Tροφές που σας ανακουφίζουν από τους πόνους στη μέση

Tροφές που σας ανακουφίζουν από τους πόνους στη μέση

Εάν έστω και μία φορά στη ζωή σου έχεις έρθει αντιμέτωπος με οξύ πόνο στην πλάτη, ξέρεις πολύ καλά ότι αποτελεί ένα από τα χειρότερα είδη πόνου που μπορούν να σου τύχουν, καθώς σε εμποδίζει να κάνεις βασικές καθημερινές κινήσεις, όπως να κουβαλήσεις τα ψώνια ή να σηκωθείς από το κρεβάτι, που υπό άλλες συνθήκες θεωρείς εύκολες και κάπως…αυτονόητες.

Τα καλά νέα είναι ότι, είτε το πιστεύεις είτε όχι, υπάρχουν τροφές που μπορούν να μειώσουν τον εν λόγω πόνο.

Τι καλύτερο λοιπόν από το να λύσεις ένα πρόβλημα υγείας τρώγοντας…

Ελαιόλαδο

Είναι αποδεδειγμένο ότι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένων των αντιφλεγμονωδών δυνατοτήτων του. Είναι επίσης γεμάτο με αντιοξειδωτικά, ένα από τα οποία ονομάζεται oleocanthal, μια χημική ουσία που βασικά αποδείχθηκε ότι λειτουργεί σαν ιβουπροφαίνη για τον πόνο στο σώμα.

Τζίντζερ

Περιέχει εξαιρετικά ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ουσίες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι μειώνουν σημαντικά τον πόνο σε όσους πάσχουν από αρθριτικά.

Κουρκουμάς

Πρόκειται για την υπερτροφή των υπερτροφών και όχι άδικα αφού η κουρκουμίνη που περιέχει, είναι ένας πολύ ισχυρός αντιοξειδωτικός και αντιφελγμονώδης παράγοντας.

Καφές

Περιέχει αντιφλεγμονώδεις ουσίες, όπως οι πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση του πόνου.

Ξηροί καρποί

Τα αμύγδαλα, τα πεκάν, τα καρύδια και τα καρύδια Βραζιλίας αποτελούν άριστες επιλογές, αν ψάχνεις για πηγές αντιφλεγμονώδων ουσιών. Επίλεξέ τα ως σνακ.

Κόκκινα σταφύλια

Περιέχουν μια αντιφλεγμονώδη ουσία, που ονομάζεται ρεσβερατρόλη και η οποία συναντάται επίσης σε μούρα και φιστίκια (αλλά για κάποιο περίεργο λόγο όχι στα πράσινα σταφύλια). Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Dr. Mark Flannery, ο συνδυασμός ρεσβερατρόλης και κουρκουμά ενισχύει τα συνολικά αντιφλεγμονώδη οφέλη.

Θυμάρι

Αν και οι επιστήμονες δεν κατανοούν πλήρως πώς τα καταφέρνει, το θυμάρι μπορεί ουσιαστικά να μειώσει την αντίληψή σου για τον πόνο, ενεργώντας ως φυσικό παυσίπονο.

Διαβάστε ακόμα: Ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν από τους πόνους στη μέση

Previous ArticleNext Article

Γιατί χάνεις κιλά τρώγοντας όσπρια;

Τα όσπρια βοηθούν στο αδυνάτισμα και μειώνουν τη χοληστερόλη!
Η διατροφή με φασόλια, φακές, ρεβίθια, αρακά και άλλα όσπρια βοηθά στην απώλεια βάρους.
Σύμφωνα με την μελέτη, τα όσπρια κάνουν κάποιον να νιώθει χορτασμένος, με συνέπεια να του κόβουν την όρεξη να φάει άλλο, πράγμα που βοηθά στην προσπάθειά του να αδυνατίσει.

Τα όσπρια κερδίζουν τη… μάχη κατά του λίπους!

