Πώς αντιμετωπίζεται ο γκρινιάρης παρτενέρ στο τρέξιμο!

Αρκετοί δρομείς κάνουν την εξής ερώτηση: O παρτενέρ μου στο τρέξιμο παραπονείται πριν από κάθε προπόνηση. Συναντιόμαστε νωρίς το πρωί και οι δικαιολογίες ξεκινούν με το που βγαίνει από το αμάξι.

Γκρινιάζει επειδή δεν κοιμήθηκε καλά το προηγούμενο βράδυ, για τις ενοχλήσεις στην πλάτη, για την άσχημη εβδομάδα στο γραφείο και πολλά άλλα. Αυτό με κάνει να ξεκινώ το τρέξιμο με αρνητική διάθεση. Πώς θα το χειριστώ;

Τα αρνητικά σχόλια αποτελούν συνήθως δείγμα άσχημης ψυχολογίας. Οι δρομείς συνηθίζουν μια τέτοια συμπεριφορά όταν δεν έχουν την σωστή απόδοση. Αυτό ισχύει όχι μόνο για το διάστημα πριν από έναν αγώνα αλλά και πριν από μια προπόνηση.

Ο γκρινιάρης και η ψυχολογία

Ανεξάρτητα από τις αιτίες, μια συζήτηση με αρνητικό περιεχόμενο έχει επίδραση στην ψυχολογία. Αυτού του είδους η συζήτηση μπορεί να βλάψει σε μεγάλο βαθμό την απόδοσή σας, ενώ κάποια καλά λόγια μπορούν να φέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα.

Για το αν θα τρέξετε σωστά, δεν αρκεί η κατάλληλη προετοιμασία αλλά και το πώς θα επικοινωνήσετε με τον παρτενέρ σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε σε αυτό το σημείο πως αυτός που έχετε δίπλα σας δεν είναι απαραίτητο πως θα συμβαδίζει στον ίδιο ρυθμό παρόλο που κάνετε την ίδια προπόνηση.

Μπορεί αυτό να σχετίζεται με την έλλειψη εμπιστοσύνης στις δυνάμεις του, πράγμα που τον κάνει να αισθάνεται ακόμη πιο άσχημα όταν δεν είναι σε θέση να σας ακολουθήσει.

Κουβεντιάστε το

Αν αυτή η κατάσταση συνεχίζεται για καιρό, καλό θα είναι να κουβεντιάσετε το θέμα. Να είστε ειλικρινείς και να του πείτε πως τα αρνητικά σχόλια που κάνει πριν την προπόνηση σας απασχολούν έντονα και θέλετε για τον λόγο αυτό να βρείτε τι φταίει.

Μια καλή εναλλακτική είναι να γίνετε μέλη μιας μεγαλύτερης ομάδας. Μέσα στην ομάδα αυτή  έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρείτε τον σωστό παρτενέρ με τον οποίο θα κάνετε μαζί προπονήσεις στην συνέχεια.

Καλή ιδέα θα ήταν επίσης να τροποποιήσετε το πρόγραμμα προπόνησης ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες και των δύο σας.

Αν υπάρχει πρόβλημα με τον συγχρονισμό του ρυθμού, τρέξτε αρχικά με την δική του ένταση και εν συνεχεία διανύστε την υπόλοιπη απόσταση με τον δικό σας ρυθμό. Το ζητούμενο είναι να βρείτε σημεία επαφής που θα σας κάνουν και τους δύο χαρούμενους την ώρα της άσκησης.

Διαβάστε επίσης: Γιατί η παρέα είναι ο καλύτερος… προπονητής στο τρέξιμο;

Previous ArticleNext Article

Πολύγυρος Run Χαλκιδική στις 23 Αυγούστου 2020

Η οργανωτική επιτροπή του ΠΟΛΥΓΥΡΟΣ RUN ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ, ανακοινώνει την ημερομηνία της διεξαγωγής του 4ου Αγώνα, στις 23 Αυγούστου 2020, στον Πολύγυρο Χαλκιδικής.

