Μιχάλα και Γιακαμόζης δίνουν και πάλι ραντεβού στο RUN TOGETHER THESSALONIKI

Η Ειρήνη Μιχάλα και ο Φώτης Γιακαμόζης αναδείχθηκαν νικητές στη διαδρομή των 3χλμ στο περσινό πρώτο “RUN TOGETHER powered by INTERSPORT & SAUCONY” που έγινε στη Θεσσαλονίκη.

Την Κυριακή 8 Μαρτίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, θα είναι και πάλι παρόντες, για να τρέξουν, να διασκεδάσουν, να συνεργαστούν και να στηρίξουν το φιλανθρωπικό χαρακτήρα της διοργάνωσης, που θα ενισχύσει τον “Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας & των Παιδιών τους”, του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Μιχάλα: “Δεν είναι απλός αγώνας, είναι διασκέδαση”

Η Ειρήνη Μιχάλα, αθλήτρια της Saucony, υπογράμμισε: “Το Run Together προωθεί το μήνυμα του να τρέχουμε MAZI και στηρίζει ιδρύματα για καλό σκοπό. Δεν είναι ένας απλός αγώνας. Είναι διασκέδαση και είναι πολύ όμορφος ο τρόπος που δίνονται τα έπαθλα, διότι δεν μετράει μόνο το να πας πολύ γρήγορα, μετράει το να πας μαζί με κάποιον. Όσοι διστάζουν να πάρουν μέρος σε αγώνες δρόμου γιατί πιστεύουν ότι δεν είναι καλοί, σε τέτοιες διοργανώσεις τους ενθαρρύνω να συμμετέχουν. Και εμείς που είμαστε αθλητές όταν λέμε σε φίλους μας που δεν τρέχουν να έρθουν, σε τέτοιους αγώνες είναι πιο πρόθυμοι να το κάνουν”.

Αναφέρθηκε και στο κοινωνικό πρόσωπο του φετινού RUN TOGETHER THESSALONIKI 2020 τονίζοντας πως “ακόμα κι αν ζούμε στο 2020 υπάρχει ένα ταμπού για τη γυναίκα στον αθλητισμό, από το σχολείο ακόμα, στη γυμναστική. Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, είναι άλλος ένας λόγος για να συμμετάσχουν ακόμα περισσότερες γυναίκες και αυτό περιμένουμε.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό η στήριξη στον Ξενώνας Φιλοξενίας Γυναικών και πάντα είναι καλό να στηρίζονται τέτοια ιδρύματα και οργανισμοί”.

Γιακαμόζης: “Δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς συνεργασία”

Ο Φώτης Γιακαμόζης, μέλος της Saucony Running Team, θυμήθηκε την περσινή νίκη του ως ζευγάρι με την Ειρήνη Μιχάλα και τόνισε: “Πέρσι ήμουν σχετικά απροπόνητος και το να τρέξω με την Ειρήνη ήταν ένα καλό βοήθημα για να βρω και πάλι ρυθμό. Ήταν πετυχημένη η περσινή διοργάνωση και φέτος περιμένω ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή, να έρθει ακόμα περισσότερος κόσμος για να τρέξει”.

Αναφέρθηκε στο μήνυμα του RUN TOGETHER: “Το τρέξιμο είναι ένα μικρό μέρος της ζωής μας. Το μεγαλύτερο μέρος είναι έξω από αυτό και εκεί η συνεργασία είναι το Α και το Ω. Δεν μπορείς να προχωρήσεις χωρίς συνεργασίες στην καθημερινότητα”.

Για τον κοινωνικό χαρακτήρα της φετινής διοργάνωσης σχολίασε: “Το πιο σημαντικό μήνυμα για μένα σε ότι αφορά τον Ξενώνα Φιλοξενίας Γυναικών, είναι να φτάσουμε στο σημείο που δεν θα υπάρχει πλέον τέτοιου είδους βία. Πολύ σημαντικό είναι να αναδειχθεί ο ρόλος του ξενώνα και άτομα που δεν γνωρίζουν την ύπαρξή του, να τον μάθουν και να ζητήσουν βοήθεια”.

Συνεχίζονται οι εγγραφές

Οι εγγραφές συνεχίζονται μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης (http://www.runtogether.gr), στην αρχική σελίδα και το link που αφορά την ΕΓΓΡΑΦΗ. Εκεί μπορεί να επιλέξει ο καθένας την κατηγορία που θέλει να λάβει μέρος μαζί με το αγαπημένο του πρόσωπο.

