Γαλλία: Σκληρά μέτρα για την υπαίθρια άθληση

Οι γαλλικές αρχές επέβαλαν πιο αυστηρά μέτρα καραντίνας στην πρωτεύουσα της χώρας, απαγορεύοντας στους κατοίκους του Παρισιού τις υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες από τις 10 πμ έως τις 7 μμ τοπική ώρα, με στόχο την αναχαίτιση της εξάπλωσης του νέου κορονοϊού.

Το μέτρο αυτό υιοθετήθηκε καθώς πολλοί Γάλλοι πολιτικοί και γιατροί εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους για το γεγονός ότι στους δρόμους του Παρισιού εξακολουθεί να υπάρχει η εικόνα ανθρώπων που κάνουν τζόκινγκ ή συναθροίζονται κοντά σε αγορές, παρά τις κυβερνητικές εντολές για την παραμονή των πολιτών στα σπίτια τους όσο περισσότερο γίνεται.

Η δημοτική αστυνομία και οι δημοτικές υπηρεσίες αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν ότι από αύριο, Τετάρτη, οι υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες δεν θα επιτρέπονται πλέον κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών. Όσοι θέλουν να πάνε για τρέξιμο, θα μπορούν πλέον να το κάνουν μεταξύ 7 μμ και 10 πμ.

Η Γαλλία έχει θέσει σε καραντίνα τους πολίτες στα σπίτια τους από τις 17 Μαρτίου για να αποτρέψει την εξάπλωση της Covid-19. Το μέτρο αυτό παρατάθηκε ως τις 15 Απριλίου και είναι πιθανό να παραταθεί και πάλι.

Ο τελευταίος απολογισμός των νεκρών από την επιδημία του νέου κορονοϊού στη Γαλλία ανερχόταν χθες, Δευτέρα, σε 8.911.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Previous ArticleNext Article

Γίνε “Δρομέας Ελπίδας” τώρα και σε αγώνες 5χλμ! Νέα ομάδα, ίδιες συγκινήσεις…

Παγκόσμια ημέρα παιδιού σήμερα και σε καλούμε να τρέξεις μαζί μετα δικά μας παιδιά!

Κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι! Δεν χρειάζεται να είσαι δρομέας μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων για να γίνεις κομμάτι της απίστευτης εμπειρίας της συμμετοχής σε αγώνες με τους “Δρομείς Ελπίδας”. Τώρα έχεις αυτήν την ευκαιρία ανεξαρτήτως του αγωνιστικού σου επιπέδου!

Αρχιμηνιά σήμερα και επειδή όταν τρέχεις με την ομάδα μας “όλα μοιάζουν καλοκαίρι”, οι “Δρομείς Ελπίδας” ανακοινώνουν την έναρξη της στελέχωσης της ομάδας τους των 5χλμ, η οποία θα λειτουργεί συμπληρωματικά με την ήδη υπάρχουσα των μεγαλύτερων αποστάσεων.

Όπως λέει και το βίντεο που ακολουθεί “θα είναι τα καλύτερα 5 χιλιόμετρα της ζωής σου”.

Έχοντας πλέον και δεύτερο αμαξίδιο-joelette οι “Δρομείς Ελπίδας” αυξάνονται και πληθύνονται και κατακυριεύουν την δρομική σκηνή της χώρας!

Όποτε κι αν επιτραπεί η επιστροφή στην αγωνιστική δραστηριότητα η ομάδα μας θα είναι πανέτοιμη με νέα πρόσωπα και πολλή όρεξη για νέες συγκινήσεις.

Με την κατηγοριοποίηση των δρομέων-κυλίνδρων μας, πλέον όλοι μπορούν να κάνουν κτήμα τους την μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνα δρόμου συνοδεύοντας παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Μην διστάζεις! Γίνε κι εσύ “Δρομέας Ελπίδας”

Επικοινώνησε με τους “Δρομείς Ελπίδας” στο email: [email protected]

ή στείλε το μήνυμά σου στο facebook The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Δυνατοί γλουτοί για καλύτερες επιδόσεις

Οι γλουτιαίοι μύες είναι οι μεγαλύτεροι και οι δυνατότεροι μύες του ανθρώπινου σώματος. Η ενδυνάμωση τους θα βελτιώσει σίγουρα την εκτέλεση πολλών κινήσεων και ασκήσεων και θα μειώσει την πιθανότητα τραυματισμών.

Για να γίνει πιο σωστή δουλειά πρέπει κανείς να επικεντρώνεται περισσότερο στην μονομερή κίνηση ή γύμναζε τη μία πλευρά του σώματος κάθε φορά, έτσι ώστε να μην κυριαρχούν άλλοι μεγάλοι μύες στα δύο πόδια.

Η μονομερής προπόνηση θα σου επιτρέψει να γυμνάσεις καλύτερα τους γλουτιαίους. Ασκήσεις που μπορείς να προσθέσεις στην προπόνησή σου και να ενισχύσεις τους γλουτούς σου είναι οι άρσεις θανάτου με ένα πόδι, οι προβολές και η γέφυρα με ένα πόδι.

Ένα τέτοιο πρόγραμμα ασκήσεων μας δείχνει σήμερα η Βασιλική Ρουμελιώτη. Ακολουθήστε το ρυθμό της και τις συμβουλές της.

Δείτε το βίντεο:

x
Send this to a friend