Γιατί χάνεις κιλά με τα όσπρια

Οι ερευνητές του Νοσοκομείου «Άγιος Μιχαήλ» του Τορόντο, με επικεφαλής τον δρα Ράσελ ντε Σούζα, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό περιοδικό κλινικής διατροφολογίας “American Journal of ClinicalNutrition”, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) τα ευρήματα 21 κλινικών δοκιμών πάνω στα όσπρια.

Όπως διαπιστώθηκε, η κατανάλωση μιας μερίδας οσπρίων τη μέρα (γύρω στα 130 γραμμάρια) οδηγεί σε απώλεια περίπου 0,34 κιλών σε διάστημα έξι εβδομάδων. Αν και το όφελος δεν φαίνεται μεγάλο, οι ερευνητές επεσήμαναν ότι τα χαμένα αυτά κιλά δύσκολα επανέρχονται, πράγμα πιο σημαντικό.

Τα όσπρια μας “χορταίνουν” για περισσότερες ώρες από το κρέας

Τα όσπρια περιέχουν βιταμίνες, πρωτεϊνες, ίνες και μέταλλα, ενώ έχουν χαμηλό «γλυκαιμικό δείκτη». Εκτός από το βάρος, μειώνουν και τη χοληστερόλη, ιδίως την «κακή» (LDL).

Σύνδεσμός: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία στη διεύθυνση:  http://ajcn.nutrition.org/content/early/2016/03/30/ajcn.115.124677.abstract

Πώς η σόγια μπορεί να μας ανεβάσει τη διάθεση;

Η κατανάλωση προϊόντων σόγιας, (υποκατάστατα κρέατος, γάλακτος, τυριού, κακάο, βουτύρου, σάλτσες, αναψυκτικά διαίτης, ζυμαρικά, ξηρές τροφές, μπισκότα κ.α.) όπως δείχνουν νέα δεδομένα, οδηγεί στην αύξηση της απόδοσης των πνευματικών λειτουργιών, στη βελτίωση της διάθεσης, ενώ είναι αδιαμφισβήτητη η δράση της στην επίτευξη και τη διατήρηση του ιδανικού σωματικού βάρους.

Σύμφωνα με νέες μελέτες και πιο συγκεκριμένα από το Πανεπιστήμιο του Missouri στο St Louis των ΗΠΑ, η σόγια έχει μεγάλη επίδραση στη διάθεση μας , με αποτέλεσμα η συστηματική κατανάλωσή της να οδηγεί σε μείωση του άγχους της καθημερινότητάς μας.

Μάλιστα, πέρα από την ελάττωση της ανησυχίας, της αμηχανίας και της νευρικότητας, παρατηρείται και αύξηση του αισθήματος της ευεξίας και της ενεργητικότητας με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζονται οι δυσκολίες της ζωής με έναν πιο αισιόδοξο τρόπο.

Μείωση βάρους 

Εκτός των ανωτέρω, κανείς δεν μπορεί πλέον να αμφισβητήσει την ευνοϊκή συμβολή της σόγιας στη μείωση του σωματικού βάρους και στη βελτίωση της ποιότητας της διατροφής. Η σόγια χαρακτηρίζεται από υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αντικαθιστώντας τροφές πλούσιες σε λίπη και υδατάνθρακες.

Για τους παραπάνω λόγους η σόγια θεωρείται πλέον από πολλούς ως  ένα πολλά υποσχόμενο τρόφιμο και όχι ως μια εποχική μόδα που θα φύγει σύντομα από το προσκήνιο.

Διαβάστε επίσης: Τα όσπρια μας “χορταίνουν” για περισσότερες ώρες από το κρέας

 

Με πληροφορίες από άρθρο της Άννας-Λουΐζας Χαλιάσου, Ιατρού, Διαβητολογικού Κέντρου Πανεπιστημίου Αθηνών και του Παναγιώτη Χαλβατσιώτη, Επίκουρου Καθηγητή, Διαβητολογικού Κέντρου Πανεπιστημίου Αθηνών, που δημοσιεύθηκε στο ygeiaonline.

x
Send this to a friend