Πόση άσκηση χρειάζεται για να “κάψετε” μια πίτσα;

Πόση άσκηση χρειάζεται για να "κάψετε" μια πίτσα;

Η πίτσα αποτελεί για πολλούς έναν πειρασμό που δύσκολα μπορεί να τους αντισταθεί κανείς και αποτελεί βασική επιλογή όταν βγαίνουν έξω για φαγητό ή ακόμη και όταν κάθονται σπίτι για να δουν μια ταινία στην τηλεόραση.

Το κακό είναι πως οι θερμίδες με τις οποίες «φορτώνεστε» μετά από ένα τέτοιο γεύμα είναι αρκετές, ωστόσο με την κατάλληλη άσκηση θα είστε σε θέση να απαλλαγείτε από αυτές.

Πίτσα, μπύρα, μπάλα

Μια μεγάλη πίτσα έχει περίπου 2.000 θερμίδες. Για να την κάψετε (αν αντέχετε να την φάτε όλη) θα χρειαστεί να παίξετε ποδόσφαιρο περίπου για 4 ώρες. Αν επιλέξετε αερόβια γυμναστική χρειάζεστε ούτε λίγο ούτε πολύ 6 ώρες ή περίπου 3 ώρες στατικό ποδήλατο.

Αν, τώρα, συνοδεύσετε το γεύμα σας με ένα μισόλιτρο ποτήρι μπίρα (περίπου 250 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε στην εξίσωση 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξετε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί (περίπου 70 θερμίδες) θα πρέπει να προσθέσετε 45 λεπτά περπάτημα.

Φυσικά για να απολαύεστε το αγαπημένο σας γεύμα χωρίς ενοχές, καλύτερο θα είναι να ετοιμάσετε την πίτσα μόνοι σας στο σπίτι με αγνά και ελεγμένα υλικά. Πρσπαθήστε να προσθέσετε σε αυτήν περισσότερη πρωτείνη και λαχανικά, αλλά και αλαντικά που είναι χαμηλά σε λιπαρά όπως οι φέτες γαλοπούλας. Το ίδιο πρέπει να έχετε κατά νου και για το τυρί.

Εάν χρησιμοποιήσετε τυριά με έντονη γεύση όπως η παρμεζάνα θα χρειαστεί να βάλετε μικρότερη ποσότητα. Επίσης μία λεπτή στρώση γιαουρτιού μπορεί να αποτελέσει «υποκατάστατο» του τυριού.

Διαβάστε ακόμα: Πόση ώρα άσκησης χρειάζεστε για να κάψετε το… πιτόγυρο;

Previous ArticleNext Article

Πόσο “ζορίζεται” η καρδιά σου όταν βλέπεις μπάλα;

Όταν βλέπεις μπάλα στην τηλεόραση η καρδιά σου χτυπάει σαν να τρέχεις!

Η παρακολούθηση του αγώνα κάποιου σπορ στο γήπεδο ή στην τηλεόραση μπορεί να «ζορίσει» την καρδιά ενός ανθρώπου σε δυνητικά επικίνδυνο βαθμό, όσο αν κανείς έπρεπε να τρέξει γρήγορα, σύμφωνα με μια νέα μικρή καναδική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Paul Khairy του Ινστιτούτου Καρδιολογικών Ερευνών του Πανεπιστημίου του Μόντρεαλ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο καναδικό περιοδικό καρδιολογίας “Canadian Journal of Cardiology”, μελέτησαν 20 υγιείς άνδρες και γυναίκες ηλικίας 36 έως 56 ετών.

Οι μισοί από αυτούς -φορώντας συσκευές παρακολούθησης της καρδιάς- παρακολούθησαν ζωντανό έναν αγώνα χόκεϊ επί πάγου και οι άλλοι μισοί από την τηλεόραση.

Υπερδιπλασιασμός παλμών

Τις κρίσιμες στιγμές του ματς ή προς το τέλος του, όταν η αγωνία κορυφώνεται, οι παλμοί της καρδιάς ενός θεατή μπορούν να υπερδιπλασιασθούν μέσα στο γήπεδο (αύξηση 110%), ενώ στην τηλεόραση να αυξηθούν κάπως λιγότερο (αύξηση 75%). Η μέση αύξηση των παλμών ήταν της τάξης του 90%, από 60 σε 114.

