Κάψτε 6 φορές περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο με… τρέξιμο! (vid)

Όχι δεν είναι τρολιά ο τίτλος. Είναι δεδομένο ότι με το τρέξιμο καις θερμίδες, όμως, υπάρχει μια παραλλαγή με την οποία καίς 6 φορές περισσότερες! Ακούει στο όνομα retro-running.

Είναι μια νέα τεχνική που μπορεί να σας βοηθήσει να προστατεύσετε την υγεία σας, ενώ παράλληλα θα χάσετε κιλά χωρίς να τα ξαναπάρετε. Είναι απλή και πολύ αποτελεσματική, με πολλά ευεργετικά οφέλη.

Περί τίνος πρόκειται;

Το retro-running, που δεν είναι τίποτα περισσότερο από το να τρέχετε προς τα πίσω, συνιστά μια πολύ αποτελεσματική και έντονη μέθοδος προπόνησης. Μειώνει το ρίσκο του τραυματισμού στην πλάτη και τα πόδια και βοηθάει στην επίτευξη ενός ισχυρότερου και πιο ισορροπημένου κάτω μέρους του σώματος.

Γιατί είναι τόσο καλό στην απώλεια βάρους;

Όντας μια πλήρης καρδιαγγειακή άσκηση, όχι μόνο καίει πολλές θερμίδες, αλλά μπορεί να αποτελέσει από μόνη της μια πλήρη προπόνηση, αφού εξασκεί τις περισσότερες μυϊκές ομάδες και ειδικά τους τετρακεφάλους.

Για να έχετε μια ιδέα σχετικά με το μέγεθος της διαφοράς σε σχέση με άλλες ασκήσεις, αναλογιστείτε πως 100 βήματα ανάποδο περπάτημα είναι ισοδύναμα με 1.000 συμβατικά βήματα κανονικού περπατήματος. Επίσης, ένας γύρος τρεξίματος σε ένα γήπεδο με κίνηση προς τα πίσω, ισοδυναμεί με έξι γύρους τρεξίματος προς τα εμπρός!

Τα πλεονεκτήματα του να τρέχετε προς τα πίσω:

1. Τονώνει τα πόδια και τους μυς σας

Το Retro-running ενδυναμώνει τους μυς χωρίς να ασκεί μεγάλη πίεση στα γόνατα. Επίσης βοηθάει να αναπτύξετε τους αντίθετους μυς από αυτούς που γυμνάζονται με το κανονικό τρέξιμο, δηλαδή κνήμες, γάμπες και τετρακέφαλους.

2. Αποτρέπει τους τραυματισμούς και επανορθώνει τα γόνατα σας

Όταν τρέχετε προς τα μπροστά, κάνετε συνεχόμενα επαναλήψεις της ίδιας κίνησης, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μια επικίνδυνη ανισορροπία και χρόνια προβλήματα στο γόνατο. Τρέχοντας προς τα πίσω μειώνετε την επιθετική επίδραση στα γόνατα και βελτιώνετε την ισορροπία μεταξύ αντίθετων μυϊκών ομάδων. Όχι μόνο μπορεί να αυξήσει την απόδοσή σας, αλλά μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο τραυματισμού.

3. Αναπτύσσει την περιφερειακή σας όραση και την ισορροπία

Το τρέξιμο προς τα πίσω αυξάνει την περιφερειακή σας όραση και ισορροπία, αφού δεν μπορείτε να δείτε τι είναι μπροστά σας, ενώ βοηθάει και στην ανάπτυξη άλλων αισθήσεων όπως η ακοή.

4. Είναι πολύ καλή για το μυαλό σας

Αλλάζοντας την ρουτίνα της προπόνησης σας και κινώντας τους μυς σας σε αντίθετη κατεύθυνση κάνετε το μυαλό σας να σκεφτεί και να αντιδράσει διαφορετικά.

5. Βελτιώνει τη στάση του σώματος

Όταν τρέχετε προς τα πίσω, κρατάτε ασυναίσθητα την πλάτη σας σε ευθεία στάση όσο κινήστε. Το Retro-running βοηθάει επίσης να απαλύνει τον πόνο που προκαλείται στην μέση από μια κυρτή στάση σώματος κατά το τρέξιμο προς τα εμπρός.

