Πώς θα βρεις ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και τις προπονήσεις

Συμβουλές για την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και τις προπονήσεις

Οι ερασιτέχνες δρομείς ζουν διαρκώς σε μια μεγάλη αντίφαση. Αφενός το πάθος τους για το τρέξιμο τους ωθεί στο να θέλουν να βελτιωθούν ως αθλητές, να αναβαθμίσουν τις επιδόσεις τους και το επίπεδό τους. Αφετέρου δεν έχουν το περιθώριο να ζουν με τους ρυθμούς ενός επαγγελματία αφού έχουν και μια ζωή να οργανώσουν η οποία περιλαμβάνει δουλειά και ένα σωρό υποχρεώσεις.

Η Αμερικανίδα δρομέας Μισέλ Κινγκ Γκονζάλες, διακριθείσα στον Μαραθώνιο της Βοστώνης τα τελευταία χρόνια και παντρεμένη με δύο παιδιά, αρθρογράφησε στο αμερικάνικο site runnersworld.com προσπαθώντας να δώσει τη δίκη της απάντηση αναφορικά με το εν λόγω ερώτημα: πως ισορροπείς τη ζωή σου ανάμεσα στην άσκηση και τις υποχρεώσεις;

Η Γκονζάλες έδωσε τέσσερις βασικές συμβουλές:

Φτιάξτε μια συγκεκριμένη ρουτίνα

Τις περισσότερες μέρες, η Γκονζάλες ξυπνάει στις 4 το πρωί και πριν καν ξεκινήσει ετοιμάζεται για το καθιερωμένο πρωινό τρέξιμό της. Δεν ξεκινάει ωστόσο ποτέ πριν τις 5 το πρωί καθώς θέλει όταν τελειώνει την προπόνησή της, ο ήλιος να έχει βγει και στον δρόμο να υπάρχουν ήδη άνθρωποι που πηγαίνουν στις δουλειές τους.

Χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη ρουτίνα έτσι ώστε όχι μόνο να ασκείται αλλά και να ξυπνάει. Στη συνέχεια γυρνάει σπίτι της, ετοιμάζει τα παιδιά της για το σχολείο και αφού ετοιμαστεί και η ίδια, φεύγει για τη δουλειά της. Αυτό που συμβουλεύει κάθε δρομέα είναι να εντάξει την καθιερωμένη προπόνησή του μέσα στις κλασικές και συμβατικές υποχρεώσεις της ημέρας.

Προσπαθήστε να εξοικονομήσετε χρόνο

Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ημέρας μας χάνεται εξαιτίας της έλλειψης οργανωτικότητάς μας για πολύ απλά πράγματα. Έτσι, οι καθημερινές μας υποχρεώσεις γιγαντώνονται λίγο παραπάνω και σε συνδυασμό με τον χρόνο που καταλαμβάνει η προπόνησή μας μέσα στη μέρα, μπουχτίζουμε. Η  Γκονζάλες δίνει σημασία στις λεπτομέρειες και οργανώνει και την παραμικρή από αυτές με στρατιωτική πειθαρχία.

Για παράδειγμα, ψωνίζει από το σαββατοκύριακο τα υλικά των φαγητών που θα μαγειρέψει ολόκληρη την εβδομάδα έτσι ώστε να μην έχει κάθε μέρα στο μυαλό της τον πονοκέφαλο των καθημερινών αγορών ενώ ετοιμάζει τα ρούχα που θα φορέσουν τα παιδιά της στο σχολείο από το προηγούμενο βράδυ για να μην σπαταλά χρόνο να το σκεφτεί τη στιγμή που πρέπει η ίδια να ετοιμαστεί για τη δουλειά της. Τέτοιες μικρές λεπτομέρειες κάνουν τις καθημερινές μας δουλειές και την προπόνηση να συνυπάρχουν αρμονικά.

Πιείτε… σοκολατούχο γάλα

Ένα σοκολατούχο γάλα μετά την προπόνηση είναι ό,τι πρέπει για την ανάκαμψη του οργανισμού. Ειδικά μάλιστα αν δεν υπάρχει χρόνος για μια χρονοβόρα αποκατάσταση, ένα σοκολατούχο γάλα είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε. «Δεν έχω την πολυτέλεια ή τον χρόνο να οργανώσω μια περίπλοκη αποκατάσταση για το σώμα μου, συνεπώς επιλέγω αυτό. Είναι εύκολο, είναι γρήγορο, απλά το βγάζεις από το ψυγείο, το πίνεις και ανακτάς τις δυνάμεις σου», τονίζει η Γκονζάλες. Έχει τα δίκια της. Το σοκολατούχο γάλα περιέχει ένα ισχυρό μείγμα φυσικών πρωτεϊνών, υδατανθράκων και ηλεκτρολυτών, τρία αποτελεσματικά συστατικά για να ενδυναμώσουν τους μύες μετά από μια σκληρή προπόνηση.

