FuelCell Prism: Ταχύτητα και σταθερότητα στο maximum από τη New Balance

Οι δρομείς της σειράς FuelCell, τη χαρακτήρισαν ως ένα ντεπόζιτο ατελείωτου καυσίμου. Ένα ρεζερβουάρ ενέργειας, που δεν αδειάζει, όπως ακριβώς και η ανάγκη κάθε αθλητή, για καλύτερους χρόνους και περισσότερες κατακτήσεις.

Το δυναμικό σύνολο του νέο FuelCell Prism σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από δεδομένα επαγγελματιών αθλητών, επικεντρωμένο στις ιδιαίτερες και αποκλειστικές τους ανάγκες,  ώστε να ανταποκρίνεται με απόλυτη ακρίβεια στις απαιτήσεις τους.

Η επιλογή των κορυφαίων αθλητών της New Balance, σχεδιάστηκε και τελειοποιήθηκε στα εργαστήρια της εταιρίας για να αποδείξει την αξία του στην άσφαλτο των κορυφαίων αθλητικών διοργανώσεων.

Το νέο FuelCell Prism συνδυάζει την ελαφριά δομή του με την ελαφρά υποστήριξη Stability για την καμάρα. Το εκρηκτικό του σύνολο σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου για ταχύτητα μέσα από τη μέγιστη επιστροφή ενέργειας της τεχνολογίας FuelCell και υποστήριξη στο πέλμα.

Με κορυφαίο design και τεχνολογία αιχμής, το νέο running παπούτσι της New Balance έρχεται για να προσφέρει σε άνδρες και γυναίκες δρομείς maximum ασφάλεια για το πόδι και δυνατότητα για πολλά ξεκούραστα και γρήγορα χιλιόμετρα.

Η ενδιάμεση σόλα παρέχει απορρόφηση των κραδασμών και ταυτόχρονα σταθερό πάτημα και αποτελείται (σχεδόν) εξ ολοκλήρου από την εξαιρετικά άνετη έκδοση FuelCell foam. Παρέχει μια εξαιρετική ποσότητα απόσβεσης κραδασμών.

Ταυτόχρονα η εξωτερική σόλα EVA προσφέρει απόλυτη σταθερότητα και έλεγχο σε κάθε βήμα και επιστροφή ενέργειας.

Γεννημένη για τους γρήγορους και όσους επιζητούν την ταχύτητα, η σειρά FuelCell και το νέο Prism αντλούν την ταχύτητα από τον πυρήνα του αφρού, με την επιστροφή ενέργειας να γίνεται πιο αισθητή και πιο δυναμική από ποτέ, σε ένα εκρηκτικό σχέδιο που έρχεται να αμφισβητήσει το χρονόμετρο, επιτρέποντας στον αθλητή να αξιοποιήσει στο έπακρο την ταχύτητά του.

Σε αριθμούς, το νέο FuelCell Prism εντυπωσιάζει. Κατά 25% πιο απορροφητικό και με 16% περισσότερη επιστροφή ενέργειας από μοντέλα της ίδιας κατηγορίας, είναι ολοκληρωτικά σχεδιασμένο για να εκτοξεύει τον κάθε διασκελισμό πιο κοντά στη γραμμή του τερματισμού, με φόρα ενώ ενδείκνυται για αποστάσεις 5 χλμ, 10 χλμ έως και ημι-μαραθώνιο.

Τεχνικά, το νέο Prism ανήκει στην κατηγορία stability και απευθύνεται σε δρομείς με ελαφρύ υπερπρηνισμό* ή ουδέτερο πάτημα.

Το άνω μέρος του είναι υφασμένο με ελαστικό διχτυωτό, ευρείας διαπνοής, ώστε να προάγει άνεση και  ευλυγισία στο πέλμα καταλήγοντας στην προέκταση της φτέρνας που ασφαλίζεται σταθερά στη θέση της.

