Πώς θα βρεις ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και τις προπονήσεις

Συμβουλές για την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στη δουλειά και τις προπονήσεις

Οι ερασιτέχνες δρομείς ζουν διαρκώς σε μια μεγάλη αντίφαση. Αφενός το πάθος τους για το τρέξιμο τους ωθεί στο να θέλουν να βελτιωθούν ως αθλητές, να αναβαθμίσουν τις επιδόσεις τους και το επίπεδό τους. Αφετέρου δεν έχουν το περιθώριο να ζουν με τους ρυθμούς ενός επαγγελματία αφού έχουν και μια ζωή να οργανώσουν η οποία περιλαμβάνει δουλειά και ένα σωρό υποχρεώσεις.

Η Αμερικανίδα δρομέας Μισέλ Κινγκ Γκονζάλες, διακριθείσα στον Μαραθώνιο της Βοστώνης τα τελευταία χρόνια και παντρεμένη με δύο παιδιά, αρθρογράφησε στο αμερικάνικο site runnersworld.com προσπαθώντας να δώσει τη δίκη της απάντηση αναφορικά με το εν λόγω ερώτημα: πως ισορροπείς τη ζωή σου ανάμεσα στην άσκηση και τις υποχρεώσεις;

Η Γκονζάλες έδωσε τέσσερις βασικές συμβουλές:

Φτιάξτε μια συγκεκριμένη ρουτίνα

Τις περισσότερες μέρες, η Γκονζάλες ξυπνάει στις 4 το πρωί και πριν καν ξεκινήσει ετοιμάζεται για το καθιερωμένο πρωινό τρέξιμό της. Δεν ξεκινάει ωστόσο ποτέ πριν τις 5 το πρωί καθώς θέλει όταν τελειώνει την προπόνησή της, ο ήλιος να έχει βγει και στον δρόμο να υπάρχουν ήδη άνθρωποι που πηγαίνουν στις δουλειές τους.

Χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη ρουτίνα έτσι ώστε όχι μόνο να ασκείται αλλά και να ξυπνάει. Στη συνέχεια γυρνάει σπίτι της, ετοιμάζει τα παιδιά της για το σχολείο και αφού ετοιμαστεί και η ίδια, φεύγει για τη δουλειά της. Αυτό που συμβουλεύει κάθε δρομέα είναι να εντάξει την καθιερωμένη προπόνησή του μέσα στις κλασικές και συμβατικές υποχρεώσεις της ημέρας.

Προσπαθήστε να εξοικονομήσετε χρόνο

Ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ημέρας μας χάνεται εξαιτίας της έλλειψης οργανωτικότητάς μας για πολύ απλά πράγματα. Έτσι, οι καθημερινές μας υποχρεώσεις γιγαντώνονται λίγο παραπάνω και σε συνδυασμό με τον χρόνο που καταλαμβάνει η προπόνησή μας μέσα στη μέρα, μπουχτίζουμε. Η  Γκονζάλες δίνει σημασία στις λεπτομέρειες και οργανώνει και την παραμικρή από αυτές με στρατιωτική πειθαρχία.

Για παράδειγμα, ψωνίζει από το σαββατοκύριακο τα υλικά των φαγητών που θα μαγειρέψει ολόκληρη την εβδομάδα έτσι ώστε να μην έχει κάθε μέρα στο μυαλό της τον πονοκέφαλο των καθημερινών αγορών ενώ ετοιμάζει τα ρούχα που θα φορέσουν τα παιδιά της στο σχολείο από το προηγούμενο βράδυ για να μην σπαταλά χρόνο να το σκεφτεί τη στιγμή που πρέπει η ίδια να ετοιμαστεί για τη δουλειά της. Τέτοιες μικρές λεπτομέρειες κάνουν τις καθημερινές μας δουλειές και την προπόνηση να συνυπάρχουν αρμονικά.

Πιείτε… σοκολατούχο γάλα

Ένα σοκολατούχο γάλα μετά την προπόνηση είναι ό,τι πρέπει για την ανάκαμψη του οργανισμού. Ειδικά μάλιστα αν δεν υπάρχει χρόνος για μια χρονοβόρα αποκατάσταση, ένα σοκολατούχο γάλα είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε. «Δεν έχω την πολυτέλεια ή τον χρόνο να οργανώσω μια περίπλοκη αποκατάσταση για το σώμα μου, συνεπώς επιλέγω αυτό. Είναι εύκολο, είναι γρήγορο, απλά το βγάζεις από το ψυγείο, το πίνεις και ανακτάς τις δυνάμεις σου», τονίζει η Γκονζάλες. Έχει τα δίκια της. Το σοκολατούχο γάλα περιέχει ένα ισχυρό μείγμα φυσικών πρωτεϊνών, υδατανθράκων και ηλεκτρολυτών, τρία αποτελεσματικά συστατικά για να ενδυναμώσουν τους μύες μετά από μια σκληρή προπόνηση.

