Αυτές οι τροφές πρέπει να βρίσκονται στο ψυγείο κάθε δρομέα

Και τώρα ετοιμαστείτε για την πιο προφανή διατροφολογική συμβουλή όλων των εποχών: οι δρομείς πρέπει να τρώνε πολλά τρόφιμα και σε πλούσιες ποσότητες. Το έχετε ακούσει σίγουρα πολλές φορές και το θεωρείτε κλισέ. Αλλά είναι μια πολύ ουσιαστική συμβουλή.

Όταν τρέχουμε καίμε εκατοντάδες θερμίδες και πρέπει να ενισχυθούμε με τα αντίστοιχα θρεπτικά συστατικά για την καλύτερη δυνατή απόδοση και αποκατάσταση.

Η ποικιλία στις τροφές που τρώμε είναι το κλειδί για να επιτευχθεί μια ολοκληρωμένη διατροφή με άφθονα θρεπτικά συστατικά.

Και αυτό μπορούμε να το πετύχουμε με αρκετούς συνδυασμούς. Υπάρχουν, ωστόσο, μερικές τροφές που ένας δρομέας καλό είναι να έχει πάντα στο ψυγείο του μιας και είναι εύκολες στην αποθήκευση και τη χρήση και του προσφέρουν όλα όσα χρειάζεται.

Κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά

Ο καταψύκτης σας πρέπει να είναι πάντα εφοδιασμένος με ένα μείγμα μούρων και κάθε δυνατή ποικιλία κατεψυγμένων λαχανικών. Τα κατεψυγμένα προϊόντα έχουν περισσότερες βιταμίνες από τα φρέσκα καθώς καταψύχονται αμέσως μόλις συλλεχθούν. Αυτό επιτρέπει στα προϊόντα να διατηρούν περισσότερες βιταμίνες και μέταλλα. Ρίξτε τα μούρα στο γιαούρτι και τα δημητριακά και μαγειρέψτε τα λαχανικά μαζί με ρύζι. Τόσο απλά.

Πράσινο τσάι

Φτιάξτε μια μεγάλη κανάτα πράσινου τσαγιού και κρατήστε την στο ψυγείο σας. Το πράσινο τσάι έχει ατελείωτα οφέλη για την υγεία, από τα αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τον καρκίνο έως την αύξηση της ενεργειακής κατανάλωσης καφεΐνης. Πείτε λίγο πριν βγείτε για τρέξιμο αλλά και γενικά όποια στιγμή της ημέρας θέλετε: είναι το τέλειο ενισχυτικό ενέργειας.

Οι δέκα πιο υγιεινές τροφές που μπορεί να φάει ένας δρομέας

Μαύρα φασόλια

Τα μαύρα φασόλια, εκτός από το ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές συνταγές, έχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών: ένα φλιτζάνι παρέχει 15 γραμμάρια από διαιτητικές ίνες και πρωτεΐνες. Είναι επίσης μια πολύ αποτελεσματική πηγή συστατικών που δύσκολα συναντάς αλλού. Ανακατεύοντας σε ένα μπολ, μαύρα φασόλια, καλαμπόκι και τόνο για παράδειγμα, έχετε ένα πλήρες γεύμα.

Στήθος κοτόπουλου

Το κοτόπουλο, όπως και όλα τα κρέατα, είναι μια πολύ αποτελεσματική πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών Β, και διάφορων άλλων μετάλλων. Να έχετε πάντα ένα πακέτο στήθους κοτόπουλου που μπορεί να μαγειρευτεί στην κατσαρόλα ή στο φούρνο για ένα εύκολο δείπνο για το βράδυ μαζί με ψητά λαχανικά.

Διαβάστε ακόμα: Γιατί οι δρομείς δεν μπορούν να τρώνε ό,τι θέλουν όποτε θέλουν;

Previous ArticleNext Article

Ματαίωση του αγώνα Kifisia run 2020

Η πραγματοποίηση ενός αγώνα δρόμου με αυστηρή τήρηση του ισχύοντος Υγειονομικού Πρωτοκόλλου, επιβάλλει λιγότερους δρομείς, περισσότερες εκκινήσεις, αυξημένο αριθμό εθελοντών, τήρηση αποστάσεων και κυρίως σχολαστικά μέτρα προστασίας σε κάθε διαδικασία και κάθε βήμα του.