Σύμφωνα με τους ερευνητές οι αυξήσεις αυτές αντιστοιχούν στο «ζόρισμα» που τραβάει η καρδιά ενός ανθρώπου στη διάρκεια ενός έντονου φυσικού στρες (θεατές στο γήπεδο) ή ενός μέτριας έντασης φυσικού στρες (θεατές τηλεόρασης), όπως το τρέξιμο.

Δεν χρειάζεται να είσαι φανατικός

Μάλιστα, διαπιστώθηκε ότι δεν χρειάζεται να είναι κανείς φανατικός οπαδός μιας ομάδας, για να αρχίσει να χτυπάει σαν τρελή η καρδιά του κάποιες στιγμές στη διάρκεια του αγώνα (το χόκεϊ στον Καναδά εξάπτει τα πάθη, όπως στην Ελλάδα το ποδόσφαιρο ή το μπάσκετ!). Ακόμα και ο θυμός όταν συνδιαστεί με έντονες αντιδράσεις είναι επικίνδυνος!

Οι Καναδοί ερευνητές επεσήμαναν ότι οι γιατροί θα πρέπει να προειδοποιούν τους ασθενείς με αυξημένο καρδιαγγειακό κίνδυνο να αποφεύγουν τις συγκινήσεις των σπορ ή να έχουν το νου τους για τυχόν προειδοποιητικά συμπτώματα την ώρα του αγώνα.

Μια προηγούμενη ολλανδική επιστημονική έρευνα είχε βρει ότι είχαν αυξηθεί τα θανατηφόρα εμφράγματα και τα εγκεφαλικά τη μέρα που η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ολλανδίας είχε αποκλεισθεί από το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 1996.

Διαβάστε ακόμα: Καρδιακή λειτουργία και τρέξιμο: Ένα λεπτό ζήτημα για κάθε δρομέα

Ποιες ώρες της ημέρας πρέπει να τρώτε αν θέλετε να χάσετε βάρος

Ποιες ώρες της ημέρας πρέπει να τρώτε αν θέλετε να χάσετε βάρος

Έχουμε πει ξανά ότι όσοι θέλουν να χάσουν βάρος εκτός από το να εντάξουν τη γυμναστική στη ζωή τους, πρέπει ακόμη να προσέχουν και τι τρώνε.

Έχετε σίγουρα ακούσει ότι σημασία δεν έχει μόνο η διατροφή του καθενός, αλλά και τι ώρα καταναλώνει κάποιος τα γεύματά του!

Πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό…

Οι ερευνητές, μάλιστα, τονίζουν ότι η ιδανική ώρα για το πρωινό είναι λίγο μετά τις 07.00 και ειδικότερα στις 07.11!

Η πιο κατάλληλη ώρα για το μεσημεριανό γεύμα είναι ανάμεσα στις 12.30 με 13.00, με τους ερευνητές να αναφέρουν ότι η ιδανική ώρα είναι στις 12.38, για όσους θέλουν να είναι ακριβείς.

Το δείπνο δεν πρέπει να καταναλώνεται αργότερα από τις 19.00, καθώς αυτό μπορεί να αποβεί καταστροφικό για τη δίαιτα. Η καλύτερη ώρα για να απολαύσει κάποιος το βραδινό του είναι ανάμεσα στις 18.00 με 18.30, με την ιδανική ώρα να είναι στις 18.14.

Αν ξυπνάτε πιο αργά, υπολογίστε το χρόνο μεταξύ των γευμάτων. Προσπαθήστε ωστε το δείπνο σας να μην γίνεται μετά τις 21:00 σε κάθε περίπτωση.

Σύμφωνα με την έρευνα που επικαλείται η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail», όσοι θέλουν να αδυνατίσουν δεν θα πρέπει να τρώνε αργά το βράδυ, καθώς οι άνθρωποι είναι συνήθως λιγότερο δραστήριοι εκείνες τις ώρες, με αποτέλεσμα να μην καίνε πολλές θερμίδες, αυξάνοντας τις πιθανότητες να αποθηκεύσουν περισσότερο λίπος στον οργανισμό τους.

Διαβάστε ακόμα: Μάσησε καλύτερα το φαγητό σου για να αδυνατίσεις!

x
Send this to a friend