Γιορτάστε την ατέλεια

Να θυμάστε: το να τρέχετε είναι κάτι που το κάνετε επειδή σας γεμίζει. Δεν είναι εξαναγκασμός και δεν έχετε υπογράψει κανένα συμβόλαιο ούτε με την επιτυχία ούτε με την τελειότητα. Το να θες βελτιώνεσαι είναι θεμιτό αλλά αν καταλήξει εξαναγκασμός τότε τα πράγματα δεν οδεύουν σωστά.

Αν δεν έχετε χρόνο να ολοκληρώσετε την προπόνησή σας δεν χρειάζεται να το κάνετε. Γενικότερα, δεν χρειάζεται να τα κάνετε όλα στην εντέλεια. «Έχω αποδεχτεί το τρέξιμο για αυτό που είναι για εμένα: ένα χόμπι, όχι η καριέρα μου. Αν το έχεις στο μυαλό σου αυτό τότε όλα γίνονται πιο εύκολα. Δεν επιδιώκω την τελειότητα. Κάνω ό,τι μπορώ και αυτό είναι από μόνο του καλό», τονίζει η  Γκονζάλες.

Διαβάστε ακόμα: Τρέξιμο: Διαφορετικές προπονήσεις για να βγείτε από τη ρουτίνα

Previous ArticleNext Article

O Mαραθώνιος Ναυπλίου στηρίζει το «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ»

O Mαραθώνιος Ναυπλίου στηρίζει το «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ»

Η Οργανωτική Επιτροπή του «Μαραθώνιου Ναυπλίου» ανακοινώνει: την στήριξη για μια ακόμη χρονιά της δράσης του συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ» Τράπεζα Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών. Επίσης ανακοινώνει και κατευθύνει το κοινωνικό μέρισμα του Μαραθωνίου στο «Γηροκομείο Ναυπλίου».

Εκατό ασθενείς κάθε χρόνο αναζητούν στην χώρα μας συμβατό δότη μυελού των οστών, από αυτούς περίπου οι μισοί είναι παιδιά.  Με βάση τα στατιστικά μόνο 1 στους 1.000 εθελοντές δότες βρίσκεται τελικά συμβατός και μπορεί να χαρίσει ελπίδα ζωής. Για τον λόγο αυτό όσο περισσότεροι είναι οι εθελοντές δότες, τόσες περισσότερες οι ελπίδες.

Το μήνυμα για όλους μας είναι:MΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΖΩΗΣ «Γίνε εθελοντής δότης μυελού των οστών! Δώσε ελπίδα, δώσε ζωή!»

Οργανωτική Επιτροπή του «Μαραθώνιου Ναυπλίου» ανακοινώνει επίσης  την συνεργασία της με το ΓΕΕΘΑ – ΑΣΑΕΔ με βάση την οποία στο Ναύπλιο στις 8 Μαρτίου 2020, θα διοργανωθεί παράλληλα με τις άλλες αγωνιστικές εκδηλώσεις του Μαραθωνίου Ναυπλίου και ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΗΜΙΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ. Είναι μια αθλητική εκδήλωση του Ανώτατου Συμβουλίου Αθλητισμού των Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΣΑΕΔ) που διοργανώνεται για πρώτη φορά στο Ναύπλιο και που τα επόμενα χρόνια θα αποτελέσει ετήσιο θεσμό – διοργάνωσης στα πλαίσια του στρατιωτικού αθλητισμού.

 Οι εγγραφές για το Μαραθώνιο αλλά και για τους άλλους αγώνες συνεχίζονται στην ιστοσελίδα https://www.nafpliomarathon.gr/engrafes/eidi-engrafis/.

Ο κορονοϊός πλήττει το Μαραθώνιο του Τόκιο

Ο κορονοϊός πλήττει το Μαραθώνιο του Τόκιο

Οι διοργανωτές του μαραθωνίου του Τόκιο αποφάσισαν να ακυρώσουν συμμετοχές ερασιτεχνών αθλητών  ανέφερε η εφημερίδα Tokyo Shimbun επικαλούμενη μια άγνωστη πηγή.

Περίπου 38.000 ερασιτέχνες  δρομείς έχουν εγγραφεί για τον αγώνα που έχει προγραμματιστεί την 1η Μαρτίου 2020, σύμφωνα με την εφημερίδα. Εκπρόσωπος της διοργάνωσης δήλωσε πως  τίποτα δεν έχει αποφασιστεί και ότι «εξετάζεται ένα ευρύ φάσμα επιλογών».

Σύμφωνα με την Tokyo Shimbun οι επαγγελματίες δρομείς θα μπορούν να λάβουν μέρος. Την περασμένη εβδομάδα, οι Κινέζοι δρομείς κλήθηκαν να αποφύγουν να τρέξουν στον αγώνα.

x

Send this to a friend