Τα ζευγάρια των συμμετεχόντων μπορούν να αποτελούνται από 2 ενήλικες ή από 1 ενήλικα και 1 παιδί ή από 2 παιδιά ως εξής: Άνδρας-Άνδρας, Γυναίκα – Γυναίκα, Άνδρας – Γυναίκα, Με Παιδί (Ενήλικας – Παιδί ή Παιδί – Παιδί). Ως χρόνος τερματισμού του ζευγαριού υπολογίζεται ο χρόνος του συμμετέχοντα που τερματίζει 2ος, παροτρύνοντας τους συμμετέχοντες να τρέχουν μαζί βοηθώντας ο ένας τον άλλο!

Η εκκίνηση του RUN TOGETHER THESSALONIKI 2020 θα δοθεί στην κεντρική είσοδο της ΔΕΘ (πλατεία ΧΑΝΘ), την Κυριακή 8 Μαρτίου, στις 11:00 το πρωί, με τους συμμετέχοντες να επιλέγουν μεταξύ τριών διαφορετικών αποστάσεων, των 3, 6 και 9 χλμ.

Το RUN TOGETHER THESSALONIKI 2020 θα πραγματοποιηθεί στη συμπρωτεύουσα υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων του Υπουργείου Εργασίας, της Αντιδημαρχίας Αθλητισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, και την υποστήριξη της ΔΕΘ HELEXPO.

Χορηγοί Επικοινωνίας η COSMOTE TV, το ACTION24, o τουριστικός οδηγός Greek Travel Pages, το Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5, ο Ερωτικός 948, ο ARENA RADIO 89.4 FM, το 1055Rock, ο Fresh Salad 96.1, τα TV100 και FM100, το biscotto thessaloniki, τα portal thessnews.gr, GRTimes, RunNFun.gr, RunningNews.gr, Outdoor Activities.gr, Run247 και τα περιοδικά IRun, Runners Magazine και Athletics Magazine.

Για περισσότερες πληροφορίες:

site: http://www.runtogether.gr

facebook: www.facebook.com/RunTogetherGR/

instagram: http://www.instagram.com/runtogethergr/

Previous ArticleNext Article

Πώς να τροφοδοτήσετε με ενέργεια τον οργανισμό σας πριν το πρωινό τρέξιμο

Πώς να τροφοδοτήσετε με ενέργεια τον οργανισμό σας πριν το πρωινό τρέξιμο

Γράφει η  Linzay Logan*

Κατευθυνόμενοι προς την εξώπορτα προκειμένου να ξεκινήσετε το τρέξιμό σας την ώρα που ήλιος ανατέλλει πρέπει να αναρωτηθείτε αν έχετε πάρει το σωστό πρωινό για να έχετε ενέργεια.

Βρίσκοντας την καλύτερη δυνατή στρατηγική ανατροφοδότησης του οργανισμού τις πρωινές ώρες είναι κάτι σαν την ανεύρεση ενός ακατέργαστου διαμαντιού, όπως υποστηρίζει η Claire Shorenstein η οποία είναι προπονήτρια  δρομέων, αλλά και φοιτήτρια κλινικής διατροφολογίας στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Και αυτό συμβαίνει διότι οι διατροφικές ανάγκες διαφέρουν από άτομο σε άτομο.

Τέσσερις τρόποι για να μην ξεμείνετε από ενέργεια

«Είναι κάτι πολύ προσωπικό», υπογραμμίζει η Shorenstein αναφερόμενη στις διατροφικές συνήθειες το πρωί. Ένα μάφιν μπορεί να αποτελέσει μια καλή πηγή υδατανθράκων για έναν δρομέα αλλά ενδεχομένως να έχει αρνητική επίδραση σε κάποιον άλλον.

Τι σας ταιριάζει…

Οι πειραματισμοί  με διαφορετικές επιλογές αναφορικά με την διατροφή σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να τελειοποιήσετε τον πρωινό σας «ανεφοδιασμό».

«Πριν ξεκινήσετε το πρωινό σας τρέξιμο σκεφτείτε πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε, καθώς οι ανάγκες σας για “καύσιμα” αλλάζουν ανάλογα με την απόσταση και την ένταση», υποστηρίζει ο Eric Skelley, προπονητής δρομέων και ιδιοκτήτης του Rock Hard Runner στην Καλιφόρνια.

«Για μικρές διαδρομές η στρατηγική ανατροφοδότησης είναι σχετικά απλή», συμπληρώνει.

Ενεργειακό ξεκίνημα της ημέρας με ένα σύντομο πρόγραμμα γυμναστικής

Με την άποψη αυτή συμφωνεί η Shorenstein, προσθέτοντας πως είναι σε θέση να τρέξει 6 μίλια το πρωί χωρίς να την ανησυχούν θέματα σχετικά με την ενέργεια. Ωστόσο ο Skelley τονίζει πως υπάρχει ένας γενικός κανόνας που λειτουργεί για τους περισσότερους αθλητές, όχι όμως για όλους, συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου.

