλή ήταν και η ημέρα για τον Ανδρέα Βαζαίο με την London Roar, ο οποίος στα 400μ μικτής ατομικής πήρε την 5η θέση με 4:09.36, που αποτελεί ατομικό ρεκόρ, στα 100μ μικτής ατομικής τερμάτισε 2ος με επίδοση 52.88 και στα 200μ πεταλούδα πήρε την 3η θέση με χρόνο 1:52.85. Ο Απόστολος Παπαστάμος με την Aqua Centurions, στα 400μ μικτής ατομικής πήρε αρχικά την 4η θέση, όμως ο αθλητής ακυρώθηκε από τους κριτές.

Previous ArticleNext Article

Τρεις τρόποι να χάσετε βάρος χωρίς αυστηρή δίαιτα!

Τρεις συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα!

Αν θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας και να είστε υγιείς, είναι δεδομένο ότι πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που τρέφεστε και να αποκτήσετε νέες συνήθειες.

Εάν δε φροντίσετε να τις εντάξετε στην καθημερινότητά σας συστηματικά, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο θα έχουν γίνει δεύτερη φύση σας και θα είναι πιο πολύ εύκολο να μην τις ξεχνάτε.

Αυτό είναι το “κλειδί” για να υιοθετήσεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες: να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας, ώστε κάποια στιγμή να μη χρειάζεται να σκεφτείς τι πρέπει να κάνεις αλλά να σου φαίνεται “αφύσικο” να μην κάνεις το σωστό!

Με τον τρόπο αυτό, θα μπορείς να διατηρείς το ιδανικό σου βάρος, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγεις σε αυστηρές δίαιτες (και αφού τις ολοκληρώσεις, να ξαναπαίρνεις όλα τα κιλά ή και περισσότερα), και θα νιώθεις ότι κάνεις κάτι καλό για τον οργανισμό και την υγεία σου.

Μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορείς να ακολουθήσεις από σήμερα κιόλας είναι οι εξής:

Γέμισε το σπίτι με υγιεινές τροφές

Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε κυρίως ό,τι βρίσκουμε πρόχειρο γύρω μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό γύρω σου να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα και λαχανικά που μπορούν να καταναλωθούν χωρίς πολλές διαδικασίες (π.χ. μήλα, καρότα. αχλάδια, μπανάνες, σέλερι). Φρόντισε όλα τα αρτοσκευάσματα που αγοράζεις να είναι από αλεύρι ολικής άλεσης και εξαφάνισε τα μπισκότα, τα αναψυκτικά και τα αλμυρά σνακ. Μερικές ακόμα υγιεινές τροφές που πρέπει να έχεις είναι ξηροί καρποί, φιλέτο γαλοπούλας, αυγά και σπόροι.

Κάθισε στο τραπέζι για να φας

Ποτέ μην τρως “στο πόδι”. Αντίθετα, κάθισε στο τραπέζι, πάρε πιάτο και μαχαιροπίρουνο και φάε το φαγητό σου –ακόμα κι αν είναι κάτι πρόχειρο. Έτσι, δίνεις στον οργανισμό σου τον απαιτούμενο χρόνο για να συνειδητοποιήσει πότε χόρτασε και τείνεις να τρως μικρότερες ποσότητες. Ποτέ μην τσιμπάς απευθείας από την κατσαρόλα, το ταψί ή τη μεγάλη συσκευασία ενός τροφίμου. Σέρβιρε στο πιάτο σου και απόλαυσέ το.

Πιες νερό και όχι “υγρές θερμίδες”

Περιορίζοντας τις θερμίδες που παίρνεις από τους χυμούς, τα αναψυκτικά και τα ποτά είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αδυνατίσεις. Τα περισσότερα από αυτά έχουν μικρή ή και ελάχιστη διατροφική αξία, οπότε δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από κενές θερμίδες. Αντίθετα, πρέπει να πίνεις πολύ νερό που έχει 0 θερμίδες και προσφέρει απαραίτητη ενυδάτωση. Δοκίμασε το εξής κόλπο: κάθε φορά που σκέφτεσαι να τσιμπήσεις κάτι πιες πρώτα ένα ολόκληρο ποτήρι νερό. Εάν εξακολουθείς να θέλεις να το φας, μπορείς να το κάνεις, αλλά είναι εξαιρετικά πιθανό να μην νιώθεις πια πείνα.

Η Γενική Συνέλευση του ΣΕΓΑΣ μετατέθηκε για τον Ιανουάριο λόγω της πανδημίας

Εξειδικευμένες οδηγίες προπόνησης αγωνισμάτων στίβου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συνεδρίασε σήμερα και αποφάσισε τη μετάθεση της ημερομηνίας και του τόπου διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης, που ήταν προγραμματισμένη για τις 11 Δεκεμβρίου.

Η απόφαση πάρθηκε εξαιτίας της παράτασης των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του ιού covid-19 από την Κυβέρνηση. Νέα ημερομηνία της Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε η 16η Ιανουαρίου 2021 και νέος τόπος το κλειστό γυμναστήριο του ΑΟ Νέας Σμύρνης “Ο Μίλων”, στην Αθήνα.

Δείτε την πρόσκληση της Γενικής Συνέλευσης

x
Send this to a friend