6. Δυναμώνει τους κοιλιακούς σας

Ίσια πλάτη και δυνατοί κοιλιακοί – όλα συσχετίζονται. Όταν τρέχετε σε μια πιο ίσια στάση, οι κοιλιακοί μυς σας δουλεύουν.

Γενικές συστάσεις

– Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε το retro-running, συνίσταται να ξεκινήσετε από ένα γήπεδο για τρέξιμο ή μια διαδρομή που γνωρίζετε πάρα πολύ καλά. Οι λωρίδες θα σας καθοδηγήσουν.

– Εάν σκέφτεστε να κάνετε jogging στην άσφαλτο, το καλύτερο είναι μια διαδρομή με διαγραμμίσεις ή σημάδια στον δρόμο που φαίνονται καλά.

– Εάν δεν είστε και πολύ ενθουσιώδης με την ιδέα πως θα σας κοιτάνε περίεργα στον δρόμο ή απλά δεν έχετε την δυνατότητα να τρέξετε σε εξωτερικό χώρο, μπορείτε να το κάνετε σε έναν διάδρομο γυμναστικής.

Διαβάστε ακόμα: 15 ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο (pics)

Previous ArticleNext Article

Τζελάτο ή παγωτό; Ποια είναι η διαφορά τους;

Βρισκόμαστε στην αρχή του καλοκαιριού και όσοι είναι λάτρεις του παγωτού καλό θα είναι να γνωρίζουν τις διαφορές του ιταλικού τζελάτο από το κλασικό παγωτό αμερικανικής προελεύσεως. Εσείς τι θα προτιμήσετε; Ξέρετε πως να διαλέξετε το καλύτερο;

Η πρώτη βασική διαφορά έχει να κάνει με τις λιπαρές ουσίες του γάλακτος που είναι σαφώς χαμηλότερης ποσότητας στο ιταλικό παγωτό σε σύγκριση με αυτό των ΗΠΑ. Ενώ το δεύτερο έχει περιεκτικότητα 25%  σε λίπος, το πρώτο έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 9%.

Η δεύτερη μεγάλη διαφορά έχει να κάνει με την μεγαλύτερη πυκνότητα του τζελάτο σε σχέση με το αμερικάνικο παγωτό. Το 50% του κλασικού παγωτού είναι… αέρας ενώ το ιταλικό έχει ένα ποσοστό που δεν ξεπερνά το 30%.

Η τρίτη και τελευταία βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ιταλικό γλύκισμα σερβίρεται 10- 15 βαθμούς πιο ζεστό από το αμερικάνικο. Η θερμοκρασία αυτή ενισχύει την κρεμώδη υφή του τζελάτο και κάνει πιο έντονη την γεύση καθώς λιώνει στο στόμα.

Φτιάξτε εύκολα μόνοι σας “αθλητικό” παγωτό με γεύση φράουλα!

Η ιστορία του τζελάτο

Εκανε την εμφάνισή του κατά την περίοδο της Αναγέννησης όταν ο αλχημιστής Cosimo Ruggieri, δημιούργησε την πρώτη γεύση στο ανάκτορο της οικογένειας Medici στην Φλωρεντία, το fior di latte.

Το καφέ Café Le Procope  έκανε γνωστό το τζελάτο στο ευρύ κοινό όταν άνοιξε τις πόρτες του το 1686 στην πόλη του Παρισιού. Οι παραδοσιακές γεύσεις του τζελάτο περιλαμβάνουν: κρέμα, βανίλια, σοκολάτα, φράουλα, φουντούκι, φιστίκι, λεμόνι, βατόμουρο και ροδάκινο.

Οι πιο σύγχρονες γεύσεις έχουν που αναπτυχθεί, περιλαμβάνουν: ανανά, τιραμισού, μπανάνα, μάνγκο, γιαούρτι, stracciatella, zabajone και amarena.

Το παραδοσιακό τζελάτο παρασκευάζεται με βάση το γάλα, την κρέμα γάλακτος και κρόκους αυγών ανάλογα με την γεύση. Το αμερικανικό παγωτό περιέχει βαριά κρέμα, πλήρες γάλα και αρκετούς κρόκους αυγών γι αυτό και είναι πιο λιπαρό.