«Οι φίλοι μου δεν τροφοδοτούνται με ενέργεια το πρωί, ενώ εγώ έχοντας συμπληρώσει μισή ώρα προπόνησης , αρχίζω να κόβω ρυθμό και οι παλμοί μου αυξάνονται», εξηγεί ο  Skelley. «Εχω μαζί μου ένα τζελ ή μισή μπανάνα για να με κρατήσουν τα πρώτα 45 λεπτά ή την μια ώρα».

Μεγάλες αποστάσεις

Αν έχετε στο πρόγραμμα να τρέξετε το πρωί καλύπτοντας μια μεγάλη απόσταση ή αν σκοπεύετε να ασκηθείτε εντατικά είναι απαραίτητο να τροφοδοτήσετε τον οργανισμό σας με μερικές εκατοντάδες θερμίδες, σε διαφορετική περίπτωση ενδεχομένως να νιώσετε κούραση και ναυτία κατά την διάρκεια της προπόνησης.

«Σίγουρα θα θέλετε να φάτε κάτι πριν από την σκληρή προπόνηση», υπογραμμίζει η Shorenstein. Ωστόσο το «κλειδί» είναι να επιλέξετε το είδος εκείνο του τροφίμου που θα σας δώσει την σωστή ποσότητα ενέργειας δίχως να δημιουργήσει πρόβλημα στο στομάχι σας.

«Επιλέξτε κάτι εύπεπτο», τονίζει ο Shorenstein. «Αποφύγετε τροφές με ίνες που χρειάζονται μεγαλύτερο διάστημα για να χωνευτούν».

Σπόροι Chia: Ενεργειακό μυστικό και τροφή του τρεξίματος

Καλές επιλογές θα μπορούσαν να ήταν ένα τοστ με φυστικοβούτυρο, μια μπανάνα, πλιγούρι βρώμης ή μια ενεργειακή μπάρα. Ανεξάρτητα από το ποιο θα επιλέξετε, καταναλώστε κάτι που θα είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και εύπεπτο.

Οι αθλητές με ευαίσθητο στομάχι συχνά καταφεύγουν σε τζελ και θερμίδες σε υγρή μορφή για να ενισχύσουν το σώμα τους εν μέσω μιας προπόνησης. «Προτιμώ το κανονικό φαγητό αλλά μου παίρνει 2,5 ώρες να το χωνέψω», υπογραμμίζει ο Shorenstein, προσθέτοντας ότι «για τον λόγο αυτό επιλέγω ενεργειακό ροφήματα, τζελ ή χυμούς».

Η εξεύρεση της κατάλληλης πηγής ενέργειας για τον δρομέα αποτελεί μια διαδικασία δοκιμής και λάθους, ωστόσο όταν βρεθεί η σωστή ισορροπία, θα αποτελέσει μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας όπως και το πρωινό τρέξιμο.

Διαβάστε ακόμα: Πως θα φτιάξετε τα δικά σας δρομικά ενεργειακά σνακ!

* H Linzay Logan είναι συνεργάτης του competitor.com

Σπριντ Κανελλόπουλου – Σκούταρη για τη νίκη στο Μαίναλο

Στα τελευταία μέτρα κρίθηκε η πρωτιά στον 2ο Μαινάλειο δρόμο, τον αγώνα των 14χλμ επί της δύσκολης κυκλικής διαδρομής στο οροπέδιο των Αραχαμιτών (υψόμετρο +700).

Δυο συνομήλικοι (γεν: 1982), ο Γιάννης Κανελλόπουλος των «Ικαρος» runners και ο Νίκος Σκούταρης του ΣΔ Βόλου κινήθηκαν σε όλο το μήκος βήμα το βήμα παρά τις επιθέσεις του καθενός και τελικά επιδόθηκαν σε ένα σπριντ που σπάνια συμβαίνει σε αγώνες της δρομικής κοινότητας…Υπερίσχυσε ο Κανελλόπουλος με μόλις δύο δεύτερα ως πλεονέκτημα (55:58 έναντι 56:00).

