Πράγματα που δεν ξέρατε ότι μπορεί να κάνει ο φούρνος μικροκυμάτων!

“Ζωντανέψτε” το μπαγιάτικο ψωμί, ξεφλουδίστε σκόρδο εύκολα και κρεμμύδια χωρίς δάκρυα, φτιάξτε εύκολα χυμούς, μουλιάστε φασόλια, ψήστε τραγανό μπέικον και δείτε ακόμα πολλές περισσότερες έξυπνες χρήσεις του φούρνου μικροκυμάτων.

Πιστεύετε πως ο φούρνος μικροκυμάτων υπάρχει στην κουζίνα απλά για να ζεσταίνετε κάποιο φαγητό που έχει κρυώσει; Κι όμως: υπάρχουν διάφορες χρήσεις και διάφορες μεθοδολογίες πάνω στο μαγείρεμα που μπορούν να κάνουν χρήσιμο τον φούρνο μικροκυμάτων και με άλλους τρόπους πέρα από το… ζέσταμα των φαγητών.

Γρήγορο ξεφλούδισμα του σκόρδου

Βάλτε το σκόρδο στον φούρνο μικροκυμάτων για 15 δευτερόλεπτα και όταν το βγάλετε θα ξεφλουδίζεται… μαγικά. Κι αυτό γιατί οι ατμοί του φούρνου μικροκυμάτων διασπάνε το δεσμό ανάμεσα στη φλούδα του σκόρδου και το εσωτερικό του με αποτέλεσμα η αφαίρεση να γίνεται πανεύκολα.

Δώστε χρησιμότητα στο μπαγιάτικο ψωμί

Ξεχάσατε να κλείσετε την συσκευασία του ψωμιού και αυτό μπαγιάτεψε; Τυλίξτε το σε μια υγρή χαρτοπετσέτα, βάλτε στο φούρνο μικροκυμάτων για 20 δευτερόλεπτα και το νερό της χαρτοπετσέτας θα διαχυθεί πάνω στο ψωμί δίνοντάς του νέα υφή. Δεν θα είναι ακριβώς φρέσκο αλλά… θα πλησιάζει.

Φτιάξτε εύκολα έναν φρουτοχυμό

Πριν φτιάξετε μια λεμονάδα ή μια πορτοκαλάδα, πριν κόψετε το φρούτο που θέλετε να στύψετε, βάλτε το μέσα στο φούρνο μικροκυμάτων και αφήστε το για δέκα δευτερόλεπτα: θα χαλαρώσει τις ίνες στο εσωτερικό του φρούτου και κάθε σταγόνα θα γίνει εκμεταλλεύσιμη.

Μαλακώστε την καστανή ζάχαρη

Όταν η καστανή ζάχαρη που θέλετε να χρησιμοποιήσετε είναι σκληρή σαν βράχος, δοκιμάστε αυτό: βρέξτε ένα απορροφητικό χαρτί, τοποθετήστε το στους κύβους της ζάχαρης και βάλτε σε λειτουργία τον φούρνο μικροκυμάτων για 25 δευτερόλεπτα. Η υγρασία από την πετσέτα θα μεταφερθεί στη ζάχαρη και θα την κάνει πολύ πιο μαλακή.

Φτιάξτε ψωμί πιο αποτελεσματικά

Θέλετε να φτιάξετε σπιτικό ψωμί αλλά δεν σας πετυχαίνει όπως θα θέλατε; Τοποθετήστε ένα ποτήρι νερό μέσα στον φούρνο μικροκυμάτων και την μαγιά από το ψωμί σε ένα μπολ στο κέντρο του φούρνου. Αφήστε το να ψηθεί για τρία λεπτά και στην συνέχεια αφαιρέστε το ποτήρι νερό και ψήστε την ζύμη μόνη της για άλλα τρία λεπτά. Ανάμεσα στα δύο ψησίματα αφήστε ένα χρονικό περιθώριο έξι λεπτών. Μετά από αυτή την διαδικασία η ζύμη θα έχει διπλασιαστεί σε μέγεθος και είναι έτοιμη για τον φούρνο.

Κάντε το μέλι να ξεκολλήσει από το βάζο

Συμβαίνει πολύ συχνά με το μέλι που είναι κλεισμένο μέσα σε ένα βάζο να κολλάει μέσα του και να μην μπορεί να βγει με τίποτα. Απλά αφαιρέστε το καπάκι, βάλτε το βάζο στο φούρνο μικροκυμάτων και αφήστε το να ζεσταθεί για 30 με 40 δευτερόλεπτα. Το πρόβλημα λύθηκε!

