Fresh Foam Beacon v2: Λιγότερο βάρος, περισσότερα χιλιόμετρα!

Ας ανοίξουμε το κεφάλαιο προπόνηση. Στην ενότητα για τα προπονητικά παπούτσια.

H μέχρι τώρα εμπειρία μας, θέλει ένα αυστηρά προπονητικό παπούτσι να χαρακτηρίζεται από το βάρος του ώστε ο πλούσιος αφρός του να προσφέρει την απαραίτητη απορρόφηση κραδασμών.

Το νέο Fresh Foam Beacon v2 έρχεται να καταγράψει νέους κανόνες για τα προπονητικά σου παπούτσια, εξισορροπώντας τη μέγιστη απορρόφηση κραδασμών με το ασυναγώνιστα χαμηλό βάρος που δεν ξεπερνά τα 220 γραμμάρια για τον άνδρα και τα 190 για τη γυναίκα!

Από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό, το νέο Beacon v2 είναι σχεδιασμένο για να ικανοποιεί κάθε σου απαίτηση. Ενισχυμένο upper με διπλή στρώση ζακάρ, ελαστικά κορδόνια και πρωτοποριακή σχεδίαση UltraHeel  στη φτέρνα, ασφαλίζουν όλο το πόδι και το τοποθετούν στις ιδανικότερες συνθήκες μέχρι και τον τελευταίο διασκελισμό.

Εκεί που διακρίνεται το νέο Beacon v2 είναι η καινοτόμα προσέγγιση της τεχνολογίας Fresh Foam. Για πρώτη φορά η επαφή του αφρού με το έδαφος είναι άμεση (Ground Contact) δίχως το παραδοσιακό στρώμα από καουτσούκ που διαθέτουν τα περισσότερα αθλητικά ζευγάρια. Κατ’ αυτόν τον τρόπο το μαλακό πάτημα γίνεται πιο αισθητό από ποτέ, ενώ στρατηγικά τοποθετημένα τμήματα από ανθεκτικό λάστιχο, στα σημεία που η φθορά είναι εντονότερη κάτω από το παπούτσι, εξασφαλίζουν την αντοχή στο χρόνο και τη χρήση.

Ξεκίνα να γράφεις χιλιόμετρα, με το αθλητικό ζευγάρι που ξαναγράφει από την αρχή, το κεφάλαιο των προπονητικών παπουτσιών. Το νέο Fresh Foam Beacon v2.

Previous ArticleNext Article

Οι χαμογελαστοί δρομείς έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

INTIME

Πολλοί αθλητές και δρομείς γνωρίζουν ότι όταν χαμογελούν, ενώ -κατά τα λοιπά, ιδρώνουν και κουράζονται κατά τη διάρκεια της προπόνησης ή του αγώνα τους- η προσπάθεια που καταβάλλουν γίνεται, κατά κάποιο τρόπο, ευκολότερη και έχουν καλύτερα αποτελέσματα!

Τον περασμένο Μάιο, ο φωτογραφικός φακός είχε συλλάβει τον Eliud Kipchoge, τον Κενυάτη μαραθωνοδρόμο, να χαμογελάει κατά τη διάρκεια της κούρσας του, ειδικά προς το τέλος της και ο λόγος για μία από τις γρήγορες του συγκεκριμένου αθλητή και με τον ίδιο να δηλώνει ότι χαμογελούσε, γιατί πίστευε ότι αυτό έκανε την προσπάθεια του πιο εύκολη.

Ωστόσο, υπάρχουν και επιστημονικά στοιχεία που μπορούν να υποστηρίξουν αυτή τη θεωρία. Σε αρκετές έρευνες που έχουν εκπονηθεί κατά το παρελθόν, έχει αποδειχθεί ότι το να χαμογελούν οι άνθρωποι και ενώ καταπονούνται σωματικό στο πλαίσιο κάποιας άσκησης, μπορεί να τους αλλάξει την ψυχολογία, και ειδικά αν πρόκειται για αθλήματα στίβου. Για τις ανάγκες μιας πιο πρόσφατης μελέτης που εκπονήθηκε τον Σεπτέμβριο από το Πανεπιστήμιο Ulster στη Βόρεια Ιρλανδία σε συνεργασία με τον Πανεπιστήμιο Swansea της Ουαλίας επιλέχθηκε ένα γκρουπ δρομέων, από τους οποίους ζητήθηκε κάτι πολύ συγκεκριμένο: να προσπαθούν να χαμογελούν ή να κάνουν γκριμάτσες χαράς κατά τη διάρκεια της προπόνησης τους.