Τροφές που προκαλούν ενοχλητικούς πονοκεφάλους

Το παγωτό

Στις ΗΠΑ το παγωτό είναι το πλέον διαδεδομένο επιδόρπιο καθώς το 9% της παραγωγής αγελαδινού γάλακτος προορίζεται για την παρασκευή του παγωμένου γλυκίσματος.

Διαφορές υπάρχουν και στον τρόπο παρασκευής, καθώς το ιταλικό παγωτό απαιτεί εργαστήριο με παστεριωτή, καταψύκτη παρτίδας ειδικά για την παρασκευή ζελατίνης και ένα μπλέντερ βύθισης.

Το παγωτό των ΗΠΑ παράγεται χρησιμοποιώντας συνεχείς καταψύκτες, οι οποίοι συνήθως μεταφέρονται μέσω μιας σήραγγας κατάψυξης στους -40 °, στη συνέχεια διατηρείται σε ψυχρό θάλαμο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ώστε να φτάσει στους -18 ° C.

Αν ενδιαφέρεστε για άλλες κατεψυγμένες απολαύσεις, το σορμπέ είναι μια καλή επιλογή, είναι μη γαλακτοκομικό και αποτελείται από φρούτα, ζάχαρη και νερό.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το σπανάκι κόβει την όρεξη για γλυκό;

24 σκέψεις που περνούν από το μυαλό κάποιου που τρέχει πρώτη φορά

Το τρέξιμο είναι, αντικειμενικά, ένα από τα πιο απλά και αποτελεσματικά είδη σωματικής άσκησης. Δεν απαιτεί συνδρομή, δεν γίνεται σε γυμναστήριο, μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε στιγμή θέλεις και βοηθάει πολύ στην απώλεια βάρους, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού και την καλύτερη ψυχολογία.

Αν και το τρέξιμο έχει πολλά θετικά, το να πάρει κανείς απόφαση να ξεκινήσει να τρέχει συστηματικά δεν είναι και τόσο εύκολο.

Σε περίπτωση που σκέφτεστε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, αυτές είναι μερικές από τις πιο συνηθισμένες σκέψεις που θα περάσουν από το μυαλό σας τις πρώτες φορές (και είναι πέρα για πέρα ρεαλιστικές). Όσοι δεν αγαπούν και τόσο το τρέξιμο, θα ταυτιστούν απόλυτα!

Τα τρία μεγάλα λάθη που κάνουν οι αρχάριοι δρομείς!

1. Μπορώ να τα καταφέρω!

2. Α, δεν είναι τόσο χάλια.

3. Μήπως να γραφτώ σε Μαραθώνιο;

4. Α, κοίτα αυτόν πόσο αργά τρέχει. Ας τον περάσω.

5. Χμμ, έχει αρχίσει να γίνεται δύσκολο.

6. Επικεντρώσου στην αναπνοή σου.

7. Ανυπομονώ να πάω σπίτι και να δω τηλεόραση.

8. Το σιχαίνομαι αυτό το τραγούδι.

9. Αυτό το ζευγάρι μπροστά, τρέχει και μιλάει.

10. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

11. Όπα κράμπα.

12. Ίσως να αρχίσω να πηγαίνω πιο αργά.

13. Μην σταματήσεις να χαϊδέψεις τον σκύλο.

Κάντε μια καλή αρχή στο τρέξιμο με 8 απλά βήματα

14. Ας χαμηλώσω ρυθμό.

15. Αναρωτιέμαι πόσο να έχω τρέξει;

16. Τι; Ούτε 2 χιλιόμετρα;

17. Δεν πρόκειται να ξανατρέξω.

18. Ειλικρινά, είναι ο χειρότερος τρόπος άσκησης.

19. Μόλις τελειώσω θα πιω έναν τόνο νερό.

20. Αυτό το φανάρι μπροστά είναι ο τερματισμός.

21. Θα τελειώσει ποτέ αυτό το μαρτύριο;

22. Τόσο κοντά.

23. Τερμάτισα! Είμαι φανταστικός!

24. Πότε τρέχουμε πάλι;

Διαβάστε επίσης: Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 30 λάθη που κάνουν οι δρομείς ξανά και ξανά!

x
Send this to a friend