Κινέζος δρομέας έτρεξε 512 χιλιόμετρα στο σπίτι του στην καραντίνα!

GOLDERS / LI ZHANZHE

Ο 66χρονος Li Zhanzhe έκανε τον πρώτο του Μαραθώνιο το 1982 στη διοργάνωση του Πεκίνο. Από τότε έχει συμμετάσχει σε κάθε σημαντικό μαραθώνιο στην Κίνα τα τελευταία 37 χρόνια.

Λόγω της παγκόσμιας πανδημίας του κορωνοϊού, ο Zhanzhe μπήκε σε καραντίνα στο σπίτι του στο Πεκίνο για σχεδόν δύο μήνες. Και ξεκίνησε να τρέχει στο σπίτι του.

Κάνοντας μια εκτίμηση του σπιτιού του και μετακινώντας διάφορα πράγματα, διαπίσωσε ότι μπορούσε να τρέχει μέσα στο σπίτι του 10 χιλιόμετρα την ημέρα. Και το έκανε! Για 50 ημέρες συνεχόμενα, μέχρι να τελειώσει η καραντίνα. Κοιτώντας το ρολόι και τις σημειώσεις του, διαπίστωσε ότι είχε συμπληρώσει περίπου 512 χιλιόμετρα που ισοδυναμούν με την απόσταση που θα έκανε σε 12 Μαραθωνίους.

Μιλώντας για το επίτευγμά του, ο Zhanzhe είπε: “Κάθε μέρα τρέχω μεταξύ της κουζίνας μου και του καθιστικού. Δεν υπάρχει αρκετός χώρος, οπότε ένας γύρος είναι περίπου 10 μέτρα. Έχω τρέξει περίπου 10 με 12 χιλιόμετρα (έξι με επτά μίλια) την ημέρα, περίπου 1.000 γύρους, που μου παίρνει σχεδόν μια ώρα. ”

Το μήνυμα του 28χρονου Μαραθωνοδρόμου που κινδύνεψε να χάσει τη ζωή του από τον κορωνοϊό

Καθώς οι περιορισμοί αίρονται Κίνα, ο Zhanzhe λέει ότι ανυπομονεί να τρέξει ξανά έξω.

Βέβαια υπάρχουν και… χειρότερα, αφού Γάλλος δρομέας έκανε Μαραθώνιο σε 6 ώρες και 48 λεπτά στο 7 μέτρων μπαλκόνι.

Διαβάστε επίσης: Η περιπέτεια ενός δρομέα με Κορωνοϊό σε νοσοκομείο των ΗΠΑ

Previous ArticleNext Article

Γίνε “Δρομέας Ελπίδας” τώρα και σε αγώνες 5χλμ! Νέα ομάδα, ίδιες συγκινήσεις…

Παγκόσμια ημέρα παιδιού σήμερα και σε καλούμε να τρέξεις μαζί μετα δικά μας παιδιά!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι! Δεν χρειάζεται να είσαι δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων για να γίνεις κομμάτι της απίστευτης εμπειρίας της συμμετοχής σε αγώνες με τους “Δρομείς Ελπίδας”. Τώρα έχεις αυτήν την ευκαιρία ανεξαρτήτως του αγωνιστικού σου επιπέδου!

Αρχιμηνιά σήμερα και επειδή όταν τρέχεις με την ομάδα μας “όλα μοιάζουν καλοκαίρι”, οι “Δρομείς Ελπίδας” ανακοινώνουν την έναρξη της στελέχωσης της ομάδας τους των 5χλμ, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Όπως λέει και το βίντεο που ακολουθεί “θα είναι τα καλύτερα 5 χιλιόμετρα της ζωής σου”.

Έχοντας πλέον και δεύτερο αμαξίδιο-joelette οι “Δρομείς Ελπίδας” αυξάνονται και πληθύνονται και κατακυριεύουν την δρομική σκηνή της χώρας!

Όποτε κι αν επιτραπεί η επιστροφή στην αγωνιστική δραστηριότητα η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη με νέα πρόσωπα και πολλή όρεξη για νέες συγκινήσεις.

Με την κατηγοριοποίηση των δρομέων-κυλίνδρων μας, πλέον όλοι μπορούν να κάνουν κτήμα τους την μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνα δρόμου συνοδεύοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Μην διστάζεις! Γίνε κι εσύ “Δρομέας Ελπίδας”

Επικοινώνησε με τους “Δρομείς Ελπίδας” στο email: [email protected]

ή στείλε το μήνυμά σου στο facebook The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Δυνατοί γλουτοί για καλύτερες επιδόσεις

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι και οι δυνατότεροι μύες του ανθρώπινου σώματος. Η ενδυνάμωση τους θα βελτιώσει σίγουρα την εκτέλεση πολλών κινήσεων και ασκήσεων και θα μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να γίνει πιο σωστή δουλειά πρέπει κανείς να επικεντρώνεται περισσότερο στην μονομερή κίνηση ή γύμναζε τη μία πλευρά του σώματος κάθε φορά, έτσι ώστε να μην κυριαρχούν άλλοι μεγάλοι μύες στα δύο πόδια.

Η μονομερής προπόνηση θα σου επιτρέψει να γυμνάσεις καλύτερα τους γλουτιαίους. Ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να ενισχύσεις τους γλουτούς σου είναι οι άρσεις θανάτου με ένα πόδι, οι προβολές και η γέφυρα με ένα πόδι.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασκήσεων μας δείχνει σήμερα η Βασιλική Ρουμελιώτη. Ακολουθήστε το ρυθμό της και τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

x
Send this to a friend