Με βάση αυτά τα δεδομένα, θεωρούμε ότι είναι εξαιρετικά δύσκολη η εξασφάλιση της απρόσκοπτης διεξαγωγής  ενός αγώνα υψηλών προδιαγραφών, χωρίς οι συμμετέχοντες να εκτεθούν σε οποιονδήποτε  κίνδυνο για την υγεία τους.

Για το λόγο αυτό ο Γ.Σ.ΚΗΦΙΣΙΑΣ αποφάσισε τη ματαίωση του αγώνα Kifisia Run 2020, που ήταν προγραμματισμένος για την Κυριακή 4/10/2020.

Ευελπιστούμε ότι οι συνθήκες της επόμενης χρονιάς θα επιτρέψουν τη διοργάνωση του αγώνα κατά την επιθυμία μας και τις προσδοκίες όλων.

Με επόμενη ανακοίνωσή μας θα διευκρινισθούν οι λεπτομέρειες για την επιστροφή των χρημάτων σε όσους έχουν πληρώσει για τη συμμετοχή τους στον αγώνα που ματαιώνεται.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση

Με απόλυτη επιτυχία και ασφάλεια ολοκληρώθηκε o FAETHON OLYMPUS MARATHON

Ρεκόρ διαδρομών και στον Rupicapra από τον Πλακετά Κοσμά με χρόνο 1:57:33 και στον Faethon Trail από τον Μανώλη Πούρικα με χρόνο 0:58:28!!! Ρεκόρ διαδρομών και στις γυναίκες από την Κρυσταλία Κουτσιμάνη με χρόνο 2:35:28 στον Rupicapra  και Δήμητρα Χαιροπούλου με χρόνο 1:14:30 στον Faethon Trail.

Φέτος λόγω κορωνοϊού ακυρώθηκε ο αγώνας των 44km +3600m F.O.M, στους δύο μικρότερους αγώνες της διοργάνωσης Rupicapra 20k και Faethon Trail 14 km συμμετείχαν πάνω από 400 αθλητές!

Οι κακές καιρικές συνθήκες δεν αποτέλεσαν εμπόδιο για τη διεξαγωγή των αγώνων, αφού η διοργάνωση είχε πλάνο με εναλλακτικές διαδρομές και έτσι οι αθλητές ένιωσαν έστω και λίγη από τη μαγεία του Μυθικού βουνού.

Η διαδρομή του Rupicapra διαφοροποιήθηκε και φέτος όπως και πέρυσι λόγω σφοδρών ανέμων και ομίχλης στις κόψεις της διαδρομής ενώ η διαδρομή του Faethon Trail ολοκληρώθηκε κανονικά. Και οι δυο αγώνες χάρισαν και φέτος μοναδικά συναισθήματα στους αθλητές που τίμησαν τον Κοκκινοπλό και τον Όλυμπο!

Νικητής στον 5o Rupicapra αναδείχθηκε με ρεκόρ διαδρομής ο Πλακετάς Κοσμάς – Snowland.gr και χρόνο 1:57:33, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος από τη διαδρομή, στη 2η θέση ο Τσιάρας Αντρέας – BALIOTIS NATURE TRAIL με χρόνο 2:03:29 και στην 3η θέση ο Γκιζλής Άρης – TRG / Σ.Δ. ΤΡΙΚΑΛΩΝ με χρόνο 2:06:21.

Στις γυναίκες 1η με ρεκόρ διαδρομής τερμάτισε η Κουτσιμάνη Κρυσταλλία MY ATHLETE με χρόνο 2:35:05, 2η η Σταυρούλα  Κατσιαρίμπα – ΔΡΟΥΠΕΣ Γ.Α.Σ.ΕΡ. ΛΟΛΑ RUN με χρόνο 2:46:04 και στην 3η θέση η Κατρίνα Μπέκα – JTCOACHING με χρόνο 2:46:38.

Νικήτρια στο ομαδικό αναδείχτηκε η δυνατή ομάδα Kasimis Training.

Στον 6o Faethon Trail 14k o συναγωνισμός ήταν υψηλός από την αρχή με εναλλαγή θέσεων και πολύ δυνατό ρυθμό κάτι που φαίνεται από τα νέα ρεκόρ διαδρομής!