Γιορτάστε την ατέλεια

Να θυμάστε: το να τρέχετε είναι κάτι που το κάνετε επειδή σας γεμίζει. Δεν είναι εξαναγκασμός και δεν έχετε υπογράψει κανένα συμβόλαιο ούτε με την επιτυχία ούτε με την τελειότητα. Το να θες βελτιώνεσαι είναι θεμιτό αλλά αν καταλήξει εξαναγκασμός τότε τα πράγματα δεν οδεύουν σωστά.

Αν δεν έχετε χρόνο να ολοκληρώσετε την προπόνησή σας δεν χρειάζεται να το κάνετε. Γενικότερα, δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα στην εντέλεια. «Έχω αποδεχτεί το τρέξιμο για αυτό που είναι για εμένα: ένα χόμπι, όχι η καριέρα μου. Αν το έχεις στο μυαλό σου αυτό τότε όλα γίνονται πιο εύκολα. Δεν επιδιώκω την τελειότητα. Κάνω ό,τι μπορώ και αυτό είναι από μόνο του καλό», τονίζει η  Γκονζάλες.

Διαβάστε ακόμα: Τρέξιμο: Διαφορετικές προπονήσεις για να βγείτε από τη ρουτίνα

Previous ArticleNext Article

Νίκη… κολοκοτρωνέικη για τους “Δρομείς Ελπίδας”

Οι “Δρομείς Ελπίδας” ήταν ανάμεσα στους 100 εκείνους που τους έλαχε ο κλήρος να ξαναβρούν εκείνη την ανυπότακτη κολοκοτρωνέικη τρέλα . Και μιας και η αναφορά περί του Κολοκοτρώνειου Δρόμου στη διαδρομή Λιμποβίσι – Τρίπολη 28 χλμ., θα πρέπει να πούμε πως αυτήν την φορά δεν υπήρχε απλός “πιλότος”, αλλά ο Δημήτρης Γλυκός ήταν “στρατηγός” σαν τον “Γέρο του Μοριά”…

Κι αυτή η νίκη για τους “Δρομείς Ελπίδας” ήταν…κολοκοτρωνέικη, αφού αντιπαρήλθαν απόσταση, προβλήματα, περιορισμούς, τήρησαν για ακόμη μια φορά τα μέτρα ασφαλείας προς αποφυγή μετάδοσης του κορονοϊού και τερμάτισαν όπως πάντα με το χαμόγελο στα χείλη!

Για τους Δρομείς Ελπίδας,

Σοφατζής Γιώργος

cellphone :6942802002

Ακουμιανάκη Αδαμαντία

cellphone :6984352896

email: [email protected]

facebook :The Hope Runners – Δρομείς Ελπίδας – https://www.facebook.com/hoperunnersathens/

instagram : thehoperunners- https://www.instagram.com/thehoperunners/

Website : Hoperunners.gr-https://www.hoperunners.gr/

Αναβολή για τον 6ο Αυθεντικό Φειδιππίδειο Δρόμο

Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του 6ου Αυθεντικού Φειδιππίδειου Δρόμου είναι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσουν την αναβολή του Αγώνα Υπεραπόστασης για το επόμενο έτος 2021, λόγω των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας covid 19.

Πιο συγκεκριμένα, σε μια εποχή που η οργανωτική επιτροπή έβαζε τις μηχανές της διοργάνωσης του αγώνα σε πλήρη ισχύ, άλλαξαν, δραματικά, τα επιδημιολογικά δεδομένα, με αποτέλεσμα να εκδοθεί η από 21/9/2020 ανακοίνωση της Υγειονομικής Επιτροπής της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού:  ΕΔΩ

Αυτό, πρακτικά, σημαίνει ότι, όπου εφαρμόζονται έκτακτα περιοριστικά μέτρα (covid 19) όπως στην περιοχή της Αθήνας αλλά και στην Περιφέρεια Αττικής, η διεξαγωγή αθλητικών διοργανώσεων εκτός σταδίου δεν επιτρέπεται.

Παρά τις μεγάλες προσπάθειες που καταβάλαμε και τις επαφές μας με όλους τους αρμόδιους Φορείς, η απόφαση δεν είναι δυνατόν να αλλάξει, αφού και οι προβλέψεις για τους επόμενους μήνες είναι χειρότερες.

Με αυτά τα δεδομένα και με γνώμονα την ασφάλεια των αθλητών αλλά και των εθελοντών, αποφασίσαμε την αναβολή του 6ου ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΥ ΔΡΟΜΟΥ για τις 19-23 Νοεμβρίου 2021.

Σας περιμένουμε τη νέα ημερομηνία, με τη δέσμευση να καταβάλουμε από σήμερα κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη διοργάνωση του μεγαλύτερου Αγώνα επί ανοικτής οδού στον κόσμο.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 6ου ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥ ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΕΙΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

x
Send this to a friend