Στους 24 εθελοντές που συμμετείχαν στην έρευνα -άντρες και γυναίκες- δεν είπαν την αλήθεια, για τους λόγους που έγινε το πείραμα, δηλαδή. Αντίθετα, τους είπαν ότι ήθελαν να καταμετρήσουν την ποικιλία των παραγόντων που σχετίζονται με την «οικονομία δυνάμεων του δρομέα», τη μέτρηση του οξυγόνου που καταναλώνει κανείς, όταν τρέχει υπό συγκεκριμένες συνθήκες και επιτάχυνσης.

Αρχικά, οι ερευνητές τεστάρισαν τη συνήθη ρουτίνα των εθελοντών, δίνοντας τους να φορέσουν μία μάσκα που καταμετρούσε την αναπνοή τους, μέχρι να εξαντληθούν. Όσο έτρεχαν, οι επιστήμονες τους ζητούσαν να βαθμολογήσουν πώς ένιωθαν και να περιγράψουν τις στρατηγικές που χρησιμοποιούσαν για να συνεχίσουν, όπως για παράδειγμα το να αγνοούν τη σωματική δυσφορία και την κόπωση που ένιωθαν στο σώμα τους ή ακόμη περισσότερο το να συντονίζονται μ’ αυτήν.

Στη συνέχεια και σε περιβάλλον εργαστηρίου πια, καθένας από τους εθελοντές συμπλήρωνε μια σειρά από ασκήσεις τρεξίματος των 6 λεπτών, κατά τη διάρκεια των οποίων έπρεπε να κάνουν τα εξής: να χαμογελούν συνεχόμενα, αλλά ειλικρινά, να χαλαρώνουν το πάνω μέρος του σώματός τους με το να φαντάζονται ότι κρατούν απαλά ένα τσιπ πατάτας ανάμεσα στα δάχτυλά τους, και όλο αυτό στο πλαίσιο τεχνικών που μπορεί να διευκολύνουν την προσπάθεια κάποιου να φέρει εις πέρας μια κούρσα.

Πως το τρέξιμο συνδέεται με την ψυχική υγεία και ευεξία

Ποια ήταν τα αποτελέσματα της έρευνας

Υπήρξε μια ενδιαφέρουσα ποικιλία στα αποτελέσματα. Κάποιοι δρομείς ήταν αποτελεσματικοί σε ό,τι αφορά τον στόχο τους, παρά το γεγονός ότι ήταν κατσουφιασμένοι. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι αυτοί οι σκληροί μορφασμοί ενδεχομένως να ενίσχυαν την αποφασιστικότητά τους να φέρουν εις πέρας την κούρσα τους.

Ωστόσο, οι δρομείς που χαμογελούσαν κατά τη διάρκεια της προπόνησής τους, αποδείχθηκαν κατά πολύ πιο αποτελεσματικοί. Για την ακρίβεια, υπήρξαν πιο αποτελεσματικοί κατά 2,78% σε σχέση με τους υπόλοιπους, μια διαφορά σαφώς ζωτική για ευθέως ανταγωνιστικά αθλήματα.

Ο Noel Brick, λέκτορας Πανεπιστήμιο του Ulster και επικεφαλής της συγκεκριμένης μελέτης εξηγεί πως με το να χαμογελάει κανείς, πιθανότατα προκαλεί μία σαφή μείωση της μυικής έντασης.

Διαβάστε επίσης: Γιατί τα “πολύχρωμα” πιάτα γεμίζουν ενέργεια τον οργανισμό;

Έρχεται το “Monemvasia Run Challenge 2020”

Το Αθλητικό – Πολιτιστικό Σωματείο “Καστροπολίτες Μονεμβασίας” σε συνεργασία με τους “Συνοδοιπόρους Μονεμβασίας”

Διοργανώνουν την Κυριακή 11 Οκτωβρίου2020, τον 3ο αγώνα δρόμου με την ονομασία Monemvasia Run Challenge 2020 απόστασης 20 χλμ. καθώς και τους παράλληλους αγώνες δρόμου 5 χλμ. και 1.5 χλμ.

Η οργανωτική επιτροπή με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κατάσταση πανδημίας λόγω του Covid-19 και θέλοντας να συμβάλλει στην ασφαλέστερη δυνατή παρουσία τόσο των συμμετεχόντων δρομέων, όσο και των κριτών, εθελοντών, εργαζομένων, ιατρικού και βοηθητικού προσωπικού που θα συμμετάσχουν στους εν λόγω αγώνες δρόμου, θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η διεξαγωγή των αγώνων να εναρμονίζεται απόλυτα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που έχει εκπονηθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και αφορά στη διεξαγωγή αγώνων δρόμου εκτός σταδίου.

Διαβαστε όλα όσα αναφέρονται στην προκήρυξη του αγώνα ΕΔΩ

x
Send this to a friend