Στους άντρες τερμάτισε πρώτος με ρεκόρ διαδρομής ο Πούρικας Μανώλης – DRC ATHENS με χρόνο 0:58:28, στη 2η θέση ο Πούρικας Βαλεντίνος – DRC ATHENS με χρόνο 0:58:29 και στην 3η θέση o Πανταζής Κωνσταντίνος – KOURKOURIKIS TRAINING GROUP με χρόνο 1:00:20.

Στις γυναίκες πρώτη έκοψε το νήμα του τερματισμού με ρεκόρ διαδρομής η Δήμητρα Χαιροπούλου – ΣΔΥ ΚΟΖΑΝΗΣ με χρονο 1:14:30, στη 2η θέση η Νατάσα Σπανού με 1:18:43 και στην 3η θέση η Εύη Τσιγγάνου με 1:20:33.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτούς που στήριξαν τους σταθμούς των δύο αγώνων της διοργάνωσης, που δεν είναι άλλοι από τους εθελοντές του Faethon οι οποίοι παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες αντεπεξήλθαν με επιτυχία στο δύσκολο έργο τους.

Η φωτογράφιση έγινε από τον Μπάμπη Γκιριτζιώτη / GOExperience και η χρονομέτρηση από την εταιρεία chronolog – timekeeping solutions.

Τα αποτελέσματα των αγώνων θα τα βρείτε εδώ

Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας:

Μέγας Χορηγός του FAETHON OLYMPUS MARATHON είναι η οικογένεια ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΣΟΥΡΕΚΑ που στηρίζει τον αγώνα από την πρώτη στιγμή.

Μεγάλοι χορηγοί επικοινωνίας του FAETHON OLYMPUS MARATHON  το Περιοδικό iRunmag.gr

Χρυσοί Χορηγοί του FAETHON OLYMPUS MARATHON είναι οι:

Εταιρεία ένδυσης, υπόδησης και αθλητικού εξοπλισμού DYNAFIT klaoudatos-skishop.gr/

Κορυφαίο τουριστικό γραφείο LA TRAVEL latravel.gr/

Εξειδικευμένο κατάστημα εξοπλισμού-trail running  GEORGIADIS STORE  georgiadis-store.gr/ /PEAK STORE

ΦΥΣΙΚΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΝΕΡΟ ΔΙΟΣ – www.dios.gr

Η εταιρεία NOMAD HONEY  nomad-honey.gr/en

Χορηγοί του FAETHON OLYMPUS MARATHON οι:

Ξενοδοχείο ΔΗΜΑΤΗΣ https://dimatis.eu/welcome/

ΔΙΑΝΟΜΕΣ ΤΣΙΑΤΣΙΚΑ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΖΗΒΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Θερμοπροσόψεις – Γυψοσανίδες – Ελασσόνα http://www.thermomonoseiszivis.gr

ΒΕΝΖΙΝΑΝΤΛΙΕΣ ΧΑΤΖΟΥΛΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΜΠΙΖΙΟΣ Α.Ε.

ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΜΠΕΛΛΗ ΕΛΑΣΣΟΝΑ

ΚΑΡΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ–ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ

Olympios Outdoor Shop, Παναγούλη 99, ΛΑΡΙΣΑ 2410 553521

Trekking Hellas Mt. Olympus – https://trekking.gr/location/olympos

Readmore Λαρισα – www.readmore.gr

CAFÉ LO facebook.com/pages/lo-Cafe-bar/242915172429346?fref=ts

CAFÉ MONOPOLIO   facebook.com/giannis.gkekas.7?fref=ts

ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΜΠΟΥΣΙΑΣ – Βαρόσι / Ελασσόνα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ–ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ – http://www.hrt.org.gr

Χορηγοί επικοινωνίας:

Ράδιο Ελασσόνα 88.4

Η Έκδοση της Ελασσόνας

Elassonanews.gr

Advendure.com

RunningNews.gr

Runnfun.gr

Runnermagazine.gr

Trailrun.gr

eleftheria.gr

Υποστηρικτές του FAETHON OLYMPUS MARATHON:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΘΗΡΟΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ Ζ΄ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΠΑΡΜΟΥ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΛΥΒΙΩΝ

ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΠΛΟΥ

Almiraman   https://www.olympos-x.com

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ SARANTAPORO MOUNTAIN RUN

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΚΑ

Team Βίκυ Παγγέα

Ραντεβού το 2021 στον 10ο FAETHON OLYMPUS MARATHON!

x
Send this to a friend