Καθαρίστε κρεμμύδια πιο άνετα

Αν θέλετε να αποφύγετε αυτά τα ενοχλητικά δάκρυα στα μάτια που συνοδεύουν το κόψιμο του κρεμμυδιού, τότε αφού πλύνετε το κρεμμύδι και κόψετε τα άκρα του, τοποθετήστε το στον φούρνο μικροκυμάτων για 30 δευτερόλεπτα. Αυτή η διαδικασία θα απελευθερώσει το θειικό αέριο του κρεμμυδιού και στην συνέχεια θα κοπεί πολύ πιο άνετα.

Μαγειρέψτε τραγανό μπέικον

Τοποθετήστε ένα μπολ ανάποδα σε ένα πιάτο. Απλώστε λωρίδες μπέικον πάνω από το μπολ και αφήστε την στον φούρνο μικροκυμάτων για ένα λεπτό ανά κάθε φέτα μπέικον. Το λίπος της φέτας θα στάξει πάνω στο πιάτο και το μπέικον θα γίνει τραγανό.

Τροφές που ζεσταίνετε στο φούρνο μικροκυμάτων αλλά δεν πρέπει!

Φτιάξτε αφρόγαλα

Δεν είναι απαραίτητο να έχετε μια μηχανή καπουτσίνο για να φτιάξετε αφρόγαλα. Απλά χτυπήστε το γάλα στο σέικερ, αφαιρέστε το καπάκι και βάλτε το στο φούρνο μικροκυμάτων για 30 δευτερόλεπτα. Το γάλα θα μετατραπεί σε αφρό, έτοιμο να χυθεί πάνω από τον καφέ σας.

Ετοιμάστε ένα γαλλικό τοστ

Θέλετε να φτιάξετε κάτι να τσιμπήσετε μέσα σε πέντε λεπτά; Τρίψτε λίγο βούτυρο στον πάτο μιας κούπας και ρίξτε από πάνω ψιλοκομμένο ψωμί. Σε ένα ξεχωριστό κύπελλο, αναμίξτε ένα αυγό, τρεις κουταλιές της σούπας γάλα και πασπαλίστε από πάνω με κανέλας με ένα πιρούνι. Χύστε το μίγμα μέσα στο κύπελλο και βάλτε το στο φούρνο μικροκυμάτων για ένα λεπτό. Το λεγόμενο… «french toast» είναι έτοιμο.

Μαλακώστε τα πράσινα λαχανικά

Όσο και αν μας αρέσουν τα λαχανικά έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα: επικρατεί μια δυσκαμψία στην υφή τους με αποτέλεσμα να σπάνε πολύ εύκολα ή να δημιουργούνται ρωγμές πάνω τους. Για να χαλαρώσετε ένα φύλλο, πλύντε το καλά και βάλτε το στο φούρνο μικροκυμάτων για δέκα δευτερόλεπτα.

Μουλιάστε γρήγορα τα φασόλια

Τοποθετήστε τα φασόλια σε ένα μεγάλο πιάτο και προσθέστε τρία φλιτζάνια νερό για κάθε 1 φλιτζάνι ξηρά φασόλια. Βάλτε τα στο φούρνο μικροκυμάτων για 12 με 15 λεπτά. Βγάλτε τα από το φούρνο μικροκυμάτων και αφήστε τα και αφήστε τα να μουλιάζουν για μία ώρα. Στην συνέχεια, στραγγίστε τα φασόλια και ξεπλύνετε με δροσερό νερό.

Διαβάστε επίσης: Είναι ο φούρνος μικροκυμάτων… υγιεινός;

Previous ArticleNext Article

Τρεις τρόποι να χάσετε βάρος χωρίς αυστηρή δίαιτα!

Τρεις συμβουλές για να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα!

Αν θέλετε να διατηρήσετε το βάρος σας και να είστε υγιείς, είναι δεδομένο ότι πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που τρέφεστε και να αποκτήσετε νέες συνήθειες.

Εάν δε φροντίσετε να τις εντάξετε στην καθημερινότητά σας συστηματικά, μέσα σε πολύ λίγο χρόνο θα έχουν γίνει δεύτερη φύση σας και θα είναι πιο πολύ εύκολο να μην τις ξεχνάτε.