Ανδρικό
Γυναικείο

Θα το βρεις στα καταστήματα new balance, στο www.newbalance.gr και σε επιλεγμένα αθλητικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα”

*Ελαφρά κλίση του ποδιού προς τα μέσα. Υποστηρικτικό για δρομείς και αθλητές με πλατυποδία

Ακολουθήστε τη New Balance στα social media: 

instagram

facebook

twitter

youtube

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Previous ArticleNext Article

Run Greece: Restart στις 3 Οκτωβρίου για τη μαζικότερη αθλητική διοργάνωση της Καστοριάς

Γιορτή για τους δρομείς το Run Greece στην Καστοριά

Κάλεσμα στους πολίτες να συμμετέχουν στο 8ο Run Greece Kastoria έκαναν μέσω κοινής συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν

ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, Δημήτρης Σαββόπουλος, ο Δήμαρχος Καστοριάς, Γιάννης Κορεντσίδης, ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Run Greece, Θανάσης Ράπτης, ο Πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας, Κώστας Αδάμ και δύο από τις παλαιότερες αθλήτριες του θεσμού, η Ολυμπιονίκης, Χριστίνα Γιαζιτζίδου και η πρωταθλήτρια Μαραθωνίου, Σόνια Τσεκίνη.

«Με μεγάλη μας χαρά υποστηρίζουμε και εμείς και ο Δήμος Καστοριάς αυτή την πολύ μεγάλη διοργάνωση που μπήκε στο καλεντάρι του ΣΕΓΑΣ χάρη στις προσπάθειες του Θανάση Ράπτη», σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Καστοριάς, χαρακτηρίζοντας «στοίχημα» την επιτυχία της διοργάνωσης που, φέτος, γίνεται υπό διαφορετικές προϋποθέσεις εξαιτίας της πανδημίας.

«Ο Δήμος Καστοριάς δίνει το «παρών» σε αυτή την γιορτή της πόλης μας που προάγει τον αθλητισμό, αλλά ταυτόχρονα προβάλλει την περιοχή μας σε πανελλαδικό επίπεδο. Όντας και εγώ δρομέας, μαζί με τον Δημήτρη Σαββόπουλο, δεν θα μπορούσαμε να απέχουμε από αυτή τη σημαντικότατη διοργάνωση», τόνισε ο Δήμαρχος Καστοριάς, συγχαίροντας τους διοργανωτές.

Από την πλευρά τους, τόσο ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Run Greece όσο και ο Πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δυτικής Μακεδονίας ανέλυσαν τις λεπτομέρειες της διοργάνωσης, στην οποία θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα προκειμένου να είναι ασφαλείς όλοι οι συμμετέχοντες.

«φέτος κάνουμε την επανεκκίνηση των αγώνων που ξεκίνησαν από το 2013 στην περιοχή μας και είμαστε αισιόδοξοι ότι θα τα καταφέρουμε. Άλλωστε, η Καστοριά είχε πάντα πολύ μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων», δήλωσε ο κ. Αδάμ, δίνοντας τον λόγο στον κ. Ράπτη. «Οι αγώνες αυτοί σχεδιάστηκαν για να …σηκώσουν τον κόσμο από τον καναπέ. Και νομίζω ότι όλοι μαζί τα καταφέραμε. Και φέτος θα είμαστε νικητές, παρά τις συνθήκες», υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής.

Ιδιαίτερα συγκινητικές ήταν οι τοποθετήσεις των δύο μεγάλων αθλητριών της περιοχής μας, που θα συμμετέχουν και φέτος στους αγώνες. «Το Run Greece είναι μία ευκαιρία για να δείξουμε αυτό το στολίδι που έχουμε, την Καστοριά μας», είπε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Γιαζιτζίδου, ενώ η Σόνια Τσεκίνη κάλεσε τον κόσμο να συμμετάσχει, όπως άλλωστε θα κάνει και η ίδια. «Παρά τις προσωπικές μου δυσκολίες θα είμαι παρούσα στη φετινή διοργάνωση», σημείωσε.

Η συνέντευξη Τύπου έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού, Παιδείας, Αθλητισμού και Κοινωνικής Μέριμνας, όπου τους ομιλούντες καλωσόρισε ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού, Πέτρος Δοκόπουλος, χαιρετίζοντας την πραγματοποίηση μίας ακόμη μεγάλης αθλητικής διοργάνωσης στον Δήμο της Καστοριάς.