Ο Γιάννης Λουκάς του ΑΠΣ «Απόλλων» συμπλήρωσε την τριάδα σε 59:27. Αποστάσεις…ασφαλείας τηρήθηκαν στις γυναίκες. Νίκησε η 48χρονη Μαρία Χαραλαμποπούλου του ΣΔΥ Τρίπολης με 1ω04:51. Ακολούθησαν 2η η Εύη Ρόδη του ΑΠΣ «Αθηναίοι Δρομείς» με 1ω22:03 και 3η η Νίκη Παναγούλια του συλλόγου «Αρκάδες δρομείς» με 1ω23:38. Οι νικητές στις ηλικιακές κατηγορίες – Μ18: Χαρίλαος Ζαρκινός 1ω03:56, Μ40: Νίκος Δρούτσας ΑΠΣ «Απόλλων» 1ω00:06, Μ+60: Χαράλαμπος Στεφανόπουλος ΑΠΣ «Απόλλων» 1ω04:51, F18: Αγγελική Χατζούδη «Ξωτικά» 1ω26:12 και F+40: Αντωνία Κολοβού «Σπαρτιάτες» runners 1ω24:42.

Αγωνίστηκε ο Φινλανδός Bjorn Forsen, καθηγητής αρχαιολογίας, δ/ντής της ανασκαφής του ιερού της Λυκοάτιδας Αρτέμιδας. Τερμάτισαν συνολικά 110 δρομείς, 89 άνδρες+21 γυναίκες. Προέρχονται από την Αθήνα και την Πελοπόννησο. Την πολυπληθέστερη αποστολή παρουσίασε ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Αργολίδας με 15 δρομείς και επικεφαλής τον πρόεδρο Δημήτρη Βύρλα. Ακολούθησε ο ΑΠΣ «Αθηναίοι δρομείς» με 12 συμμετοχές. Εμφανίστηκαν με τουλάχιστον ένα δρομέα νέοι σύλλογοι, όπως «Οι τρελές από το Ασπρονήσι», οι «Δρομείς Γαιδουροκυλίστρας», κ.α. Υπό διερεύνηση ετέθη η προέλευσή τους!!!  Το σημείο εκκίνησης/τερματισμού ορίστηκε μπροστά στο προσκύνημα της Μεταμόρφωσης Σωτήρος, ένα υπέροχο χώρο όπου συνδυάζεται η λατρεία με την αναψυχή νότια και ολίγον έξω από τους Αραχαμίτες.

Οι δρομείς κινήθηκαν στο οροπέδιο/κοιλάδα του Ελισώνα επί της επαρχιακής οδού προς Ασέα, Αθήναιο, Κεραστάρι και Αραχαμίτες σε καταπράσινο τοπίο εντός δάσους από μηλιές, καστανιές, βελανιδιές, καρυδιές, κοκ. Την επιμέλεια της οργάνωσης ανέλαβαν οι σύλλογοι των Αραχαμιτιωτών  «Η  Μεταμόρφωση  του  Σωτήρος», των Φιλοπροόδων Ασέας, των Ασεατών Αθήνας,  ο  Σύνδεσμος  Αραχαμιτιωτών Αθήνας με την αρωγή των Απανταχού Αθηναιατών και του Suomen Institutti, δηλαδή της Αρχαιολογικής σχολής της Φινλανδίας στην Αθήνα. Παραδειγμάτισαν και έδειξαν τον τρόπο… Συνδύασαν την πληρότητα σε παροχές με την πρέπουσα λιτότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τους Αρκαδίτες. Το γενικό πρόσταγμα είχε ο Νίκος Κοτσίρος με τη βοήθεια της Μαρίας Φράγκου, κ.α. Την τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου εκκίνησης/τερματισμού φρόντισε ο Ηλίας Ζαχαρόγιαννης, καθηγητής ΣΕΦΑΑ και πρωταθλητής του παρελθόντος. Επίσης προσέφερε την ηλεκτρονική χρονομέτρηση (fitwaytiming).

Παραβρέθηκαν άρχοντες του τόπου, όπως ο Κώστας Τζιούμης δήμαρχος Τρίπολης, ο Γιώργος Λαγός αντιδήμαρχος, ο Ευάγγελος Γιαννακούρας περιφερειακός σύμβουλος, κ.α. Ο κος  Τζιούμης δήλωσε: «Από το χωριό Αραχαμίτες, εκπέμπουμε, για άλλη μία φορά, τη στήριξή μας σε όλα τα χωριά του Δήμου Τρίπολης. Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε κάθε δράση που δίνει ζωή στις τοπικές μας κοινότητες. Αξίζουν συγχαρητήρια στους συλλόγους της περιοχής για τη διοργάνωση του αγώνα, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά». Ο δήμος προσέφερε απλά την αιγίδα του.

Χορηγός επικοινωνίας ανέλαβε το δημοτικό ραδιόφωνο, το drt915.

Όλα τα αποτελέσματα εδώ:  https://ftt.gr/2os-mainalios-dromos-14km-18-10-2020/

x
Send this to a friend