Αυτό είναι το “κλειδί” για να υιοθετήσεις υγιεινές διατροφικές συνήθειες: να γίνουν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής σου ρουτίνας, ώστε κάποια στιγμή να μη χρειάζεται να σκεφτείς τι πρέπει να κάνεις αλλά να σου φαίνεται “αφύσικο” να μην κάνεις το σωστό!

Με τον τρόπο αυτό, θα μπορείς να διατηρείς το ιδανικό σου βάρος, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγεις σε αυστηρές δίαιτες (και αφού τις ολοκληρώσεις, να ξαναπαίρνεις όλα τα κιλά ή και περισσότερα), και θα νιώθεις ότι κάνεις κάτι καλό για τον οργανισμό και την υγεία σου.

Μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορείς να ακολουθήσεις από σήμερα κιόλας είναι οι εξής:

Γέμισε το σπίτι με υγιεινές τροφές

Οι περισσότεροι από εμάς τρώμε κυρίως ό,τι βρίσκουμε πρόχειρο γύρω μας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό γύρω σου να υπάρχουν ανά πάσα στιγμή υγιεινές επιλογές, όπως φρούτα και λαχανικά που μπορούν να καταναλωθούν χωρίς πολλές διαδικασίες (π.χ. μήλα, καρότα. αχλάδια, μπανάνες, σέλερι). Φρόντισε όλα τα αρτοσκευάσματα που αγοράζεις να είναι από αλεύρι ολικής άλεσης και εξαφάνισε τα μπισκότα, τα αναψυκτικά και τα αλμυρά σνακ. Μερικές ακόμα υγιεινές τροφές που πρέπει να έχεις είναι ξηροί καρποί, φιλέτο γαλοπούλας, αυγά και σπόροι.

Κάθισε στο τραπέζι για να φας

Ποτέ μην τρως “στο πόδι”. Αντίθετα, κάθισε στο τραπέζι, πάρε πιάτο και μαχαιροπίρουνο και φάε το φαγητό σου –ακόμα κι αν είναι κάτι πρόχειρο. Έτσι, δίνεις στον οργανισμό σου τον απαιτούμενο χρόνο για να συνειδητοποιήσει πότε χόρτασε και τείνεις να τρως μικρότερες ποσότητες. Ποτέ μην τσιμπάς απευθείας από την κατσαρόλα, το ταψί ή τη μεγάλη συσκευασία ενός τροφίμου. Σέρβιρε στο πιάτο σου και απόλαυσέ το.

Πιες νερό και όχι “υγρές θερμίδες”

Περιορίζοντας τις θερμίδες που παίρνεις από τους χυμούς, τα αναψυκτικά και τα ποτά είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αδυνατίσεις. Τα περισσότερα από αυτά έχουν μικρή ή και ελάχιστη διατροφική αξία, οπότε δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από κενές θερμίδες. Αντίθετα, πρέπει να πίνεις πολύ νερό που έχει 0 θερμίδες και προσφέρει απαραίτητη ενυδάτωση. Δοκίμασε το εξής κόλπο: κάθε φορά που σκέφτεσαι να τσιμπήσεις κάτι πιες πρώτα ένα ολόκληρο ποτήρι νερό. Εάν εξακολουθείς να θέλεις να το φας, μπορείς να το κάνεις, αλλά είναι εξαιρετικά πιθανό να μην νιώθεις πια πείνα.

Η Γενική Συνέλευση του ΣΕΓΑΣ μετατέθηκε για τον Ιανουάριο λόγω της πανδημίας

Εξειδικευμένες οδηγίες προπόνησης αγωνισμάτων στίβου

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας συνεδρίασε σήμερα και αποφάσισε τη μετάθεση της ημερομηνίας και του τόπου διεξαγωγής της Γενικής Συνέλευσης, που ήταν προγραμματισμένη για τις 11 Δεκεμβρίου.

Η απόφαση πάρθηκε εξαιτίας της παράτασης των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του ιού covid-19 από την Κυβέρνηση. Νέα ημερομηνία της Γενικής Συνέλευσης ορίστηκε η 16η Ιανουαρίου 2021 και νέος τόπος το κλειστό γυμναστήριο του ΑΟ Νέας Σμύρνης “Ο Μίλων”, στην Αθήνα.

Δείτε την πρόσκληση της Γενικής Συνέλευσης

x
Send this to a friend