Η Διοργάνωση περιλαμβάνει 2 Αγώνες:

  1. Λαϊκό Δρόμο Υγείας 5,2 χλμ με Τρέξιμο ή Δυναμικό Περπάτημα. Ώρα Εκκίνησης 10.00
  2. Αγώνα Βουνού – Πόλης RUN 14,6 χλμ – Ώρα Εκκίνησης 10.15.

Η Εκκίνηση και ο Τερματισμός και για τους 2 Αγώνες θα είναι στην Πλατεία Ηρώων στον Πολύγυρο

Διοργανωτές είναι ο Αθλητικός Όμιλος Πολυγύρου σε συνεργασία με πολλούς τοπικούς συλλόγους και φορείς, υπό την αιγίδα του Δήμου Πολυγύρου.

Η Διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με το Υγειονομικό Πρωτόκολλο που ορίζουν οι αρμόδιοι φορείς.

Σκοπός του event είναι η προώθηση και διάδοση του αθλητικού πνεύματος, η ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του τόπου.

Οι Εγγραφές είναι σε εξέλιξη και πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της διοργάνωσης http://run.polygyros.gr

ΟΛΑ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ «ΑΓΑΠΗ» ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.

 Όλες τις πληροφορίες σχετικά με το event, θα βρείτε στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης  http://run.polygyros.gr

Τακτικές ενημερώσεις παρέχονται στο facebook του Αγώνα: https://www.facebook.com/polygyrosrun/   Κάντε Like και ελάτε να τρέξουμε ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!

Άνοιξαν οι εγγραφές για τον 14ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων

Την αντίστροφη μέτρηση για τον 14ο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 19-20 Σεπτεμβρίου 2020, σηματοδοτεί η έναρξη των εγγραφών, που γίνεται μέσα από την αναβαθμισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα στο www.ioanninalakerun.gr.

Αν και με καθυστέρηση σε σχέση με τα επόμενα χρόνια, λόγω των υγειονομικών συνθηκών που επέβαλαν την αναδιοργάνωση του αγώνα σε πολλά επίπεδα, δίνεται πλέον η δυνατότητα σε όλους τους δρομείς να δηλώσουν τη συμμετοχή τους για τις γνωστές πλέον διαδρομές γύρω από τη λίμνη Παμβώτιδα.

Όσοι επιθυμούν να τρέξουν στον μεγάλο αγώνα των 30 χλμ., το Δυναμικό Βάδισμα 30 χλμ., τους αγώνες δρόμου 10 χλμ. και 5 χλμ., μπορούν να εγγράφονται στην ιστοσελίδα του αγώνα www.ioanninalakerun .gr. έως τις 4 Σεπτεμβρίου 2020. Με δεδομένο ότι φέτος θα υπάρξει ανώτατος αριθμός συμμετοχής αγωνιζομένων σε κάθε δρόμο, ενδέχεται οι εγγραφές να κλείσουν νωρίτερα, γι’ αυτό καλό θα ήταν να δηλωθεί εγκαίρως η συμμετοχή από όσους δε θέλουν να χάσουν τη χαρά της συμμετοχής σε έναν αγώνα που γίνεται στην ομορφότερη διαδρομή της Ελλάδας.

Για να ολοκληρωθεί η εγγραφή, πρέπει να καταβληθεί το αντίστοιχο αντίτιμο εντός 48 ωρών από την υποβολή της δήλωσης.

Το αντίτιμο συμμετοχής έχει ως εξής:

Ατομικά

  • Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30χλμ.: 20 ευρώ.
  • Αγώνας Δρόμου 10χλμ: 15 ευρώ.
  • Αγώνας Δρόμου 5χλμ: 10 ευρώ.

Ομαδικά άνω των 10 ατόμων

  • Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30χλμ.: 17 ευρώ.
  • Αγώνας Δρόμου 10χλμ: 12 ευρώ.
  • Αγώνας Δρόμου 5χλμ: 8 ευρώ.

Ομαδικά ΕΟΛΣΜΑ-Υ και ΣΕΓΑΣ άνω των 10 ατόμων

  • Γύρος Λίμνης Ιωαννίνων, Δυναμικό Βάδην 30χλμ.: 14 ευρώ.
  • Αγώνας Δρόμου 10χλμ: 10 ευρώ.
x
Send this to a friend