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

Τρέξιμο και διατροφή: Έτσι ενεργοποιείς τον μεταβολισμό σου και χάνεις βάρος

Τι πρέπει να φάτε μετά το τρέξιμο για να πετύχετε απώλεια βάρους Photo by Matteo Di Iorio on Unsplash

Τα σνακ που θα φας μετά το τρέξιμο χωρίς να αποκλίνεις από τα πλάνα σου για απώλεια βάρους, πρέπει να περιέχουν δύο πράγματα: Υδατάνθρακες και πρωτεΐνη.

Το να μην τρως δεν είναι λύση και δεν πρόκειται να σε βοηθήσει ακόμα και αν ο στόχος σου είναι μόνο να χάσεις κιλα.

Η σωστή διατροφή μετά το τρέξιμο, όχι μόνο ενεργοποιεί καλύτερα τον μεταβολισμό σου, αλλά σε κρατά σε καλό επίπεδο ώστε να μπορείς να αποκατασταθείς και να συνεχίσεις την προσπάθειά σου.

Σωστές… συνταγές

Το να καταναλώνεις υδατάνθρακες είναι ο τρόπος του σώματος να τους αναπληρώσει, ενώ, αντίθετα το να τους αποφεύγεις, μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση και αποπροσανατολισμό από το χαμηλό σάκχαρο στο αίμα.

Οι ειδικοί προτείνουν κυρίως μη επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως ψωμί ολικής άλεσης, καστανό ρύζι και βρώμη.

Από την άλλη, η πρωτεΐνη βοηθά το σώμα να «επισκευαστεί» και να χτίσει μυικό ιστό.

Η ενυδάτωση είναι σημαντική, επίσης, για την ανάκαμψη μετά το τρέξιμο, γι’ αυτό κράτα ένα μπουκάλι νερό και ηλεκτρολύτες κοντά σου.

Ένα σνακ με υψηλά λιπαρά είναι καλό να αποφεύγεται ώστε να ελέγχεις την ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνεις, αναφέρει στο Popsugar.

Χρειάζεσαι πιο υγιεινά λιπαρά στη δίαιτά σου, όπως ξηρούς καρπούς, αβοκάντο και λιπαρά ψάρια όπως σολομό και τόνο.

Είτε στοχεύεις στην απώλεια βάρους είτε όχι, το σνακ πρέπει να καταναλωθεί μέσα σε μία ώρα μετά την προπόνηση. Όσο πιο γρήγορα, τόσο το καλύτερο, ώστε το σώμα σου να ξεκινήσει τη διαδικασία ανάκαμψης. Θα βρεις την χαμένη σου ενέργεια ενώ θα μειώσεις τον κίνδυνο κατάρρευσης των μυών.

Τροφές με συγκεκριμένη... αποστολή μετά την προπόνηση!

Για απώλεια περιττών κιλών ορισμένα ισορροπημένα σνακ για μετά το τρέξιμο είναι:

α) Γιαούρτι με φρούτα και λίγο μέλι

β) Μπανάνα και τοστ ολικής άλεσης με γαλοπούλα ή με ταχίνι

γ) Τορτίγια ολικής άλεσης με στήθος κοτόπουλο και λαχανικά

δ) Smoothie με φρούτα, γάλα αμυγδάλου και σκόνη πρωτεΐνης

ε) Μπάρα πρωτεΐνης

Ωστόσο, δεν πρέπει να στηρίζεσαι σε μπάρες πρωτεΐνης και shakes. Θρεπτικές ουσίες, όπως τα αντιοξειδωτικά, τα φυτοχημικά και οι φυτικές ίνες σε μια ισορροπημένη δίαιτα είναι το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους και τη διατήρηση της υγείας και της ευεξίας.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να επικεντρωθείς στον υγιεινό τρόπο διατροφής. Αντί για επεξεργασμένες τροφές, επέλεξε ένα θρεπτικό γεύμα, ιδανικά «σπιτικό» με ποικιλία πρωτεΐνης, αμύλου και λαχανικών.

Διαβάστε ακόμα: Συνταγές με ζυμαρικά πλούσιες σε πρωτεΐνη για όσους αθλούνται

Ακολουθήστε το Run 'n Fun στο Google News

x
Send this to a friend